Bosch BGB8PET1 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 30 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGB8PET1 op Kieskeurig.nl.

André 29-06-2021

Prima zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1

Geweldige stofzuiger met veel accessoires. Vooral de twee rode tapijt/meubel zuigmonden werken prima op mijn wollen tapijt. Ik heb geen dieren dus geen last van haren, maar na 1 zuigbeurt zit de stofzak al voor een vijfde deel vol met grijze stofvlokken.

Helene 04-05-2021

Super Stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De stofzuiger voldoet boven verwachting. IK ben er heel blij mee, hij is niet te zwaar en ik ben superblij met het lange snoer nu hoef ik niet iedere keer van stopcontact te wisselen. De zuigkracht van de stofzuiger is echt goed en hij verwijderd de dierenharen ook heel goed, mijn vloerkleed ziet er weer als nieuw uit.

Jacky 26-04-2021

Super!

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Lang snoer van 15m waardoor je niet anders stopcontact hoeft te wisselen. Goede zuigkracht, die niet afneemt met de jaren. Voor het uitblazen van schone lucht de juiste bosch stofzuigerzakken gebruiken. Gaat de stofzuiger ook langer mee. Goed voor als je last hebt van dierenharen.

J 18-04-2021

Bosch BGB8PET1

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1

Heb al eerder een BGB Bosch gehad en was er heel blij mee 15 meter snoer, je hoeft daardoor niet te wisselen van stopcontact. Goede zuigkracht, die niet verminderd met de jaren. Zou er de juiste stofzakken in doen, voor het langer behoud van de stofzuiger en schone lucht wat het dan uit blaast. Ik heb nu de Bosch variant voor huisdieren haren, waarbij ik bij de vorige af en toe de haren uit de haren moest haken, hoeft dat nu niet meer. Maakt iets meer geluid met de huisdieren kop erop, maar het moet dan ook krachtig de haren opzuigen. Er zit ook een normale kop bij en dan heb je geen hard geluid. Super! En mooi rood is niet lelijk.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Schone lucht

Bianca 06-04-2021

Mooie stofzuiger!!

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1

Ideale stofzuiger voor mensen met huisdieren of allergieën zoals stofmijt en zoals ik hooikoorts, raar maar waar... heb er nu veel minder last van!
Ook ideaal is de lengte van de stang, lange mensen hoeven niet meer krom te staan en mensen met rugklachten staan mooi rechtop.
De mini turboborstel werkt uitstekend op de bekleding van bank en stoelen maar ook de beklede traptreden is geen probleem.
Stofzuiger rolt soepel achter je aan en de lengte van het snoer is een walhalla, kan de hele beneden verdieping doen zonder stopcontact te wisselen. Kan zelfs een deel van de bovenverdieping doen als ik wil.
Als ik dan 1 heel klein minpuntje kan noemen is dat het gewicht... maar gelukkig rolt hij super soepel achter je aan en blijft bijna nergens achter hangen.
Kortom zeer wijs met deze stofzuiger die van mij de naam Moos heeft gekregen :-)

Pluspunten

• Lang snoer
  • Super wendbaar
  • Goede zuigkracht
  • Ideaal voor huishouden met huisdieren
  • Ideaal voor mensen met allergieën

Minpunten

• Gewicht

Anglique 05-04-2021

Hond en kat stofzuigen

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1

Omdat we hond en katten hebben zitten er veel haren op en onder de bank.
Als je over gaat op vloerbedekking/kleed druk je op de knop en ideaal.

Mitchel 21-03-2021

Fantastische nieuwe stofzuiger!

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nu deze stofzuiger een weekje in dienst, bevalt zeer goed. Met 3 katten in huis werken de bijgevoegde borstels uitermate goed. Spijt dat we niet veel eerder over zijn gestapt naar deze stofzuiger.

karin 08-03-2021

Bosch proanimal bgb8 pet 1 stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Eenvoudige "montage", veel hulpstukken, groot bereik, kortom een fijn apparaat om mee te werken.

PaMo 16-01-2021

Bosch Serie 8 stofzuiger ( cat & dog )

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1

Jaren lang hebben we een Miele stofzuiger gehad, nu de overstap gemaakt naar deze nieuwe stofzuiger van Bosch, we zijn zeer tevreden over deze stofzuiger, een groot verschil met Miele: zuigkracht en vooral het gewicht van deze stofzuiger verder zitten er vele hulpstukken bij, kortom Top product

José 08-01-2021

Spijt, geen aanrader.

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fraai design, lang snoer, zuigkracht prima, pakt kattenharen. Heel ongemakkelijk in het gebruik, loopt stroef, losse onderdelen die je steeds verliest. Verschillende borstels voor verschillende vloeroppervlakken, wat mooi lijkt, maar je kunt het tijdens het stofzuigen lastig meenemen. Stang losmaken is een krachtwerkje.

Paul 05-01-2021

Perfecte stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze stofzuiger doet precies wat hij moet doen met verschillende sterktes en zuigmonden.

Slagter 01-01-2021

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne stofzuiger met veel accessoires.
Zuigt goed. De borstel voor meubelen werk ook prima de hondenharen verdwijnen makkelijk van de bank

Henk 22-12-2020

stil en goed

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1

Inmiddels een paar maanden in gebruik, deze Bosch stofzuiger. wat opvalt is dat hij stil is, zeker in vergelijking met onze 15 jaar oude Philips. De voornaamste reden om deze stofzuiger te kopen was zijn lange bereik, er zit echt een mega-lang snoer aan, waardoor we zonder om te stekkeren met gemak de hele woonkamer in 1 x kunnen doen. Wendbaar is ie ook, op zijn 4 zwenkwielen is iedere verplaatsing een fluitje van een cent. de stofzak is voldoende groot, gaat maanden mee. Zuigkracht: dik in orde, in ons huis met 2 katten verdwijenn de haren ook van meubels en tapijt snel en goed. Wat ik al schreef: hij is stil, zelfs de katten schrikken er niet meer van. Zeer tevreden dus, ook over de meegeleverde accessoires. Nadeeltje: de meest gebruikte hulpmiddelen, zoals de zachte borstel en plintenzuigmond zitten op de steel geklikt, en niet in de machine zelf. ze hebben de neiging er nogal eens van af te vallen, en als je ze stevig aandrukt, dan moet je de stofzuiger eerst uit zetten om met twee handen de hulpmiddelen los te maken.

Pluspunten

• stil
  • lang snoet, echt lang
  • veel hulpmiddelen
  • wendbaar

Minpunten

• hulpmiddelen aan de

Veer 13-10-2020

Geweldige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Stofzuigen heb ik nooit leuk gevonden, totdat ik deze stofzuiger heb aangeschaft.Ik stofzuig nu met een grote glimlach, wat een gemak. De haren van mijn 2 hondjes en kat verdwijnen als sneeuw voor de zon van de bank en de vloerbedekking.

Hans 13-10-2020

Degelijk en krachtig

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1

Deze stofzuiger voldoet volledig aan mijn verwachting, krachtig en degelijk. Niet de kleinste, maar prima van formaat. Geluid valt reuze mee en een fantastisch lang snoer. Stang en hulpstukken klikken moeiteloos vast en niet onbelangrijk blijven ook vast zitten. Prima apparaat.

Pluspunten

• degelijk
  • krachtig
  • langsnoer

Minpunten

• niet de kleinste

H 12-10-2020

Fijne stofzuiger!!

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1

Fijne stofzuiger. Veel snoer. Machine is aangenaam in gewicht en geluid. De borsterls voor de huisdierharen werkt naar behoren.

C.Yalin 12-10-2020

Krachtigste tot nu toe!

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hij maakt weinig geluid is heel erg krachtig ik heb m op de tweede of derde stand tijdens t stofzuigen van mn kleed anders krijg ik er geen beweging in zo krachtig is hij.
De turbo tapijtborstel maakt wat geluid maar dat is niet erg vindt ik als je naar zn prestaties kijkt. De kleine borstel heb ik nog niet gebruikt omdat ik geen huisdieren heb. Ik geb 4 kleine kinderen dat is de reden dat ik m gekocht heb. En de normale mondstukken voldoen aan mn verwachtingen dus die kleine heb ik nu niet nodig. Snoer is lang genoeg om woonkamer en keuken en de trap met 1 stopcontact te stofzuigen en hij is niet zwaar op de trap.
Het enige minpunt vindt ik dat t handig zou zijn als er knopjes op de handvat zouden zitten scheelt bukken maar das n luxe probleem.
Ik heb ook de Bosch athlet voor snel even onder de eettafel of even de keuken te stofzuigen maar met deze voelt mn huis echt veel schoner.
Ik heb m nu 2 weken en ben er heel bij mee.

Anita 26-09-2020

Top apparaat

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] echt een aanrader helemaal voor huisdieren hij doet wat hij beloofd

P kuipers 21-09-2020

Super stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1

Goed stofzuiger van degelijke kwaliteit. Met veel hulpstukken. Zekers met honden of katten is dit een echte aanrader.
Wat ook erg prettig is dat je nooit snoer te kort komt. Top apparaat van een kwaliteitsmerk.

Pluspunten

• Krachtig vermogen
  • veel hulpstukken
  • mooie kleur
  • lang snoer

Minpunten

• prijs

Joyce 21-09-2020

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een fijne stofzuiger, met genoeg power, zonder veel kabaal onder het zuigen. Loopt zeer soepel door de 4 wieltjes.
Een paar minpuntjes, er is geen knop om het snoer weer op te rollen, waardoor je aan het snoer moet trekken, lijkt me op termijn een nadeel, en er komen snel krassen op, maar dat kan ook aan mijn keukenkastjes liggen.
De vele accessoires heb ik nog niet uitgeprobeerd.
Over het algemeen zeer blij met deze aanschaf.