Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 135 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGB6SIL1 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Marty en Heidi 24-06-2022

Goed en handzaam

Geschreven voor: Bosch BGB6SIL1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede zuigkracht, lang snoer fijne filters

Yvonne 17-06-2022

Super

Geschreven voor: Bosch BGB6SIL1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geweldige stille stofzuiger. Werkt perfect. Ook mooi om te zien .

Resi 10-06-2022

Geschreven voor: Bosch BGB6SIL1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede complete lichte stofzuiger en gemakkelijk dat zuigkracht te bedienen is op de handgreep. Alleen de slang is wat stug

Moniek 04-06-2022

Super product

Geschreven voor: Bosch BGB6SIL1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super fijne stofzuiger. Had eerst een zakloze stofzuiger. Maar dat was exht niks. Ik ben zo blij met de Bosch stofzuiger

Eychatcher 31-05-2022

Super Bosch

Geschreven voor: Bosch BGB6SIL1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie functionele stofzuiger hij is stil en een goede zuigkracht

Dirk 22-05-2022

Top aankoop

Geschreven voor: Bosch BGB6SIL1 wit

Mooie, zeer lichte en compacte stofzuiger die ook nog vrij stil is !!!

Heeft een handige afstand bediening in het handvat van de slang.

Toppertje !!!

Pluspunten

• compact
  • lichtgewicht
  • vrij stil
  • afstandsbediening in het handvat

Remco 15-05-2022

Lekker stil

Geschreven voor: Bosch BGB6SIL1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne stofzuiger die erg stil is. De stofzuiger is goed wendbaar en het snoer geeft een goede lengte. Waar ik zelf aan noest wennen is dat ik soms de stofzuiger uitdruk doordat de bediening in het handvat zit.

Snoekpost 12-05-2022

Erg goed apparaat, zeker een aanrader

Geschreven voor: Bosch BGB6SIL1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een ontzettende fijne en mooie stofzuiger. Hij zuigt perfect ons kleed schoon met de hondenharen. Hij is erg mooi qua uiterlijk. Erg wendbaar. Zeer lange snoer. En zeer stil qua geluid. Ik mis alleen een extra mondstuk voor op de stofzuigermond. Die was makkelijk geweest.

s**t@g**l.com 12-05-2022

Bevalt erg goed.

Geschreven voor: Bosch BGB6SIL1 wit

Erg mooie en fijne stofzuiger. Zuigt voor ons perfect. Zeker met hondenharen in het kleed. De draad is geweldig lang en het geluid is lekker zacht. Ik mis alleen een verlengstukje voor op de bedieningshandvat, dat is net wat makkelijker als je met de hand iets moet zuigen.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Lengte snoer
  • Zacht geluid
  • Borsteltje op handvat
  • Uiterlijk

Minpunten

• Mis een extra zuigstukje (accessoire)

Anthonie 11-05-2022

Geschreven voor: Bosch BGB6SIL1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hele lichte stofzuiger die ook heel weinig geluid maakt.
De zuigkracht is dik in orde. Wat ook fijn is dat je de stofzuiger op het handvat van de steel kan bedienen. Ideaal.

Neusje van de zalm 10-05-2022

Verademing

Geschreven voor: Bosch BGB6SIL1 wit

Na jaren wat we dachten perfecte degelijke stofzuiger te hebben gehad is deze Bosch een verademing ligt gewicht geen irritant hard geluid en dan ook nog mooi design en de nieuwste snufjes pfff wat dacht van de bediening in het handvat Super blij met deze stofzuiger

Frits 08-05-2022

Fijne stofzuiger met remote power control

Geschreven voor: Bosch BGB6SIL1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De stofzuiger bevalt erg goed en de remote power control is handig om de zuigkracht aan te passen of de stofzuiger te stoppen (als de kids weer een vraag tussendoor hebben :-) ).
Alleen druk je ook wel eens per ongeluk op de uit-knop om kracht te zetten bij het zuigen, waardoor het niet altijd even handig is.

w**l@h**l.com 04-05-2022

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Geschreven voor: Bosch BGB6SIL1 wit

Goede prijs/kwaliteitverhouding. Belangrijkste reden van aankoop was dat de zuigkracht van vorige stofzuiger niet meer voldeed. Deze stofzuiger is een hele verbetering. Daarnaast is hij stil in gebruik en is het handig dat je op de slang een bedieningspaneel hebt o.a. om de stofzuiger aan en uit te zetten.

• Zuigkracht
  • Bedieningspaneel op de slang

Jacob 29-04-2022

Prima stofzuiger!

Geschreven voor: Bosch BGB6SIL1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Lekker licht van gewicht en geluidsarm. Perfect!
We hebben m enkele weken in gebruik en we willen niet anders meer. Bosch komt z'n beloften na!!

m**t@h**l.com 29-04-2022

Uitstekende stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB6SIL1 wit

Fantastische stofzuiger, stil en krachtig. Voldoet aan de wensen en verhouding prijs/ kwaliteit is prima!

• Krachtig
  • Prijs/ kwaliteit

Frieling 29-04-2022

Geschreven voor: Bosch BGB6SIL1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Onlangs een nieuwe stofzuiger gekocht en wel deze BOSCH Serie 6 BGB6SIL1. Fijne stofzuiger. Krachtig genoeg voor harde ondervloer. Wat ik wel wat minder vind id de afstandsbediening die erop zit. Leek me in 1e aanleg handig echter werkt deze niet optimaal. Moet meerdere keren drukken en gericht houden op stofzuiger.
Stofzuiger heeft een groot bereik 11 meter. Is licht en laat zich makkelijk besturen. Mis wel een opbergmogelijkheid vboor bijgeleverde stofborstel ( houder op de buis misschien?) ook zou een extra borstel mini uitvoering van de grote borstel handig zijn voor bv in de aiuto of trap. Verder een prima apparaat

Annie 25-04-2022

Zeer goed

Geschreven voor: Bosch BGB6SIL1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hele fijne stille en krachtige stofzuiger z,n fijne heb ik nog nooit gehad

k**3@l**e.nl 21-04-2022

Kado gedaan aan mijn zoon die gaat samenwonen. Misschien win ik de 250 euro en koop ik hem voor mezelf😂

ajongerius 20-04-2022

Fijne stofzuiger, we zijn er tevreden mee

Geschreven voor: Bosch BGB6SIL1 wit

Het apparaat is zeer stil in vergelijking met andere stofzuigers. Ook de afstand bediening op het handvat is makkelijk.
Wat voor ons ook een belangrijk argument is, is dat de stofzuiger vrij licht is waardoor je hem makkelijk kan dragen.

Pluspunten

• Licht
  • Bediening op het handvat

Minpunten

• Geen kleine platte zuigmond meegeleverd

Robbert 20-04-2022

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB6SIL1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goed werkende stofzuiger, mooi design en rijdt goed achter jou aan. Makkelijke bediening via zuigmond waar de knoppen op zitten. Verder handige meubelzuigstuk, die je zo uitschuift van de zuig mondstuk. Lang snoer zodat je overal bij kan zonder anders stopcontact te gebruikten.