Rowenta X-Force Flex 11.60 RH9879 Steelstofzuiger grijs, rood - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 12 reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta X-Force Flex 11.60 RH9879 Steelstofzuiger grijs, rood op Kieskeurig.nl.

Wouter123 05-05-2021

Handig in gebruik

Geschreven voor: Rowenta X-Force Flex 11.60 RH9879 Steelstofzuiger grijs, rood

De rowenta steelstofzuiger is me in positieve zin opgevallen. De steelstofzuiger is makkelijk op te laden en heeft een goede zuigkracht. Wat ook erg makkelijk is, is dat de steelstofzuiger erg flexibel is.
Ik gebruik de steelstofzuiger nu ongeveer een maand en ik moet eerlijk zeggen dat ik sinds die tijd de oude gewone stofzuiger geen enkele keer meer gebruikt heb.
Het enige nadeel vind ik de batterijduur. Er had wat mij betreft wel een wat groter bereik op mogen zitten.

Pluspunten

• Flexibel

Minpunten

• Batterijduur

Wesley S. 30-04-2021

Met voor- en nadelen een dikke aanrader!

Geschreven voor: Rowenta X-Force Flex 11.60 RH9879 Steelstofzuiger grijs, rood

Dikke aanrader! Geweldig apparaat dankzij de knikbare stang.

Ik heb deze stofzuiger nu een maand in mijn bezit en ben oprecht zeer tevreden. Uiteraard zijn er wat voor en nadelen:

Ik ben een oude slede stofzuiger gewend dus het was even wennen aan een draadloze en zakloze stofzuiger. Te beginnen met de accuduur. Het is even wennen maar al snel heb je door hoe je op 1 vol geladen accu op eco of max praktisch je hele kamer, banken, trappen etc kan zuigen. Gebruik je vaak de turbo knop dan zal je wellicht voor de volgende verdieping even moeten opladen.

De prestaties van het apparaat zijn uitstekend. Ik heb hooikoorts en met mijn oude slede zuiger is dat geen pretje. Met deze hoef ik niet eens een keer te niezen. Alle stof en pollen worden opgevangen. Daarnaast pakt hij ook erg goed alle kattenharen op. Van zowel de vloer als de bank en het dekbed. Het apparaat is eenvoudig te hanteren en dankzij de opzetstukken kun je efficiënt te werk gaan.

Een groot voordeel is dat je deze stofzuiger makkelijk pakt en razend snel kan stofzuigen. Met wat mij betreft het belangrijkste pluspunt de knikbare stang. Even stofzuigen onder mijn banken, bed, wc, badkamermeubels etc fluitje van een cent. Elke steelstofzuiger zonder knikbare stang heeft per definitie een flinke achterstand wat mij betreft.

Groot voordeel is dat je makkelijk even stofzuigt en de stofbak leegt, tevens is alles modulair, dus je kunt eenvoudig alles schoonmaken, heel fijn! Echter vind ik een groot nadeel (bij elke zakloze stofzuiger) dat het enorm stoft. Dus ik ga naar de container buiten om het reservoir te legen. En als ik dan het filter ook even uitklop/afblaas gaat er een mooie stofwolk door de straat. En dan maar hopen dat er geen zuchtje wind tegen staat. (Nogmaals dit geld voor elke zakloze stofzuiger, en ik vind dat echt niet fijn.)

Tot slot.
De stofzuiger maakt weinig geluid uiteraard op Turbo stand iets meer maar niet vervelend. De zuigkracht is goed het gewicht is prima, en is met alle opzetstukken makkelijk te hanteren. Hij zuigt met behulp van het juiste mondstuk alles goed op en de Flex-stang is toch echt de meest geniale uitvinding. Geen gedoe meer om o.a. onder mijn bed te stofzuigen. En het is fijn dat er een laadstation bij zit die je eenvoudig aan de muur bevestigt.

Als je een goede zakloze draadloze steelstofzuiger zoekt... Dit is hem!

Pluspunten

• Knikbare stang
  • Draadloos
  • Volledig modulair (incl. borstels)
  • Weinig geluid
  • Mondstukken

Minpunten

• Zakloos

p**k@l**e.nl 30-04-2021

Fantastisch wendbaar apparaat

Eerste indruk:
Tijdens het uitpakken van de doos viel ons direct op hoe netjes alles verpakt zat. Uitpakken was een groot plezier. Er zit een beknopte handleiding bij voor de functies (wederom verpakt in een mooi pakketje). Maar eigenlijk is er geen handleiding nodig, omdat het allemaal voor zich zelf spreekt.
Het eerste gebruik leverde een big smile op; laag geluid, goede zuigkracht, ontzettend wendbaar, leuke verlichting in de zuigmond en de unit zelf.

Gebruik na een aantal weken:
De steel stofzuiger heeft het huishouden een stuk makkelijker gemaakt. Zo kun je zeer eenvoudig onder een bank of meubel zuigen, kun je hem makkelijk mee naar boven nemen, is het zuigen van de trap nu een eitje geworden en is de accuduur best oké. Ook het zuigen van de auto gebeurd nu wekelijks omdat je deze zo mee kunt nemen. In ons huishouden hebben we o.a. twee katten waardoor we elke dag stofzuigen. Opladen gebeurd in het laad station. Als je een lange tijd aan het stofzuigen bent geweest voel je het wel wat in je arm/pols, maar dit is zeker niet storend en weegt niet op tegen de eenvoud van snoerloos stofzuigen. De kruimeldief en normale stofzuiger zijn voor ons overbodig geworden!

Voordelen:
- Makkelijk in gebruik
- Licht van gewicht
- Leuke features
- Laag geluid
- Makkelijk te legen en te onderhouden
- Extra filter bijgeleverd
- Verschillende vermogensstanden

Nadelen:
- Parkeerstand is makkelijk, maar zorgt er ook voor dat hij snel valt
- Kleine opvangbak; je moet jezelf aanleren hem na elke keer zuigen te legen
- Geen normale zuigmond, enkel de dieren borstel

r**4@g**l.com 29-04-2021
Geschreven voor: Rowenta X-Force Flex 11.60 RH9879 Steelstofzuiger grijs, rood

Postief verrast, zeker genoeg zuigkracht, erg makkelijk in gebruik! Heel handzaam door mogelijk om stang in een hoek te zetten. Veel handige hulpstukken. Batterijduur kon beter, maar nemen we zeker op de koop toe doordat het zo’n fijn apparaat is!

Pluspunten

• Flexibiliteit
  • Zuigkracht
  • Accessoires

Minpunten

• Batterijduur

Edianme 28-04-2021

Nooit meer zonder

Geschreven voor: Rowenta X-Force Flex 11.60 RH9879 Steelstofzuiger grijs, rood

Mijn eerste steelstofzuiger, maar kan nooit meer zonder! Wat een fijn ding. Zonder moeite maak je even de hele benedenverdieping schoon, zonder dat de batterij leeg is. Het is zo lekker dat er geen snoer aan zit, dat ons huis nu wel zeven keer per week wordt gezogen in plaats van de gebruikelijke één keer grondig. De Flex uit de naam van dit product werkt super als je onder de bank, het bed of andere meubels moet zijn en geen zin hebt om te bukken. Met één druk op de knop buigt de steel en ga je moeiteloos onder al je meubels. Het geluidsvolume heeft me zeer positief verrast: we kunnen gewoon door blijven praten tijdens het zuigen, terwijl dat bij mijn 'echte' stofzuiger haast onmogelijk is. Minpunten? Ja: het 'kruimeldief' gedeelte is ietwat lomp, doordat de motor + opvangbak aan de bovenkant zit. Het is dus lastig om in hoekjes te komen. Maar dat kleinigheidje valt in het niet bij wat ie allemaal wel goed doet. Ik ben verkocht!

Pluspunten

• Geluidsvolume
  • Diverse hulpstukken
  • Prima batterijduur
  • Flex om onder meubels te komen

Minpunten

• Grote kruimeldief

m**e@g**l.com 28-04-2021
  • Product gekregen

Huisdieren

Geschreven voor: Rowenta X-Force Flex 11.60 RH9879 Steelstofzuiger grijs, rood

De zomer staat weer voor de deur en onze 2 katten leven alleen maar binnen, dus ik mag elke dag wel gaan stofzuigen. Gelukkig heb ik voor tussendoor de Rowenta, met 3 krachtige standen maakt hij in no time de bank, grond en de katten manden haar vrij. Echt een aanrader!

Pluspunten

• Krachtig
  • Lang batterij duur

vivianne77 26-04-2021

top steelstofzuiger

Geschreven voor: Rowenta X-Force Flex 11.60 RH9879 Steelstofzuiger grijs, rood

Deze steelstofzuiger van Rowenta is precies wat ik nodig heb. Makkelijk wendbaar en een super zuigkracht, met zelfs nog een turbo.

Pluspunten

• zuigkracht
  • wendbaarheid

Minpunten

• gewicht
  • accuduur bij turbo

Mary van der Zijden 25-04-2021

Handige flexibele steelstofzuiger

Geschreven voor: Rowenta X-Force Flex 11.60 RH9879 Steelstofzuiger grijs, rood

De Rowenta steelstofzuiger is heel snel even gepakt om te stofzuigen. Hij neemt weinig ruimte in beslag. Laad snel op in de lader die aan de muur hangt bij mij boven. Voor de trappen hoef ik niet steeds rekening te houden met het snoer en stopcontacten. De container met stof is snel te legen en terug geplaatst in de oplader.
In de voet zitten lichtjes en dat is handig bij donkere plekjes. Hij maakt weinig lawaai.

Pluspunten

• Weinig geluid
  • Lampjes in de voet
  • Wendbaar onder de bank

Minpunten

• Koppelstukken zitten vast
  • Aan en uit schakelaar in het handvat

Jacq 24-04-2021

Verrassend

Geschreven voor: Rowenta X-Force Flex 11.60 RH9879 Steelstofzuiger grijs, rood

Ik mocht deze steelstofzuiger testen via Insiders. Ik was best kritisch omdat ik al een steelstofzuiger heb van een ander gerenommeerd merk. Maar ik ben zeer verrast over deze stofzuiger. Met een hond in huis moet je echt wel iedere dag zuigen en de losse haren op het tapijt verdwijnen als sneeuw voor de zon.
Hij is wat aan de zware kant en dat is even wennen. Maar met zuigen maakt hij weinig lawaai, is zeer wendbaar en het flexsysteem vind ik echt een uitvinding! Kon zonder problemen onder het twee persoons bed zuigen zonder door mijn knieën te hoeven.
De boostknop is handig, zeker als er wat zwaardere stukjes op de vloer liggen ( hondenbrokjes).
Het lock systeem voor de stang gaat wat moeizaam maar dat zal misschien na wat langer gebruik soepeler gaan. Handig is dat de kleine borsteltjes die altijd wegraken al aan de stang zitten en verder zitten er genoeg borstels bij en zelfs nog een reserve filter.
De accu gaat zeker wel 30-35 minuten mee, opladen duurt wat lang als de accu geheel leeg is maar ze adviseren dan ook omdat hem altijd omdeed oplader te zetten na gebruik.
Het leeg maken van de opvangbak vind Iomega onpraktisch omdat je het geheel eraf moet halen en dan eerst het filter eruit en dan het bakje legen. Dat ging bij mij niet geheel zonder knoeien omdat er nog van alles aan het filtergedeelte hangt. Opvangbakje is ook wat aan de kleine kant plus dat het kunststof statisch is waardoor er stof aan blijft plakken tijdens het legen.
Als kruimeldief vind ik hem niet handig, te zwaar en toch wat te groot.
Maar verder ben ik zeer verrast en tevreden over dit apparaat!

Pluspunten

• Wendbaar
  • Flexibele stang
  • Veel accesoires en een extra filter
  • Goede zuigkracht zeker met de boostknop erbij
  • Geen extreem hard geluid tijdens het zuigen

Minpunten

• Wat aan de zware kant
  • Legen opvangbak omslachtig

Ditismarieke 23-04-2021
  • Product gekregen

Kattenharen zijn zo opgezogen

Geschreven voor: Rowenta X-Force Flex 11.60 RH9879 Steelstofzuiger grijs, rood

Wij hebben twee langharige katten. Ik ben al jaren bezig de juiste stofzuiger te vinden. Deze werkt tot nu toe het best. Vooral op bekleding of deur matten. Zo weg. De stofzuiger heeft geen snoer. Hoef je niet steeds van stopcontact naar stopcontact te gaan. De buigbare stang is makkelijk onder kastjes. En de ledlichtjes op de grote stofzuigerkop vind ik ook handig. Er zit ook een soort boost knop op het apparaat. En hij maakt minder herrie dan mijn vorige zuiger. Ik krijg de hulpstukken moeilijk los. En de accu krijg ik moeilijk los. Dat is jammer.

Pluspunten

• Zonder snoer
  • Heel krachtig
  • Buigbare stang
  • Geen zak
  • Niet kuid

Minpunten

• Zwaarder dan een gewone stofzuiger
  • Onderdelen gaan moeilijk los

Veronique 23-04-2021

Deze wil ik niet meer missen

Geschreven voor: Rowenta X-Force Flex 11.60 RH9879 Steelstofzuiger grijs, rood

Sinds ik deze stofzuiger heb is stofzuiger geen vervelende klus mee. Mijn huis is met deze stofzuiger in een handomdraai schoon. De lampjes in de zuigmond zijn heel fijn. Hierdoor zie je heel goed waar nog kruimels liggen. Het is ook echt een uitkomst dat de steel te buigen is. Geen onnodig gedoe meer wanneer ik even onder de bank wil stofzuigen! De onderdelen vind ik soms wel lastig uit elkaar te halen. Ook de accu krijg ik moeilijk los, maar dat is een kwestie van wennen.

Pluspunten

• batterijduur
  • wendbaarheid
  • gewicht
  • volume

Minpunten

• statisch bij boostfunctie
  • onderdelen lastig los te halen

Michelle_vdr_Laan 21-04-2021

Zeer tevreden

Geschreven voor: Rowenta X-Force Flex 11.60 RH9879 Steelstofzuiger grijs, rood

Ben zeer tevreden over dit product. Merk dat ik nu ook sneller de stofzuiger pak. De stofzuiger houd goed vast en is heel wendbaar.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Geluidsniveau
  • Wendbaarheid
  • Geen snoer maar accu

Minpunten

• Snel leeg