Braun MQ 735 Sauce - Reviews

Materiaal voet
rvs
Afneembare voet
Variabele snelheid

Beoordeling op basis van 97 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

ayubowan56 10-01-2014 Product maand in bezit

ik heb deze staafmixer getest via Kieskeurig.nl Testpanel.
de gebruiksmogelijkheden zijn zo goed, waar ik echt van opkeek was de sterke motor waarmee deze staafmixer is uitgerust, als ex brood banketbakker heb ik met diverse materialen gewerkt maar deze is echt !!! goed.

Droekes 06-01-2014 Product paar weken in bezit

De Braun MQ735 Sauce is met zijn easyclick en smartspeed systeem een handzame staafmixer die recht doet aan een optimale gebruikersvriendelijkheid. Daarnaast is de mixer door zijn vorm handzaam en makkelijk te reinigen. Het easyclick systeem doet recht aan zijn naam: de samen te stellen onderdelen zijn makkelijk in elkaar te "clicken". Vwb de functies die we uitgeprobeerd hebben: kloppen, pureren, hakken en mengen kunnen we zeggen dat de resultaten optimaal zijn. Door de smartspeedfunctie kunt je makkelijk de snelheid regelen. Alleen bij langdurig kloppen mis je de mogelijkheid tot het vastzetten van de snelheid. Voor ons: een welkome verbetering in de keuken.

Yasmin 30-12-2016 Product paar dagen in bezit

Goede kwaliteit staafmixer!

Ik heb dit artikel aangeschaft vanwege de positieve recensies op bol Na ontvangst meteen uitgeprobeerd en hij werkt geweldig! De hakmolen snijdt ui en knoflook ontzettend fijn en het gaat heel snel! Ook de staafmixer zelf werkt helemaal prima. Een aanrader!

Pluspunten

• Werkt snel en goed
  • Ziet er mooi uit

MQ 735 Sauce 30-12-2016 Product paar dagen in bezit

Fantastische staafmixer

Een geweldige staafmixer vooral voor Reuma patienten. Door de smart-speed schakelaar is deze staafmixer voor mij goed te gebruiken, dit was voor mij met de druk knoppen op andere staafmixers niet mogelijk.

Pluspunten

• makkelijk en handig in gebruik
  • spettert niet
  • mooi design

Tootie 22-10-2017 Product paar weken in bezit

in 1 woord, Super!

Mooie robuuste en stevige staafmixer. Werkt super smooth en ziet er ook nog eens mooi uit! Hij is prijzig maar dat is het meer dan waard.

Pluspunten

• Rvs
  • Stevig
  • robuust
  • Accessoires los te koop

pranzo 15-10-2017 Product paar dagen in bezit

Degelijke handige mixer

Mixer gekozen vanwege het fraaie uiterlijk, de vele mogelijkheden, de goede recensies en de scherpe prijs. Wat opvalt is het lage geluidsniveau van deze mixer in vergelijking met de mixer die ik hiervoor had. Lijkt een goede aanschaf.

Pluspunten

• geluid
  • prijs

Pieter Wesselius 10-10-2017 Product paar dagen in bezit

Braun staafmixerset MQ735

Voor vele doeleinden te gebruiken. Zowel mixen, raspen en het snijden van uien enz. gaat prima. Vooral een vermogen van 750W kan het werk prima aan.

Pluspunten

• Groot vermogen
  • Mixen van soepen werkt prima

Svetlana Obradovic 10-10-2017 Product paar weken in bezit

Staafmixer Multiquick 7 MQ 735 Souce

Het werkt beter dan verwacht. Makkelijk te gebruiken en onderhouden. Mooi en modern design...zeker een goede keuze

TW 07-10-2017 Product paar weken in bezit

mooi apparaat

Deze handmixer heeft een fijne bediening. Het ligt lekker in de hand en heeft een groot vermogen.
Daarbij ziet de handmixer er mooi uit

Pluspunten

• bediening
  • vermogen

Yilmaz 02-10-2017 Product paar dagen in bezit

Kwaliteitsproduct

Ik heb gekozen voor dit product, omdat deze de beste en veiligste is in zijn categorie. Met de handige brake + snelheidsregelaar heb je de totale controle over dit apparaat en staat geen enkel recept je meer in de weg.

• Veiligheid
  • Performance

Minpunten

• Grotere hakmolen zou mij meer helpen

Evers 30-09-2017 Product paar dagen in bezit

Staafmixer

Kan geen enkel zinnig ding zeggen over dit product omdat ik dit nog nooit gebruikt heb. Een review is pas zinvol na tenminste een halfjaar gebruik. De aankoop is gemotiveerd doordat deze een oude Braun staafmixer vervangt. Deze beviel goed Hij is vervangen omdat de pakking tussen het mes en de meshouder lek werd en dit bovendeel vervolgens vol gezogen werd met vloeistof. Hopelijk is de uitvoering van de pakking nu beter dan bij de vorige.

Pluspunten

• Ziet er goed uit
  • Ligt goed in de hand.

Minpunten

• Nog niet kunnen vinden

Marijke 28-09-2017

staafmixer tempo goed zelf af te stellen mooie vormgeving

Super fijne staafmixer ligt goed in de hand tempo goed zelf af te stellen mooie vormgeving erg blij mee

Thijs 27-09-2017 Product paar dagen in bezit

Stil en veel vermogen

Onze vorige staafmixer van Braun was na bijna 20 jaar versleten, dus onze nieuwe werd weer een Braun. We hebben geen spijt gehad van de keuze. Prima staafmixer, zeker ten opzichte van de oude is het vermogen een stuk beter. Even wennen aan het "kinderslot", maar verder verwacht ik ook hier weer jaren mee vooruit te kunnen.

Pluspunten

• stil
  • groot vermogen

Fam: Kleuskens 27-09-2017 Product paar weken in bezit

Grote hakmolen

Nadat mijn oude Braun staafmixer het had begeven ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe. Gezien de lange levensduur van de vorige staafmixer opnieuw gekozen voor het merk Braun. Wat mij opvalt is de grote hakmolen en de mogelijkheid om vloeistoffen te mixen zonder te knoeien. Nog niet alles uitgeprobeerd maar ik weet zeker dat Braun daar niet in zal teleurstellen.

Pluspunten

• grote hakmolen
  • goede garde voor het maken van slagroom
  • vloeistoffen mixen zonder te spetteren

Minpunten

• geen ophang mogelijkheid aan de muur

Moos 26-09-2017 Product paar dagen in bezit

Staafmixer van superkwaliteit

Ik had al jaren zo'n staafmixer. Helaas kapot laten vallen, hoefde dus niet na te denken wat te kopen dezelfde alleen nu iets sterkere motor. Wil je een goede staafmixer dan is dit zeker een aanbeveling.

Pluspunten

• Sterke motor
  • Extra hulpstukken
  • Metaal kleurig met zwart neemt geen kleur meer aan

Hartman 25-09-2017 Product paar dagen in bezit

minimale inspanning, maximaal resultaat

Kwaliteit versus prijs is erg goed, handig en gemakkelijk te gebruiken met 1 hand. Snelheid is simpel te regelen met een knijpbeweging waarbij in een handomdraai de pompoen wordt omgetoverd tot lekkere soep. Aanrader!

Pluspunten

• Met 1 hand te bedienen
  • Snelheid gemakkelijk regelbaar

Minpunten

• Nog niet bekend

Teun 25-09-2017 Product paar weken in bezit

Fijn krachtig apparaat

Mijn vorige staafmixer miste kracht waarddoor ik harde dingen niet kon fijn malen/pureren. Ik was dus genoodzaakt om een nieuwe te kopen. Ik zocht een staafmixer die erg krachtig was. Deze staafmixer voldeed aan de verwachtingen, een 750 watt motor.
Ook in gebruik voldeed hij perfect. Waar mijn vorige staafmixer moeite mee had gaat met deze staafmixer erg gemakkelijk.
Ook de traploze regeling werkt erg fijn.
Ook vond ik design belangrijk, het apparaat staat namelijk in het gezichtsveld van mijn keuken, ook hieraan voldoet het.

• Traploze regeling
  • Krachtig

Minpunten

• Tot nu toe geen

jake 24-09-2017 Product paar dagen in bezit

Zoef

De ding blend best lekker, maar wat verwacht je van 750W.

Verder moet je opletten dat je wel je accessoires die je meeneemt wel kunt gebruiken en niet koopt puur voor het hebben van.

123gabyn 24-09-2017 Product paar dagen in bezit

Praktische aankoop

Ik was op zoek naar een kleine krachtige staafmixer voor een redelijke prijs. Die heb ik in de Braun MQ735 wel gevonden. Krachtig en gemakkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Praktisch en gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• Hakt fruit en spinazie minder fijn dan verwacht

Ava 22-09-2017 Product paar dagen in bezit

Prima apparaat

Heel degelijk en professioneel apparaat. Ik gebruik het voor noten en zaden fijn te hakken. Ook slagroom en mayonaise maken gaat uitstekend.

Pluspunten

• Krachtige motor

Minpunten

• Garde is wat slapjes