Bosch MSM87180 - Reviews

Inhoud mengbeker
0,8 liter
Fabrikant kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 14 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MSM87180 op Kieskeurig.nl.

8,9

Bramsterdam 16-12-2018

Veel gaat goed, niet alles.

Geschreven voor: Bosch MSM87180

Het apparaat doet veel goed, is krachtig en handig in gebruik. Jammer dat er geen pureer hulpstuk bij zit.
Wat tegenvalt is dat de deksel van de mengkom niet in de vaatwasmachine kan, de deksel komt vol met water te zitten. Dit is geen fris idee.
De groentesnijder loopt vast bij het snijder van een rode kool. Deze constructie lijkt echt te gammel te zijn, jammer hoor. Als Bosch-fanaat had ik de kwaliteiten van dit apparaat hoge ingeschat.
NB, als ik de voorwaarden en bepalingen wil bekijken onderaan deze pagina kom ik weer in de productpagina terecht.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

blackbelt1512 08-12-2017

Veelzijdig en enorm sterk

Geschreven voor: Bosch MSM87180

Een degelijke goed in de hand liggende staafmixer met volop mogelijkheden en een oer sterke kracht. Hij doet moeiteloos wat je er van verwacht en ik ben nogal veel eisend m.b.t. het uithoudingsvermogen en kracht. Met de bijkomende spullen kun je ook een tig aan recepten maken zoals mayonaise en eigen havermeel bijvoorbeeld. Kortom een musthave voor de echte thuiskok.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com