Bosch BGB6SIL1 wit - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 68 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGB6SIL1 wit op Kieskeurig.nl.

8,9

Remko Guffroy 27-08-2020

Een hele goede stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB6SIL1 wit

Ik ben erg blij met deze stofzuiger, vooral met de lange stang met handvat. Normaal krijg ik erg last van mijn rug maar met deze stang hoef je niet te bukken. Zelfs voor het regelen van de zuigkracht en het aan en uit zetten hoef je niet te bukken omdat dit op het handvat te bedienen is. Wat ook heel handig is is de lange snoer geen gedoe boven met van het ene stopcontact naar de andere. Het extra opzetborsteltje is erg handig om bijvoorbeeld de plinten te zuigen. De stofzuiger maakt inderdaad weinig geluid. Bovenal ik ben super tevreden met mijn aankoop en zal deze ook zeker andere aanbevelen.

B. Banning 22-08-2020

Goed advies

Geschreven voor: Bosch BGB6SIL1 wit

Goed advies van verkoper: duidelijk en vriendelijk. Apparaat voldoet aan onze wensen. Corona-regels werden goed gehanteerd in de winkel.

Pluspunten

• duidelijk
  • vriendelijk

Daniel Schepel 14-04-2021

Top stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB6SIL1 wit

Vandaag binnen gekregen en direct uitgepakt. Het in elkaar zetten is een fluitje van een cent! Eenmaal in elkaar is het super makkelijk te bedienen zonder het boekje te lezen. Het vanaf de stang bedienen van het apparaat is even wennen maar wel super handig. Stop zetten zonder te bukken, harder of zachter zetten van de zuig functie en eventueel turbo functie aanzetten. Apparaat is stil, vooral vergeleken met de vorige stofzuiger hoor je nu bijna niets meer. De handige uittrek en oprol functie van de stekker is fijn, maar de lengte van het snoer is echt top!! Nooit meer een stekker eruit moeten halen om hem ergens anders weer erin te stoppen. Deze stofzuiger is zijn geld meer dan waard!

• Lange snoer
  • Bediening vanaf de steel
  • Turbo functie

Minpunten

• Voet van de zuiger is beetje aan de lompe kant

Marja 11-04-2021

Mooie stille fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB6SIL1 wit

Fijne lichte wendbare stofzuiger, hier voor parket en vloerbedekking, werkt op beide prima.
superhandig dat het borsteltje in de steel zit, ideaal voor de trap of meubilair.

Pluspunten

• Licht
  • wendbaar
  • goede zuigkracht
  • geïntegreerd borsteltje

Minpunten

• niet gevonden

sonja dunnink 02-04-2021

super stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB6SIL1 wit

Mooie en stille stofzuiger, met veel zuigkracht en handig in gebruik,
echt een stofzuiger die voldoet aan hoe een stofzuiger moet zijn.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • niet te zwaar

Roos Vilé 26-03-2021

Silence pro 6 stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB6SIL1 wit

Helemaal blij mee.. zuigt prima, zacht geluid, heerlijk lang snoer en ikk ben superblij met de parketborstel, scheelt veel krassen. De bediening in het handvat ook heel makkelijk. Zowel ik als m'n hulp super enthousiast.

Pluspunten

• Alles
  • Alles

Minpunten

• Nog niet gevonden
  • Nog niets

tieneke 24-03-2021

bosch stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB6SIL1 wit

helemaal te gek niet te bukken maar de volume regelen in de stang en wat een zuig kracht nog meer dan mijn vorige stofzuiger de Dyson .ik hoop dat ik er veel plezier van mag hebben

Pluspunten

• hoge zuigkracht
  • licht gewicht

HvD 08-03-2021

Stofzuiger Bosch BGB6SIL1 wit

Geschreven voor: Bosch BGB6SIL1 wit

De stofzuiger heeft een moderne uitstraling.
Handige aan/uitknop op handvat.
Handige sterkteregelaar zuigkracht op het handvat.
Voldoende hulpstukken.
Degelijke uitvoering stofzuiger

Pluspunten

• handige aan/uitknop op handvat
  • voldoende hulpstukken
  • groot actie-bereik

Minpunten

• slechts 1 stofzuigerzak bijgevoegd!

gevabo 06-03-2021

geruisloos

Geschreven voor: Bosch BGB6SIL1 wit

gekozen op de ervaring met Bosch, de kleur, het design en de zuigkracht regeling vanaf het handvat. Op laag vermogen maakt het schuiven van de zuigmond over tapijt meer lawaai dan de stofzuiger zelf en is de zuigkracht nog ruim voldoende. Bij hardnekkig vuil is een druk op de turbo knop op het handvat voldoende om de maximale zuigkracht te krijgen. De levensduur

Pluspunten

• buitengewoon stil bij goede zuigkracht
  • bediening vanaf de steel erg handig
  • moderne kleurstelling, mooi design
  • steel goed op lengte te verstellen
  • standby stand erg praktisch bij telefoon

Minpunten

• witte kleur misschien kwetsbaar
  • geen rubber stootrand
  • steel met handvat iets zwaarder dan normaal

Robert 12-02-2021

Fijne stille stofzuiger met goede zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BGB6SIL1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De stofzuiger doet waarvoor deze is gemaakt en lekker stil.
Bediening via het handvat, helaas niet te bedienen op het toestel zelf als de batterijen leeg zijn.
De regeling werkt goed.
De luxe zuigvoet is helaas iets te hoog ten opzicht van de hardevloer zuigmond (deze is meegeleverd) waardoor je niet goed overal bij kan komen en dan de voet moet wisselen.

Stofzuiger BGB6Sil1 28-01-2021

geweldig goed apparaat

Geschreven voor: Bosch BGB6SIL1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Werkt perfect zeker de mogelijkheden die op de slang zitten. Aanbeveling is hoog.

Anoniem 14-01-2021

stofzonnetje in huis

Geschreven voor: Bosch BGB6SIL1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] krachtig, robuust, efficient, uitstekende zuigcapaciteit.

Ton Opmeer 14-01-2021

Bijdehandje op stofzuig-gebied

Geschreven voor: Bosch BGB6SIL1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Sinds enkele dagen dit pareltje onder de stofzuigers in ons bezit.
Een feestje om te bedienen. Nu ik wat ouder ben is het heel fijn dat ik de bediening vanuit het handvat kan regelen. Niet meer onnodig bukken en in èèn zuigbeurt het hele huis door. Dat allemaal verwerkt in een prachtig design! Wij zijn dik tevreden!

mw. Spek 07-01-2021

Licht en stil

Geschreven voor: Bosch BGB6SIL1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Met beoordelen heb ik gewacht tot ik hem een poos in gebruik heb, inmiddels een half jaar. Ik had hem uitgekozen op weinig gewicht en weinig geluid. Daar voldoet hij helemaal aan. Het is een heerlijke wendbare stofzuiger. En de zuigkracht is prima ook als de zak voller raakt. Ik moet wel wennen aan de handgreep die zwaarder is. Door de grote handgreep is het ook lastiger om bijvoorbeeld onder een bed te zuigen, dan moet je de greep naar de zijkant draaien. Het is wel handig dat je op de greep de zuigkracht kan regelen en hem even uit kan zetten. Ik ben heel blij met de gladde vloeren borstel, heerlijk licht en makkelijk te gebruiken onder kastranden bijvoorbeeld. De standaardvoet voor de vloerbedekking is echter onhandig lomp. Zo heeft elk voordeel zijn nadeel. Maar al met al ben ik tevreden en ja als de nadelen in voordelen te veranderen zijn .... een mooie uitdaging voor de ontwerpers!

A. Tehranchi 22-11-2020

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB6SIL1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het design is geweldig. Mat wit met zwarte onderkant. Hele fijne stofzuiger, maakt weinig geluid. Stang is extra lang (Actieradius 12 m) te maken met een krachtige stofzuiger met lang snoer. Handvat werkt ook super je kan hiermee heel makkelijk je stofzuiger aan en of uit zetten. Het handvat werkt batterijen te plaatsen. Parkeerhulpen aan achter en onderkant superhandig stofzak. De opzetborstel is ideaal voor de plinten die we hebben - het is een telescopische borstel, dat werkt fijn. Het gewicht is ruim 4.3 Kg niet te zwaar en het formaat is prima.

Geen foto 18-11-2020

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB6SIL1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede zuigkracht en prettig geluid. Dat is de reden dat we voor deze stille stofzuiger gekozen hebben

Harrie 16-11-2020

Hij zuigt als de beste!

Geschreven voor: Bosch BGB6SIL1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na jaren weer eens toe aan een nieuwe stofzuiger. Dit speciek gelet op zuigkracht (gelet op de haren van de huisdieren) en filtersysteem. Gekozen voor dit model en vanaf dag 1 geen spijt. Werkt uitstekend, aanzienlijk minder lawaai dan onze vorige en niet onbelangrijk een stuk lichter in gewicht dan de doorsnee stofzuiger met dezelfde eigenschappen. Mooie extra is de 10 jaar garantie op de motor. Van harte aanbevolen dus.

ceekaa 08-11-2020

Stille mooie stofzuiger met lange steel

Geschreven voor: Bosch BGB6SIL1 wit

Een plaatje om te zien, hij staat bij mij dan ook niet meer in de gangkast.. stille stofzuiger met lang snoer en, voor lange mensen ook heel fijn: een lange steel! Als ik gewoon stofzuig schuif ik de steel niet eens uit, alleen onder de bank en als ik in de hoeken bij het plafond wil zuigen. Er zitten extra borstels bij. De stofzuiger is op een lagere stand echt stil, je vraagt je af of ie het wel doet (ja dus). Op de handgreep een afstandsbediening om de zuigkracht aan te passen. Soms raak ik deze per ongeluk aan en zet ik de stofzuiger zo uit, kwestie van wennen denk ik. Verder compact model, goed te tillen op de trap, wendbaar. Ik ben dik tevreden!!

Pluspunten

• lang snoer
  • stil
  • lange uitschuifbare steel
  • mooi model
  • zak makkelijk te verwisselen

Minpunten

• oppassen met de afstandsbediening op de handgreep

D. M. 05-11-2020

Stille stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB6SIL1 wit

Het geluid van de stofzuiger is echt heel stil. Alleen als je vol vermogen vraagt wordt het geluid harder. Maar de zuigkracht is zo sterk, dat het niet echt nodig is om deze vol aan te zetten. Hij is makkelijk om de trap op mee te nemen. De stofzuiger zelf is licht, alleen de buis is wat zwaarder. Maar al met al een fijne stofzuiger.

• Licht

Minpunten

• Stang zwaar

Bosch serie 6 04-11-2020

Super stille stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB6SIL1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Eindelijk een stofzuiger die ik kan gebruiken zonder dat de buren komen vragen of ik het alarm wil uitzetten!