De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 61 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BBS812AM wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

FredF. 23-01-2022

Van alle gemakken voorzien!

Geschreven voor: Bosch BBS812AM wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima resultaten met de diverse accessoires. Handzaam en goed op te bergen met de wandhouders.

Peter 23-01-2022

Heel fijn product

Geschreven voor: Bosch BBS812AM wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben erg blij met dit product. In het begin wist ik niet zo goed wat ik van een Bosch steelstofzuiger moest denken, omdat er in de markt ook andere merken zijn die meer koploper zijn op dit gebied.
Het grote voordeel van deze stofzuiger vind ik de uitwisselbaarheid van de accu's. Dezelfde accu kan ik nu gebruiken voor mijn stofzuiger, mijn boormachine of mijn decopeerzaag, ideaal! Nu moet de stofzuiger ook wel goed zuigen, ander heb ik er niet veel aan.. en dat doet ie! Hij zuigt alles met gemak, helemaal op de turbo stand. Nu ik meerdere accu's heb, kan ik gerust op de turbostand zuigen, al red ik het als ik een beetje doorzuig ook wel op 1 accu.

Mitchell 16-11-2021

Goed product!

Geschreven voor: Bosch BBS812AM wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Werkt naar behoren. Daarnaast goede service bij reparatie. (kosteloos)

Gert 14-08-2021

Prima apparaat

Geschreven voor: Bosch BBS812AM wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Werkt fantastisch. Zonder snoer...wat een verademing. Krachtige motor. Heel blij met de aanschaf!

Frank 04-07-2021

Goede stofzuiger met wat minpunten

Geschreven voor: Bosch BBS812AM wit

Stofzuiger zuigt goed en is stil. Het stofreservoir eruit halen is echter onnodig onhandig en geen licht aan de voet is een gemis (met vorige stofzuiger). Status LED gaat van wit (fel!) direct naar knipperend rood.

Pluspunten

• zuigkracht
  • geluid

Minpunten

• leeg maken container
  • geen verlichting aan voet

WESLY 28-06-2021

Steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS812AM wit

Heb de bosch bbs812am gekocht mooi design, tevreden met het zuigresultaat, handige for all mogelijkheid dit maak het moglijk je accu op een ander apparaat te gebruiken als een accutol for all , heb er gelijk een accutol bij gedaan ook hier dik tevreden over, voldoende accu vermogen om het hele huis te doen. makkelijk te reinigen.

Pluspunten

• LIGT GOED IN DE HAND
  • MAKKELIJK TE REINIGEN

Minpunten

• NOG NIET GEVONDEN

N. 14-06-2021

Goede stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS812AM wit

Op aanraden van mijn zus gekocht. Zij heeft het al en is er blij mee. Ik heb dit zelf bij haar uitgeprobeerd en moest het ook kopen.

Pluspunten

• Licht in gebruik
  • Beweegt soepel
  • Zuigt de meest hardnekkinge stof op
  • Ziet er mooi uit

Minpunten

• Kleine opslag voor stof
  • Snel legen ivm kleine opslag

Marcel 22-04-2021

Compleet

Geschreven voor: Bosch BBS812AM wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een prima steelstofzuiger met voldoende zuigkracht voor dagelijks gebruik. De 2e accu zorgt voor meer dan genoeg draadloze zuigminuten. De elektrische zuigmond werkt prima op ons laminaat en laagpolig kleed. Wij zijn dik tevreden.

Stoffie 04-03-2021

Wat een waardeloze stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS812AM wit

De stofzuiger heeft door het design van de zuigmond al moeite met het kleinste korreltje. Een beetje zand opzuigen gaat prima, maar wanneer het gaat om hagelslag heeft deze stofzuiger de grootst mogelijke moeite. Het ontwerp van de zuigmond werkt meer als een bezem dan als een stofzuiger. Vuil wordt van a naar b verplaatst en niet opgezogen. Het is een dure stofzuiger voor de matige kwaliteit van werk dat geleverd wordr, helaas

John 13-02-2021

Perfecte stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS812AM wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nog nooit zo'n goeie stofzuiger gehad, stil, handig en zuigt als een tierelier!! 2 accu's dus je grijpt nooit mis en kan het hele huis (met 1 acculading) stofzuigen

Anoniem 02-02-2021

Hele fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS812AM wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hele fijne stofzuiger, iets zwaarder dan verwacht maar je moet hem ook niet de hele dag vasthouden. Goeie zuigkracht voor de dagelijkse vloeren en een goede turboboost voor de bank en stoelen. Genoeg hulpstukken om alles schoon te krijgen.

Mathijs 09-12-2020

Draadloze stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS812AM wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goed apparaat voor een goede prijs.
Super goede flexibele draaicirkel, echt handig.

Daniel Baak 01-12-2020

Snel tussendoor en goed schoon!

Geschreven voor: Bosch BBS812AM wit

De Bosch BBS812AM zuigt, en dat is maar goed ook! Het uitwisselen van de batterijen is een zeer toffe innovatie, wij hebben via de cashback de extra lader en batterij aangevraagd, en zo kunnen we daadwerkelijk oneindig door zuigen.
De zuigkracht is goed, ik zet hem nog wel vaak op de 'turbo' modes'. de stofzuiger zelf is redelijk stil, en komt makkelijk bij alle hoeken.
Het enige wat wel beter had gekund is het systeem voor het legen van de afval.
Wellicht ben ik er wel gewoon onhandig in, maar ik laat nog vaak het een en ander naast de bak vallen omdat ik niet uit kan vinden hoe ik goed met het systeem om moet gaan.

Pluspunten

• zuigkracht
  • accuduur
  • gebruiksgemak

Minpunten

• het legen

Martemeo 18-11-2020

Lange accuduur

Geschreven voor: Bosch BBS812AM wit

Met de twee afneembare accu's ideaal om op turbostand mijn hele huis (210m2) te stofzuigen. Geen lawaai meer, echt ideaal voor even snel alles stofzuigen (met 3 kinderen en hond in huis). Accu is in 30 minuten opgeladen.

Pluspunten

• accu doet het vrij lang (zeker vgl met Dyson)
  • laag volume
  • twee accu's die in 30 minuten kunnen laden
  • makkelijk te legen
  • knop indrukken en blijft dan aan

Minpunten

• niet geschikt voor losse tapijtjes

Maaike 16-11-2020

Absolute top aankoop!

Geschreven voor: Bosch BBS812AM wit

Geen zin in lezen? In het kort:
- Top aankoop, goede prijs/kwaliteit
- Goede zuigkracht, mede door de turbo functie voor het grotere knoeiwerk
- Erg handig in gebruik, zowel voor de dagelijkse kruimels, als ook voor het stofzuigen van bank en trap (niet te zwaar)
- Prima batterij duur (zonder moeite even door de keuken/kamer én trap)
- Geen zooi aan overbodige accessoires, de handige extra's kun je gewoon in het wandophangsysteem plaatsen

We zijn het niet altijd eens over het wel of niet aankopen van een nieuw (luxe) product, maar sinds onze dochter van 6 maanden zich erg zelfstandig begon te vinden (lees: zelf willen eten en dus knoeien!) waren we het over 1 ding 100% eens... er moet een kruimeldief komen.

Na wat rondvragen bleek een kruimeldief vaak een overschat product en diende deze bij vrienden/familie veelal slechts ter decoratie aan de muur en laten we eerlijk zijn... ter decoratie is een kruimeldief geen must have. De aanschaf van een kruimeldief werd op pauze gezet, totdat we tijdens onze vakantie in aanraking kwamen met een steelstofzuiger van Dyson. Een steelstofzuiger, wat een uitvinding! De Dyson had voor ons echter 1 groot nadeel, stofzuigen kon alleen door de knop continue in te drukken: irritant! Maar wat nu, want beter/handiger dan een Dyson bestaat toch niet? Echter na het lezen van heel veel reviews, het uitpluizen van vergelijkingssites en het aanhoren van ervaringen zijn we persoonlijk tot de conclusie gekomen dat er er absoluut een beter product bestaat. Het lijkt misschien een verkooppraatje, maar voor ons is het echt een YES-ervaring (sinds de komst van onze dochter zit geluk misschien ook wel in kleine dingen). Nog een groot voordeel, de man des huizes vindt het een stoer ding en tovert hem na het eten standaard tevoorschijn. Natte stukjes brood, geknoeide groenten, cracker kruimels... het is allemaal geen probleem. Ideaal in gebruik, eenvoudig te legen en niet eens spuuglelijk aan de muur.

Heb jij geen zin in speurwerk? Profiteer dan van ons "onderzoek" en onze dagelijkse YES-ervaring: bestel de Bosch BBS812AM, wat een top aankoop! Voor ons is er maar 1 minpunt en dat is dat we hier niet 2 maanden eerder van op de hoogte waren (dochter is inmiddels bijna 9 maanden). De steelstofzuiger van BOSCH ziet er zelfs best classy uit (voor een kruimeldief/steelstofzuiger) :-)

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit
  • Goede zuigkracht
  • Voor een steelstofzuiger licht in gewicht/handzaam
  • Handige accessoires (geen load aan rotzooi)
  • Eenvoudig in gebruik

Anneke 16-10-2020

Gebruiksvriendelijk en flexibel

Geschreven voor: Bosch BBS812AM wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na wat zoekwerk op internet besloten om deze steelstofzuiger te kopen. Het gemak van een zakloze stofzuiger kende ik al, maar nu wilde ik het gemak van snoerloos ook ervaren. En gelukkig was het een goede keuze. Hij is sneller gepakt en dus makkelijk even kort te gebruiken, indien nodig. Met 1 volle accu kan ik heel mijn huis stofzuigen (120m2) zonder de turbo functie in te schakelen. Het stofzuigen van mijn huis gaat echt veel sneller dan met snoer en log apparaat wat je achter je aan moet trekken. De kop is erg flexibel en makkelijk rond de tafel en stoelen te manoeuvreren.
Ik merk wel dat bepaalde hogere kleedjes niet goed te stofzuigen zijn met deze stofzuiger, althans niet met de standaard borstel. voor harde vloeren ( ik heb plavuizen en laminaat) is het een super geschikte stofzuiger.
1 zacht borsteltje is erg onhandig, omdat deze elke keer in elkaar schuift bij gebruik, dat is wel jammer.
Al met al ben ik erg tevreden over deze stofzuiger en verwacht ik er nog veel plezier van te hebben.

Marjoke 28-09-2020

Ideale vervanger voor “ gewone “ stofzuiger.

Geschreven voor: Bosch BBS812AM wit

Ideaal, geen gehannes met snoeren en stopcontacten. De Bosch is duur, maar door het gebruiksgemak zijn prijs waard. Inmiddels gebruik ik de Bosch al een paar maanden en ben meer dan tevreden over de zuigprestaties. Het schoonmaken van het stofreservoir is wel een klus die ik geregeld doe, ongeveer 2x per week, en buiten in de tuin, het is een stoffig klusje nl. Al met al is het een aankoop die ik aan vrienden aanbeveel.

Pluspunten

• Gemak
  • Geen snoer

Minpunten

• Schoonmaken stofreservoir

Jelmer 11-08-2020

Makkelijke stofzuiger met 2 accu's!

Geschreven voor: Bosch BBS812AM wit

We hebben 3 honden en twee kinderen in huis en stofzuigen dus elke dag en hebben de nodige hoeveelheid haar in huis. Er zijn heel veel type stofzuigers, maar de Bosch sprak ons het meeste aan omdat deze twee accu's heeft, zodat je ook het hele huis (ca. 110m2) makkelijk kunt doen zonder op te laden. De opvangbang vind ik echter iets aan de kleine kant, maar dit komt ook door de hoeveelheid haar. Mocht je alleen stof hebben, dan is het ruimschoots voldoende.

De stofzuiger is makkelijk in gebruik, licht in de hand en met mijn lengte (1.92 m) prima te gebruiken. Mijn vrouw vind de stofzuiger ook goed in de hand en kan er ook makkelijk het hele huis mee doen, zonder lamme armen.

Is het de beste stofzuiger voor 3 honden, dat vind ik niet. Dan kun je beter een stofzuiger met een snoer nemen, aangezien je de opvangbak vaak moet legen. Maar ik ben toch ontzettend blij met deze koop en voor ons vervangt het wel de stofzuiger met een snoer.

Stil....De stofzuiger is ontzettend stil en dat is heel fijn met een baby en honden. Zeker in verhouding met andere merken stofzuigers.

Pluspunten

• 2 accu's !!!
  • Licht in de hand
  • Stil geluid, zeker t.o.v. de concurrenten
  • Veel asseccoires
  • Muurbeugel om de stofzuiger op te hangen

Minpunten

• Kleine opvangbak
  • Minder geschikt voor huishouden met 3 honden

Erwin 10-08-2020

lekker handzaam, zuigt goed!!

Geschreven voor: Bosch BBS812AM wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne stofzuiger, je kan m makkelijk even oppakken en opbergen. Ook handig , geen gedoe met zakken meer, en ook handig om de auto te zuigen. Ik zet m wel meestal op de turbo stand, maar heb een extra batterij mocht het nodig zijn (in de praktijk nog niet)

Erwin 29-07-2020

Goede zuigkracht, lekker compact

Geschreven voor: Bosch BBS812AM wit

Fijne stofzuiger, zuigt verbazingwekkend goed. Kan m makkelijk ophangen terwijl oplaadt en neemt daardoor vrijwel geen ruimte in. Erg handig dat je mobiel bent en oa makkelijk de auto kan zuigen!

Pluspunten

• zuigkracht
  • compact
  • mobiel