Bosch BGL7EXCL blauw - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGL7EXCL blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Johan Kobi 26-11-2022

Betaalbare krachtpatser

Geschreven voor: Bosch BGL7EXCL blauw

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hebben onlangs een nieuwe stofzuiger moeten aanschaffen.

De prijs / kwaliteit verhouding zijn meer dan in orde.

Na aankoop en het registreren op de website, krijg je ook nog eens 10 jaar garantie op de motor.

Al met al, een betaalbare krachtpatser onder zijn "soortgenoten".

Wij kunnen de Bosch iedereen aanbevelen

Arthur 20-11-2022

Compacte krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL7EXCL blauw

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Lang snoer, compact, lichtgewicht, krachtig, meerdere standen instelbaar.

Nada 15-11-2022

Fijne krachtige stofzuiger.

Geschreven voor: Bosch BGL7EXCL blauw

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze Boschstofzuiger doet alles waar hij is voor gemaakt. Hij zuigt krachtig, is licht van gewicht en zelfs in de moeilijke hoeken lukt het om daar moeiteloos bij te komen . Wij zijn zeer tevreden met deze Bosch aanschaf.

Oosterling 15-09-2022

Prima!

Geschreven voor: Bosch BGL7EXCL blauw

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede zuigkruacht en relatief stil. Blij mee

Ton Doodkorte 07-08-2022

Bosch stofzuiger altijd goed.

Geschreven voor: Bosch BGL7EXCL blauw

We hadden 2 Bosch stofzuigers en voor de stacaravan van ons zoon wilden we er ook eentje. Zeker wetende dat dat goed is hebben we hem eentje kado gegeven.

Bosch 04-05-2022

Geschreven voor: Bosch BGL7EXCL blauw

Geluidsarm, licht in gewicht prima zuigkracht. Fijn dat mondstukken vrij plat en smal zijn zodat je overal bij en tussen kunt.

JoHeDo 02-05-2022

Geschreven voor: Bosch BGL7EXCL blauw

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een fijne stofzuiger. In eerste instantie dacht ik hij is groot, maar dat is juist zo fijn. Een fijn lang snoer, dus je kunt alles op de begane grond stofzuigen zonder continu de stekker te hoeven wisselen. En hij heeft een goede zuigkracht. Wij hebben altijd een bosch stofzuiger gehad, maar deze is toch wel ontzettend fijn met alle nieuwe snufjes. Ook is het fijn dat je de hulpstukken bij de hand kunt hebben aan de stang. Al met al vind ik de stofzuiger een echte aanrader.

Fam Bolderman 09-01-2022

Geschreven voor: Bosch BGL7EXCL blauw

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mijn 2de Bosch stofzuiger
Fijne stofzuiger en makkelijk te gebruiken

Wh0c4r3z 05-05-2021

Te lage zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BGL7EXCL blauw

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Jammer, zuigkracht valt zeer tegen op parketvloer.

Hans Nabbe 08-02-2021

De stille zuigkracht patser.

Geschreven voor: Bosch BGL7EXCL blauw

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super stille stofzuiger met een enorme zuigkracht.

Stofzuiger 31-01-2021

Geschreven voor: Bosch BGL7EXCL blauw

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een hele fijne stofzuiger zuigt goed makkelijk hanteerbaar

Anoniem 25-01-2021

Stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL7EXCL blauw

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een super stofzuiger , en dat voor die mooie prijs

Angelina 13-11-2020

Super, flexibel, rustig geluid en zuig echt schoon

Geschreven voor: Bosch BGL7EXCL blauw

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel veel schik mee, met plezier gaan we samen zwierend door het huis heen en dan met een voldaan gevoel genieten!

Anneke 02-07-2020

Ruim voldoende zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BGL7EXCL blauw

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima stofzuiger
+ Goede zuigkracht op een gladde vloer.
+ Lekker lang snoer dus hoef ik hoef niet om te stekkeren.
+ Licht van gewicht (Lichter dan mijn oude bosch in ieder geval)
+ Mooie kleur (zoals op de foto)
- Hij zou wat wendbaarder mogen zijn

Krijnen 25-05-2020

Geschreven voor: Bosch BGL7EXCL blauw

Fijne stofzuiger, zeer wendbaar, fijn dat er meerdere borstels bijgeleverd worden, licht in gebruik, maakt niet al te veel herrie, lang snoer. Hij is in de korte tijd dat wij hem hebben gekocht al veel gebruikt ivm de gebruiksvriendelijkheid.

Ferrie 05-05-2020

Stofzuigen met minimale inspanning

Geschreven voor: Bosch BGL7EXCL blauw

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne lichtgewicht stofzuiger met veel zuigkracht en toch een behoorlijk stille motor. Vanzelfsprekend in gebruik, wendbaar en effectief.

Fam Van Leeuwen 19-01-2020

Uitstekende stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL7EXCL blauw

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zuigt moeiteloos de haren van onze langharige katten van meubels en vloermatten. Maakt weinig geluid, voldoende accesoires en een in hoogte verstelbare stang maakt dit een hele fijne stofzuiger.

Jeanne 03-01-2020

Ideale stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL7EXCL blauw

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede zuigkracht-lang snoer en niet teveel geluid

Erwin 02-01-2020

Deze Bosch had ik veel eerder moeten hebben.

Geschreven voor: Bosch BGL7EXCL blauw

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Extreem goede zuigkracht, en fijn zo'n lange snoer

Anoniem 07-11-2019

Geschreven voor: Bosch BGL7EXCL blauw

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben zeer tevreden over de stofzuiger. Hij heeft een lekker lange snoer en zuigt goed. Makkelijk te bedienen. De extra zuigmondjes aan de stang bij de hand en de stang in hoogte verstelbaar. Fijne stofzuiger.