Mail mij als er prijzen beschikbaar zijn

Bosch BGB6X300 zwart

Bekijk alle Stofzuigers

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGB6X300 zwart op Kieskeurig.nl.

Johan 04-05-2021

prachtig en goed apparaat,

Geschreven voor: Bosch BGB6X300 zwart

We hebben meestal bosch machines omdat dit merk gewoon goed bevalt en weinig problemen geeft
het heeft een lange levensduur en een goede garantieregeling

Pluspunten

• fluisterstil
  • prachtig model
  • zuigt goed
  • prijs prdikt is goed
  • praktische lange snoer

Stofzuiger met zak 22-04-2021

Stofzuiger 6

Geschreven voor: Bosch BGB6X300 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Handig in gebruik. Zuigt erg goed. Mooie vormgeving.

Jannie 21-04-2021

Sterke zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BGB6X300 zwart

Mijn eerste bosch stofzuiger in 40 jaar..
Wat een verschil van zuigkracht.
Ben hier zeer tevreden over en jammer dat ik nooit eerder een bosch stofzuiger heb gekocht. Echt een aanrader.

Petra 17-04-2021

Bosch stofzuiger bgb6x300

Geschreven voor: Bosch BGB6X300 zwart

Bosch is een goed merk. Heb dit thuis meteen uitgeprobeerd. En was meteen heel tevreden! Ook makkelijk in gebruik.

Birgitte 16-04-2021

Sterke stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB6X300 zwart

Handzame sterke stofzuiger. Licht in gebruik, draait gemakkelijk mee. Fijn lang snoer van 9 meter. Verstelbare stang met prettig handvat. Echt een hele fijne stofzuiger. 2 aparte borstels voor gladde vloer en voor je tapijt. Het wordt bijna een feestje om te stofzuigen. :-)

Pluspunten

• verstelbare stang met prettig handvat
  • sterke zuigkracht instelbaar
  • rolt gemakkelijk met je mee
  • verschillende borstels, accessoires
  • ziet er mooi uit

Minpunten

• nog geen tegen gekomen

Jan Rovers 15-04-2021

Gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Bosch BGB6X300 zwart

Als alleenstaande 75-jarige vind ik dit een aangename verrassing in het gebruik van deze stofzuiger

Esmee 13-04-2021

Top stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB6X300 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super goede stofzuiger. Ik heb hiervoor de move on gehad van bosch 6 jaar lang met heel veel plezier. En nu de 6 serie en nog veel beter! Lange snoer ik kan het hele huis ermee doen zonder van stopcontact te wisselen. Zuigt heel lkkr in de hand. Top ding! Ik raad hem zeker aan.

knutselmamma 08-04-2021

Licht en wat een zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BGB6X300 zwart

Bosch is toch wel een van de beste merken die ik in huis heb. Al eerder een bosch stofzuiger gehad. Na jaren kapot gegaan omdat 'iemand' dacht dat je er ook puin en water mee kon opzuigen. Dus die 'iemand' mocht een nieuwe kopen en wat ben ik blij. Een mooie matte donkerblauwe kleur. Had ik niet verwacht als je zo de foto ziet op het internet. Een lichte stofzuiger. Niet zwaar zoals de andere die ik had. Zuigkracht is super! Verschillende mondstukken. En de radius is heel lang. Ben super blij met mijn nieuwe stofzuiger. Bedankt bosch en bedankt 'iemand'.

Pluspunten

• Mooie kleur
  • Zuigkracht

Jan 07-04-2021

prima stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB6X300 zwart

Aangezien mijn oude MIELE stofzuiger met 2000 Watt na bijna 20 jaar de geest heeft gegeven, op zoek gegaan naar een vervangend exemplaar, aangezien mijn wasmachine en warmtepompdroger ook van Bosch zijn en ik over beide producten zeer tevreden ben automatisch bij Bosch terecht gekomen, na inventarisatie van mijn wensen (parketvloer/plavuizen en laminaat verdeelt over huiskamer/keuken en slaapkamer(s) en geen huisdieren bleek de Bosch serie BGB6X300 een uitstekend alternatief en qua prijs/kwaliteitsverhouding en tijdelijke cashback actie ook nog eens voor de portemonnee interessant te zijn.

Pluspunten

• zuigkracht
  • gebruiksvriendelijkheid
  • prijs

Anne 20-02-2021

stoffie

Geschreven voor: Bosch BGB6X300 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] fijne stofzuiger ben blij met de super lange snoer en het verklikker als de zak vol is . zuigt zich vast aan het kleed zo goed werkt hij.ook nog een leuke kleur en model is bijzonder stil vergeleken met mijn oude zakloze stofzuiger, ook nog een klein prijsje dus er helemaal blij mee.

Bosch stofzuiger 21-11-2020

Niet genoeg zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BGB6X300 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb altijd bosch stofzuiger gehad maar ik vindt de zuigkracht niet goed genoeg en de stofzuiger heeft rare witte vlekken aan beide kanten? Lijken wel verfvlekken maar zijn het niet want ik kan ze er niet vanaf halen? Jammer erg teleurgesteld

Serie 6 09-10-2020

weer zo fijne bosch machine

Geschreven voor: Bosch BGB6X300 zwart

wat een fijne bosch stofzuiger zuigt heel goed licht ook zeer fijn in de hand zondermeer een prima stofzuiger

Miranda 09-10-2020

Stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB6X300 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Leuke compacte, lichte stofzuiger met een lang snoer en zuigstang.

Miranda 02-10-2020

Stofzuiger met lang snoer

Geschreven voor: Bosch BGB6X300 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Stofzuiger met een lange snoer (12 meter) en stang, handig voor lange mensen, cmpact model.