Bosch BGB6X300 zwart - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 24 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGB6X300 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anoniem 25-05-2022

Onze nieuwe topstofzuiger!

Geschreven voor: Bosch BGB6X300 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit is onze nieuwe Bosch stofzuiger. Het is onze 2e Bosch stofzuiger. Onze eerste stofzuiger is 20 jaar oud geworden. Die heeft heel wat kilometers gemaakt in al die jaren. Onlangs heeft hij het toch begeven, dus werd het tijd voor een nieuwe en dat werd natuurlijk weer een Bosch. Nu met een veel langer snoer en nog meer power. En hij is super! Heel erg blij mee en hopelijk gaat hij weer net zolang mee!

Joanne 18-05-2022

Uitstekende stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB6X300 zwart

Goede zuigkracht en lang snoer waarmee je een grote ruimte kan schoonmaken. Stofzuiger draait makkelijk en is redelijk licht van gewicht

Anoniem 05-05-2022

Voldoet aan verwachting

Geschreven voor: Bosch BGB6X300 zwart

Mooi apparaat met mooie moderne uitstraling zeer te vrezen doet wat je er van verwacht voldoet zeker aan verwachting zeker een aanrader.

Pluspunten

• Genoeg snorlengte
  • Mooie moderne stofzuiger

j**r@h**l.com 29-04-2022

Bevalt prima

Geschreven voor: Bosch BGB6X300 zwart

Prima stofzuiger die niet zo heel luidruchtig is. Lekker lang snoer!! Krachtige stofzuiger.

Pluspunten

• Snoer lengte
  • Zuigkracht

Topstofzuiger 21-04-2022

Goed apparaat

Geschreven voor: Bosch BGB6X300 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Alles werkt naar behoren zoals je dit mag verwachten van een A merk stofzuiger.

a**s@h**l.com 21-04-2022

Goede stofzuiger werkt goed
Maakt goed schoon ben blij dat ik hem grkocht heb

Carine 21-04-2022

Stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB6X300 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima stofzuiger met lekker lang snoer. Is licht in gewicht

NH 02-04-2022

Zeer tevreden

Geschreven voor: Bosch BGB6X300 zwart

Zeer tevreden over deze aankoop, met zijn 600wt is deze krachtiger dan mijn vorige stofzuiger met 1200wt.
Ook heel fijn is het zeer lange snoer, kan met 1 stopcontact op 2 verdiepingen een heel eind vooruit.. is top.
Nog een pluspunt is dat deze stofzuiger erg licht in gewicht is, dus makkelijk te tillen.😊👍🏻.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Licht in gewicht
  • Extra lang snoer

Looman 27-11-2021

Fijne stofzuiger en prettig in het gebruik

Geschreven voor: Bosch BGB6X300 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een fijne stofzuiger met een prettig handvat om vast te houden. Makkelijk te tillen en zuigt prima en handig in het gebruik. Heel blij met deze stofzuiger

E van der Werff 02-11-2021

Heel goede stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB6X300 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het lange snoer, de fijne handgreep op de stang/slang en de zeer goede zuigkracht, maken dit echt een goede stofzuiger. Moeiteloos schakel je de juiste stand in om je tapijt te ontdoen van kattenhaar. Door de soepele wieltjes, vier stuks, rijdt de stofzuiger zachtjes en soepeltjes met je mee. Absoluut een aanrader!

Yvonne 18-10-2021

Handzame stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB6X300 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een fijne stofzuiger, doet zijn werk zeer goed en door het handvat aan de stang makkelijk te hanteren. Kiept gelukkig ook niet om.

Diny 16-10-2021

Top!

Geschreven voor: Bosch BGB6X300 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Top stofzuiger i.v.bmet de hondenharen zuigt hij alles goed op. Ik ben heel erg tevreden vooral het lange snoer, zuig vermogen en verstelbare steel zijn geweldig! Mooie uitstraling! Echt een aanrader.

Anoniem 16-10-2021

Stofzuiger van Bosch

Geschreven voor: Bosch BGB6X300 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een hele fijne stofzuiger licht van gewicht en zuigt gewoon goed.

e**f@l**e.nl 10-10-2021

Absoluut een aanrader

Geschreven voor: Bosch BGB6X300 zwart

Wat een top stofzuiger. Ik kwam eigenlijk voor een ander model, maar met de cashback was deze goedkoper. En wat ben ik blij dat ik deze meegenomen heb! Hij zuigt goed, haalt de kattenharen uit de mat, is instelbaar voor tapijt of harde vloer en hoeveel zuigkracht gewenst is. Met het lange snoer hoef ik niet meer van stopcontact te wisselen. Verder is de stang wat langer, wat echt heel prettig is voor iets langere mensen!
Absoluut een aanrader. Goede stofzuiger voor een goed bedrag.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Langere stang
  • Goede zuigkracht

Carla F 04-10-2021

Bosch stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB6X300 zwart

Prima product, lang snoer, goede zuigkracht en fijne greep in de steel.
Luxe uitstraling

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Lang snoer
  • Wendbaar

a**3@g**l.com 30-09-2021

Top stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB6X300 zwart

Super stofzuiger! Heel handig in gebruik! Met name door het lange snoer.
De prijs kwaliteit is perfect.

l**y@z**o.nl 29-09-2021

Best product. Ik ben heel bloj met mijn nieuwe stofzuiger vsn het merk bosch. Ik ben al jaren een liefhebber van dit merk. Kwaliteit , betrouwbaarheid en een lange levensduur zijn de drie steek worden die dit merk verdient.

S**f@h**l.com 28-09-2021

Geschreven voor: Bosch BGB6X300 zwart

Ik ben tevreden met deze stofzuiger.Het werkt prima.
Deze stofzuiger zuigt uitstekend en heeft een mooi stil geluid. Handig in gebruik met de meegeleverde accessoires. Ik beveel hem aan.

Gracita Wijngaarde 26-09-2021

Dit product verdient een 10 (tien)

Geschreven voor: Bosch BGB6X300 zwart

Ik ben al jaren een liefhebber van Bosch apparaten. Mijn oude stofzuiger ging stuk na 11 jaar. Ik heb kortgeleden gelijk weer een nieuwe Bosch stofzuiger aangeschaft, omdat ik het merk 'Bosch' betrouwbaar vind. Ik wil niets anders dan een Bosch stofzuiger. Het apparaat is super en gemakkelijk in gebruik. Een hele fijne stofzuiger met voldoende snoer om door het huis te gaan. Ik ben er heel blij mee. Ik stap nooit meer over op een ander merk stofzuiger. De stofzuigers van het merk 'Bosch' zijn vanuit persoonlijke ervaring voor mij ; Degelijk , deugdelijk , lange levensduur, sterk en zeker heel betrouwbaar. Ik raad iedere huisvrouw dit merk stofzuigers zeker aan! hier zullen zij geen spijt van krijgen. Het gaat mij tevens om de betaalbare prijs voor één van de meest betrouwbare en kwalitatieve stofzuigers van Bosch. Super apparaat!

......

Pluspunten

• Zeer flexibel/wentelbaar
  • Lange snoer voor het gemak
  • Minder herrie

b**4@k**l.nl 18-09-2021

Prima aankoop, prijskwaliteit verhouding

Geschreven voor: Bosch BGB6X300 zwart

Zuigkracht is goed, stabiel op 4 wielen, weinig geluid, voor de prijs een prima stofzuiger