Rowenta Power XXL RO3153 Stofzuiger met zak grijs, rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta Power XXL RO3153 Stofzuiger met zak grijs, rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Zonnetje 26-11-2022

Werkt goed en vrij stil, wel stugge onderdelen en knoppen.

Zuigt goed en geluid is prettig. De stofzuigermond is redelijk plat, dus handig voor onder meubels. De onderdelen gaan wel heel stug van elkaar en de knoppen zijn ook heel stug.

Pluspunten

• Zuigt goed
  • Geluid is prettig
  • Plat mondstuk

Minpunten

• Stugge knoppen
  • Kracht nodig om onderdelen los te krijgen

Angeliquevd 13-08-2020

Super power!

Deze stofzuiger heeft super kracht! Goed wendbaar, stil en een lekker lang snoer waar ik de gehele benedenverdieping mee kan doen.
Echter heeft deze stofzuiger zoveel power dat hij voor mij met mijn reuma minder geschikt is.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Stil
  • Extra borsteltje zit vast aan de stang
  • Veel accessoires

Minpunten

• Steel is aan de korte kant
  • iets te veel zuigkracht voor mij

Annelieke 04-08-2020

Stille stofzuiger met veel zuigkracht

Met een groot gezin is dagelijks stofzuigen een must, dus een stofzuiger waarbij er veel in de stofzuigerzak kan is dan extra fijn. Daarnaast is het met de extra accessoires een fijne stofzuiger voor de auto. Door het lange snoer had ik geen eens een verlengsnoer nodig.

Het enige minpunt is dat de stofzuigerstang net te kort is voor lange mensen (1.94m).

Pluspunten

• stil
  • wendbaar

Sjose 02-08-2020

Wat een topper

Wat een topper , hij is licht wendbaar en de eerste keer dat ik hem aanzetten had ik twijfel of hij het wel deed zo'n verschil met mijn eerdere stofzuiger. Heerlijk dat je de radio nog hoor tijdens een stofzuigen. Verder is het borsteltje wat er niet los opgezet hoeft te worden ideaal om even de vensterbanken de stoffen. Vooral omdat ik veel planten heb is dat gemakkelijk. De bijgeleverde hulpstukken zorgen ook dat ik voor het eerst met gemak achter de radiator kan. Al met al ben ik zeer tevreden over deze stofzuiger zou geen andere meer willen

Pluspunten

• Licht
  • Wendbaar
  • Stil
  • Lange snoer
  • Praktisch

Minpunten

• Je moet beter in de gaten houden wat je opzuigt

jck11hk 30-07-2020

Rowenta Power XXL RO3153 Stofzuiger met zak grijs, rood

De stofzuiger ziet er aantrekkelijk uit door de kleuren rood en grijs.
Het geluid van de stofzuiger is meer gezoem.
Alleen op vol vermogen hoor je wat meer geluid.
De zuigkracht is goed en met de bijgeleverde accessoires is het goed stofzuigen.
Het netsnoer is bijna 8,5 meter lang en dat is ook fijn. Geen gedoe met stekker wisselen.

Pluspunten

• stil geluid
  • Lang netsnoer

Derk 30-07-2020

Goede stofzuiger, maar niet voor iedereen

Ik heb deze stofzuiger nu een tijdje in gebruik. Het is een goede stofzuiger die zijn werk goed doet. Hij heeft goede zuigkracht en een mooi lang snoer zodat je het hele huis (verdieping) kunt zuigen zonder dat je hoeft te wisselen van stopcontact. Er worden 2 zuigmonden en een aantal accessoires meegeleverd. De zuigmonden maken wel wat llawaai op laminaat. De stofzuiger zelf is wel lekker stil.

Deze stofzuiger heeft eigenlijk maar 2 nadelen:
- de telescopische buis is te kort. Ik ben 1,95 m maar ik moet krom staan wanneer ik aan het zuigen ben.
- de flexibele buis is te kort waardoor de stofzuiger steeds naar je toe getrokken wordt wanneer je aan het zuigen bent en tegen je voeten komt.

Conclusie: een erg goede stofzuiger die perfect is voor mensen die kleiner zijn dan ongeveer 1,80 m.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Stil
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• zuigmonden maken lawaai bij het zuigen
  • felxibele slang te kort
  • telescopische buis te kort

Joceta 28-07-2020

Rowenta Power XXL RO3153 Stofzuiger met zak

vandaag de tweede keer gebruikt, een zeer stille en wendbare stofzuiger. Met extra lang snoer, wat erg handig is. Zuigt perfect want bij deze stofzuiger blijft niets liggen.
De multifunctionele borstel maakt wel wat herrie op onze PVC vloer, maar er zit ook een parketborstel bij die je dan eigenlijk moet gebruiken. Verder is hij erg handig met borstel aan de slang die je terug kunt schuiven.
Al met al een aanrader.

Rijka 27-07-2020

Krachtig maar helaas te ongebruiksvriendelijk

Dit is echt een hele mooie stofzuiger! Eenvoudig in elkaar te zetten. De 4 zwenkwielen werken goed maar dat werkt ook tegen je: Als je maar een klein beetje trekt dan schiet de stofzuiger oncontroleerbaar weg, botst tegen alles op. Verder is de stang erg lastig uit te schuiven, het lijkt wel verkeerdom gemonteerd of zo, en werkt de meegeleverde parketborstel alleen in een erg lage/vreemde hoek. Beide borstels maken herrie met het over de vloer bewegen. Het extra lange opzetstuk is erg handig voor in de auto en achter de radiatoren. En, hij zuigt echt geweldig goed! Zelfs op half vermogen is hij beter dan mijn hele dure oude stofzuiger.
Al met al is de conclusie: Zuigt geweldig maar het is veel te ongebruiksvriendelijk. Ik mocht de stofzuiger testen en na 2 x (beide borstels gebruikt) heb ik hem weer ingepakt. Echt niet fijn in gebruik!

Pluspunten

• Erg goede zuigkracht

Minpunten

• Onhandelbaar
  • Borstels maken herrie
  • Geen opbergruimte voor accesoires

Claudia 25-07-2020

Sterke, maar stille stofzuiger

Ik heb de stofzuiger vandaag voor het eerst gebruikt en het was weer even wennen, aangezien ik een snoerloze dyson ben gewend. Maar het is snel duidelijk welke onderdelen waaraan gekoppeld moeten worden en kon ik snel stofzuigen. Het verbaasde mij heel erg hoeveel zuigkracht hij heeft, ik heb hem echt op de laagste stand gezet, dat was meer dan voldoende voor onze laminaatvloer.
En ondanks die sterke zuigkracht maakt hij heel weinig geluid, dus dat is erg fijn!
De stofzuiger zelf rijdt heel soepel over de vloer, je moet hem echt een beetje sturen, anders botst hij overal tegen aan omdat hij doorglijdt zeg maar.
Ook fijn dat er aan de slang een klein opzetstukje met een borstel zit, zodat als je tijdens het stofzuigen wat stof op plinten of kozijnen ziet, dan kun je de stang er makkelijk afhalen en direct met dat kleine opzetstukje die plekjes ook schoon krijgen, erg handig!

Het snoer is ook lang genoeg. De stekker zat bij ons in het stopcontact in de gang bij de voordeur en ik kon er heel de woonkamer mee doen, dus hoefde niet steeds te wisselen van stopcontact.

Pluspunten

• Sterke zuigkracht
  • Stil
  • Handig opzetstukje op de slang
  • Rolt makkelijk over de vloer
  • Lang snoer

Minpunten

• Botst snel tegen meubels aan