Bosch BCS61BAT2 wit - Reviews

• Best Reviewed 2 keer jul 2021
  • Test panel 8,4 dec 2020

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 48 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BCS61BAT2 wit op Kieskeurig.nl.

Ell_ 15-01-2021

Fijne steelstofzuiger voor er bij

Geschreven voor: Bosch BCS61BAT2 wit

Wij hebben een robotstofzuiger maar vaak als we met de kindjes gaan eten wordt het een heerlijke kliederboel onder de tafel. De robotstofzuiger zetten we dan niet aan en de gewone stofzuiger steeds pakken vonden we niet praktisch. We hebben voor de Bosch gekozen omdat we de accu's ook los konden opladen (dit was een actie die je er bij kon krijgen) en omdat we een steelstofzuiger handiger vonden, deze pak je er sneller bij.

De steelstofzuiger voelt fijn aan in de hand, het is even wennen dat het gewicht ineens bij je hand ligt maar wij vinden hem absoluut niet zwaar. Of de accu lang mee gaat kunnen we nog niet oordelen omdat we hem pas net in gebruik hebben. Bedenk wel, het is niet echt een krachtige stofzuiger zoals je gewend bent met de standaard stofzuigers. Door de roterende borstel en een beetje zuigkracht pakt hij de kruimels op. Je moet dus niet snel snel willen stofzuigen, je hebt er wel wat geduld voor nodig om rustig alles op te pakken. Wanneer je de turbostand gebruikt zul je dit wel ervaren alleen dan zal de accu snel leeg raken.

M.b.t. de opvangbak, deze is klein maar ook daar hebben wij geen last van, hij is heel snel geleegd en je kan er echt wel even mee zuigen voordat hij vol is.

Wij zijn er in ieder geval erg tevreden over, na het eten hebben we makkelijk en snel alles weer opgeruimd. Voor ons is hij dus echt "voor erbij" aangezien onze robotstofzuiger iedere nacht de gehele woning al schoonmaakt.

Pluspunten

• Snel er bij gepakt
  • Losse accu's, wisselbaar
  • Fijn ophangsysteem (ook accessoires)
  • Fijne accessoires er bij geleverd

Lubbers 13-08-2021

Wat een top aankoop!

Geschreven voor: Bosch BCS61BAT2 wit

ik stofzuig nu iedere dag wel even. Snel erbij te pakken. Werkt super! Zuigt goed en is echt een top aankoop.

Pluspunten

• zeer gemakkelijk in gebruik
  • zuigt goed
  • accu gaat lang mee
  • turbostand handig in sommige situaties

Minpunten

• niet op te noemen

Veelzijdig 07-08-2021

Veelzijdig

Geschreven voor: Bosch BCS61BAT2 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We streefden naar een handzaam en multifunctioneel apparaat.
Dit apparaat voldoet aan de eisen

Gabriel 07-08-2021

Geweldig!

Geschreven voor: Bosch BCS61BAT2 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] na veel aarzeling hebben we dit model gekozen om onze oude stofzuiger te vervangen. Dit is de eerste keer dat we een steelstofzuiger kopen en we waren huiverig voor nadelen die in sommige recensies worden genoemd...korte batterijsduur en weinig zuigkracht. Beide zijn geen probleem met de Bosch Unlimited, Zuigkracht is meestal prima zonedr turbo modus en bovendien is deze uitvoering met twee batterijen geleverd. Gebruiksgemak is optimaal, we zijn erg tevreden hiermee en bovendien was de prijs erg redelijk voor de prestaties. Top!
Enig nadeel is de lange flexibele toeter, die de zuigkracht vermindert. Was een goed idee op papier die buignare mond maar werkelijk zuigt het niet zo goed. Maar goed geen groot issue want die ga je niet vaak gebruiken.

Dennis 06-08-2021

Top stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS61BAT2 wit

Stofzuiger is licht, zuigt goed, wendbaar en super handig in gebruik. Bijna geen geluid behalve in turbo stand. Top dat je de accu ook voor gereedschap kunt gebruiken!

R 04-08-2021

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS61BAT2 wit

Fijne stofzuiger. Goede zuigresultaten. Niet te zwaar en maakt niet veel lawaai.

m**l@k**l.nl 04-08-2021

Zeer tevreden

zuig uitstekend
fijne grote zuigmond
goede prijs/kwaliteit
voordeel aschback

Pluspunten

• 2de accu
  • turbostand
  • oplaadstation

Minpunten

• accu opladen in de stofzuiger

Mannens 29-07-2021

Geweldige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS61BAT2 wit

De draadloze stofzuiger van Bosch is een geweldig product je pakt het gemakkelijk en snel om je huis te stofzuigen, bij de Bosch stofzuiger hoef je miet steeds de knop ingedrukt houden wat wel met de dure dyscon stofzuiger moet daarom was de keuze gauw gemaakt om voor deze stofzuiger te gaan.
Ook heb je nu een refund-actie .wat natuurlijk ook mooi meegenomen is.
Prijs-kwaliteitverhouding is zeer goed.
Hij is ook niet te zwaar aan de bovenkant om vast te
houden.Ben er heel blij mee. Ik kan hem aanbevelen.

Jeroen 28-07-2021

Goed Apparaat

Geschreven voor: Bosch BCS61BAT2 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijk in bediening en schoonmaken.
Wordt wel warm batterij als je paar uur gebruikt

Boris 28-07-2021

Zeer fijne stofzuiger!

Geschreven voor: Bosch BCS61BAT2 wit

De stofzuiger is zeer gemakkelijk in gebruik en heeft goede zuigkracht. Het geluid van het apparaat vind ik ook zeer zacht. Op Coolbue stond dat het geluid 'hard' was, maar in de praktijk valt het zeer mee. Door de twee accu's kan je ruim 60 minuten stofzuigen (ik heb de max nog niet behaald). Verder wat mij vriendin ook zeer fijn vindt is dat hij zeer licht is. Dus optillen om moeilijke plekken te bereiken is geen probleem. Een voorbeeld hiervan is een auto stofzuigen.

Pluspunten

• Gewicht
  • Bouwkwaliteit
  • Extra accu
  • Zuigkracht
  • Uiterlijk

Anoniem 18-07-2021

Aanrader

Geschreven voor: Bosch BCS61BAT2 wit

Goede zuigkracht, fijn te besturen, wendbare borstel. Turbostand fijne toevoeging. Uitkomst na altijd een bedrade stofzuiger gehad te hebben! Zou een mooie toevoeging zijn als hij overeind kon blijven staan

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Draadloos

Minpunten

• Blijft niet rechtop staan

Milos 10-06-2021

Easy to use vacuum cleaner

Geschreven voor: Bosch BCS61BAT2 wit

I choose this product as a additional vacuum cleaner to my robot vacuum cleaner. I use it as additional vacuum for a corners, under furniture, car, etc. It is very solid build and it have good suction power. Turbo mode is equal powerful as regular vacuum cleaner with cord. Two batteries are more than enough.

Pluspunten

• Turbo mode is equal to regular vacuum power
  • Solid vacuum
  • 2 batteries are more than enough
  • Batteries can be used in other Bosch machines

Minpunten

• Turbo last few minutes

Michael Heidelberg 03-06-2021

Krachtig en handzaam!

Geschreven voor: Bosch BCS61BAT2 wit

Super wendbaar, krachtig op de normale stand en heel erg krachtig op de turbo stand.
Momenteel nog druk aan het uittesten, maar zeker positief verrast

Pluspunten

• Handzaam
  • Licht
  • Krachtig

Minpunten

• Nog niet gevonden

Verrassende kwaliteit 02-06-2021

Licht en krachtige turbo

Geschreven voor: Bosch BCS61BAT2 wit

Voor ons laagpolige tapijt, deels zwart waarop je alles ziet wat er niet hoort is deze stofzuiger perfect, ook voor onze pvc vloer in de keuken.
Krachtige accu en zelfs een 2e erbij. Fijne hulpstukken, kortom....veel waar voor je geld

Henk W 09-05-2021

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS61BAT2 wit

Snoerloos extra accu gewoon een goed apparaat.
Handig op te bergen.
Makkelijk en licht hanteerbaar

Pluspunten

• Alleen maar

henk grethe 19-01-2021

goed

Geschreven voor: Bosch BCS61BAT2 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] oplaadfunctie niet echt handig gemaakt maar zuigt goed

henk 19-01-2021

snoerloze stofzuiger van bosch met onbeperkt bereik

Geschreven voor: Bosch BCS61BAT2 wit

Heerlijke stofzuiger, waarmee je moet oppassen dat stofzuigen geen verslaving wordt.
Deze aankoop had ik al veel eerder moeten doen.
Geen min punten alleen maar pluspunten.

Pluspunten

• snoerloos
  • twee accu's
  • simpele wandhouder
  • snellader cadeau

een tevreden klant 19-01-2021

heel handig en krachtig stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS61BAT2 wit

Hij doet precies wat het hoort te doen. Ik vind de kruimel dief heel erg handig, klein en makkelijk
Het zal nog fijner zijn als het nog iets lichter is.

Pluspunten

• Compact
  • krachtig
  • niet te luid

Minpunten

• zwaar als je lang moet stofzuigen

J. Braam 14-01-2021

Prima snoerloze steel stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS61BAT2 wit

Het uiterlijk ontwerp sprak mij zeer aan en ook de specificaties vervulden mijn wensen. De stofzuiger is handig in gebruik en licht te hanteren. Groot voordeel is dat je eenvoudig een tweede accu kunt inzetten als de eerste leeg raakt. Gaat ooit de accu ter ziele, hoef je niet de hele machine weg te doen. Het is ook mogelijk de accu elders op te laden met de adapter als je eens de stofzuiger niet in het basisstation in de meterkast opbergt, maar bij voorbeeld mee neemt naar de caravan. De geluidsproductie viel m ij mee. De hulpstukken zijn gemakkelijk te verwisselen en zijn mooi van ontwerp. Uitwerpen van het vuilreservoir is geen probleem. De stofzuiger ziet er degelijk uit, dus verwacht ik goede duurzaamheid. Eventueel zijn nog meer hulpstukken bij Bosch bij te bestellen, maar was tot nu toe niet nodig.

Minpunten

• geen minpunten ontdekt

GdeB 27-12-2020

Ideale Steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS61BAT2 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer goede snoerloze steelstofzuiger met 2 accu`s. Deze stofzuiger is zeer wendbaar, wel een beetje zwaar als je hem lang moet gebruiken. De flexibele zuigmond is ideaal voor het zuigen onder de bank, kast en voor moeilijk te bereiken plekken. Jammer dat deze stofzuiger niet uit zich zelf blijft staan, dus je moet hem neer leggen of terug hangen in het laadstation. Een losse oplader als standaard mee geleverd zou ook handig zijn. De meegeleverde borstel is zeer handig voor het zuigen van de trap, bank en stoelen. Ben zeer tevreden over deze stofzuiger.