Braun MQ735 Sauce - Reviews

Afneembare voet
Variabele snelheid

Martine 26-09-2016 Product paar dagen in bezit

Ideale keukenhulp

Voor het maken van soepen is het een geweldig apparaat. Ook voor het snipperen van uien, knoflook etc.

Ser 21-09-2016 Product paar dagen in bezit

Uitstekende Staafmixer.

Deze staafmixer voldoet geheel aan mijn verwachting. Verschillende onderdelen zoals de garde en de hakmolen zijn makkelijk schoon te maken. In het gebruik is de hakmolen niet luidruchtig, wat een pluspunt is. Krachtige motor waarbij je noten, vlees en groente in een handomdraai door de hakmolen in kleine stukjes kan snijden. Daarna kun je ze als gemalen lekker in je wokpan bereiden. Degelijk product die ook nog eens veilig in gebruik is.

Pluspunten

• Krachtige Motor
  • Gebruiksvriendelijk

Geertje H. 23-11-2014 Product half jaar in bezit

Eindelijk een staafmixer waarmee ik kleine hoeveelheden kan mixen zonder te spatten!makkelijk in gebruik door variabele snelheid, handige handgreep, makkelijk schoon te houden. iets duurder maar wel elk cent waard.

mjmajo 05-02-2014 Product paar weken in bezit

Super goede staafmixer. Erg makkelijk in gebruik en makkelijk schoon te maken. Onderdelen kunnen ook in de vaatwasser.

ayubowan56 10-01-2014 Product maand in bezit

ik heb deze staafmixer getest via Kieskeurig.nl Testpanel.
de gebruiksmogelijkheden zijn zo goed, waar ik echt van opkeek was de sterke motor waarmee deze staafmixer is uitgerust, als ex brood banketbakker heb ik met diverse materialen gewerkt maar deze is echt !!! goed.

miekewijdeven 09-01-2014 Product maand in bezit

Ik geef de Braun M Q 735 Sause een 9.7 omdat ik hem getest heb en er hele goede ervaringen aan overgehouden heb, fijn in de hand, door het clicksysteem snel verwisselbaar, een prima apparaat is aan te bevelen, als U hem gaat kopen krijgt U geen spijt,

Mieke Wijdeven

miekewijdeven 07-01-2014 Product maand in bezit

De Braun MQ 735 is door mij getest voor kieskeurig , het is een hele fijn machine die makkelijk te bedienen is, en alles doet zoals het hoort, U kunt deze machine kopen zonder dat U spijt krijgt heel makkelijk in de hand, met het click systeem snel om te wisselen, Groeten Mieke Wijdeven

wimjo 06-01-2014 Product paar weken in bezit

Ik heb deze mixer getest voor kieskeurig.nl testpanel.
Zowel hakken, mixen als pureren zijn erg eenvoudig en werken perfect.Ik heb er veel babyhapjes en sauzen meegemaakt met veel plezier en gemak. Ik vind de beveiling die je moet deactiveren voordat ie daad werkelijk iets gaat doen erg prettig omdat mijn dochter graag helpt in de keuken.
De staafmixervoet is erg makkelijk schoon temaken tov van andere staafmixers.
Alle losse apparaten kunnen de deur uit met deze mixer.
Absoluut een aanrader

Droekes 06-01-2014 Product paar weken in bezit

De Braun MQ735 Sauce is met zijn easyclick en smartspeed systeem een handzame staafmixer die recht doet aan een optimale gebruikersvriendelijkheid. Daarnaast is de mixer door zijn vorm handzaam en makkelijk te reinigen. Het easyclick systeem doet recht aan zijn naam: de samen te stellen onderdelen zijn makkelijk in elkaar te "clicken". Vwb de functies die we uitgeprobeerd hebben: kloppen, pureren, hakken en mengen kunnen we zeggen dat de resultaten optimaal zijn. Door de smartspeedfunctie kunt je makkelijk de snelheid regelen. Alleen bij langdurig kloppen mis je de mogelijkheid tot het vastzetten van de snelheid. Voor ons: een welkome verbetering in de keuken.

KaeYae 06-01-2014 Product paar weken in bezit

Heb de Braun MQ735 staafmixer nu een paar weken in mijn bezit en ben er heel erg blij mee! Dit komt met name door de hakmolen, die is zeer scherp en hakt met gemak door alles heen. De kwaliteit is ook goed, je hebt niet het idee dat bij een keer vallen hij al barst.
Makkelijk schoon te houden, alle onderdelen kunnen in de vaatwasser. Behalve het electronische gedeelte, maar dat is ook helemaal niet nodig, deze wordt niet vies.
Wat misschien wel een nadeel kan zijn is dat je een knop hebt voor de verschillende standen (mix/hak snelheid) Zachtjes indrukken is een lage stand en hard indrukken is full speed. Heb dit niet als onprettig ervaren, want let wel een andere staafmixer heeft een snelheid.
En tot slot, ik vind de Braun MQ735 vooral heel mooi!

ilse0903 06-01-2014 Product maand in bezit

Ik heb voor het testpanel van kieskeurig.nl dit product mogen testen. Hierin zaten toevallig ook de feestdagen waardoor ik alles meteen goed kon uitproberen.
Wat meteen opviel tijden het uitpakken is dat het een mooi design heeft. Het is absoluut niet erg om dit op het keukenblad te laten staan.

Dit apparaat heeft een erg makkelijke bedieningsknop waardoor het zich onderscheidt van andere soortgelijke producten. Met 1 knop kan je zelf de snelheden bepalen. Hoe meer je de knop indrukt hoe hoger de snelheid. Erg makkelijk!
Er zit ook en beveiligingsknop op. (dit zou ik zelf niet noodzakelijk vinden maar misschien wel makkelijk als kleine kinderen mee willen helpen met koken)

De handblender maakt alles echt super fijn.
De garde is perfect voor slagroom etc te maken maar is zeker geen vervanger voor een mixer.
De hakker werkt ook erg goed door zijn scherpe stevige messen.

Alles kan in de vaatwasser alleen het motordeel en het koppelingsstuk van de garde moeten schoongemaakt worden d.m.v. een vochtige doek en het deksel van de hakker is te reinigen door het af te spoelen onder warm water.

Al met al een prima product!

linda2014 06-01-2014 Product paar weken in bezit

03-01-2014
Ik heb de Braun MQ735 sauce mogen testen voor Kieskeurig. Het is een erg fijn product, welke voor bijna elk karwei ingezet kan worden; hakken, pureren en kloppen. Doordat de staafmixer zelf van RVS is, is deze makkelijk af te spoelen, zonder dat er bijv. rode saus aanslag op blijft zitten. De hakker is lekker groot, dus je kan er meer in kwijt. Hij hakt alles in nette, gelijkmatige stukjes, zonder dat het snel te klein wordt. Dit mede door de smart speed technology, oftewel de snelheidsregelaar. Deze voorkomt dat de slagroom geen boter wordt, de uien geen snot en het babyhapje geen puree! Al met al een mooi apparaat, welke wel iets prijzig is, maar het zeker waard is.

hand 06-01-2014 Product paar weken in bezit

Ik heb de Braun MQ735 sauce getest voor het kieskeurig testpanel en was zeer onder de indruk! Het is een degelijk apparaat met een strak design. Het pureert, hakt en klopt als de beste! Ideaal voor als je graag in de keuken staat en/of als je een kleine hebt die nog geen vast voedsel mag eten!

jgslogt 06-01-2014 Product paar weken in bezit

Ik heb de Braun MQ735 Sauce getest voor kieskeurig.nl en ben tot de volgende beoordeling gekomen. los van het feit dat hij er mooi uitziet is hij erg functioneel, hij hakt, klopt en pureert perfect! hij is makkelijk in gebruik en de snelheid is goed zelf te bepalen. en dan is hij ook nog eens in de machine wasbaar! ik zeg kopen.

Ladycroft 06-01-2014 Product paar dagen in bezit

Wij hebben zelf een eerdere versie van de Braun staafmixer, met dezelfde accessoires erbij. Die doet eigenlijk niet onder voor deze nieuwe Braun, en gebruiken we met veel plezier. De MQ735 heeft een mooier design en de snelheid is makkelijk 'op gevoel' in te stellen, maar de automatische beveiliging is hinderlijk, het zou beter zijn als die pas aan zou gaan als het apparaat ged bv een minuut niet gebruikt wordt, ipv per direct

Vaanhold 05-01-2014 Product paar weken in bezit

De Smartspeed technologie is een leuke en handige nieuwe ontwikkeling die zeker mijn aanbeveling krijgt.
Ook de handblender is beter schoon te maken en te houden dan een kunststof omhuizing.

karins64 05-01-2014 Product paar weken in bezit

Met dit kleine apparaat haal je een hele keukenmachine in huis.
Multi inzetbaar.
Makkelijk te bedienen.
Makkelijk onderdelen verwisselen.
Makkelijk schoon te maken.

Helga77 05-01-2014 Product paar dagen in bezit

Ik heb dit apparaat mogen testen voor het testpanel.
Ik vind het apparaat er mooi uitzien, stoer ontwerp.
Veelzijdig met de bijgeleverde onderdelen.
Maar mijn mening is dat het apparaat door de smart knop snel te hard gaat. Bij het hakken krijg je al snel moes of dat het te fijn is. Met kloppen dat het over je kom gaat.
Ik ben bekend met deze apparaten van Braun, heb voorheen de multimix gekocht en vind nog steeds dat dit apparaat fijner is in het gebruik.
De degelijkheid kan ik nog niet beoordelen omdat ik het product maar 2 weken getest heb. (dus heb ik in de midden gelaten)

JikkeK 04-01-2014 Product paar weken in bezit

6,3
Voordelen van dit product: goed schoon te maken en makkelijk in gebruik.

Nadelen: de hakker hakt te fijn (vlees wordt gehakt en kaas wordt te klein en klonterig). De blender raakt snel verstopt.

alinabas 03-01-2014 Product paar weken in bezit

Wel goed: de veiligheid, hij maakt weinig geluid, hij klopt en pureert goed. Ook het fijnhakken van bijvoorbeeld verse kruiden gaat erg makkelijk en snel. Hij is makkelijk te bedienen en in en uit elkaar te halen. Hier heb je weinig kracht voor nodig. Ook makkelijk schoon te maken.
Niet goed: hij hakt te snel bijvoorbeeld uien, alleen voordat de hele ui gehakt is, is het meeste al te fijn gehakt waardoor het pap wordt. Ik vond het lastig om de snelheid goed te controleren met de knop.