Bosch BBS611PCK - Reviews

Soort
steel-stofzuiger
Type apparaat
steel-stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 46 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BBS611PCK op Kieskeurig.nl.

EniBoz 02-02-2021

Geweldige Steelstofzuiger Serie 6 BBS611PCK - Blauw

Geschreven voor: Bosch BBS611PCK

Geweldige Steelstofzuiger Serie 6 BBS611PCK - Blauw - ik heb gekozen omdat wij hebben voor een extra lichte stofzuiger gezocht met wat wij kunnen makkelijk elke dag stofzuigen (neemt niet te veel plats op en zuigt hard genoeg).
De rede was omdat met een harige huisdier is wel nodig dagelijks schoonmaken en met deze is meer een "plezierig momentje" - snel klaar, dan is het geen gedoe de grote apparaat uit de kast halen en zwaar meetrekken, optillen).
Deze is licht en heeft een modern look!
onze kinderen vinden ook leuk om me te doen in schoonmaak een keer / week.
Top dat de accu is de zelfde dan voor andere Bosch apparaten.

Pluspunten

• Heel licht Gewicht
  • makkelijk om te manoeuvreren
  • Turbo stand zuigt super krachtig = gewoon Szuiger
  • kinderen vinden ook leuk om me te stofzuigen
  • op actie periode gekocht - extra accu bij

Minpunten

• Hard geluid
  • Accu gaat leeg na 20mins op Turbo stand

H.d.z 22-01-2021

Geweldig steelstof zuiger.

Geschreven voor: Bosch BBS611PCK

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Handig in gebruik en kleine , zelfs me dochter van 11 vind het leuk om te stofzuigen .
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Isaac 19-01-2021

Handige en veelzijdige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS611PCK

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima accuduur en makkelijk te verwisselen. Zuigt goed op verschillende oppervlaktes.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Haarlem 19-01-2021

Stofzuiger voor erbij

Geschreven voor: Bosch BBS611PCK

Ik heb de Bosch BBS 611PCK nu een aantal maanden in bezit. Ik gebruik hem iedere dag, ik heb 2 katten en een hond, en je pakt hem snel om even door het huis te gaan.
Ik heb hem aangeschaft als b-keuze product omdat ik niet een heel groot bedrag wilde uitgeven. Er was ook nog de aktie van een 2de accu en oplader wat ook heel fijn is. Op die manier heb ik altijd een accu die is opgeladen. De accu gaat ongeveer 30 minuten mee in normale stand. De turbo stand gebruik ik niet zo veel.
Ik had hem ook gekocht voor het stofzuigen van mijn auto, daar is hij minder geschikt voor, te weinig kracht, ook met turbo stand, auto stofzuigen gaat beter met een stofzuiger met snoer.
De handgreep vind ik niet echt ergonomisch en prettig vasthouden.
De stofzuigermond rolt wel makkelijk over de vloer, laminaat en vloerkleed, en zuigt de haren van katten en hond goed op. Ik heb ook een houten trap, de grote rolborstel maakt hier krassen op, dus voor houten vloeren waarschijnlijk niet geschikt.
In vergelijking met mijn oude stofzuiger maakt deze weinig geluid.
De haren in de rolborstel verwijder ik met een nagelborsteltje, dat werkt perfect. De binnenste, geribbelde filter, maak ik hier ook mee schoon.
Oftewel, mijn stofzuiger met snoer blijf ik gebruiken voor de auto en het grote werk, de Bosch is een extra stofzuiger voor de kleine, dagelijkse klusjes.

Pluspunten

• snoerloos
  • licht in gewicht
  • relatief stil
  • wendbaar

Minpunten

• zuigkracht
  • ergonomie handvat
  • Serienummer slecht leesbaar (actie extra accu)

H.d.z 18-01-2021

Geweldig steelstof zuiger, klein , zacht geluid, blij mee.

Geschreven voor: Bosch BBS611PCK

Geweldig steelstof zuiger,ik ben super blij mee,ik raad het iedereen aan om het te kopen ,en echt aanwinst voor iedere huis.

Pluspunten

• Klein
  • Zacht geluid
  • Heel soepel en makkelijk

Minpunten

• Zou handig om twee accu te hebben
  • Handig als er extra stofzuigerborstel bij is.

Linda 15-01-2021

Soepel en zacht

Geschreven voor: Bosch BBS611PCK

Na lang nagedacht te hebben, heb ik een draadloze stofzuiger gekocht! Een aankoop wat ik al veel eerder had moeten doen. De stofzuiger van Bosch is zeer handig en maakt amper geluid. In vergelijking tot mijn oude stofzuiger is deze heel zacht! Het kost veel minder moeite om te stofzuigen vooral omdat de kop heel soepel is en goed mee beweegt in alle hoeken. Het is makkelijk op te bergen en je zit niet met een vervelend snoer dat te kort is. Ideaal al zeg ik het zelf!

• Soepel

Dennis4277 15-01-2021

beoordeling

Geschreven voor: Bosch BBS611PCK

Compact voor elke ruimte.
Stil genoeg dat je er een normaal gesprek kunt hebben tijden het stofzuigen.
De zuig kracht is zeer krachtig op turbo stand.
De batterij gaat redelijk lang mee, 45 minuten op normaal 30/35 minuten op turbo stand.
Licht fijn in de hand, licht van gewicht.
Geeft het duidelijk aan als de batterij bijna leeg is doormidden van een lampje aan de bovenzijde.

Pluspunten

• Compact
  • Zuigkracht
  • Licht

Minpunten

• Nog niet onder vonden.
  • N.V.T.

Roy 15-01-2021

Prima apparaat!

Geschreven voor: Bosch BBS611PCK

Doet wat hij moet doen. Goede en lange batterijduur. Makkelijk op te bergen. Wendbaarheid is top. Batterij is snel opgeladen.

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Goede zuigkracht
  • Makkelijk op te ruimen

Een aanrader voor iedereen 14-01-2021

krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS611PCK

Ik ben heel blij met mijn aankoop. De Bosch stofzuiger zuigt zeer krachtig en is flexibel in gebruik. Ik kom op plekken waar ik met mijn oude stofzuiger niet bij kom. Deze stofzuiger pak je gemakkelijk snel. Geen gesjouw meer naar de andere verdiepingen in het huis. Ook de prijs/kwaliteit verhouding is in balans. Ik kan deze stofzuiger iedereen aanraden!

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • flexibel in gebruik
  • niet te zwaar

Goed alternatief voor de Dyson 13-01-2021

Prima alternatief voor de Dyson

Geschreven voor: Bosch BBS611PCK

Na de Dyson kunnen wij niet meer zonder een steelstof zuiger. Maar de Dyson is veel te duur voor wat je krijgt. De levensduur is veel te kort voor een stofzuiger van 500 euro. Oa. door Kieskeurig kwam ik op deze Bosch uit. Een prima prijs en goede reviews op kieskeurig en bol. Stofzuiger zuigt goed en met de extra accu kan ik het hele huis in een keer stofzuigen. Prima aankoop tot nu toe.
Maar geen idee of de stofzuiger na een half jaar nog bevalt en nog goed werkt... vraag me dan gerust nog een keer.

Pluspunten

• handzaam
  • sterke zuigkracht

Theo 13-01-2021

Geschreven voor: Bosch BBS611PCK

Fijne stofzuiger makkelijke bediening , handig om zo even te pakken. makkelijk te legen en compleet met grote voet niet te zwaar.

Robbie 13-01-2021

Handige sterke stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS611PCK

Artikel net aangeschaft en gelijk al een hele ronde gedaan door het huis. Op normale stand zuigt hij prima en is het een perfecte stofzuiger voor de alledaagse kleine klusjes. Wil je echt grondig te werk gaan doet de turbo stand goed zijn werk, maar dan is de accu wel binnen no time op. Aanrader dus om in combinatie met dit apparaat ook bijvoorbeeld de accuboor van bosch te hebben aangezien alle accu's uitwisselbaar zijn (ik heb er momenteel 4). Let op: Er zit geen extra lader bij dus je kan de tweede geleverde accu niet tegelijktertijd opladen (wat ik nochal een rare constructie vind.... Waarschijnlijk kostenbesparing) Gewicht is prima: Niet lichtgewicht maar ook niet al te zwaar. Eindelijk geen gezeik meer met een snoer en dat stomme auto'tje wat elke keer op zijn rug gaat liggen!

Pluspunten

• Mobiliteit
  • Zuigkracht
  • Rolt heerlijk door de kamer heen en is wendbaar

Marta 12-01-2021

Top product

Geschreven voor: Bosch BBS611PCK

Top stofzuiger. Ik gebruik hem dagelijks en kan niet meer zorgen. Accu genoeg om het hele huis schoon te krijgen.

Kameroen 11-01-2021

Gemakkelijke stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS611PCK

Goede zuigkracht, mooi model en goed te gebruiken in plaats van een kruimeldief. Dit model speciaal gekocht om de auto mee uit te zuigen wat heel gemakkelijk gaat omdat er geen snoer aan zit

Willemien 09-01-2021

super steel stofzuiger van Bosch

Geschreven voor: Bosch BBS611PCK

Mijn schoonzus had mij getipt die Bosch steelstofzuiger is echt super fijn, dus alhoewel ik al een Bosch stofzuiger met snoer had ook deze Bosch steelzuiger serie 6 gekocht. Wat een super goeie stofzuiger, licht gewicht , zuigt super , kan overal bij en geen snoer meer. Ik ben er zo blij mee dat ik er ook meteen heb besteld voor mijn 2 schoondochters. Heel erg blij mee !

Pluspunten

• zuigt super
  • licht gewicht
  • voldoende tijd met accu om alles schoon te maken
  • uitmuntende prijs/kwaliteit verhouding

stofzuiger 09-01-2021

zie er stabiel uit

Geschreven voor: Bosch BBS611PCK

snoerloze steelzuiger voor het gemak en ik heb al meer bosch apparatuur met de zelfde accu fantastische

Roy 09-01-2021

Goede aankoop !

Geschreven voor: Bosch BBS611PCK

Ik vind het apparaat heel wendbaar en handig dat de accu van mijn bosch bladblazer en bosch accu boormachine kan gebruiken.
Voorheen heb ik een dyson v8 die vele malen duurder is, deze bosch steelstofzuiger doet niet onder wat zuigkracht betreft en het geluid is stiller.

Pluspunten

• stil
  • accu verwisselbaar met andere bosch apparaten
  • goede prijskwaliteit verhouding
  • handige dockingstation met laden

Ruth 09-01-2021

Goede accuduur

Geschreven voor: Bosch BBS611PCK

Ligt steelstofzuiger, zacht geluid, zuigt goed de harde vloer en tapijten. Ben helemaal tevreden met die zuiger.

Pluspunten

• Ligt gewicht
  • Zacht geluid

Robin 08-01-2021

Beter dan Dyson

Geschreven voor: Bosch BBS611PCK

Qua prijs kwaliteit uitstekend product. Werkt prima en qua volume niet storend. Daarnaast is het ophangsysteem wat er bij wordt geleverd perfect.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Volume
  • Accu makkelijk te vervangen

Sam 08-01-2021

Prima zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BBS611PCK

zuigt in turbostand zeer goed gaat ook lang mee indien je een 2e accu hebt wat ook heel makelijk te laden is.

Pluspunten

• zuigkracht
  • gewicht