De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 60 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BCS61113 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Marsha 07-09-2022

Snel en makkelijk

Geschreven voor: Bosch BCS61113 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijk op te bergen (hangt in de trapkast) laadt snel op. Snell en makkelijk te gebruiken. Compact en niet te zwaar. Ook is de filter makkelijk schoon te maken. Hulpstukken die erbij zitten zijn ook fijn, kom je in alle hoekjes. De steel kun je aan de houder bevestigen samen met de hulpstukken.

v**d@g**l.com 12-01-2022

Zeer goede zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BCS61113 wit

Het product, een snoerloze stofzuiger, is uitstekend. Boven verwachting zeer sterke zuigkracht.
Ik heb een laminaatvloer en bij turbo kracht zuigt dit model zich behoorlijk vast.
Ik bedenk nu dat het prettig zou zijn geweest als mijn oude stofzuiger eerder kapot zou zijn gegaan :))

Pluspunten

• degelijk
  • Sterke zuigkracht

Minpunten

• Tot nu toe zijn deze er niet

Oplaadbare stofzuiger 09-01-2022

Superhandig!

Geschreven voor: Bosch BCS61113 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit product is bovenverwachting handig in gebruik en zorgt in een handomdraai voor een schoon huis. Positief onderscheidend tov vergelijkbare producten van andere merken zijn de losse onderdelen. Je kunt hiermee eenvoudig de trap, bank en/of stoelen en zelfs het interieur van jouw auto meenemen in jouw schoonmaakronde. Ook het legen van het reservoir is zo gepiept.

Masili 04-01-2022

Bevalt erg goed, zeker een aanrader.

Geschreven voor: Bosch BCS61113 wit

Zo tevreden dat ik voor de bovenverdieping een tweede stofzuiger heb gekocht. Had eerst een bedrade steelstofzuiger, maar deze beviel niet. De Bosch steelstofzuiger is veel stiller. Ook de wendbaarheid van de zuigmond is erg fijn.

Pluspunten

• Erg stil
  • Draadloos
  • Erg wendbaar

Peter Zuid 04-01-2022

praktische lichtgewicht stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS61113 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze praktische lichtgewicht stofzuiger is erg prettig in gebruik en breed inzetbaar voor huis en auto. Zuigkracht in turbostand is prima, zonder de turbostand is de zuigkracht te ligt. Ook erg fijn als kruimeldief te gebruiken.

s**3@h**l.com 03-01-2022

Super stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS61113 wit

Een stofzuiger hij is erg licht en werkt als een malle ben er erg blij mee en een voordeel geen snoer meer dat is ideaal

Pluspunten

• Geen snoer
  • Erg licht
  • Makkelijk in gebruik

k**8@h**l.com 21-12-2021

Zeker aanrader

Geschreven voor: Bosch BCS61113 wit

Een dyson 300,- steelstofzuiger gekocht maar kwaliteit materiaal beviel me niet overgegaan op een apparaat van Bosch 189,- prijs kwaliteit super raad het aan om een apparaat van bosch te nemen

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Zuigkracht

benhur 18-12-2021

boschsteelstofzuiger turbo

Geschreven voor: Bosch BCS61113 wit

mooie boschsteelstofzuiger van het merk bosch zeer goeie kwaliteit

en een goeie aanrader voor andere mensen.om dit produckt te kopen

Pluspunten

Minpunten

• min
  • min

Tonv 30-11-2021

Kan het iedereen aanraden

Geschreven voor: Bosch BCS61113 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijk in gebruik en goede zuigkracht zelfs zonder turbo stand

Robert 07-09-2021

Geen stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS61113 wit

Als stofzuiger een onvoldoende en dan alleen omdat het opgezogen vuil in de steel terugvalt wanneer de stofzuiger gestopt wordt.
Wordt nu gebruikt als kruimeldief

Pluspunten

• Oplaadtijd
  • Vorm

Minpunten

• Terugvallend vuil

Jack 05-08-2021

De perfecte steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS61113 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Al na het eerste gebruik fan van deze mooie gebruiksvriendelijke stofzuiger. Zuigkracht prima welke door middel van een turbo knop nog extra kan worden versterkt. Het geluid van de stofzuiger, zonder turbo, is aangenaam. Het opladen gaat snel. Reinigen gaat uitstekend. De tijd circa 30 min. is voldoende mijn appartement te stofzuigen. De bijgeleverde kleine slang met zuigmond werkt goed op plaatsen waar de steel niet bijkomt. Mijn huis is weer stofvrij dankzij deze topper.

O haan 04-06-2021

Steel stof zuiger

Geschreven voor: Bosch BCS61113 wit

Super krachtig. Accu gaat lang mee en snel opgeladen heel licht en de kruimeldief kan je mee naar je auto nemen ook stof vrij maken

chupachups 24-05-2021

praktische en degelijke steelstofzuiger: echt top!

Geschreven voor: Bosch BCS61113 wit

Nu een paar maanden in gebruik, met extra (gratis!) accu en lader. Ik kan niet anders zeggen, wat een top apparaat! Hij werkt super goed: stil, wendbaar, degelijk, makkelijk te legen en schoonmaken, verwisselbare accu is echt retehandig, de ophangunit met laadstekker is erg praktisch. Kortom, echt z'n geld waard, een duurdere Dyson kopen is absoluut niet nodig, naar mijn mening.

Pluspunten

• degelijk
  • verwisselbare accu
  • wendbaar
  • mondstuk en filter makkelijk te reinigen
  • houder aan de muur met oplader

Minpunten

• wieltje van mondstuk piepte , wd40 lost dat op.

r**t@z**o.nl 18-05-2021
Geschreven voor: Bosch BCS61113 wit

Nu een paar maanden tot tevredenheid in gebruik.
Maar met de volgende kanttekening.
Na gebruik gebeurt het nogal eens dat het opgezogen vuil weer uit de stang klettert en het opladen heeft soms een probleem (denkt dat hij volgeladen is, maar stopt dan na vijf minuten)

Pieter C 10-02-2021

Bosch oplaadstofzuiger BCX61113

Geschreven voor: Bosch BCS61113 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super fijne stofzuiger. zeker 20 minuten met de acu je huis stofzuigen.

cnijboer 03-02-2021

praktische en degelijke steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS61113 wit

ik heb voor deze stofzuiger gekozen vanwege de verwisselbare accu, degelijke kwaliteit, prijs en uiterlijk. Erg handig dat je een tweede accu kunt gebruiken, bovendien duurzamer, aks de accu defect zou raken is het product nog steeds te gebruiken.

Pluspunten

• verwisselbare universele accu
  • complete set met laadstation
  • degelijke.bouw
  • mooie vormgeving

Minpunten

• geen telescoop steel

Robert 28-01-2021

Volgzaam type

Geschreven voor: Bosch BCS61113 wit

Deze stofzuiger aangeschaft voor z'n looks en gewicht.
Er zijn inderdaad goedkopere snoerloze stofzuigers te koop, maar daar zijn eigenlijk kruimeldieven.
Valt echt op hoe makkelijk de stofzuiger manoeuvreert.

Pluspunten

• Batterijduur
  • Handling

Minpunten

• Geen spare batterij
  • Geen auto roller cleaning

Gereedschaps accu 22-01-2021

Beoordeling BCS61113

Geschreven voor: Bosch BCS61113 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze steelstofzuiger is een prima apparaat wat doet wat het doen moet. De hulpstukken zijn ook heel handig. Ik heb echter één probleem en dat is dat de accu's van mijn Bosch gereedschappen niet passen, in tegenstelling tot wat wordt beweerd. Bij nadere informatie bij Bosch bleek dat alleen de nieuwe generatie accu's op de stofzuiger passen maar dat wordt nergens gezegd of geschreven. Ik kan dus alleen met de meegeleverde accu zuigen en dat is niet waarop ik had gerekend.

Rens 18-01-2021

Handig in gebruik en erg goede zuigkracht.

Geschreven voor: Bosch BCS61113 wit

Snel gepakt en in gebruik. Snoerloos maar toch een erg goede zuigkracht. Past ook gemakkelijk onder het bankstel. Ik beveel hem aan.

Pluspunten

• handzaam
  • krachtig

Joop 14-01-2021

accu voldoende met twee stuks

Geschreven voor: Bosch BCS61113 wit

Mooi licht apparaat makkelijk in de hand en handig om de trappen te zuigen .
Plinten en stof van plafon te halen de machine heeft slang en draad.

Pluspunten

• licht
  • geen lawaai geen lucht in het gezicht