AEG VX82-1-4MB misty blue - Reviews

• Test panel 8,1 jun 2020
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG VX82-1-4MB misty blue op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Saidja 30-11-2022

Pijnlijke handgreep ( blaren )

Geschreven voor: AEG VX82-1-4MB misty blue

Is het mogelijk de handgreep eraf te halen, krijg een grote blaar tussen mijn duim en wijsvinger. Heel vervelend.
Eigenlijk wil ik die handgreep niet meer, is dat mogelijk?

Patrick 16-11-2022

Goede stofzuiger

Geschreven voor: AEG VX82-1-4MB misty blue

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super fijne stofzuiger met veel zuigkracht en hij is stil.

Hanze 11-11-2022

Zuigt hard geluid zacht

Geschreven voor: AEG VX82-1-4MB misty blue

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prachtige stofzuiger, handig in gebruik met een laag geluidsniveau

Marieke 04-11-2022

Spijt spijt spijt

Geschreven voor: AEG VX82-1-4MB misty blue

Inderdaad een stille motor. Maar de zware steel met de onhandige handgreep maakt vlot stofzuigen heel moeilijk. Beide mondstukken kunnen niet overweg met wisselende ondergronden, bijvoorbeeld van laminaat naar deurmat. De stofzuiger zuigt zich meteen vast. Alle standen uitgeprobeerd, smart reageert te traag. Gelukkig hebben we geen onderburen want die zouden wel gek zijn geworden van het geluid van de zuigmond; je moet ermee als een autootje over de vloer rijden, wat een zijwaartse beweging onmogelijk maakt. Kortom: mooi ontwerp, erg stil maar in het gebruik lomp, zwaar en erg onhandig.

Patrick 31-10-2022

Superstille en goedwerkende stofzuiger

Geschreven voor: AEG VX82-1-4MB misty blue

Erg blij met deze stofzuiger. Werkt goed, is erg stil en het aanpassen op de ondergronden werkt ook goed. Zitten ook genoeg accessoires bij.

Nollypolly 17-10-2022

Prima apparaat

Geschreven voor: AEG VX82-1-4MB misty blue

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel fijn apparaat, zeer stil. Dacht dat er niets gebeurde maar vloer was prima schoon. Heerlijk rustig.

Frank 19-06-2022

Mooi, stil en doet wij hij moet doen

Geschreven voor: AEG VX82-1-4MB misty blue

Mooie stofzuiger met alle benodigheden die je nodig heb, rijd soepel over de vloer, is stil en zuig perfect

Thor/Cis/3 01-06-2022

Super de luxe

Geschreven voor: AEG VX82-1-4MB misty blue

Wauw wat een geweldige stofzuiger.
Zo stil je kan gewoon praten muziek hoor je. Mooi design ben er heel blij mee. Ik heb het zelfs aanbevolen bij het bezoek.

Bianca88 30-05-2022

Super fijne stofzuiger

Geschreven voor: AEG VX82-1-4MB misty blue

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] wat een fijne stofzuiger is dit! doet wat deze moet doen en is inderdaad erg stil.

Ien 23-05-2022

Stofzuigen met plezier

Geschreven voor: AEG VX82-1-4MB misty blue

Met deze stofzuiger is stofzuigen gewoon een plezierig werkje hij is heerlijk stil , dus je hoeft je radio niet harder te zetten , en hij zuigt heel erg goed zowel op gladde vloeren als op vloerbedekking , zeer wendbaar , niet te zwaar je kan hem fijn de trap op meenemen gewoon een fijne stofzuiger

E-v-H 12-04-2022

Zeer slecht

Geschreven voor: AEG VX82-1-4MB misty blue

Na 6 maanden geeft hij het op. Ze zeggen fijnstof, maar stof van een gaatje boren moet toch kunnen dacht ik. Ook de indicator van volle zak gaat heel erg laat branden, de zak staat dan letterlijk op knappen.

MWi 28-02-2022

Wel lekker stil

Geschreven voor: AEG VX82-1-4MB misty blue

Deze stofzuiger gekocht omdat hij erg stil zou zijn. Dit klopt inderdaad en hij zuigt ook goed.
Een minpunt zijn echter de meegeleverde zuigmonden.
De parket borstel zuigt zichzelf steeds vast, waardoor ik last krijg van mijn pols tijdens het steeds weer lostrekken ervan. Tevens gaat de motor een tandje lager draaien als de zuiger in de smartstand staat en zuigt dan minder.
De universele borstel is erg zwaar en laat zich alleen sturen door met de pols te draaien, dit geeft ook klachten tijdens het zuigen.
Kortom, een mooie stille zuiger, maar over de zuigmonden mag nog eens nagedacht worden.

Gerrit 05-02-2022

de stille werker

Geschreven voor: AEG VX82-1-4MB misty blue

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Verbazingwekkend hoe stil deze stofzuiger is, eerst dacht ik weinig wattage 600 , maar toppie meer is niet nodig, der blijft geen vuil liggen haha,
als je over laminaat gaat en en dan door over een tapijt, dan moet ik eerst luisteren of dat die het nog doet, zo stil en het handvat en steel ook de borstel een woord UITMUNTED voor deze stofzuiger
een aanrader voor deze keuze.

Bashir 11-12-2021

De stilste stofzuiger

Geschreven voor: AEG VX82-1-4MB misty blue

wat niet goed werkt is de 3-in-1-mond, wil je borstel gebruiken, dan is dit hulpstuk niet goed op de buis te monteren. de borstel valt telkens uit de buis. Dat is dan ook de minste aan de stofzuiger verder is de stofzuiger top maar vooral stil je denkt soms dat het uit staat. Zeker een aanrader als een stille stofzuiger wilt die ook nog eens goed zuigt.

TP 15-10-2021

Heerlijk stil maar .....

Geschreven voor: AEG VX82-1-4MB misty blue

Wij kochten deze stofzuiger vorig jaar juli. Het is inderdaad een fijne stofzuiger, maar er zijn nu toch wat minpunten. Ten eerste brak deze week de handgreep van de zuigstand doormidden. Het handvat blijkt uit twee delen te bestaan die loslieten doordat 1 plastic pin binnen in het handvat afbrak. Of dit onder garantie valt weten wij nog niet. Ten tweede missen wij toch echt accessoires zoals een smalle zuigmond of extra borstel voor stof. Het bijgeleverde borsteltje zit los op de zuigstang, dat valt er dus voortdurend vanaf. Waarom niet verwerkt ín de stofzuiger. Jammer, want het is verder een prima stofzuiger.

Jane 11-10-2021

Moeilijk te sturen

Geschreven voor: AEG VX82-1-4MB misty blue

De stofzuiger is mooi stil, zuigt goed maar zeer vermoeiend in het verbruik. De wielen op de zuigmond zorgen ervoor dat de zuigmond alleen rechtdoor gaat terwijl je iedere keer een beetje wil opschuiven. Ik krijg het gevoel dat ik continu in gevecht met de stofzuiger ben.

Deeg 24-12-2020

miskoop

Geschreven voor: AEG VX82-1-4MB misty blue

Deze stofzuiger doet gewoon niet wat hij belooft. Onhandig in gebruik, slechte hulpstukken en het ergste: hij zuigt ook nog niet goed. duidelijk zijn geld niet waard. 3 maanden oud en we gooien hem weg.

Lonneke 05-10-2020

Mooi design en superstil

Geschreven voor: AEG VX82-1-4MB misty blue

Dat hij goed stofzuigt is natuurlijk het allerbelangrijkste, maar het oog wil ook wat. Ik heb hem pas in huis en heb er een goed gevoel bij. Hopelijk blijft dit zo, de tijd zal het leren. Deze stofzuiger maakt echt heel weinig geluid maar zuigt prima. Met de Smart stand past hij de zuigkracht en ondergrond zelf aan, best handig. Wat ook fijn is, is dat je de filters kunt wassen, en niet steeds een duur filter moet kopen. Het enige minpuntje tot nu toe is de slang, die had wat mijne treft wel langer gemogen. Maar daarentegen is de stofzuiger niet zwaar, dus als je hogere randjes met het kleine borsteltje zuigt, kan de de stofzuiger makkelijk optillen.

Janneman 21-06-2020

Je kan kletsen tijdens stofzuigen

Geschreven voor: AEG VX82-1-4MB misty blue

Een lekker compacte stofzuiger die toch degelijk aanvoelt in gebruik. Monteren gaat ook allemaal vloeiend en zonder krachtsinspanning.
De duurzaamheid zie je ook bij de verpakking. De doos is zo compact mogelijk ingedeeld zonder overbodige ruimte over te houden.
Een handleiding met plaatjes zonder veel tekst.
Stofzak en filters zijn al gemonteerd. de filters zien er goed uit, wel belangrijk met allemaal gezinsleden die allergieën hebben.
De stang is ook lekker lang te maken.
Het handvat is makkelijk om hem te dragen met de zuigmond aan de achterkant van het apparaat geschoven. Op ruimen kan door op de achterkant te zetten en de stang aan de onderkant te schuiven.

En wat een verademing dat geluid. Dat ben je niet gewend. En toch zuigen als geen ander. Als je alleen vinyl zuigt, raakt de smart toch wel eens in verwarring. Hij zuigt zich en laat weer los. Dus toch de zuigmond op gladde vloer gezet.

Het is een beetje oefenen met de zuigmond, maar laat zich goed leiden. En door de compacte stofzuiger volgt hij goed.

Ik heb de zak nog iet vol gehad, maar die zou wel wat klein kunnen zijn.

Karien 21-06-2020

Zeer stille design stofzuiger

Geschreven voor: AEG VX82-1-4MB misty blue

Deze stofzuiger is geweldig voor iedereen die en een stille stofzuiger wil en een stofzuiger die ten alle tijden de juiste zuigkracht heeft.

De wendbaarheid van deze stofzuiger is zo groot dat ik soms het gevoel heb dat ik voorzichtig moet doen om meubels niet te beschadigen. Nu zit en een "stootrand "maar je schrikt toch...

De stofzuiger is lekker compact wat fijn is als je niet te veel ruimte heb om de stofzuiger op te bergen en daarnaast lekker licht in gewicht wat handig is voor het meenemen op de trap.
De telescopische verstelling van de lengte van de buis voor gebruik gaat lekker soepel en kost geen moeite en het snoer wat goed lang is gaat soepel in en uit. Ik vind het echt een hele fijne stofzuiger die ik zeker zou aanraden.