Bosch BGL6SIL2 wit - Reviews

Beste deals -3% prijsdaling

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 25 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGL6SIL2 wit op Kieskeurig.nl.

8,1

DaanV 15-09-2020

Fijne stofzuiger die zijn werk doet

Geschreven voor: Bosch BGL6SIL2 wit

Na 6 jaar een andere te hebben gehad, waren we toe aan een nieuwe stofzuiger. Deze Bosch is vrij aan de prijs maar heeft ook veel moderne snufjes – dat is het echt waard! De bediening op de steel vind ik echt een uitkomst, het harder en zachter schakelen is een makkie. Ook de wendbaarheid van de steel naar het borstelstuk is erg fijn - hij kan helemaal plat. De opzetborstel is ideaal voor de plinten die we hebben - het is een telescopische borstel, dat werkt fijn. Ik kan overal erg makkelijk bij. Met 2 kleine kinderen in de luiers gebruik ik de stofzuiger eerder 6 keer dan 1 keer per dag - hij moet dus echt goed zijn, en dat is deze!

Wat is mis is wel echt een voetknop om mijn snoer op te rollen. Ook als ik de steel wil terugplaatsen in de horizontale stand en ik de stofzuiger wil verplaatsen loopt ie niet lekker. Twee kleine minpunten, verder top apparaat.

Pluspunten

• geluid
  • telescoop bostel

Minpunten

• voetknop snoer mist
  • wendbaarheid met steel in houder

Ton 02-05-2021

Zuigt goed, lekker stille motor

Geschreven voor: Bosch BGL6SIL2 wit

Hij zuigt heel goed, is lekker licht en heeft een stille motor. De zuigmond maakt wel weer meer herrie op onze tegelvloer dan onze vorige stofzuiger van Dyson. Bediening op de stang is ideaal.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Stille motor
  • Licht

Minpunten

• Zuigmond maakt wat meer herrie op een tegelvloer

Marloes 26-03-2021

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL6SIL2 wit

Een hele fijne stofzuiger. Fijn dat je de stofzuiger aan en uit kunt zetten via de steel. De stofzuiger heeft zo al voldoende kracht maar hij kan ook nog op turbo stand!!

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Compact

Super stofzuiger hij is het waard 26-03-2021

Super stofzuiger en super stil

Geschreven voor: Bosch BGL6SIL2 wit

Ik heb de stofzuiger net binnengekregen en natuurlijk gelijk uitgeprobeerd. Ik vind het een hele goede stofzuiger ik heb voor deze gekozen omdat hij heel stil is en omdat het een lang snoer heeft. Ik moet zeggen na hem te hebben uitgetest ben ik helemaal tevreden zoals ik al zei hij is stil, heeft een groot bereik de telescoop steel is ook lekker lang ( hoef ik niet meer krom te zuigen) en natuurlijk de afstandsbediening ook helemaal blij mee. Hij is wel wat prijzig maar hij is het zeker waard.

Pluspunten

• Hij is stil
  • Groot bereik
  • Telescoop in lengte te verstellen
  • Handige afstandsbediening
  • Handig borsteltje aan het handsvat

Thijs van den Berg 19-03-2021

Fijne degelijke stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL6SIL2 wit

Fijne, degelijke stofzuiger. Na veel stofzuigers online vergeleken te hebben uiteindelijke de keuze gemaakt om deze Bosch serie 6 stofzuiger te kopen.

Juiste zuigkracht op een harde vloer, praktisch en goed wendbaar. Wij zijn super tevreden.

Pluspunten

• wendbaar
  • zuigkracht

Edwin 19-03-2021

Kwaliteitsproduct

Geschreven voor: Bosch BGL6SIL2 wit

Goede kwaliteit, merk je in alles wat je aanraakt bij deze stofzuiger. Laag geluidsniveau, goede zuigkracht.

Pluspunten

• Voelt degelijk aan
  • Laag geluidsniveau

Minpunten

• Geen opbergsysteem voor accessoires

Angelique 16-11-2020

Goede zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BGL6SIL2 wit

Fijne stofzuiger met veel zuigkracht! Extra lange snoer is ook een pluspunt. Bediening op handvat werkt super. Kortom dik tevreden

Paul 16-11-2020

Krachtig, stil design met verbeterpunten

Geschreven voor: Bosch BGL6SIL2 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Moderne, krachtige stofzuiger welke erg stil z'n werk doet.
Plus; Geluidsniveau, zuigkracht, lang snoer, design.

Min; wieltjes op parket glijden ipv rollen en bij het uittrekken van het snoer komt de stofzuiger mee (op parket), batterij klepje gammel, zuigstang incl. toebehoren erg zwaar in vergelijking met onze vorige Bosch. Soms werkt de remote control niet feilloos.
Positieve kritiek; het geluid door wervelingen in de buis en slang overstemt het geluid de motor zelf. M.a.w. het zou nog stiller kunnen zijn als de wervelingen verminderd kunnen worden b.v. door een aanpassing aan het ontwerp van de zuigslang.

HIHO 13-11-2020

goed

Geschreven voor: Bosch BGL6SIL2 wit

ik ben er blij mee en hij zuigt goed
ik vind persoonlijk dat hij nogal schraapt over de gladde vloer (pvc laminaat) , dat vind ik het enigste minpuntje, een gladdere onderkant /wieltjes zou misschien een oplossing zijn

Super stofzuiger! 11-11-2020

Super stofzuiger!

Geschreven voor: Bosch BGL6SIL2 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een hele fijne stofzuiger super wendbaar en zuigt fantastisch goed

Winny 11-11-2020

Prima stofzuiger met handige vermogensregeling

Geschreven voor: Bosch BGL6SIL2 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het Design is geweldig mooi. Mat wit met zwarte onderkant. Behuizing is krasvast. Dus blijft mooi.
De stang is zelfs wit.
Wendbaarheid door 4 wieltjes is dik in orde. Zeer soepel rijdend.
Het gewicht is ruim 4 Kg niet te zwaar en het formaat is prima.
De slang is van kunststof en heel erg soepel. Jammer geen stoffenslang als die van de BGL8SIL6 (persoonlijk mooier)
De witte stang is lang genoeg voor een gemid. pers. en soepel op maat te stellen.
Het inklikmechanisme voor handvat etc. werkt prima.
Multi-Use-Brush is wennen door extra lengte maar werkt prima.
Snoer is ong.12 meter en lang genoeg voor het hele huis (100 M2) en is half rond. Wel soms moeite om over het snoer te rijden. Het oprol mechanisme loopt omhoog en is handig met erin en uit rollen. (goede vinding van Bosch.)
Zuigkracht is dik voldoende. Heeft 5 standen (incl.Turbostand) .De laagste stand heeft nauwelijks zuigkracht. Stand 3 is voor een laminaatvloer ruim voldoende.
Geluidsniveau gemeten met meubelstuk voor harde vloer. Stand 1 t/m 5: 49,58,66,73 en 75 dB.
Remote Power Control: De vermogensregeling in de handgreep is geweldig en werkt prima.
Wel wennen want onbedoeld druk je soms op aan/uitknop. Had iets lager gemogen.
De aan/uitschakelaar zelf knippert wit zodra deze in standby staat.
Parkeerhulpen aan achter-,onderkant superhandig.
Tot nu toe een Topstofzuiger.

Roos 04-11-2020

Stille, handzame en ideale stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL6SIL2 wit

Op zoek naar een stille stofzuiger? Dan is deze echt aan aanrader. Enorm gebruiksvriendelijk en handzaam in gebruik. Kracht/stilte te regelen via het handvat aan de steel en hiermee ook je stofzuiger aan en uit te zetten. Ideaal! Het enorm lange snoer zorgt ervoor dat je in een middelgroot huis niet van stopcontact hoeft te wisselen. Wij kunnen ook de 1e en 2e verdieping via 1 stopcontact stofzuigend door zonder te wisselen. Praktisch wendbaar. Wij zijn fan!

Pluspunten

• stil
  • enorm krachtig
  • lang snoer
  • bediening via handvat aan de steel

Minpunten

• Het voetstuk schiet snel van stand terug

Loes 04-11-2020

Bosch stofzuiger BGL6SIL2

Een fijne stofzuiger.
Pluspunten:
- snoerlengte 12m
- lange stang
- bediening op het handvat
- kleine stofzuigermond onder het handvat
- licht gewicht

Minpunten:
- de kleine stofzuigermond klikt gemakkelijk los als het ergens tegenaan stoot wat ervoor zorgt dat het borsteltje terug schiet en je met de stang ergens overheen gaat wat krassen zou kunnen veroorzaken als je het niet doorhebt.
- het snoer moet opgerold worden door er iets aan te trekken waarna het vanzelf opdraait. Dit werkt niet altijd in 1x.

Pluspunten

• snoerlengte 12m
  • lange stang
  • bediening op het handvat
  • kleine stofzuigermond onder het handvat
  • Licht gewicht

Minpunten

• de kleine stofzuigermond klikt gemakkelijk los
  • Het op rol systeem voor het snoer.

Bosch voor een blij Bosch 02-11-2020

Een mooi cadeau voor mijn verjaardag!!

Geschreven voor: Bosch BGL6SIL2 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De stofzuiger direct uitgepakt en inelkaar gezet. even lastig met de bijgeleverde batterijtjes in het handvat. gelijk uitgetest en verbaasd dat mij vloerkleed omhoog kwam met zuigen, wat een krachtige zuigkracht en zo geruisloos. Uitproberen is echt leuk en het resultaat nog leuker. zowel op laminaat en vloerbedekking. De flexibele wieltjes zijn handig met het zuigen. Ook fijn dat ik nu maar 1 stopkontact nodig heb om overal bij te komen. Ben er super bij mee.

Patricia 26-10-2020

Topper!

Geschreven voor: Bosch BGL6SIL2 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gewoon eng hoe stil deze stofzuiger is ... het aan en uitzetten via handvat ik ook handig. Enige nadeel is dat er voor het geld geen houder voor de accessoires bij geleverd wordt.

Maria 08-10-2020

Fijne wendbare stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL6SIL2 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijk in elkaar te zetten. Goede zuigkracht, wendbaarheid en bereik.

Marieke Kurvers 07-10-2020

Prachtig design, stil, super handig

Geschreven voor: Bosch BGL6SIL2 wit

Deze Bosch serie 6 Prosilence wit BGL6SIL2 is wendbaar, licht, makkelijk op te bergen, praktisch, stil, heeft een lang snoer, een verlengbare stang en verschillende opzetstukken; met deze aanwinst is stofzuigen weer een feestje!

Pluspunten

• Mooi formaat
  • Wendbaar
  • Licht
  • Verschillende opzetstukken
  • Een lust voor het oog

Madolyn 04-10-2020

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL6SIL2 wit

Ik wilde graag deze stofzuig er testen omdat we nu een oude bouwstofzuiger hebben.
Meteen kleintje onderweg gaat bukken niet meer zo makkelijk daarom is het super handig dat er een bedieningspaneel opnnhet handvat zit. Ook vind ik het prettig dat hij niet zoveel herrie maakt zo hoor ik gewoon nog omgevingsgeluiden. Hij word met meerdere hulpstukken geleverd wat ik fijn vind om vooral tussen naden en kieren te komen.
Ik ben erg blij met deze stofzuiger

Pluspunten

• Actieradius
  • Maakt weinig geluid
  • Bedieningspaneel op handvat

Minpunten

• Bewegingsleer makkelijkheid

PatrickV. 02-10-2020

Kleine lichte compacte krachtpatser

Geschreven voor: Bosch BGL6SIL2 wit

Klein maar fijn, wat een superstrakke wendbare stofzuiger is dit, lichtgewicht met een extra lange snoer. De zuigkracht lijkt door de geluidsarme motor minder, maar niks is minder waar, hij doet niet onder voor onze oude, ander merk. De lange snoerlengte en het lichte gewicht is vooral fijn wanneer je de trappen moet stofzuigen, geen beperking in snoerlengte en geen lamme arm meer van het vasthouden. Wij hebben zelf geen huisdieren, dus hoe deze het doet met dierenharen etc. durf ik niet te eggen

Pluspunten

• geluidsarm
  • licht gewicht
  • zuigkracht
  • wendbaarheid
  • snoerlengte

Minpunten

• hulpstukken zijn los

Aukje 02-10-2020

Stille stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL6SIL2 wit

Een fijne stille stofzuiger, goed wendbaar. Platte mondstuk werkt prima voor houten vloer en laminaat, en past mooi onder bed en bank door.
Wel even wennen aan de bediening op de handgreep/ handvat. En ik vindt de stofzuigerslang in verhouding kort. Snoer rolt makkelijk op.

Pluspunten

• Wendbaarheid
  • Stiller

Minpunten

• Korte stofzuigerslang