Bosch BBS611PCK maanlicht blauw - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 48 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BBS611PCK maanlicht blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Egon 14-07-2021

Zo stil !

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super zuiger ! Zelfs op laagste stand . Handig wisselen van accu's

H.d.z 22-01-2021

Geweldig steelstof zuiger.

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Handig in gebruik en kleine , zelfs me dochter van 11 vind het leuk om te stofzuigen .

Isaac 19-01-2021

Handige en veelzijdige stofzuiger

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima accuduur en makkelijk te verwisselen. Zuigt goed op verschillende oppervlaktes.

Sena 30-12-2020

handig apparaat

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] goede zuigkracht, aangedreven borstel werkt super

Frank 24-12-2020

Handige goede stofzuiger met verwisselbare accu

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nadat onze traditionele stofzuiger (met snoer maar zonder stofzuigerzak) het had begeven zijn we opzoek gegaan naar een nieuwe stofzuiger. Na het lezen van veel reviews hebben we op basis hiervan gekozen voor de Bosch 6 serie. Deze vonden we qua prijs en omschreven kwaliteit de beste keuze. We hebben de stofzuiger nu een aantal weken in bezit en we zijn erg tevreden. De zuigkracht, zeker op de turbostand, is goed. Daarnaast is het een verademing om zonder snoer te kunnen stofzuigen. Je beweegt jezelf veel flexibeler door de woning om te stofzuigen. Kortom een aankoop waar we absoluut geen spijt van hebben.

Emile 07-12-2020

Geweldige stofzuiger

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na een teleurstellende steelstofzuiger van een ander merk is deze Bosch steelstofzuiger een hele verademing. Hij is robuust, heeft een veel betere zuigkracht en is tegelijkertijd nog stiller ook. Heel fijn dat de accu dezelfde is als veel van mijn klusgereedschap. Topstofzuiger!

Debbieh 13-11-2020

Prettig en handzaam

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hebben de stofzuiger nu enkele maanden in ons bezit. Ik ben er tevreden mee, het is een makkelijk apparaat om even gauw erbij te pakken of om de trap mee te stofzuigen. Geen gedoe met te korte snoeren, ook is de kop redelijk plat en erg wendbaar en kom ik er mee onder de kledingkasten.
Het is een prettig exemplaar als extra stofzuiger/kruimelzuiger, qua zuigkracht is ie niet zo sterk als mijn stofzuiger met snoer, die gebruik ik voor het grote werk.

I Bos 27-08-2020

nooit meer wat anders

Lang getwijfelt om mijn (nog goed werkende) stofzuiger met snoer in te ruilen voor een snoerloos exemplaar, maar dit had ik veel eerder moeten doen. Het gemak waarmee je de stofzuiger pakt en gebruikt is de investering zeker waard! De accu werkt lang genoeg om 3 verdiepingen te stofzuigen. De draaiende borstels doen goed hun werk op vloerbedekking/deurmatten ed.