Bosch BCS612KA2 - Reviews

Type/soort
stofzuiger
Type
steel-stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 48 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BCS612KA2 op Kieskeurig.nl.

Notten 02-01-2020

licht, voldoende krachtig

Geschreven voor: Bosch BCS612KA2

goede zuigkracht, gemakkelijk te reinigen, mooi design, simpel op te hangen. Enige minpuntje was dat er geen schroeven en pluggen bij zaten om basisstation aan wand op te hangen. Kabel van oplader net lang genoeg.

Pluspunten

• zuigkracht
  • design
  • extra accu

M. 25-07-2020

Prima accu’s voor meerdere gereedschappen te gebruiken

Geschreven voor: Bosch BCS612KA2

Al 2 keer gebruikt en zeer tevreden. Wel raadzaam om een dubbele accu te nemen, het werk moet wel af. Op turbo gaat een accu maar tussen de 8 a 10 minuten mee. Zeker als je in de woning een kamer heb waar tapijt ligt, dan heb je turbo nodig. Op laminaat in de standaard stand prima.

Pluspunten

• Handzaamheid
  • Geen snoer meer
  • Volg je altijd

Minpunten

• Accuduur in turbostand

SCDM 24-07-2020

Super goede steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS612KA2

Zuigkracht van de stofzuiger is goed, makkelijk schoon te maken, duur van stofzuigen is heel lang. Ik kan er mijn hele huis mee stofzuigen en dan nog de bank en matten meenemen en dan is het nog niet leeg. Mijn bed ook ermee gestofzuigd met de turbo functie, werkt echt super goed! Opladen duurt niet lang en het is echt fijn dat je het in een opbergruimte kan ophangen zonder al te ruimte inbeslagname te nemen. Al met al een fijne kwalitatieve steelstofzuiger voor een goede prijs! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Charlo 23-07-2020

Fijn dat er twee accu's bij zitten

Geschreven voor: Bosch BCS612KA2

Voelt niet zwaar aan en zeer degelijk alhoewel het zich nog moet bewijzen op de langere duur. Maar het voelt zeer goed I.

Pluspunten

• Niet zwaar
  • Twee accu's

Minpunten

• Nog niets.

Bradleybear 13-07-2020

WEAK

Geschreven voor: Bosch BCS612KA2

We hebben vele producten van Bosch waar we erg tevreden over zijn. Zo ook over de stofzuiger wanneer we deze in huis gebruiken. Ideaal zonder snoer en makkelijk onder de meubels te manouvreren. Echter hoopten we dat we hem ook voor onze auto's zouden kunnen gebruiken. Hier is de stofzuiger helaas niet krachtig genoeg voor, in de turbo modus hadden we voor 20 minuten zuigen twee accu's nodig.

Pluspunten

• Licht
  • In huis

Minpunten

• zwak
  • Batterij duur

Pedro 09-07-2020

Oplaadbare stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS612KA2

Een prima handige en fucntionele stofzuiger. Erg gemakkelijk in het gebruik, handig en snel schoon te maken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

NICOOZ 05-07-2020

prima zuiger. wel aan de prijs.

Geschreven voor: Bosch BCS612KA2

weinig goede alternatieven beschikbaar. wel superhandig om bij de hand te hebben. hangt aan de muur en je kunt beslissen om staand de gehele zuiger te gebruiken of alleen de kruimeldief. geluidsnivo is prima. wel aan de prijs, maar dan heb je ook wat.

FernandoT 02-07-2020

Dyson killer!

Geschreven voor: Bosch BCS612KA2

Wat een fantastische stofzuiger! ik heb 2 Dyson's (een V8 en een Bigball) en nu merk ik pas hoe overpriced de Dyson's zijn.
De Bosch is op alle facetten een betere stofzuiger. Minder herrie zuigt beter en is nog een stuk goedkoper ook.
Verder voelt dit apparaat veel minder plastic aan en komt het met 2 accu's
Het stofzuigen gaat echt super licht en omdat het minder herrie maakt is het ook minder vermoeiend.
Dus voor iedereen die op zoek is naar een snoerloze stofzuiger, ,laat Dyson aub liggen en ga voor een Bosch, je zou zelfs voor een series 8 kunnen gaan, maar dit is al een top ding!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Accessoires
  • Accu duur
  • Afwerking
  • gewicht

Minpunten

• geen snellader bijgeleverd voor 2de accu.

JB 25-06-2020

Super stofzuiger!

Geschreven voor: Bosch BCS612KA2

Ik twijfelde om een steelstofzuiger aan te schaffen, dit leek mij qua zuigkracht niet voldoende voor op de boerderij.. Na enthousiaste reactie van iemand anders toch aangeschaft. Dik tevreden! Zuigkracht is super, doordat je hem zo pakt zuig je ook wat vaker kleine stukken. Makkelijk te legen. Opladen had wat mij betreft iets handiger gekund, wanneer je geen andere Boschapparaten hebt kun je de accu alleen opladen als je de gehele stofzuiger aan de lader legt. Er zitten wel 2 accu's bij, maar je kunt er dus niet één alvast aan de lader leggen terwijl je aan het stofzuigen bent. Is echter maar een klein minpuntje t.o.v. de voordelen van deze topstofzuiger!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Makkelijk te legen
  • Turboknop

Minpunten

• Oplaadsysteem niet persé handig
  • Accuduur (Hele huis in één keer is iets teveel)

Helga 19-06-2020

Beste aankoop ooit!

Geschreven voor: Bosch BCS612KA2

Heerlijk om te stofzuigen met deze compacte en lichte steelstofzuiger. Gaat heel licht en zuigkracht is ook prima.
Voordeel is de 2 accu's, zo heb je altijd genoeg tijd om alles te zuigen. En je pakt hem er makkelijk even bij, bediening is erg eenvoudig.

Pluspunten

• licht
  • zuigkracht voldoende
  • maakt niet veel herrie

Minpunten

• nog niets gevonden

H. Nieuwenhuis 19-06-2020

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS612KA2

Mooie stoere machine die lekker soepel bediend. De twee accu's zijn wel
Nodig bij intensief gebruik [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

H & J 17-06-2020

soepele machine

Geschreven voor: Bosch BCS612KA2

we hadden de concurrent voor ogen maar hebben na werkelijk gezien te hebben toch 100% voor de bosch gekozen. het gewicht en soepelheid van stofzuigen gaven de doorslag

Pluspunten

• fijne zuigvoet (wieltjes
  • geluid
  • twee accus en los verkrijgbaar

Minpunten

• tweede accu laden op de machine

Evermeer 16-06-2020

Echt een ZEN stofzuig ontspanning, toppie Bosch!

Geschreven voor: Bosch BCS612KA2

Wat een heerlijkheid om nu te stofzuigen zeg!!
Met een hond welke vaak door het gras rolt, door het zand rolt, nu mijn witte laminaatvloer op ieder moment schoon!! Waar ik met mijn oude snoer stofzuiger vaak een dag oversloeg tot irritatie van mijn gore vloer. Montage van de oplader zo gefixed met daaraan de handige methode om de hulpstukken aan te bevestigen.
Geen stofzuiger in de opbergkamer met stang in de weg, met deze stofzuiger alles netjes evenals de opbergmethode, alles opgeruimd.
Zand, een verdwaalde kattebakkorrel alles pakt de stofzuiger razendsnel op.
Onder bank en tafel werkt ook top, de steel wat schuin draaien en roetsj overal netjes onderdoor.
Zeer lichtgewicht vind ik en zelfs de deurmat super schoon nu.
Ook zit er een turbostand op, welke ik nog niet nodig gehad heb. De gewone zuigstand is al top.
De behendigheid van de stofzuigermond is zeer soepel. Had ik in de winkel al vergeleken met andere steelstofzuigers, en deze ging het soepelst van al. Geluid is heerlijk zacht, zo zacht dat ik moest wennen en twijfelde of de accu opgeladen moest worden, maar nee hoor hij maakt gewoon zeer minimaal geluid.
Het aan en af klikken van de stang om als kruimeldief te gebruiken ook heel snel en hanfig te gebruiken.
Mijn woning is 85m2 en ben echt met 10 minuten door mijn hele geljjkvloerse woning heen.
Genieten van het stofzuigen en daarna genieten van steeds een schone vloer.
Bosch grote complimenten!!!!!!!!

Pluspunten

• Licht van gewicht
  • Zuigkracht is top
  • Mooi en fijn vast te houden design
  • Mooi ophangsysteem
  • Zacht geluid.

Minpunten

• Totaaal GEEN minpunten te noemen

Carola 15-06-2020

goede zuigracht

Geschreven voor: Bosch BCS612KA2

De Bosch steelstofzuiger zonder zak is perfect voor een niet al te groot appartement om als enige stofzuiger te gebruiken. Hij zuigt goed en oké met de turbo aan is hij gauw leeg, maar de dubbele batterij geeft dan weer langer zuigplezier. Hij is licht en goed handelbaar en kan ook goed onder het bed of bank. Prima zuiger en ben er erg blij mee, al zijn geld waard.

Pluspunten

• licht gewicht
  • je pakt hem sneller
  • wendbaar
  • dubbele accu
  • gemakkelijk als kruimeldief te gebruiken

Minpunten

• korte zuigduur met turbo aan

Elsje 14-06-2020

Super

Geschreven voor: Bosch BCS612KA2

Ben echt heel tevreden over de stofzuiger. zuigt goed goed wendbaar. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Pietje 14-06-2020

Mooi degelijk en niet te luidruchtige steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS612KA2

Dit is onze 2e steelstofzuiger. Maar deze is veel mooier en degelijker.
Met 2 accu's sta je niet snel stil en deze zijn makkelijk bij te bestellen mocht dit nodig zijn in de toekomst.

Martin 12-06-2020

Heel licht in gebruik en zuigt als een dolle

Geschreven voor: Bosch BCS612KA2

We hebben hiervoor een andere stofzuiger van Bosch gehad, maar deze is een stuk krachtiger en werkt echt super

Pluspunten

• erg krachtig
  • licht in gebruik

Ruud 11-06-2020

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS612KA2

Prettig, door het geringe gewicht is hij handzaam en op alle plaatsen te gebruiken. Doordat je de aan/uit knop niet constant ingedrukt hoeft te houden, blijft het ontspannen stofzuigen. Voldoende zuigkracht en de opgezogen stof is simpel te verwijderen. De filters zijn ook goed te reinigen en er zijn voldoende verschillende praktische borstels meegeleverd waardoor je in alle situaties goed het vuil kunt opzuigen. De oplaadhouder was simpel te plaatsen.

Pluspunten

• licht in gewicht
  • aan/uit knop

Minpunten

• 2e accu kan niet apart opgeladen worden

Els 07-06-2020

Goede accuduur

Geschreven voor: Bosch BCS612KA2

Zuigt goed, was binnen 3.5 uur opgeladen Ik ben er blij mee,kan makkelijk t hele appartement zuigen met de accu duur,kortom goed apparaat de bosch steelstofzuiger

Pluspunten

• Zuigt goed
  • Op normale stand weinig geluid van de motor
  • En licht in gebruik

Krol 06-06-2020

Bosche accu stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS612KA2

prima en handig product met kracht en gemak
nagedacht over opbergmogelijkheden
2 accu's dus nooit zonder stroom