Bosch BCS61BAT2 wit - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 44 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BCS61BAT2 wit op Kieskeurig.nl.

Ell_ 15-01-2021

Fijne steelstofzuiger voor er bij

Geschreven voor: Bosch BCS61BAT2 wit

Wij hebben een robotstofzuiger maar vaak als we met de kindjes gaan eten wordt het een heerlijke kliederboel onder de tafel. De robotstofzuiger zetten we dan niet aan en de gewone stofzuiger steeds pakken vonden we niet praktisch. We hebben voor de Bosch gekozen omdat we de accu's ook los konden opladen (dit was een actie die je er bij kon krijgen) en omdat we een steelstofzuiger handiger vonden, deze pak je er sneller bij.

De steelstofzuiger voelt fijn aan in de hand, het is even wennen dat het gewicht ineens bij je hand ligt maar wij vinden hem absoluut niet zwaar. Of de accu lang mee gaat kunnen we nog niet oordelen omdat we hem pas net in gebruik hebben. Bedenk wel, het is niet echt een krachtige stofzuiger zoals je gewend bent met de standaard stofzuigers. Door de roterende borstel en een beetje zuigkracht pakt hij de kruimels op. Je moet dus niet snel snel willen stofzuigen, je hebt er wel wat geduld voor nodig om rustig alles op te pakken. Wanneer je de turbostand gebruikt zul je dit wel ervaren alleen dan zal de accu snel leeg raken.

M.b.t. de opvangbak, deze is klein maar ook daar hebben wij geen last van, hij is heel snel geleegd en je kan er echt wel even mee zuigen voordat hij vol is.

Wij zijn er in ieder geval erg tevreden over, na het eten hebben we makkelijk en snel alles weer opgeruimd. Voor ons is hij dus echt "voor erbij" aangezien onze robotstofzuiger iedere nacht de gehele woning al schoonmaakt.

Pluspunten

• Snel er bij gepakt
  • Losse accu's, wisselbaar
  • Fijn ophangsysteem (ook accessoires)
  • Fijne accessoires er bij geleverd

Mannens 29-07-2021

Geweldige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS61BAT2 wit

De draadloze stofzuiger van Bosch is een geweldig product je pakt het gemakkelijk en snel om je huis te stofzuigen, bij de Bosch stofzuiger hoef je miet steeds de knop ingedrukt houden wat wel met de dure dyscon stofzuiger moet daarom was de keuze gauw gemaakt om voor deze stofzuiger te gaan.
Ook heb je nu een refund-actie .wat natuurlijk ook mooi meegenomen is.
Prijs-kwaliteitverhouding is zeer goed.
Hij is ook niet te zwaar aan de bovenkant om vast te
houden.Ben er heel blij mee. Ik kan hem aanbevelen.

Boris 28-07-2021

Zeer fijne stofzuiger!

Geschreven voor: Bosch BCS61BAT2 wit

De stofzuiger is zeer gemakkelijk in gebruik en heeft goede zuigkracht. Het geluid van het apparaat vind ik ook zeer zacht. Op Coolbue stond dat het geluid 'hard' was, maar in de praktijk valt het zeer mee. Door de twee accu's kan je ruim 60 minuten stofzuigen (ik heb de max nog niet behaald). Verder wat mij vriendin ook zeer fijn vindt is dat hij zeer licht is. Dus optillen om moeilijke plekken te bereiken is geen probleem. Een voorbeeld hiervan is een auto stofzuigen.

Pluspunten

• Gewicht
  • Bouwkwaliteit
  • Extra accu
  • Zuigkracht
  • Uiterlijk

Anoniem 18-07-2021

Aanrader

Geschreven voor: Bosch BCS61BAT2 wit

Goede zuigkracht, fijn te besturen, wendbare borstel. Turbostand fijne toevoeging. Uitkomst na altijd een bedrade stofzuiger gehad te hebben! Zou een mooie toevoeging zijn als hij overeind kon blijven staan

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Draadloos

Minpunten

• Blijft niet rechtop staan

Milos 10-06-2021

Easy to use vacuum cleaner

Geschreven voor: Bosch BCS61BAT2 wit

I choose this product as a additional vacuum cleaner to my robot vacuum cleaner. I use it as additional vacuum for a corners, under furniture, car, etc. It is very solid build and it have good suction power. Turbo mode is equal powerful as regular vacuum cleaner with cord. Two batteries are more than enough.

Pluspunten

• Turbo mode is equal to regular vacuum power
  • Solid vacuum
  • 2 batteries are more than enough
  • Batteries can be used in other Bosch machines

Minpunten

• Turbo last few minutes

Michael Heidelberg 03-06-2021

Krachtig en handzaam!

Geschreven voor: Bosch BCS61BAT2 wit

Super wendbaar, krachtig op de normale stand en heel erg krachtig op de turbo stand.
Momenteel nog druk aan het uittesten, maar zeker positief verrast

Pluspunten

• Handzaam
  • Licht
  • Krachtig

Minpunten

• Nog niet gevonden

Verrassende kwaliteit 02-06-2021

Licht en krachtige turbo

Geschreven voor: Bosch BCS61BAT2 wit

Voor ons laagpolige tapijt, deels zwart waarop je alles ziet wat er niet hoort is deze stofzuiger perfect, ook voor onze pvc vloer in de keuken.
Krachtige accu en zelfs een 2e erbij. Fijne hulpstukken, kortom....veel waar voor je geld

Henk W 09-05-2021

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS61BAT2 wit

Snoerloos extra accu gewoon een goed apparaat.
Handig op te bergen.
Makkelijk en licht hanteerbaar

Pluspunten

• Alleen maar

henk grethe 19-01-2021

goed

Geschreven voor: Bosch BCS61BAT2 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] oplaadfunctie niet echt handig gemaakt maar zuigt goed

henk 19-01-2021

snoerloze stofzuiger van bosch met onbeperkt bereik

Geschreven voor: Bosch BCS61BAT2 wit

Heerlijke stofzuiger, waarmee je moet oppassen dat stofzuigen geen verslaving wordt.
Deze aankoop had ik al veel eerder moeten doen.
Geen min punten alleen maar pluspunten.

Pluspunten

• snoerloos
  • twee accu's
  • simpele wandhouder
  • snellader cadeau

een tevreden klant 19-01-2021

heel handig en krachtig stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS61BAT2 wit

Hij doet precies wat het hoort te doen. Ik vind de kruimel dief heel erg handig, klein en makkelijk
Het zal nog fijner zijn als het nog iets lichter is.

Pluspunten

• Compact
  • krachtig
  • niet te luid

Minpunten

• zwaar als je lang moet stofzuigen

J. Braam 14-01-2021

Prima snoerloze steel stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS61BAT2 wit

Het uiterlijk ontwerp sprak mij zeer aan en ook de specificaties vervulden mijn wensen. De stofzuiger is handig in gebruik en licht te hanteren. Groot voordeel is dat je eenvoudig een tweede accu kunt inzetten als de eerste leeg raakt. Gaat ooit de accu ter ziele, hoef je niet de hele machine weg te doen. Het is ook mogelijk de accu elders op te laden met de adapter als je eens de stofzuiger niet in het basisstation in de meterkast opbergt, maar bij voorbeeld mee neemt naar de caravan. De geluidsproductie viel m ij mee. De hulpstukken zijn gemakkelijk te verwisselen en zijn mooi van ontwerp. Uitwerpen van het vuilreservoir is geen probleem. De stofzuiger ziet er degelijk uit, dus verwacht ik goede duurzaamheid. Eventueel zijn nog meer hulpstukken bij Bosch bij te bestellen, maar was tot nu toe niet nodig.

Minpunten

• geen minpunten ontdekt

GdeB 27-12-2020

Ideale Steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS61BAT2 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer goede snoerloze steelstofzuiger met 2 accu`s. Deze stofzuiger is zeer wendbaar, wel een beetje zwaar als je hem lang moet gebruiken. De flexibele zuigmond is ideaal voor het zuigen onder de bank, kast en voor moeilijk te bereiken plekken. Jammer dat deze stofzuiger niet uit zich zelf blijft staan, dus je moet hem neer leggen of terug hangen in het laadstation. Een losse oplader als standaard mee geleverd zou ook handig zijn. De meegeleverde borstel is zeer handig voor het zuigen van de trap, bank en stoelen. Ben zeer tevreden over deze stofzuiger.

D. Hovestadt 27-12-2020

Fantastische stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS61BAT2 wit

Deze stofzuiger van Bosch is werkelijk fantastisch. Ik heb hem nu een paar weken in gebruik en wil echt geen andere meer.

Vormgeving:
De stofzuiger van Bosch is mooi vormgegeven. De kleuren wit en zilver zien er mooi uit. Het reservoir oogt in eerste instantie wat aan de kleine kant. De stofzuiger ligt vrij licht in je hand ten opzichte van andere steelstofzuigers. Hij komt met accessoires voor je bank, en een flexibel mondstuk, en een muurbevestiging die je wel nog even moet bevestigen met schroeven. Verder komt de stofzuiger met 2 accu's, die ook nog op alle andere accu apparaten van Bosch te gebruiken zijn. Superhandig!

Accu:
De accu laadt de eerste keer in zo'n 4 uur tijd op. Er knippert een lampje zolang de accu wordt geladen en stopt zodra deze vol is. Na vaker gebruik duurt het laden korter. De accu gaat zeker 30 minuten mee, dus voor mij was dit lang genoeg om mijn hele appartement mee schoon te maken. Mocht je langer nodig hebben kun je de 2e accu er dus in klikken. Deze accu moet wel worden opgeladen terwijl deze in het apparaat zit. Je kan je stofzuiger dus niet gebruiken dan, maar dat was voor mij geen probleem.

Gebruiksvriendelijkheid:
De stofzuiger voelt licht aan in gebruik. Hij zweeft fijn over de vloer, en is heel wendbaar. Hij is makkelijk aan en uit te zetten met de knop. Het losklikken van de stang om er een kruimeldief van te maken gaat soepel. Het bevestigen van de hulpstukken is erg makkelijk, en in een klik gedaan. Het stofreservoir oogt wat klein, maar is groot genoeg om mijn hele woning mee schoon te maken (80m2). Los klikken gaat simpel, en legen boven de prullenbak is zo gepiept. De filters zijn makkelijk te reinigen. Ook de borstel kun je er zo uit klikken en stof en haren die blijven hangen zijn er simpel eruit halen. Heel gebruiksvriendelijk!

Resultaat:
Ik ben heel erg tevreden over de Bosch stofzuiger. Hij maakt alles goed schoon. De zuigkracht is erg goed, zowel op mijn laminaatvloer als op vloerkleden die ik heb liggen, en maakt daarbij weinig geluid. Hij is erg wendbaar, licht in gebruik, makkelijk te legen en de accessoires zijn zo bevestigd. En natuurlijk superhandig dat het een stofzuiger en kruimeldief in 1 is door het los klikken van de stang.

Pluspunten

• Licht en wendbaar
  • Maakt goed schoon
  • Mooi vormgegeven
  • Fijn en makkelijk in gebruik

Guus 27-12-2020

Handig snoerloze stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS61BAT2 wit

Deze stofzuiger ontvangen om te testen. Hij voldoet prima aan de verwachting. Als de accu helemaal is opgeladen kan de woonkamer en de trap met gemak gezogen worden. Zet je het apparaat op turbo stand dan is de accu redelijk snel leeg. Het enigste nadeel is dat de 2e accu alleen opgeladen kan worden in het apparaat. We zijn in het bezit van een hond dus ik was benieuwd naar de zuigkracht. Test uitgevoerd op tapijt en harde vloeren. Ik moet zeggen dat valt niet tegen, omdat er bij het legen van het reservoir genoeg haar uit komt. Het nadeel van de rond draaiende borstel in de zuigmond is dat al het haar er in vast gaat zitten met als gevolg dat je na iedere stofzuig ronde de borstel schoon moet maken. Het pluspunt van deze stofzuiger is dat er ook kleine opzetborstels mee geleverd worden. Is handig voor het zuigen van de trap of auto. Het apparaat voelt degelijk aan en is goed wendbaar. Over de levensduur van de accu kan ik op dit moment niets zeggen. Al met al zal ik dit product aan bevelen.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Voldoende zuigkracht
  • Accuduur

Minpunten

• Zuigmond met ronddraaiende borstel

Miccie 26-12-2020

Wendbare stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS61BAT2 wit

Sinds een paar weken hebben wij de Bosch steelstofzuiger in huis. In eerste instantie een fijne wendbare stofzuiger. Er zaten twee accu's bij. Dit was erg fijn want deze heb je wel nodig voor een normaal huis. Ze accu's konden gemakkelijk opgeladen worden en waren ook vrij snel vol. Vol goede moed gingen wij aan de slag. De stofzuiger zuigt wel prima, maar op de turbo stand gaat het net wat beter. Helaas gaat de accu dan ook sneller leeg op turbostand. Halverwege onze woonkamer was de eerste accu al op. Snel de tweede accu er in gedaan. Deze was ook snel leeg waardoor we de bovenverdieping met onze oude stofzuiger moesten doen.
Hij zuigt dus wel goed en ook ons kleed werd goed schoon.

Het geluidsniveau van de stofzuiger is wel goed. Niet enorm hard. Hij is erg wendbaar waardoor je onder kasten en onder de bank door kan zuigen zonder deze opzij te schuiven. De stofzuiger is vrij licht. Het zwaartepunt zit wel bovenin dus dat is even wennen. Doordat hij snoerloos is werkt dat wel fijn in de verschillende kamers. Geen gedoe met verwisselen van stopcontacten.
Het schoonmaken van het filter gaat erg gemakkelijk.

Ik zou deze stofzuiger niet als enige in huis willen hebben. Een normale stofzuiger erbij is wel fijn doordat je anders afhankelijk bent van de accuduur.

Pluspunten

• Wendbaar
  • Turbostand

Minpunten

• Accu

Monique 24-12-2020

Buitengewoon handige stofzuiger/kruimeldief

Geschreven voor: Bosch BCS61BAT2 wit

Deze steelstofzuiger/kruimeldief is ideaal voor gebruik in Keuken en woonkamer. Echt een aanrader als je een gezin hebt met kinderen en/of huisdieren. Gelijk na het eten alles binnen 2mintjes weer schoon! Er zit een systeem bij om hem op te hangen aan de muur, hier kun je ook de drie bijgeleverde opzetstukken kwijt. De accu gaat naar mijn idee lang mee, er zit een extra accu bij maar die heb ik nog niet eens gebruikt. De stofzuiger zuigt met genoeg kracht en er zit ook nog een turbo stand op. Echter veel zuigkracht heb je niet nodig omdat er aan de onderzijde van het "Steel opzetstuk" een soort van veeg mechanisme zit waardoor hij niet alleen zuigt maar de kruimels, etc echt naar binnen trekt.

Pluspunten

• Zuigt niet alleen, maar veegt echt kruimels op
  • Krachtig, helemaal met Turbo stand
  • Extra Accu
  • Accu ook geschikt voor andere Bosch apparaten

Minpunten

• Had lichter gekunt

R 16-12-2020

Super handig om erbij te hebben

Geschreven voor: Bosch BCS61BAT2 wit

Heb je al een snellader van Bosch, dan altijd deze steelstofzuiger kopen: nooit last van "nu kan ik niet meer verder". Super handig apparaat, wat je veel eerder pakt dan die lompe stofzuiger. Kan de stofzuiger grotendeels vervangen, maar niet helemaal. Best stil, zelfs op turbo. Verrassend goed op tapijten en vloerbedekking, maar iets minder op harde vloeren. Ziet er mooi en degelijk uit. Is een van de lichtste steelstofzuigers.

Pluspunten

• Super handig
  • Stil en toch goed zuigen
  • Krijg bijna plezier in zuigen

Minpunten

• Krijg bijna plezier in zuigen

Arie 04-12-2020

Stil, flexibel en toch sterk

Geschreven voor: Bosch BCS61BAT2 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Opvallend hoe flexibel je bent zonder snoer, en hoeveel makkelijker je snel even iets gaat sstofzuigen. Het eerste wat ons echte opviel was dat het geluid erg meeviel, wat prettig is met een kind dat de herrie van een stofzuiger eng vind.
Je zal nooit helemaal je normale stofzuiger wegdoen denk ik maar deze is in ieder geval sterk genoeg om het grootste deel van het werk op te knappen, en met 2 accu's zal dat ook zeker lukken.

Arie 01-12-2020

Fijne flexibele stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS61BAT2 wit

Een bijzonder flexibele stofzuiger, makkelijk even te pakken voor de kleinere klusjes en geen gedoe met kabels. Ook goed boven het hoofd te gebruiken wat ook een argument was om voor deze uitvoering te kiezen. En het geluid valt reuze mee!
Met de accessoires die bij deze uitvoering zijn meegeleverd denk ik dat we de normale stofzuiger niet vaak meer hoeven te gebruiken. Dank zij de turbo stand is de stofzuiger zelfs redelijk sterk.
Uiteraard de normale stofzuiger nog niet weg doen voor het echt grotere werk maar daar hadden we ook op gerekend.

Pluspunten

• Licht
  • Flexibel
  • Accessoires

Minpunten

• 2 accu's maar opladen in de stofzuiger zelf
  • De knop om aan te zetten reageert traag