Bosch Serie 6 BBS612PCK aluminium, grijs - Reviews

Type/soort
handstofzuiger
Type apparaat
steel-stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 71 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 BBS612PCK aluminium, grijs op Kieskeurig.nl.

Sigrid1703 25-07-2020

Steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 6 BBS612PCK aluminium, grijs

Hele fijne steelstofzuiger, zuigt heel goed en krachtig. Je hoeft de knop niet ingedrukt te houden, 1x indrukken en hij blijft zuigen. Als je wilt stoppen weer indrukken en hij stopt. Goede accu's, 2 accu's zitten erbij. Er zitten handige accessoires bij en er zit een turbo-knop op de stofzuiger.

ajvanes 06-01-2020

super handig zuigen

Geschreven voor: Bosch Serie 6 BBS612PCK aluminium, grijs

prijs kwaliteit is goed , ik hoef nu niet elkekeer die grote stofzuiger met slang te pakken enhet blijft zo super schoon, vooral handig is de draaiende borstel in de grote zuigmond bij mijn mohair bankstel die je ook zonder steel kan gebruiken is handzaam en licht van gewicht

Pluspunten

• 2 stuks accu's
  • de wisselende functie's
  • dat je niet altijd met de lange stok zuigen
  • de draaiende borstel op zuigmond

Thomas 27-12-2019

Fijn apparaat, maar net niet.

Geschreven voor: Bosch Serie 6 BBS612PCK aluminium, grijs

Deze stofzuiger is zeer licht en handzaam. Heel gemakkelijk om snel even wat schoon te maken. Gaat ook moeiteloos over van verschillende oppervlakten, zelfs zonder de turbostand te gebruiken. Zonder steel ook heel fijn te gebruiken voor meubels e.d.
De steel is helaas niet uitschuifbaar waardoor de stofzuiger voor mij net te klein is. Ook kan de steel net niet plat genoeg om volledig onder het bed of kastjes door te kunnen gaan.

Pluspunten

• Handzaam
  • Krachtig
  • Licht van gewicht
  • Twee accu's

Minpunten

• Geen uitschuifbare steel
  • Geen externe lader
  • Kan net niet plat genoeg

Marjolein1973 19-12-2019

Matige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 6 BBS612PCK aluminium, grijs

Vind de stofzuiger vrij zwaar in het gebruik wat wel fijn is dat je hem kunt ophangen en dat er in de voet een roterende borstel zit. Verder heb je met een beetje zuigkracht continu de turbo nodig waardoor de batterijen in ca. 7 minuten leeg zijn en er geen mogelijkheid is om deze extern op te laden aangezien er geen oplader bij zit. Laadtijd batterij vind ik ook relatief lang : 3 Uur

Pluspunten

• Roterende borstel
  • Draadloos

Minpunten

• zwaar
  • batterij snel leeg

JeeDie 11-12-2019

goed alternatief voor standaard stofzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 6 BBS612PCK aluminium, grijs

Vind de stofzuiger niet heel krachtig. Maar dat is volgens mij geen enkele steelstofzuiger. De turboknop op de handgreep biedt wel uitkomst. Vloer gedaan en de "kruimeldief" gebruikt. Kon de verleiding niet weerstaan om ook de automatten even aan te pakken. Op zich is deze stofzuiger voor lichte werkzaamheden en voor erbij een prima aanvulling denk ik.

Accu: Batterijtijd / accu is volgens mij rond de 15-20 minuten en korter bij de turbostand.

Makkelijk: Vandaag de auto nog maar eens in. Maakt het niet geheel waar. Iets te groot en de zuigkracht is gewoon niet je van het. Ook kom je niet lekker in de hoekjes. Wel prima voor in de kamer. Stofnestjes en of spinrag waar je normaal lastig bijkomt met de gewone stofzuiger. Voor over de plinten. Kleine gaatjes en hoekjes, bijvoorbeeld, onder het bed. Hanteerbaarheid en gewicht prima!

Verwijderen onderdelen: Wat wel een voordeel is: makkelijk te verwijderen borstel. Echt makkelijk klik systeem. Ook de accu laat zich makkelijk handelen. Stofreservoir makkelijk te legen en uit te kloppen. Prima te bevestigen en los te halen!

Voor erbij is dit een prima oplossing en voor bijvoorbeeld de bovenverdieping en gladde vloeren. Al met al een positieve recensie en zeker het overwegen waard. Samen met de accu's en het ophangsysteem en de turbostand een makkelijk te bedienen apparaat!

Pluspunten

• plug and play
  • accu
  • stofreservoir
  • spinrag en hoge plekken te bereiken
  • hanteerbaarheid

Minpunten

• niet super krachtig
  • iets te groot voor kruimeldiefwerk in auto

Jan S. 04-03-2021

redelijke stofzuiger maar prijzig

Geschreven voor: Bosch Serie 6 BBS612PCK aluminium, grijs

Stofzuiger inmiddels ruim 1 jaar in bezit en gebruik. Op zich een degelijk apparaat, handige 2e accu. De zuigkracht in normale stand is zeer matig, voor echt goede zuigkracht moet de turbo stand gebruikt worden. Hierbij werkt hij goed maar is de accu vrij snel leeg. Gelet op mijn ervaringen m.b.t. zuigkracht vind ik hem behoorlijk prijzig.

Pluspunten

• goede turbo zuigkracht
  • handige 2e accu

Minpunten

• geringe normale zuigkracht
  • prijzig

Elizabeth 23-01-2021

makkelijk hanteerbaar

Geschreven voor: Bosch Serie 6 BBS612PCK aluminium, grijs

Steelstofzuiger, gekocht om even makkelijk een rondje te stofzuigen. Ook trappen zijn nu eenvoudig te reinigen.

Pluspunten

• vrij ligt
  • accuduur genoeg
  • turbo zijgt heel goed

wilma 22-01-2021

steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 6 BBS612PCK aluminium, grijs

Hele fijne steelstofzuiger, zuigt heel goed en krachtig.
Je hoeft de knop niet ingedrukt te houden, 1x indrukken en hij blijft zuigen.
Als je wilt stoppen weer indrukken en hij stopt.
Goede accu's, 2 accu's zitten erbij.
Er zitten handige accessoires bij en er zit een turbo-knop op de stofzuiger.
ik ben zeer tevreden en niet zwaar om vast te houden

PeeWee 19-01-2021

Mooi hanteerbaar apparaat

Geschreven voor: Bosch Serie 6 BBS612PCK aluminium, grijs

Super handig apparaat. Geen snoer. Lekker licht. Goede accuduur. Geen zakken. En zo fijn dat het tegelijk een kruimelzuiger is. Hij is zo gepakt voor elk klein klusje.

Pluspunten

• Wendbaar
  • Licht

P vd Meulen 17-01-2021

Voldoet aan verwachting

Geschreven voor: Bosch Serie 6 BBS612PCK aluminium, grijs

Behendige stofzuiger. geluid valt mee, waren enkele recenties die hier opmerkingen over hadden gemeld. een goede zuigkracht op turbo functie

Pluspunten

• Behendig
  • eenvoudige bediening

Minpunten

• redelijk aan gewicht
  • snel lader is aan te bevelen

Gerda 11-01-2021

Goede aankoop! goede zuigkracht licht in gebruik

Geschreven voor: Bosch Serie 6 BBS612PCK aluminium, grijs

Deze stofzuiger is licht in gebruik, goede zuigkracht, heel handig geen snoer meer .
Het produkt voldoet geheel aan mijn verwachting.
De prijs valt dan ook mee, omdat ik er veel gemak van heb.

Pluspunten

• sneller klaar
  • licht in gebruik
  • goede zuigkracht
  • geen snoer meer waar je steeds op moet letten
  • handig om te legen en droog schoon te maken

Dhr. J. Vos 11-01-2021

Wendbare steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 6 BBS612PCK aluminium, grijs

Deze steelstofzuiger is erg makkelijk in gebruik. De stofzuiger ligt fijn in de hand, rolt soepel en neemt alles op (oppervlak: tegels, houten vloer en tapijt). Het apparaat is erg wendbaar en komt met gemak onder banken en kastjes. Het design is fraai. Het reservoir waarin het stof wordt opgenomen is makkelijk schoon te maken, alsook de borstels onder de voet. Het geluid van het apparaat stoort niet. Het oplaadstation is makkelijk te monteren, de beschrijving is helder. Kortom: deze stofzuiger bevalt er goed en is zeker aan te bevelen. Er wordt dagelijks gebruik van gemaakt.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • design
  • prijs/kwaliteit

Sheikh 10-01-2021

Handig apparaat voor het gebruik

Geschreven voor: Bosch Serie 6 BBS612PCK aluminium, grijs

Deze stofzuiger is krachtiger. Tweede accu en acculader vind ik erg handiger om constant te gebruiken.

Pluspunten

• Tweede accu
  • Krachtige motor

Rita 03-01-2021

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Bosch Serie 6 BBS612PCK aluminium, grijs

De stofzuiger is zeer fijn in gebruik. Niet te zwaar, makkelijk te draaien voor de lastige hoekjes, maakt weinig lawaai.

Pluspunten

• 2 accu's (ook te gebruiken bij overige apparaten)
  • snoerloos
  • makkelijk draaien

Lotte 28-12-2020

Sterke zuigkracht

Geschreven voor: Bosch Serie 6 BBS612PCK aluminium, grijs

Ik was op zoek naar een draadloze stofzuiger met een sterke zuigkracht en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Dit heb ik in deze stofzuiger gevonden! Hij maakt weinig geluid, is krachtig en makkelijk vast te houden. De accu gaat ook voldoende lang mee.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Accuduur

goede aankoop gedaan! 25-12-2020

Lekker licht gewicht

Geschreven voor: Bosch Serie 6 BBS612PCK aluminium, grijs

ik wilde graag een snoervrije stofzuiger en heb hiermee denk ik de juiste keuze gemaakt. Licht in gebruik, stil en goede zuigkracht. Ben er blij mee.

Pluspunten

• licht
  • stil

Bosch Serie 6 24-12-2020

Fijne stofzuiger; Bosch Serie 6

Geschreven voor: Bosch Serie 6 BBS612PCK aluminium, grijs

Het is een fijne goed werkende stofzuiger. Je kunt de stofzuiger snel pakken, geen gedoe met bedrading.

Pluspunten

• Makkelijk gebruiken
  • Op batterijen, geen draad
  • CashBack
  • Meerdere batterijen
  • Gaat makkelijk onder banken

Johanna 16-12-2020

gebruiksgemak

Geschreven voor: Bosch Serie 6 BBS612PCK aluminium, grijs

Ik heb dit product gekocht omdat mijn gewone stofzuiger zwaar en onhandig in gebruik is. Vooral in kleinere ruimtes. Met deze kan ik overal zonder veel moeite goed bij. Ook onder het bed en de bank.

Lia 13-12-2020

zeer prettig om mee te werken

Geschreven voor: Bosch Serie 6 BBS612PCK aluminium, grijs

Stofzuiger is heel wendbaar, fijne opzetstukken, de turbostand is ook ideaal.
Voor deze prijs heb ik een hele fijne en goede stofzuiger, ik pak hem dagelijks.

Pluspunten

• 2 accu's
  • licht hanteerbaar

Patrick Gowdy 11-12-2020

goede accuduur

Geschreven voor: Bosch Serie 6 BBS612PCK aluminium, grijs

Prima product goed doordacht makkelijk te gebruiken licht en makkelijk schoon te maken handig en duidelijk

Pluspunten

• simpel constructie
  • makkelijk schoon te maken