Inventum ST308WZA zwart, wit - Reviews

Stofopvang
stofzak
Type/soort
stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum ST308WZA zwart, wit op Kieskeurig.nl.

Angelique 03-02-2021

Inventum ST308WZA stofzuiger

Geschreven voor: Inventum ST308WZA zwart, wit

Perfecte stofzuiger met goede 800 watt zuigkracht honden katten haren en grindjes geen probleem ,fijn zo een lang snoer ,en erg stil n gebruik . De handbediening op de steel is een plus punt kortom super tevreden.

Marion 14-01-2021

Stille stofzuiger in te stellen via bediening op de greep

Geschreven voor: Inventum ST308WZA zwart, wit

Ik beveel deze stofzuiger zeker aan!
Het is een zeer stille stofzuiger die verschillende zuigkrachtstanden heeft bijv. voor het stofzuigen van gordijnen of meubilair. De standen zijn te regelen met de eenvoudige afstandsbediening op de pistoolgreep van de slang. Je hoeft dus niet meer te bukken of door de knieën te buigen om van stand te veranderen of de stofzuiger te pauzeren. Dit kun je allemaal regelen via de eenvoudige knoppen op de pistoolgreep. Hierdoor is deze stofzuiger uitermate geschikt voor mensen met een fysieke beperking (bijv. bij slecht kunnen bukken of niet/slecht knieën kunnen buigen)!

Pluspunten

• geluidsniveau erg laag
  • bedieningsgemak via de knoppen op pistoolgreep

Paul 22-11-2020

Zeer stil!

Geschreven voor: Inventum ST308WZA zwart, wit

Stofzuiger is zeer stil, fijne handgreep, lang snoer, kompakt en mooi design. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
Gelijk een 2e gekocht voor de bovenverdieping.

Pluspunten

• Zeer stil
  • Lang snoer