Bosch BGB8PET1 zilver - Reviews

Type/soort
stofzuiger
Soort
algemeen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 27 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGB8PET1 zilver op Kieskeurig.nl.

José 08-01-2021

Spijt, geen aanrader.

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1 zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fraai design, lang snoer, zuigkracht prima, pakt kattenharen. Heel ongemakkelijk in het gebruik, loopt stroef, losse onderdelen die je steeds verliest. Verschillende borstels voor verschillende vloeroppervlakken, wat mooi lijkt, maar je kunt het tijdens het stofzuigen lastig meenemen. Stang losmaken is een krachtwerkje.

Paul 05-01-2021

Perfecte stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1 zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze stofzuiger doet precies wat hij moet doen met verschillende sterktes en zuigmonden.

Slagter 01-01-2021

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1 zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne stofzuiger met veel accessoires.
Zuigt goed. De borstel voor meubelen werk ook prima de hondenharen verdwijnen makkelijk van de bank

Henk 22-12-2020

stil en goed

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1 zilver

Inmiddels een paar maanden in gebruik, deze Bosch stofzuiger. wat opvalt is dat hij stil is, zeker in vergelijking met onze 15 jaar oude Philips. De voornaamste reden om deze stofzuiger te kopen was zijn lange bereik, er zit echt een mega-lang snoer aan, waardoor we zonder om te stekkeren met gemak de hele woonkamer in 1 x kunnen doen. Wendbaar is ie ook, op zijn 4 zwenkwielen is iedere verplaatsing een fluitje van een cent. de stofzak is voldoende groot, gaat maanden mee. Zuigkracht: dik in orde, in ons huis met 2 katten verdwijenn de haren ook van meubels en tapijt snel en goed. Wat ik al schreef: hij is stil, zelfs de katten schrikken er niet meer van. Zeer tevreden dus, ook over de meegeleverde accessoires. Nadeeltje: de meest gebruikte hulpmiddelen, zoals de zachte borstel en plintenzuigmond zitten op de steel geklikt, en niet in de machine zelf. ze hebben de neiging er nogal eens van af te vallen, en als je ze stevig aandrukt, dan moet je de stofzuiger eerst uit zetten om met twee handen de hulpmiddelen los te maken.

Pluspunten

• stil
  • lang snoet, echt lang
  • veel hulpmiddelen
  • wendbaar

Minpunten

• hulpmiddelen aan de

Veer 13-10-2020

Geweldige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1 zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Stofzuigen heb ik nooit leuk gevonden, totdat ik deze stofzuiger heb aangeschaft.Ik stofzuig nu met een grote glimlach, wat een gemak. De haren van mijn 2 hondjes en kat verdwijnen als sneeuw voor de zon van de bank en de vloerbedekking.

Hans 13-10-2020

Degelijk en krachtig

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1 zilver

Deze stofzuiger voldoet volledig aan mijn verwachting, krachtig en degelijk. Niet de kleinste, maar prima van formaat. Geluid valt reuze mee en een fantastisch lang snoer. Stang en hulpstukken klikken moeiteloos vast en niet onbelangrijk blijven ook vast zitten. Prima apparaat.

Pluspunten

• degelijk
  • krachtig
  • langsnoer

Minpunten

• niet de kleinste

H 12-10-2020

Fijne stofzuiger!!

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1 zilver

Fijne stofzuiger. Veel snoer. Machine is aangenaam in gewicht en geluid. De borsterls voor de huisdierharen werkt naar behoren.

C.Yalin 12-10-2020

Krachtigste tot nu toe!

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1 zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hij maakt weinig geluid is heel erg krachtig ik heb m op de tweede of derde stand tijdens t stofzuigen van mn kleed anders krijg ik er geen beweging in zo krachtig is hij.
De turbo tapijtborstel maakt wat geluid maar dat is niet erg vindt ik als je naar zn prestaties kijkt. De kleine borstel heb ik nog niet gebruikt omdat ik geen huisdieren heb. Ik geb 4 kleine kinderen dat is de reden dat ik m gekocht heb. En de normale mondstukken voldoen aan mn verwachtingen dus die kleine heb ik nu niet nodig. Snoer is lang genoeg om woonkamer en keuken en de trap met 1 stopcontact te stofzuigen en hij is niet zwaar op de trap.
Het enige minpunt vindt ik dat t handig zou zijn als er knopjes op de handvat zouden zitten scheelt bukken maar das n luxe probleem.
Ik heb ook de Bosch athlet voor snel even onder de eettafel of even de keuken te stofzuigen maar met deze voelt mn huis echt veel schoner.
Ik heb m nu 2 weken en ben er heel bij mee.

Anita 26-09-2020

Top apparaat

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1 zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] echt een aanrader helemaal voor huisdieren hij doet wat hij beloofd

P kuipers 21-09-2020

Super stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1 zilver

Goed stofzuiger van degelijke kwaliteit. Met veel hulpstukken. Zekers met honden of katten is dit een echte aanrader.
Wat ook erg prettig is dat je nooit snoer te kort komt. Top apparaat van een kwaliteitsmerk.

Pluspunten

• Krachtig vermogen
  • veel hulpstukken
  • mooie kleur
  • lang snoer

Minpunten

• prijs

Joyce 21-09-2020

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1 zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een fijne stofzuiger, met genoeg power, zonder veel kabaal onder het zuigen. Loopt zeer soepel door de 4 wieltjes.
Een paar minpuntjes, er is geen knop om het snoer weer op te rollen, waardoor je aan het snoer moet trekken, lijkt me op termijn een nadeel, en er komen snel krassen op, maar dat kan ook aan mijn keukenkastjes liggen.
De vele accessoires heb ik nog niet uitgeprobeerd.
Over het algemeen zeer blij met deze aanschaf.

Johan 16-09-2020

Pet stofuiger

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1 zilver

Goede stofzuiger voor huisdier liefhebbers. Hou banken en kleden schoon en vrij van haren door de turbo zuig mond. turbo zuig mond maak wel wat geluid maar is niet storend. ruime keuze uit zuigmonden voor verschillende vloeren.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Lengte snoer

Frank 10-09-2020

Stofzuiger geschikt voor dierenharen

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1 zilver

De stofzuiger heeft een zeer goed vermogen en doormiddel van de vele hulpstukken kan je elk oppervlak goed stofzuigen. De twee hulpstukken met borstel werken perfect op tapijt om katten en honden haren te verwijderen.

Pluspunten

• Zuigvermogen, diverse stonden
  • zeker de zuigmonden met borstel werken goed

Paula 10-09-2020

Perfecte stofzuiger met veel borstel opties

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1 zilver

Stevige stofzuiger met body, erg tevreden met de zuigkracht en de opzet borstels. In de jaren vele stofzuigers gehad maar als ik die vergelijk met deze stofzuiger is dit wel het neusje van de zalm! kortom een echte aanrader!!

Pluspunten

• stevige stofzuiger
  • veel borstel opties
  • goed instelbare zuigkracht

W 08-09-2020

Krachtig, veel accesoires

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1 zilver

Wij hebben zwarte hoogpolige vloerbedekking, waar je alles op ziet. We hebben 3 personen met lang haar thuis en dat is geen goede combinatie met de zwarte vloerbedekking. Met onze oude stofzuiger was dit een drama. Ik was echt letterlijk 20 minuten bezig om alle haren van onze kleine overloop af te zuigen. Dus over op deze Bosch speciaal voor (dieren)haar. 1 keer er overheen en alle haren zijn verdwenen als sneeuw voor de zon. Wat een genot! Het mondstuk voor de haren is wel lawaaierig, maar dat mag de pret en het gemak niet drukken!

Pluspunten

• krachtig
  • goed wendbaar

Minpunten

• lawaaierig bij mondstuk voor dierenhaar

GSAS 04-09-2020

Super fijne en echte kwaliteit stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1 zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een heerlijke sterke stofzuiger van bosch. Helaas is het speciale mondstuk (ja dat zeer handige grote rode ding, die super op parket en vloerkleed beweegt) stuk of doet het niet meer al na een maand. Wat een plezier hebben wij er al echt van en gehad. Hondenharen en frubbels die misschien wel jaren lang in het vloerkleed zaten eruit geborsteld. Zelfs de geur van de honden werd meteen minder in huis. Kan ook niet anders als al die haren toch in je kamerkleed blijven zitten. Bosch, een bijna 8+ voor deze stofzuiger. Zal de service afdeling benaderen voor de rode zuigmond want het kan toch niet na een maand al stuk zijn. De speciale borstels en de zuigkracht, wat een aanwinst en dan ook nog eens vele jaren garantie op de motor. Absolute topper als je dieren hebt thuis en ook goed voor allergie.

Henk 03-09-2020

Ferrari op zwenkwielen

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1 zilver

We zochten een stofzuiger, met zak, ter vervaging van onze 20 jaar oude Philips. Voorwaarden: snoerlengte van minimaal 10 meter en goede zuigkracht. Uiteindelijk voor deze Bosch gekozen, die ook nog eens met enorm veel accessoires komt en er geweldig uitziet. Persoonlijk vind ik een Ferrari-rode stofzuiger toch wat aantrekkelijker dan een zwarte of een bruine.

Pluspunten

• snoerlengte
  • accessoiers
  • lange zuigbuis met pistoolgreep
  • zuig kattenharen goed van de kleden en de bank

Minpunten

• je moet wel een plekje zoeken voor de accessoires
  • de turoboborstel is wel zwaar en vrij lomp

Ans 31-08-2020

Stofzuiger Pro animal ingenius

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1 zilver

Met deze stofzuiger is het 'feest om te stofzuigen , fantastische zuigkracht en licht in gebruik. Met goede lange snoer heel fijn . Veel diverse accessoires .

Pluspunten

• Mini Air Turbo

Jock 30-08-2020

Bosch In'genius ProAnimal BGB8PET1 Serie 8

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1 zilver

Stogzuiger heeft zuigkracht die als zeer sterk wordt omschreven voor elk oppervlak (tapijt, harde vloer etc.). Bonus is dat de stofzuiger ook speciaal bestemd is voor een omgeving met huisdieren. Apparaat doet wat het belooft te doen. Ik ben zeer tevreden.

Tabitha 27-08-2020

Met zoveel accessoires wordt stofzuigen een feest

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1 zilver

Tevreden over de stofzuiger, ik gebruik voornamelijk de parketborstel. Bij de parkietenkooi is de langere accessoire heel handig, Voor de trap met tapijt zit er ook een handige kleine accessoire bij. Grote stofzuigerzak waar je ook lang mee kan doen. Alleen als ik een kleur had mogen kiezen, was het niet rood geweest, maar wit of zwart

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Veel accessoires
  • Lange snoer
  • Grote stofzuigerzak
  • Handige handvat op de slang

Minpunten

• Alleen verkrijgbaar in de kleur rood