AEG QX8-1-45MB brons - Reviews

Type/soort
stofzuiger
Soort
steel-stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG QX8-1-45MB brons op Kieskeurig.nl.

michelpa 13-08-2019

Veel gemak

Geschreven voor: AEG QX8-1-45MB brons

Heb hem nu een aantal weken goed gebruikt. Neemt veel taken van de slede stofzuiger over. Alleen onder de bank tafel kast en dergelijke moet in verband met de dikte van het apparaat, de slang stofzuiger er af en toe aan te pas komen. Handig dat loskoppelen tot kruimeldief. Het polijsten van de vloer vind ik ook een prima toevoeging. Al met al wil ik hem dus niet meer missen.

Pluspunten

• Lange accuduur tot 45 minuten
  • polijst de vloer
  • losse kruimeldief

Werf 16-07-2020

Vervanger voor normale stofzuiger!

Geschreven voor: AEG QX8-1-45MB brons

Echt een top apparaat, zuigkracht is enorm, zelfs op tapijt haalt het vuil weg wat mijn normale stofzuiger niet weghaalt. Design is erg mooi en oplaadstandaard ideaal. Licht in de hand en erg wendbaar.
Opladen duurt met 4 uur best lang en de zuigtijd op een mix van turbo en normaal komt op ongeveer 30 minuten. Echter heb ik dan wel mijn hele huis gestofzuigd dus dat is voor mij geen enkel probleem. In dit prijsgenre voor mij echt een top apparaat, ik zou persoonlijk geen duurdere uitzoeken, dit is echt uitstekend.
Oorspronkelijk gepost op aeg.nl

Megs 20-05-2020

Tevreden

Geschreven voor: AEG QX8-1-45MB brons

Prima stofzuiger. Zuigt goed. Makkelijk te bedienen en op te laden. Legen afvalzak gaat prima. Enige nadeel is dat stof erg blijft plakken aan afvalzakje. Dat is lastiger schoon te maken. Voor de rest een prima prijs kwaliteit.
Oorspronkelijk gepost op aeg.nl

HenkPa 13-08-2019

Goede combinatie met slangstofzuiger

Geschreven voor: AEG QX8-1-45MB brons

Behalve dat hij goed zuigt wordt de vloer ook gepolijst. De wendbaarheid is uitstekend en het rechtop laten staan zonder om te vallen erg praktisch. Schoon maken van de filters is heel goed te doen. Ook het loskoppelen tot een handkruimeldief is eenvoudig. Heeft tot mijn grote voldoening op vensterbanken en de trap tot prima resultaten geleid. Ook de auto komt nog aan de beurt. In zijn geheel genomen kom ik tot een waardering van een 9.

Pluspunten

• zuigt goed en tot 40 minuten
  • Makkelijk oplaadstation