AEG VX82-1-4MB - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 15 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG VX82-1-4MB op Kieskeurig.nl.

8,1

oss66oss2015 19-05-2021

Zeer stille en toch krachtige, compacte stofzuiger

Geschreven voor: AEG VX82-1-4MB

Zeer stille stofzuiger. Compact, fijne draaggreep. Buis en hulpstukken hebben de voor sommige modellen typische ovale vorm. Met dit systeem passen alle stukken beter in elkaar, waardoor minder zuigkracht verloren gaat. Maar in geval van een defect moet je er rekening mee houden dat je wel aangepast zuigmonden (etc.) nodig hebt.

Het snoer zal voor de meeste huizen en gelijkvloers voldoende lang zijn. De stofzuiger is handzaam, de buisconstructie iets zwaarder dan wat je wellicht gewend bent. Dit model heeft een zogenaamde pistoolgreep. Wij vinden dat fijn (vanwege lichte reuma in de handen), maar niet schijnt een pistoolgreep als praktisch en fijn te ervaren.

Overigens: na 10 maanden ging deze pistoolgreep bij ons kapot (bovenzijde losgelaten). Op het moment dat we dit schrijven, wachten we al bijna 3 weken op vervanging. Dankzij het totaal gebrek aan service en inlevingsvermogen van BCC en haar klantenservice, weten we nu dat 3 weken niet stofzuigen (als je een hond hebt) geen luxe ding is, maar noodzaak.

Dat mag overigens niet verhinderen dat dit met grote afstand de beste en fijnste stofzuiger is die we tot zover hebben gehad. Daarom zojuist bij de AEG shop zelf maar een nieuwe pistoolgreep besteld.

Pluspunten

• stil
  • compact
  • wendbaar
  • ovale hulpstukken passen perfect
  • bij volle stofzak geen verlies aan zuigkracht

Minpunten

• ovale hulpstukken uitsluitend van AEG

Saranb 10-03-2021

Erg stil

Geschreven voor: AEG VX82-1-4MB

Ik heb deze geweldige stofzuiger mogen testen.
Ik ben zeer te spreken over het design en over hoe licht dat de stofzuiger zelf manoeuvreert . De stang/roller zelf is daartegen wat zwaarder en minder soepel.
Na lang stofzuigen heb ik dan toch een lamme arm.
De stofzuiger is heel erg stil vergeleken met andere stofzuigers .ik woon op een appartement en kan savonds gewoon stofzuigen wanneer de kindjes liggen te slapen. Ook hebben de onderburen er geen last van wat ik ideaal vind.
Een klein nadeel vind ik de stofzuigerzak die is niet zo heel erg groot en zal al snel aan vervanging toe zijn .
Er zit gelukkig wel een reserve bij in de doos. De stofzuiger past zich aan het oppervlak ook dit is ideaal als je verschillende oppervlakken hebt.
Ik raad de stofzuiger zeker wel aan!

• Past zich aan oppervlak

Minpunten

• Stang is te zwaar
  • Zak is te klein

Cindyke140706 03-03-2021

Stille stofzuiger

Geschreven voor: AEG VX82-1-4MB

Ik heb de stofzuiger nu ongeveer 3 weken in gebruik en ik ben nog steeds verbaasd over hoe stil het toestel is. Ik kan stofzuigen terwijl onze baby haar dutje ligt te doen in de living. Ze word er niet wakker van! De smart technologie werkt ook heel goed. De stofzuiger past zichzelf aan aan de ondergrond waardoor de hondenharen overal probleemloos verdwijnen. Vanaf dat de zak van de stofzuiger bijna vol is begint de stofzuiger wel iets meer lawaai te maken maar dit is meteen opgelost door een nieuwe zak te plaatsen. Het lange snoer is ook heel handig, hierdoor hoef ik niet steeds te wisselen van stopcontact. Minpuntje is wel dat als je per ongeluk tegen een muur aanrijd het toestel meteen krassen vertoond. Verder is hij heel soepel in gebruik. Ik vind het een toptoestel

• Smartfunctie
  • Lang snoer

Minpunten

• Snel krassen
  • Kleine zak

Tine 02-03-2021

Tine

Geschreven voor: AEG VX82-1-4MB

De stofzuiger ziet er goed uit met zijn fleurige kleurtje. Hij is inderdaad stiller dan wat ik gewoon ben, wat een voordeel is in een appartementsgebouw.
Echter lijkt de stofzuiger voor mij persoonlijk onvoldoende zuigkracht te hebben. Mijn oude steelstofzuiger doet het op dat vlak toch beter. Ik merk dat zwaardere stukken vuil (bvb gemorste kattenbrokjes) niet opgezogen worden.
Daarnaast vind ik de stofzuiger niet echt wendbaar.
Het lichte gewicht is dan weer een pluspunt voor wie vaak een stofzuiger via de trap verplaatst.

Pluspunten

• Lichtgewicht

Minpunten

• Te weinig zuigkracht

Sara 27-02-2021

Aegvx82-1-4-mb

Geschreven voor: AEG VX82-1-4MB

Na 2 weken testen ben ik meer gewoon aan het toestel geraakt. In het begin vond ik dat de voet niet makkelijk meedraaien om tot on de hoekjes vlot te gaan. Het smart systeem is voor mij persoonlijk geen grote meerwaarde, maar het werkt wel. Je kan zonder switchen van knop van parketvloer naar tapijt overgaan. Het snoer is best wel lang, wat een voordeel is om in 1 keer een grote ruimte te doen. Voor mij is het beste punt van dit toestel het stille geluid. Dit is echt aangenaam ! Verder oogt het toestel mooi qua design. De hulpstukken doen wat ze moeten doen, maar is standaard bij de meeste stofzuigers. De handleiding is iets minder duidelijk, maar is geen minpunt.

Pluspunten

• Stille geluid
  • Lang snoer

Minpunten

• Flexibiliteit van de voet

sven 24-02-2021

zeer goed toestel

zeer goed toestel.
we zijn telkens opnieuw verbaasd over de stille motor, dit maakt het zeer gemakkelijk om te poetsen terwijl de kinderen nog slapen of na de nachtshift van de partner.
het toestel oogt ook zeer mooi en ligt heel makkelijk in de hand.
met de handige extra tool is het makkelijk om kleine hoekjes te stofzuigen.
de smart functie werkt zeer goed zodat de motor is aan elke ondergrond aanpast
echt een aanrader

Pluspunten

• zeer stil
  • mooi

Deeg 24-12-2020

miskoop

Geschreven voor: AEG VX82-1-4MB

Deze stofzuiger doet gewoon niet wat hij belooft. Onhandig in gebruik, slechte hulpstukken en het ergste: hij zuigt ook nog niet goed. duidelijk zijn geld niet waard. 3 maanden oud en we gooien hem weg.

Lonneke 05-10-2020

Mooi design en superstil

Geschreven voor: AEG VX82-1-4MB

Dat hij goed stofzuigt is natuurlijk het allerbelangrijkste, maar het oog wil ook wat. Ik heb hem pas in huis en heb er een goed gevoel bij. Hopelijk blijft dit zo, de tijd zal het leren. Deze stofzuiger maakt echt heel weinig geluid maar zuigt prima. Met de Smart stand past hij de zuigkracht en ondergrond zelf aan, best handig. Wat ook fijn is, is dat je de filters kunt wassen, en niet steeds een duur filter moet kopen. Het enige minpuntje tot nu toe is de slang, die had wat mijne treft wel langer gemogen. Maar daarentegen is de stofzuiger niet zwaar, dus als je hogere randjes met het kleine borsteltje zuigt, kan de de stofzuiger makkelijk optillen.

Janneman 21-06-2020

Je kan kletsen tijdens stofzuigen

Geschreven voor: AEG VX82-1-4MB

Een lekker compacte stofzuiger die toch degelijk aanvoelt in gebruik. Monteren gaat ook allemaal vloeiend en zonder krachtsinspanning.
De duurzaamheid zie je ook bij de verpakking. De doos is zo compact mogelijk ingedeeld zonder overbodige ruimte over te houden.
Een handleiding met plaatjes zonder veel tekst.
Stofzak en filters zijn al gemonteerd. de filters zien er goed uit, wel belangrijk met allemaal gezinsleden die allergieën hebben.
De stang is ook lekker lang te maken.
Het handvat is makkelijk om hem te dragen met de zuigmond aan de achterkant van het apparaat geschoven. Op ruimen kan door op de achterkant te zetten en de stang aan de onderkant te schuiven.

En wat een verademing dat geluid. Dat ben je niet gewend. En toch zuigen als geen ander. Als je alleen vinyl zuigt, raakt de smart toch wel eens in verwarring. Hij zuigt zich en laat weer los. Dus toch de zuigmond op gladde vloer gezet.

Het is een beetje oefenen met de zuigmond, maar laat zich goed leiden. En door de compacte stofzuiger volgt hij goed.

Ik heb de zak nog iet vol gehad, maar die zou wel wat klein kunnen zijn.

Jan de Bokx 21-06-2020

Stille en compacte stofzuiger

Geschreven voor: AEG VX82-1-4MB

De stofzuiger is echt extreem stil. Iemand hier in huis die ook wilde proberen hoe wendbaar die is dacht dat die nog niet aan stond. Ook is hij lekker compact en daardoor goed hanteerbaar.

Uitpakken van de stofzuiger.
De stofzuiger komt in een zeer kleurrijke doos die helemaal in compartimenten is verdeeld. Ieder onderdeel zit apart in een hoesje. Er is duidelijk over nagedacht hoe je iets zonder loze ruimte inpakt en toch geen beschadigingen krijgt.
De handleiding is een enkel papier met allemaal plaatjes op. Hier staan wel voor verschillende typen stofzuigers de montage handleiding door elkaar. Dus wel even goed kijken welke voor mijn type zijn.
Er staat niet bij dat je het snoer helemaal uit moet rollen. Maar dat deed en doe ik maar wel. Ik heb wel eens een gesmolten haspel gehad, dat is best een zooitje.
Een stofzak en filters zijn al gemonteerd. De stofzak lijkt wel klein, maar ik heb hem te kort om te zien of dat een probleem is. De filters zijn wel erg fijn voor iemand met allergieën zoals ik.

Stofzuigen dan maar.
De steel is uitschuifbaar zover dat zelfs langere mensen (ik ben 1.92) er fatsoenlijk mee kunnen werken.
En inderdaad wat is hij stil!. Ik begin met alles in de smart stand. Eens kijken hoe dat gaat.
Mijn hobbykamer is met vinyl. Dat vind die toch wel lastig. Hij zuigt zich vast, laat dan weer los en zuigt zich weer vast en zo door. Dan de zuigmond van smart naar harde ondergrond gezet.
Dat gaat een stuk beter. De zuigmond beweegt heel soepel en zonder veel kracht over de vloer.
Alles verdwijnt goed in de zuigmond, hij laat niets liggen.
Ook in bochten gaat hij soepel overal langs.
Ik mis wel een spleetzuigmond. Die hebben we hier eigenlijk wel nodig.

Verder met de standen voor meubels en gordijnen. Met de kleine borstel mond er op. Deze borstel kun je aan de stang klikken dus die hoef je niet te zoeken. Klikt gemakkelijk op de stang. Dat werkt ook erg goed. Echter tussen de kussens mist ook hier de spleetzuigmond.

Al met al een fijne stofzuiger die extreem stil is. Je kan gewoon met elkaar praten tijdens het zuigen.

Pluspunten

• Extreem stil
  • Heel wendbaar
  • Compact
  • Volgt goed

Minpunten

• Geen spleetzuigmond
  • Lijkt kleine stofzak

Karien van Poelje 21-06-2020

Gebruiksvriendelijke , mega stille stofzuiger!!

Geschreven voor: AEG VX82-1-4MB

Wat vooral gelijk opvalt is dat de stofzuiger echt stil is, zo stil dat ik bij het eerste gebruik bijna twijfelde of de stofzuiger aanstond :) en hoe verrast was ik dat de zuigkracht enorm is! Mijn zoon werkt thuis momenteel maar ik kon gewoon stofzuigen, hoe fijn is dat.
Door de smartfunctie past de stofzuiger zich moeiteloos aan in zuigkracht!
De kleur van de stofzuiger vind ik prachtig, je koopt een stofzuiger voor het gebruik, maar mooi design is ook leuk. De stofzuiger is mega wendbaar, iets te vind ik. Je stoot daardoor snel tegen randen aan met name als je een beetje gehaast bent. De stofzuiger is lekker compact wat fijn is voor het opruimen en het meenemen van de stofzuiger naar een andere etage.
Hier zit voor mij een min punt, ik vind de stofzuiger horizontaal niet fijn dragen, het handvat is te klein
Een ander klein nadeel is dat je vrij hard op de aan en uit knop moet drukken.
Het lange snoer is lang genoeg voor een hele ruime etage en rolt heel soepel en zacht op door met je voet op de knop te drukken.
Om bv wat kruimels op te zuigen in een hoekje heb je echt een mondstuk nodig, is te doen maar een zou handig zijn als de "buis" al iets dunner was en dit ook zonder opzet stuk zou kunnen.
Mijn conclusie: ik ben enthousiast over deze stofzuiger

Pluspunten

• Heel stil
  • Hele goede zuigkracht
  • Mooi design en prachtige kleur
  • Compact en licht in gewicht
  • Lekker lang snoer

Minpunten

• Aan en uit knoop moet stevig in gedrukt worden
  • Wel heel erg wendbaar
  • Te kleine handgreep om verticaal te vervoeren

Karien 21-06-2020

Zeer stille design stofzuiger

Geschreven voor: AEG VX82-1-4MB

Deze stofzuiger is geweldig voor iedereen die en een stille stofzuiger wil en een stofzuiger die ten alle tijden de juiste zuigkracht heeft.

De wendbaarheid van deze stofzuiger is zo groot dat ik soms het gevoel heb dat ik voorzichtig moet doen om meubels niet te beschadigen. Nu zit en een "stootrand "maar je schrikt toch...

De stofzuiger is lekker compact wat fijn is als je niet te veel ruimte heb om de stofzuiger op te bergen en daarnaast lekker licht in gewicht wat handig is voor het meenemen op de trap.
De telescopische verstelling van de lengte van de buis voor gebruik gaat lekker soepel en kost geen moeite en het snoer wat goed lang is gaat soepel in en uit. Ik vind het echt een hele fijne stofzuiger die ik zeker zou aanraden.

Frank Doesburg Smits 19-06-2020

Compacte, wendbare en stille maar krachtige stofzuiger.

Geschreven voor: AEG VX82-1-4MB

Als eerste valt op dat de stofzuiger kleiner en lichter is dan de meeste stofzuigers met een zak. Desondanks is hij krachtig genoeg voor zowel parket als vloerbedekking.
Wat voor ons nieuw was, en dus wennen, is de Smartfunctie. Het is in beginsel wennen dat de stofzuiger zichzelf aanpast aan de ondergrond welke zeker een positieve invloed heeft gehad op onze ervaring tijdens de test periode. Een welkome eigenschap welke we bij een volgende stofzuiger er zeker op willen hebben zitten.

Daarnaast is het een groot pluspunt dat het een lichte en zeer wendbare zuiger is, wat zeker helpt wanneer je de trap Of op hoogte ( en dus de zuiger moet optillen) stofzuigt. Dit komt mede door het opzetstuk voor de slang zodat je in kleine hoeken/gaten kunt komen en omdat het handvat bovenop zeer solide is en een fijne greep heeft. Het wendbare zit ook in de combinatie van de slang en het handvat, hierdoor kun je alle bewegingen maken en op vele plaatsen komen. Echter is de stofzuigermond net te hoog om onder onze bank en de boxspring te zuigen. Dan biedt de parketborstel uitkomst, maar dien je deze wel om te wisselen. Beetje onhandig.
Ook de lengte van het snoer is afdoende om in een tussenwoning vanuit 1 stopcontact op alle verdiepingen het hele huis te stofzuigen.

Wat je zeker niet ontgaat is dat deze erg stil is en dat is ook de grootste reden dat we zo positief zijn. Voorheen konden we niet stofzuigen wanneer de kinderen gingen slapen, echter met deze stofzuiger kunnen we zelfs met de deur open stofzuigen zonder dat ze wakker worden.

Pluspunten

• Wendbaarheid
  • Lichtgewicht
  • Stil maar krachtig
  • Smartfunctie

Minpunten

• Hoogte zuigmond

FrankDS 19-06-2020

Wendbaar maar stil en krachtig “bommetje “.

Geschreven voor: AEG VX82-1-4MB

Zodra je de doos opent zie je dat de stofzuiger kleiner en lichter is dan de meeste stofzuigers met een zak. Echter betekend dit niet dat hij achterblijft is kracht, want hij is zelfs krachtiger zodat bijna al het vuil in één keer wordt opgezogen, op alle ondergronden zoals parket en vloerbedekking.
Een nieuwe eigenschap is de Smartfunctie. Het is in het begin even wennen dat de stofzuiger zichzelf aanpast aan de ondergrond, maar zeker als zeer positief is ervaren tijdens de testperiode. Een welkome eigenschap welke we bij een volgende stofzuiger er zeker op willen hebben zitten.

Het is tevens een groot pluspunt dat deze licht en zeer wendbaar is, wat zeker helpt wanneer je de zuiger moet optillen om op hoogte of de trap moet stofzuigen. Dit komt mede door de accessoires voor de slang zodat je in krappe ruimtes kunt komen en omdat het handvat bovenop zeer solide is en een fijne greep heeft. Het wendbare zit in de combinatie van de slang en het handvat, hierdoor kun je alle bewegingen maken en op vele plaatsen komen.

Helaas is de stofzuigermond net te hoog om onder onze bank en de boxspring te zuigen. Wat dan wel werkt is de lagere parketborstel welke je in plaats van de Smartborstel kunt bevestigen. Echter het wisselen en meenemen vonden wij onhandig.
De lengte van het snoer is voldoet qua lengte. In een tussenwoning kun je vanuit 1 stopcontact, op alle verdiepingen, het hele huis te stofzuigen. De retourknop is mooi weggewerkt en het snoer loopt goed terug.

Wat direct opvalt is dat deze erg stil is en dat is ook de grootste reden dat we zo positief zijn. Voorheen konden we niet stofzuigen wanneer de kinderen gingen slapen, echter met deze stofzuiger kunnen we zelfs met de deur open stofzuigen zonder dat ze wakker worden.

De stofzuiger voldoet aan alle wensen voor een stofzuiger maar dat zul je zelf moeten ontdekken, omdat de gebruiksaanwijzing zeer beknopt is.

Al met al een fijne ervaring rijker

Gerard04 16-06-2020

Goede zuigkracht, heerlijk stil

Geschreven voor: AEG VX82-1-4MB

Ik heb deze stofzuiger mogen testen.
Als vergelijk heb ik een Bosch stofzuiger.
Wat als eerste opvalt is het geluid, de stofzuiger maakt geen lawaai. Je kunt op een gewoon volume door blijven praten.
De snoerlengte is prima, je hoeft niet telkens van stopcontact te wisselen.
Wat natuurlijk belangrijk is, is de zuigkracht. Deze is goed. Makkelijk is ook de smart stand. Bij een lege zak heeft de zuigmond soms de neiging om vast te zuigen aan de vloer, maar dit compenseert de stofzuiger door even kracht terug te nemen.
Het handvat is ook een groot gemak.
Zitten er ook nadelen aan de stofzuiger?
Ja, die zijn er ook.
Het mondstuk wisselen aan de stang gaat lastig. Verder is de zuigkracht van het modstuk in uitgeplapte stand wat matig. Er zitten wat gaatjes aan de bovenkant van het mondstuk. Ik denk dat als deze er niet zouden zitten, de zuigkracht beter zou zijn. Ik mis ook een opbergvakje voor de opzetborstel.
Verder is de aan/uit knop wat lastig te bedienen met de voet.

Al met al een fijne stofzuiger.

• Zuigkracht
  • Snoerlengte

Minpunten

• opbergvak hulpstuk mist

Wienke 15-06-2020

Stille machine die goed wendbaar is.

Geschreven voor: AEG VX82-1-4MB

Het is een hele stille machine, zelfs zo stil dat ik moet luisteren of hij aan staat of toch is uitgegaan, vooral als de kinderen in huis bezig zijn.
Met mijn huidige stofzuiger moet ik hem nog wel eens achter me aan trekken, maar deze gaat bijna als vanzelf mee.
De aan/uit knop moet ik altijd harder in drukken dan ik verwacht, het lijkt of hij niet gelijk reageert en omdat de stofzuiger zo stil is moet ik dan heel goed luisteren.
Er zitten verschillende monden bij, maar er staat niet duidelijk in de handleiding waar welke mond voor is. De kleine monden zijn 3 in 1, die kun je open vouwen, maar dat staat nergens aangegeven. Je ziet ze wel alle 3 los op een plaatje staan. Ik dacht dat er maar één bij zat tot mijn zoon de puzzel ontdekte en hem uitvouwde.
De zuigmond klikt met een knopje aan de steel, maar bij één zuigmond werkt dat niet, dan klikt hij niet vast. Hij blijft wel zitten, maar ik kan me voorstellen dat je in de loop van de tijd de zuigmond tijdens het zuigen verliest.
De steel is op een makkelijke manier te verlengen of te verkorten.
Met een draaiknop is in te stellen op welke ondergrond je gaat zuigen. Dit wordt aangegeven door plaatjes, maar die plaatjes worden niet in de handleiding beschreven. Hij zuigt heel krachtig. Er zit een smart functie op, die werkt goed.
De stofzuiger werkt prima op verschillende ondergronden, ook op de zuigmond zit een schuif, zodat je die af kunt stellen op je ondergrond.
Het snoer is plat, geen idee waarom dat is, maar het werkt prima en is lekker lang.

• Wendbaar
  • Licht gewicht

Minpunten

• Gebruiksaanwijzing niet uitgebreid
  • Aan/uit knop reageert niet snel

Familie van der Veen 13-06-2020

De AEG VX82-1-4MB stofzuiger in gebruik

Geschreven voor: AEG VX82-1-4MB

Deze stofzuiger is (lekker) stil, en zou ideaal zijn voor mensen met een gevoeligheid voor geluid. Het heeft een prachtige design en is voorzien van een vrij lang snoer, wat handig is voor de middelgrote en grote kamers. De motorbak is wendbaar in gebruik. Heeft een anti stof S-Bag indoor, en is ideaal voor mensen met een stofallergie.

De stofzuiger kent een aantal standen in gebruik. Op zich vrij handig bij bepaalde objecten als een stoel (stand) de gordijnen (stand) en vloerkleden (stand.) Wat opmerkelijk aan dit menu is, is het feit, dat de Smart stand dezelfde zuigkracht heeft als de maximale stand. Helaas misten wij nog de optie Turbo, om nét even dat extra beetje kracht bij te zetten bij veel vuiligheid (denk hierbij aan rommel onder de schoenen weg, haren van huisdieren etc etc.) Het handvat beweegt mee tijdens gebruik. Volgens velen erg handig, wij vonden het niet écht praktisch, wegens niet soepel lopen van het mechanisme.

Zouden wij dit product aanraden, ja en nee. In sommige gevallen kan dit apparaat voor een groep mensen een uitkomst zijn, in ons geval niet helemaal.

• S-Bag (anti stof) zakken
  • Meerdere standen
  • Wendbaar

Minpunten

• Stug mee bewegend handvat
  • Geen Turbo stand
  • Geen volledige Scanpart Car cleaningset
  • Smart stand even krachtig als de Maximale stand

Marinus 12-06-2020

Stil en handzame stofzuiger

Geschreven voor: AEG VX82-1-4MB

Bij het uitpakken valt de degelijkheid gelijk op. De onderdelen klikken makkelijk vast en zitten daarbij gelijk goed vast. Het was alleen even zoeken hoe de houder van de opzetborstel bevestigd diende te worden. Het is daarbij fijn dat je de handige 3 in 1 borstel altijd bij de hand hebt. De onderdelen voelen sterk en degelijk aan. De steel zit met een handige koppeling vast aan de stofzuigerslang waardoor het geheel flexibel te bewegen is. Aan de slang zit een fijne handvat die zorg dat je goed grip hebt. Alleen de draaihoek van de stofzuigermond zou iets scherper mogen. De stofzuiger is vrij licht en rijdt zeer soepel. Met de lengte van het snoer kom je gemakkelijk de hele kamer rond.

De stofzuiger is echt maar dan ook echt superstil. Het zuiggeluid komt op volle kracht gewoon boven de motor uit. De stofzuiger heeft een draaiknop met verschillende standen en is zelfs in de maximale stand superstil. Hierdoor ben je geneigd om de stofzuiger in de maximale stand te laten staan. In de smart functie hoor en voel je dat de zuigkracht toe en afneemt. Daar waar meer zuigkracht nodig is merk je dat de stofzuiger zich aanpast. De zuigkracht is dan ook helemaal prima. Ook op de stofzuigermond zit een smartfunctie. Dit zorgt ervoor dat de stofzuiger moeiteloos over alle oppervlaktes beweegt.

Pluspunten

• Heel stil
  • Lang snoer
  • rijdt soepel
  • licht
  • sterk en degelijke onderdelen

Minpunten

• Draaihoek stofzuigermond mag scherper
  • 3 in 1 borstel is wat kort voor diepe kieren

Kaassie 12-06-2020

gebruiksvriendelijke stofzuiger

Geschreven voor: AEG VX82-1-4MB

Wat een fijne stofzuiger, zelfs de kleur is mooi voor een stofzuiger. Beetje lichtblauw was de stofzuiger. De stofzuiger is ook heel stil en heeft heel fijn een lange snoer. Het is een hele lichte stofzuiger die je met gemak oppakt en de trappen mee op kunt lopen. Daarnaast is hij ook heel behendig en valt dus niet zomaar om, maar loopt echt met je mee. Wat ik een super handige functie vind is de smart functie, hij past zich automatisch aan op de verschillende vloeren. Je hoeft zelf dus de zuigkracht niet aan te passen dat doet hij zelf, even een paar tellen wachten en de zuigkracht past zich automatisch aan . Er zitten 2 stofzuigmonden bij zodat je het aan kan passen op verschillende vloeren. Wat ik persoonlijk een min punt vind is dat het 500 watt stofzuiger is. Dat is voor mij persoonlijk te weinig zuigkracht. Als de stofzuiger meer zuigkracht had gehad dan had ik het een 10 gegeven.

Ronald 10-06-2020

Heerlijke stofzuiger

Geschreven voor: AEG VX82-1-4MB

Toen mijn oude stofzuiger het begaf toen stond vast dat het een stille stofzuiger moest worden. Deze stofzuiger is een verademing. Vanzelfsprekend hoor je hem wel, maar hij komt niet boven de normale geluiden uit. Ik kan gerust met de televisie aan stofzuigen. De zuigkracht lijdt er niet onder.
Het meegeleverde hulpstuk is erg handig. Ik kan zelfs afstoffen met mijn stofzuiger. De snoerlengte is erg lang. Ik woon in een bovenwoning en eindelijk kan ik beneden in de gang stofzuigen.