Braun MQ 5000 WH Soup - Reviews

Afneembare voet
Variabele snelheid
Kleuren
rvs, wit

Beoordeling op basis van 7 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

Anita 28-12-2017

Prima apparaat lekker snel en alles goed fijn

ik heb het gekozen vanwege het hoge Wattage van 750 watt , kan alles goed fijn maken, vooral ook wat hardere groentes voor bv soep.

Pluspunten

• krachtig
  • goed vast te houden

JayJay 23-12-2017

Kwaliteit uitmuntend

Uitstekende kwaliteit en gebruiksgemak. Handig schoon te maken. Resultaat bij gebruik van dit product overtreft onze verwachtingen.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Resultaat van producten die hiermee zijn gemaakt

Minpunten

Kuijpers 06-12-2017

Krachtige staafmixer, met verstelbare snelheid

Ik had al een oudere versie van de Braun MQ5 vario. Ik gebruik die zoveel (en al jaren) met veel plezier dat de los te koppelen staafmixer inmiddels een een beetje bot begint te raken. Voor de andere accessoires is de motor nog prima, maar voor het pureren van soepen was ik dus toe aan een nieuwe onderkant. Het prijsverschil tussen z'n onderkant los en een volledig nieuwe staafmixer was zo klein dat ik nu toch liever meteen al een reserve motor nam, te meer ook omdat ik heel veel accessoires erbij heb die bij de MQ5 passen, maar niet bij de nieuwe MQ7 of MQ9 serie. Nu kan ik met alles nog heel lang doen.
Staafmixer is geschikt voor het pureren voor soepen en sauzen, het maken van smoothies etc. Af en toe gebruik ik hem ook voor het egaliseren van eiwit en eigeel, bijvoorbeeld voor een Spaanse tortilla.

Pluspunten

• Krachtige staafmixer
  • Uit te breiden met allerlei accessoires
  • Spat nauwelijks tot niet
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Losse staafmixer onderdeel is vrij prijzig

Paul 18-10-2017

Flexibel inzetbaar

Deze staafmixer kan met de vele hulpstukken als keukenmachine ingezet worden. Door de opzet met alle losse onderdelen neemt het weinig ruimte in.

Pluspunten

• Compact
  • Flexibel

Marja 15-09-2017

mooi degelijk apparaat

Krachtige staafmixer top artikel je kunt hiermee goed de toeren instellen. Dus ook het stevige fruit gaat goed door deze staafmixer heen

Chris 05-01-2017

Zacht geluid, en handig instelling snelheid.

Handig staafmixer, vario instelling snelheden. Kan in de vaatwasser. Heb het net gebruikt en ben zeer tevreden

Pluspunten

• 21 snelheden
  • Geen herrie geluid

Braun Staafmixer 19-12-2016

Braun staafmixer

Staafmixer bevalt heel goed hij heeft een hele sterke motor en maalt alles heel erg fijn, De staafmixer is ook makkelijk schoon te maken.