Bosch BCS61113 zwart - Reviews

Type/soort
stofzuiger
Type apparaat
steel-stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BCS61113 zwart op Kieskeurig.nl.

Jan 30-12-2019

heerlijke steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS61113 zwart

Deze steelstofzuiger heeft een prima zuigkracht en maakt bovendien weinig herrie.
Hij is ook erg wendbaar en soepel . een prima aankoop.

Pluspunten

• zuigkracht
  • weinig herrie

Minpunten

• nog niet gevonden

P Oomen 12-01-2020

Steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS61113 zwart

Wij zijn op leeftijd, de stofzuiger mag niet te zwaar zijn voor ons. Deze is heel goed te hanteren door ons. Zuigt prima het stof en kruimels op. Goede aankoop

Pluspunten

• Niet zwaar in de hand
  • Zuigt prima
  • Weinig geluid

Ines 05-01-2020

Steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS61113 zwart

Maakt alle oppervlakken goed schoon. Ligt goed in de hand en is stil. De hond blijft tegenwoordig rustig liggen als ik stofzuig waar hij voorheen wegrende. Het apparaat is makkelijk te reinigen en makkelijk op te bergen. Top stofzuiger!

• Ligt goed in de hand.

Jos 03-01-2020

Functionele lichtgewicht en stille steelzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS61113 zwart

Was op zoek naar een praktisch te gebruiken draadloze steelstofzuiger welke makkelijk op te bergen was en voldoende zuigkracht heeft. Inmiddels een paar dagen gebruikt zijn er erg tevreden over.

Pluspunten

• stil
  • licht
  • goede gebruiksduur
  • Multifuntioneel

Zonnebloem 28-12-2019

Bosch steelstofz.

Geschreven voor: Bosch BCS61113 zwart

Deze steelstofz. heeft 2 standen. Flexibel te gebruiken. Ik ken de buren niet. Maar met de overlast/geluid valt het wel mee !
Makkelijk op te hangen in de kelder. Telkens snel toe te passen, een snelle verwijdering van haartjes van huisdier; poes of hondje. Niet te zwaar. Ook als klein apparaat zonder steel makkelijk. Een aanwinst in je woning, een kind kan er mee omgaan. Snelle en goede beweging in alle hoeken en kantjes, en houd je hem omhoog verschoond hij alle wandjes. Snel je huis weer aan kant. ik schud hiermee het merk Bosch de hand! Al zoveel revieuws gelezen,ik hoop dat ik eens bij zo'n ontwerp vh volgende apparaat bij mag wezen!

Renaat 19-12-2019

Geweldige draadloze stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS61113 zwart

Ligt heerlijk licht in de hand, gaat overal gemakkelijk omheen. Accu uitwisselbaar en bruikbaar op o.a. accu gereedschappen van bosch. Ik kan de hele beneden verdieping op turbo stand en die stand is echt krachtig stofzuigen en ik heb geen kleine beneden verdieping. Ideaal om ook de auto's mee te stofzuigen. Filter snel en gemakkelijk schoon te maken. Ik gebruik hem iedere dag, ben er heel blij mee. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Gebruiker 09-12-2019

Erg fijn in gebruik

Geschreven voor: Bosch BCS61113 zwart

Erg fijn in gebruik. Lichtgewicht en voldoende zuigkracht. Voldoende batterijvermogen om alles goed te kunnen stofzuigen

Pluspunten

• Licht

Witt 27-11-2019

Blije buren

Geschreven voor: Bosch BCS61113 zwart

Uitstekende prestaties, heel handig in gebruik en makkelijk op te bergen. En mijn buren zijn erg blij jet het minimale geluidsniveau!

Pluspunten

• Lichtgewicht, zware prestatie
  • Makkelijk op te bergen
  • Batterijduur lang genoeg

Minpunten

• Ik wil nu twee keer per dag stofzuigen

Sandra 24-11-2019

goede accuduur / licht gewicht makkelijk op te bergen

Geschreven voor: Bosch BCS61113 zwart

Het product heb ik nu 2 dagen in gebruik en bevalt prima ,na wat onderzoek op internet om diverse producten en opties en prijs te vergelijken kwam ik uit op de bosch .Sterk degelijk praktisch .Heb nu al 4 apperaten van bosch in gebruik en dat bevalt mij goed .Kwaliteit en prijs waren ook goed vanwege de actie van de makro het was daar een winstpakker . Het is licht in gebruik ideaal met een hond om overal bij te kunnen en de flexibele slang ,hulpstuk is echt top voor al die moeilijke plaatsen .

Pluspunten

• sterk
  • licht in gebruik
  • makkelijk