Bosch Serie 6 BBS612PCK aluminium, grijs - Reviews

Type/soort
handstofzuiger
Type apparaat
steel-stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 28 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 BBS612PCK aluminium, grijs op Kieskeurig.nl.

ajvanes 06-01-2020

super handig zuigen

Geschreven voor: Bosch Serie 6 BBS612PCK aluminium, grijs

prijs kwaliteit is goed , ik hoef nu niet elkekeer die grote stofzuiger met slang te pakken enhet blijft zo super schoon, vooral handig is de draaiende borstel in de grote zuigmond bij mijn mohair bankstel die je ook zonder steel kan gebruiken is handzaam en licht van gewicht

Pluspunten

• 2 stuks accu's
  • de wisselende functie's
  • dat je niet altijd met de lange stok zuigen
  • de draaiende borstel op zuigmond

Minpunten

• het laden op de stofzuiger

Thomas 27-12-2019

Fijn apparaat, maar net niet.

Geschreven voor: Bosch Serie 6 BBS612PCK aluminium, grijs

Deze stofzuiger is zeer licht en handzaam. Heel gemakkelijk om snel even wat schoon te maken. Gaat ook moeiteloos over van verschillende oppervlakten, zelfs zonder de turbostand te gebruiken. Zonder steel ook heel fijn te gebruiken voor meubels e.d.
De steel is helaas niet uitschuifbaar waardoor de stofzuiger voor mij net te klein is. Ook kan de steel net niet plat genoeg om volledig onder het bed of kastjes door te kunnen gaan.

Pluspunten

• Handzaam
  • Krachtig
  • Licht van gewicht
  • Twee accu's

Minpunten

• Geen uitschuifbare steel
  • Geen externe lader
  • Kan net niet plat genoeg

Marjolein1973 19-12-2019

Matige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 6 BBS612PCK aluminium, grijs

Vind de stofzuiger vrij zwaar in het gebruik wat wel fijn is dat je hem kunt ophangen en dat er in de voet een roterende borstel zit. Verder heb je met een beetje zuigkracht continu de turbo nodig waardoor de batterijen in ca. 7 minuten leeg zijn en er geen mogelijkheid is om deze extern op te laden aangezien er geen oplader bij zit. Laadtijd batterij vind ik ook relatief lang : 3 Uur

Pluspunten

• Roterende borstel
  • Draadloos

Minpunten

• zwaar
  • batterij snel leeg

JeeDie 11-12-2019

goed alternatief voor standaard stofzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 6 BBS612PCK aluminium, grijs

Vind de stofzuiger niet heel krachtig. Maar dat is volgens mij geen enkele steelstofzuiger. De turboknop op de handgreep biedt wel uitkomst. Vloer gedaan en de "kruimeldief" gebruikt. Kon de verleiding niet weerstaan om ook de automatten even aan te pakken. Op zich is deze stofzuiger voor lichte werkzaamheden en voor erbij een prima aanvulling denk ik.

Accu: Batterijtijd / accu is volgens mij rond de 15-20 minuten en korter bij de turbostand.

Makkelijk: Vandaag de auto nog maar eens in. Maakt het niet geheel waar. Iets te groot en de zuigkracht is gewoon niet je van het. Ook kom je niet lekker in de hoekjes. Wel prima voor in de kamer. Stofnestjes en of spinrag waar je normaal lastig bijkomt met de gewone stofzuiger. Voor over de plinten. Kleine gaatjes en hoekjes, bijvoorbeeld, onder het bed. Hanteerbaarheid en gewicht prima!

Verwijderen onderdelen: Wat wel een voordeel is: makkelijk te verwijderen borstel. Echt makkelijk klik systeem. Ook de accu laat zich makkelijk handelen. Stofreservoir makkelijk te legen en uit te kloppen. Prima te bevestigen en los te halen!

Voor erbij is dit een prima oplossing en voor bijvoorbeeld de bovenverdieping en gladde vloeren. Al met al een positieve recensie en zeker het overwegen waard. Samen met de accu's en het ophangsysteem en de turbostand een makkelijk te bedienen apparaat!

Pluspunten

• plug and play
  • accu
  • stofreservoir
  • spinrag en hoge plekken te bereiken
  • hanteerbaarheid

Minpunten

• niet super krachtig
  • iets te groot voor kruimeldiefwerk in auto

Anne Marieke 21-01-2020

Ideale stofzuiger voor erbij

Geschreven voor: Bosch Serie 6 BBS612PCK aluminium, grijs

Ik was heel blij toen ik van The Insiders bericht kreeg dat ik een steelstofzuiger mocht testen. Die wilde ik al zo lang! Gelijk uitgepakt en in elk gezet. Dat ging gemakkelijk. Ik vind de stofzuiger wel wat zwaar in de hand, maar daar wen je snel aan. De zuigkracht is zeker in de turbostand goed. Hij maakt niet heel veel geluid met zuigen (de Dyson bijvoorbeeld maakt veel meer lawaai!). Hij beweegt soepel over de vloer en zuigt alles eenvoudig op. Ik zal mijn gewone stofzuiger niet zomaar de deur uit doen. Als ik alles wil stofzuigen, vind ik dat toch iets handiger. Maar voor erbij is het een ideale stofzuiger. Eigenlijk een grote kruimeldief. Ik ben overtuigd van zijn handigheid.

Pluspunten

• stil
  • goede zuigkracht

Minpunten

• zwaar

Annetjekroketje 20-01-2020

Wat een uitvinding

Geschreven voor: Bosch Serie 6 BBS612PCK aluminium, grijs

Wat een heerlijk apparaat om snel en makkelijk alle ruimtes in huis te stofzuigen. Ik ben helemaal om en fan van het apparaat. Heeft dezelfde zuigkracht als een reguliere stofzuiger en is wendbaar in gebruik. De "kruimeldief" is ook buiten in bijvoorbeeld de auto handy. Geen gedoe met snoeren enzo. Het opvangbakje is makkelijk te ledigen en moet je iedere beurt toch wel even doen, maar ook dat is bijna geen gedoe.

Pluspunten

• handig opvangbakje
  • wendbaar
  • dubbele accu

Minpunten

• aantal accessoires
  • accu kan half uur mee

Heleen 14-01-2020

fijne stofzuiger. zuigt goed.

Geschreven voor: Bosch Serie 6 BBS612PCK aluminium, grijs

Spijt dat ik deze stofzuiger niet al veel eerder heb aangeschaft.
Hij zuigt erg goed en zeker mijn vloerbedekking. Je ziet deze opknappen. Denk dat door de bewegende borstel komt.
Ik ben zeer tevreden.

Pluspunten

• zuigt goed

Minpunten

• extra accu bijgeleverd, maar geen aparte oplader.

Catheleijne 09-01-2020

handzame en lichte steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 6 BBS612PCK aluminium, grijs

Ik vind dit apparaat licht en heel handzaam. Makkelijk als je even snel je zitkamer of keuken wil zuigen maar ook als je de kattenharen van de bank wilt halen. Een nadeel vind ik dat er een slecht zittend mondstuk bij zit. Je moet het er met kracht opduwen en met kracht afhalen. Ik vind dat een slechte afwerking van het apparaat. Een beetje nepperij voor zo'n mooi product, alles is netjes maar dat is slordig afgewerkt.

Pluspunten

• licht
  • handzaam
  • 2 accu's

Minpunten

• 1 mondstuk gaat er niet goed op en af
  • kleine accu

Use Jnl 08-01-2020

Handige snoerloze stofzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 6 BBS612PCK aluminium, grijs

Handige stofzuiger die je snel overal mee naartoe kunt nemen. Door de verwisselbare accu’s kom je nooit zonder stroom te zitten. Ook makkelijk om de auto te zuigen!

Dirk 07-01-2020

Top aankoop

Geschreven voor: Bosch Serie 6 BBS612PCK aluminium, grijs

Stofzuigen wordt nu wel heel gemakkelijk. Meteen aan de gang. Geen snoeren of slangen, gemakkelijk op de trap.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • 2 accu's
  • Gebruiksgemak

Froukje 06-01-2020

Bosch handstofzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 6 BBS612PCK aluminium, grijs

Ik ben heel tevreden over de bosch unlimited handstofzuigers. Makkelijk en eenvoudig te openen en te reinigen.
Handzaam en beweegt makkelijk. accu's hebben een lange duur van werkzaam tijd. Alleen maakt de accuoplader wel wat lawaai.

Blije eigenaresse 29-12-2019

Zeer prettige stofzuiger, 2 opladers erbij.

Geschreven voor: Bosch Serie 6 BBS612PCK aluminium, grijs

Ik heb gekozen voor dit product vanwege het feit dat de gewone stofzuiger voor mij, als vrouw op leeftijd, gewoon te zwaar werd. Met deze kan ik goed overweg, kan mijn hele huis in 1x stofzuigen zonder hem ondertussen te moeten opladen.

Pluspunten

• 2 accu's, mooie vormgeving.
  • Dat hij mooi hangend wordt opgeladen.

Revers 28-12-2019

Lekker licht in gewciht

Geschreven voor: Bosch Serie 6 BBS612PCK aluminium, grijs

Handzame steelstofzuiger. De stofzuiger is lekker stil in gebruik en is niet zwaar. Eenvoudige te reinigen. Dubbele accu is fijn zodat je door kunt gaan met je werk.

Pluspunten

• Licht
  • Eenvoudige reiniging

Steelstofzuiger 28-12-2019

Oplaadbare stofzuiger van type hiernaast

Geschreven voor: Bosch Serie 6 BBS612PCK aluminium, grijs

Wij zijn na 2 weken zeer tevreden over het product, we missen nog steeds het snoer af en toe, maar dat is gewenning en hij neemt zeer weinig plaats in aan de muur van de ingemaakte kast waar onze vorige staande stofzuiger veel ruimte in beslag nam, het producht zuigt goed en de 2e accu is een uitkomst indien nodig, al met al zijn wij tevreden mensen, willen alleen de garantie nog regelen, maar dat is nog niet gelukt, de schermen starten te langzaam op.

Jurgen 27-12-2019

Voldoet goed, maar wel enkele verbeterpunten

Geschreven voor: Bosch Serie 6 BBS612PCK aluminium, grijs

Grote plus punten: licht, wendbaar, sterke zuigkracht, 2 accu’s (dus hele huis in 1 x ) en startknop blijft ingedrukt. Na wat langere tijd gebruik nog steeds net zo enthousiast. 1 accu volstaat zelfs om het hele huis mee te doen. De Bosch is dan ook gepromoveerd tot 1e stofzuiger. Enige minpuntje Na een week is het legen van de opvangbak, deze moet je eruit trekken (ipv dat de bodem los gaat), hierdoor kan het bij een normale vuilnisbak in de keuken snel een rommeltje worden door het knoeien. Gelukkig kun je dit dan wel weer snel opzuigen daarna. Na langere tijd gebruik toch een aantal verbeter/aandacht punten: Opladen van de accu kan met dit type alleen als de accu in de stofzuiger zit, een los oplaadstation erbij zou handiger zijn om beide accu's tegelijk op te kunnen laden. Tapijt met hondenharen wordt alleen echt snel schoon als de turbo aan is gezet, maar dit heeft behoorlijk wat invloed op de tijd dat de stofzuiger werkt. Een handig opzetstuk om banken te zuigen zou ook handig zijn. Na enkele weken gebruik zijn de wieltjes op de zuigmond vol (haren en stof) en draaien niet meer, dit eruit halen/snijden is een onhandig klusje. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jurgen 24-12-2019

Op aantal vlakken beter dan dyson, maar ook verbeterpuntjes.

Geschreven voor: Bosch Serie 6 BBS612PCK aluminium, grijs

Al enkele jaren een dyson in huis, maar deze bosch is op de mesten fronten gelijk of beter. Grote plus punten: licht, wendbaar, sterke zuigkracht, 2 accu’s (dus hele huis in 1 x ) en startknop blijft ingedrukt.

Na wat langere tijd gebruik nog steeds net zo enthousiast. 1 accu volstaat zelfs om het hele huis mee te doen. De Bosch is dan ook gepromoveerd tot 1e stofzuiger tov de oude(re) Dyson. Enige minpuntje Na een week is het legen van de opvangbak, deze moet je eruit trekken (ipv dat de bodem los gaat), hierdoor kan het bij een normale vuilnisbak in de keuken snel een rommeltje worden door het knoeien. Gelukkig kun je dit dan wel weer snel opzuigen daarna.

Pluspunten

• 2 accu
  • Soepel zuigen en bewegen

Minpunten

• Accu alleen laden in machine
  • Hondenharen alleen in turbo stand van kleed
  • Geleide wieltjes verstopt na enige tijd

Annetjekroketje 24-12-2019

fijn apparaat

Geschreven voor: Bosch Serie 6 BBS612PCK aluminium, grijs

Lucht en makkelijk. 1 uur met 2 accu's. Voor een appartement en of kleinere werking prima te doen. Vaker stofzuigen omdat het zo makkelijk is. Ook de auto wordt er mee gedaan, was anders en flink gedoe. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Bosch 6 Steelstofzuiger 22-12-2019

Bosch Serie 6 is formidabel beter dan onze Dyson hiervoor

Geschreven voor: Bosch Serie 6 BBS612PCK aluminium, grijs

Werk perfect en inderdaad prijs kwaliteit is in grote balans .
Heb hiervoor een Dyson nooit meer, was een grote ergernis

Pluspunten

• zweer wendbaar
  • goed schoon te maken

Minpunten

• nog niet ervaren

Annemieke 19-12-2019

Fijn draadloos

Geschreven voor: Bosch Serie 6 BBS612PCK aluminium, grijs

Hele fijne stofzuiger. In een keer de hele trap zuigen zonder op een draad te hoeven letten. Prima accu ook. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

marjolein1973 19-12-2019

Matige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 6 BBS612PCK aluminium, grijs

Wat fijn is aan de stofzuiger is dat je hem kunt ophangen, snoerloos is en een roterende borstel in de voet heeft verder vind ik de zuigkracht niet optimaal, alleen bij turbo waardoor de batterij in ca. 7 minuten leeg is. Verder zit er geen externe oplader bij voor de tweede batterij.
Oplaadtijd vind ik ook wat lang : ca. 3 uur