Bosch BBS612PCK aluminium, grijs - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 93 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BBS612PCK aluminium, grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

l**4@h**l.com 02-02-2022

ergenis

Wat een verschrikkelijke steelstofzuiger is dit. Gekocht bij bcc. Dacht makkelijk ivm armen die niet meewerken. Hoop geld kwijt en hij doet niet wat hij moet doen. Batterijen zijn waardeloos. Kan het kleed even zuigen en dan ineens het rode lampje gaat branden. Heb zoveel spijt van deze waardeloze stofzuiger. Hij moet naar de reparatie toe en ik heb een hond en kan dan ruim q weken niet stofzuigen. Ben zo boos. Nooit meer een bosche.

Minpunten

• batterij snel leeg. duurt uren eer dat hij vol is

PhjK 31-01-2022

Steelstofzuiger

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Veelzijdig. Te gebruiken als stofzuiger en kruimeldief. 2 accu's is ook handig.

flyer 26-01-2022

zuigen word wel erg makkelijk

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] het duurt niet lang,en dan ben je klaar met stofzuigen

Herman 24-01-2022

Aanschaf +gebruik steelstofzuiger

Kopen prima, maar cashback had meer voeten in de aarde. Allereerst om type plaatje te vinden en daarna fotograferen
Terugstorten ging super snel.
Het gebruik is even omschakelen, maar went snel en voldoet super.
Derhalve geheel te vreden.

v**l@t**t.nl 19-01-2022

ontmoedigende cashback

waardeloze cashback.....het apparaat is prima, maar bij het registreren van het apparaat, om 30 euro's cashback te krijgen, wordt alles zo moeilijk gemaakt, door onvindbare, niet te lezen typeplaatjes, uploaden van bonnen en typeplaatje, dat je het liefst naar Bosch toe rijdt om te vragen of het de bedoeling is het zó ingewikkeld te maken, dat je die 30 euros maar laat zitten. Typeplaatje en rekening lijken me ruim voldoende.

Pluspunten

• makkelijk

henri 17-01-2022

Prima apparaat

Fijn product, handzaam en vanwege hele kleine ruimte, neemt ie heel weinig ruimte in. En hij is licht dus heel makkelijk om andere plekken mee te nemen zoals trap

Pluspunten

• Licht
  • genoeg zuigkracht

Minpunten

• geen losse oplader

Dennis 11-01-2022

Gekocht en meteen retour

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gekocht bij Expert, dacht een goeie keuze gemaakt te hebben. Maar mijn robotstofzuiger doet het nog beter. Hij zuigt niet eens de stof van boren op, kattengrind blijft gewoon liggen of rammelt in de stang. Alleen de turbo stand werkt echt top, maar dat is 7 min en batterij leeg. Dit is gewoon een kruimeldief met een stang, leuk bedacht maar niets voor mij.

h**1@g**l.com 08-01-2022

Handzaam in gebruik

Een fijn, handzaam en gebruiksvriendelijk apparaat. Doordat het apparaat niet zwaar is, pak je het ook makkelijk even tussendoor om snel wat op te zuigen. Zeker op de turbostand heeft het apparaat een goede zuigkracht. De tweede accu die bijgevoegd is, komt ook goed van pas. Op deze manier voldoet deze steelstofzuiger als een volwaardige stofzuiger.

Pluspunten

• gewicht
  • turbostand
  • 2e accu

Shiva Kumar 01-01-2022

Bosch stofzuiger

Het product is zeer goed en licht van gewicht in gebruik. Ik zou dit product aan iedereen aanraden.

Lilian 31-12-2021

wat een feest om te stofzuigen

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] hij is niet zwaar, zeer makkelijk wendbaar, gemakkelijk in gebruik, gelukkig makkelijk schoon te maken, geen gedoe meer met snoer, echt waar het is een feest om te stofzuigen, het is een verademing eerlijk waar. Hij is ook zeer makkelijk te ontkoppelen en snel in elkaar gezet om hem kleiner te maken zeg maar, en neemt niet veel plaats in gebruik lekker aan de muur dus hij staat nooit in de weg, super

Marita 28-12-2021

Geweldige stofzuiger

Geweldige stofzuiger,zo blij mee!
Makkelijk onder de bank of kast te zuigen,klein om op te bergen! Twee accu's dus nooit het probleem dat de stofzuiger leeg is!
Ik had deze echt eerder moeten aanschaffen!
Beste koop!

Pluspunten

• Makkelijk draaibaar
  • Kan onder kast,bank

Theo Gommers 27-12-2021

Een Klasse apparaat.

Een stofzuiger die voldoet aan hoge eisen op zijn werking, gebruikte materialen, technische uitvoering en zijn gemak in het gebruik. Kortom een klasse apparaat!!!!!

Pluspunten

• Zijn degelijkheid.
  • Het is makkelijk te bedienen.
  • Lange bedrijfsduur.
  • Licht in het gewicht.

j**g@g**l.com 13-12-2021

Stofzuiger

Handzaam goede zuigkracht accu snel te wisselen
Op accus is gemakkelijk het is niet als bij een vaste accu ldat je moet wachten voor hij opgeladen is
Makkelijk op te bergen neemt weinig plaats in.
Voor ons een uitstekend product

Miek 10-12-2021

Het is een feestje

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zonder moeite ff doorbeet huis, kleden stofzuigen . Wist niet dat er zoveel stof in kon zitten. En zo makkelijk te legen en schoon te maken

gwijk@casema.nl 10-12-2021

het is een aanrader

Het product voldoet aan de verwachting. Het is makkelijk in gebruik en handzaam.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • handzaam
  • prijskwaliteit verhouding is goed

Sander 08-12-2021

Top!

Na het nodige ‘puzzelwerk’ uitgekomen op de stofzuiger. Ben er erg tevreden over, voldoende zuigkracht, licht en maakt weinig herrie. Hangt netjes aan de muur in de lader. 3 prima hulpstukken erbij voor meubels en lastige hoekjes. Kortom, geweldig apparaat en veel voor relatief weinig geld!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Weinig lawaai
  • Licht
  • Hele goeie prijs-kwaliteit verhouding

Minpunten

• (Nog) niet gevonden

Smakkie 30-11-2021

Bosch oplaadbare stofzuiger

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Werkt prima, fijn dat er een 2e accu bij is

tante Annie 16-11-2021

een extra hulp in huis en zo gemakkelijk te hanteren

ik vind deze steelstofzuiger super;in eerste instantie gekocht voor de bovenverdieping zodat ik niet met een zware stofzuiger de trap op moet.
maar intussen zet ik deze in als superdeluxe kruimelveger in de keuken en woonkamer!
wat een gemak en ook nog met een extra accu !

Marion 22-09-2021

Topstofzuiger van Bosch !

We hebben van te voren goed gekeken naar het gebruiksgemak en vooral de aan/uit knop was belangrijk. Deze hoef je gelukkig niet constant vast te houden. Het is een heel fijne stofzuiger we zijn er hartstikke tevreden over. Geen problemen met de accu die snel leeg is of wat dan ook. Topper is het !

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • eenvoudig schoon te maken
  • fijne aan/uit schakelaar

w**l@v**e.nl 11-08-2021

goed voor snel gebruik.

Het leek mij handig om zonder snoer gelijk te kunnen stofzuigen en dat is ook zo! Jammer dat de accu redelijk snel leeg is, vooral bij turbo gebruik. Hij zuigt goed, de stofcontainer moet tussendoor geleegd worden, maar ik heb een hond, dus haren.

Pluspunten

• snel te gebruiken
  • zuigd goed

Minpunten

• accu snel leeg
  • vaak stofcontainer legen