Braun MQ 745 Aperitive - Reviews

Inhoud mengbeker
0,5 liter
Fabrikant kleur(en)
rvs, sand gold

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 41 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Marjolein de Zoete 08-03-2018

Mooie krachtige staafmixer

Deze staafmixer is echt een mooie aanvulling in de keuken. Het is een stevig,krachtig apparaat, voelt goed in de hand. De traploos instelbare snelheid vind ik ideaal. Ik vind het ook niet vervelend om bij elk gebruik het kinderslot even in te drukken. Het wisselen tussen de onderdelen gaat heel makkelijk en zit goed vast na wisselen. De kleine hakmolen is ideaal voor het hakken van nootjes !

Pluspunten

• Veel onderdelen
  • Krachtig

Es 13-01-2018

Staafmixer mq 745

Voelt zwaar en degelijk aan.
Jammer dat de verbindingststukjes van de as van plastic zijn. Bij mijn oude Braun staafmixer zijn deze van metaal. Kindvriendelijke knop geen enkel probleem, fijn dat deze niet ingedrukt hoeft te blijven.
Rubberen rand bakjes is handig.
Ijscrusher Leuk dat deze erbij zit.

Pluspunten

• Snelheden intuïtief regelbaar
  • Kindveilige knop hoeft niet ingedrukt te blijven
  • Mooi dik RvS materiaal
  • Ijscrusher

Minpunten

• Geen beschermkapje groot mes
  • Plastic verbinding(oude Braun metaal)

Frits 28-09-2017

Goed doordacht met veel hulpstukken

Mooie materialen en veel hulpstukken. Jammer dat bij het eerste gebruik de kleine hakmolen al kapot is gegaan. Het asje dat vast hoort te zitten aan de beker draait mee.

Pluspunten

• Veel hulpstukken
  • Sterke motor

Minpunten

• kwetsbaar, snel kapot

Tim 14-05-2017

Stevig apparaat; handige accessoires.

Hiervoor de Braun uit de 5 serie gehad; met goed resultaat iedere dag gebruikt. Ook dit apparaat wordt elke dag intensief gebruikt; om soep te maken, smoothie te maken en zelf chocolade te maken, deeg te mixen en noem maar op. Buitengewoon tevreden over de machine. Super ook dat de accessoires van mijn vorige serie 5 machine gewoon te gebruiken zijn op dit nieuwe apparaat! Enig minpunt is de garde. Het materiaal is te slap om een goed resultaat neer te zetten; slagroom kloppen doe ik dan ook liever met mijn handmixer. Misschien dat een ei kloppen zou lukken maar dat doe ik net zo makkelijk met de hand.

Pluspunten

• krachtig
  • makkelijk in gebruik
  • handig kliksysteem
  • accessoires van de vorige serie zijn compatibel

Minpunten

• de garde is te slap

EuitG 06-07-2016
  • Product kwartaal in bezit

Product (staafmixer) al binnen vijf maanden stuk

4,3
Wij gebruiken alleen de staafmixer frequent om babyvoeding te maken. De mixer is totaal los geschoten. Ik moet er niet aan denken dat het mes los vliegt bij het draaien.

EuitG 03-08-2016

Update: na vijf-en-een-halve week geleden de mixer opgestuurd te hebben ter reparatie (onder garantie) een nieuwe retour gekregen. Zonder toelichting een nieuwe ontvangen. En wat blijkt? Aan de bovenkant van de mixervoet zit een plastic centreerstuk dat er voor zorgt dat de geleidingsas precies in de motornok valt. Deze zat er voorheen niet op. Of dit nu een productiefout (vergeten te monteren) is geweest of een verbetering kan ik niet aangeven.

Tineke 24-09-2018
  • Product gekregen

multifunctionele staafmixer

staafmixer met als extra een grote blender met smoothiefunctie waardoor ik geen extra blender nodig heb

Pluspunten

• krachtig
  • grote mengbeker

Akki 07-09-2018

Gemak dient de mens

Ik houd van lekkere soepjes, gehakte noten in de salade en ijskoffie als het zo heet is. Met deze staafmixer gaat dat super goed.

Pluspunten

• mooie vormgeving
  • makkelijk te gebruiken

Minpunten

• garde erbij had voor mij niet gehoeven

Floor 29-08-2018

Fijne krachtige staafmixer

Na veel onderzoek gedaan te hebben ben ik uitgekomen bij deze staafmixer. Ik zocht een staafmixer die niet spettert bij het maken van bijvoorbeeld soepen en waar je smoothies mee kan maken. Ook met bevroren fruit. Dat gaat perfect met de grote kan die erbij zit. Die werkt eigenlijk als een blender. Ook de bediening is fijn. Je kan gemakkelijk de snelheid bepalen. Een ander pluspunt is dat de onderdelen makkelijk schoon te maken zijn.

Pluspunten

• Veelzijdig
  • Krachtig
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Een extra mesje bij de grote kan

Karin 09-08-2018

Wat een fantastische staafmixer!

Ik heb nog niet alles uit geprobeerd maar ben nu al heel enthousiast over de staafmixer. Ligt goed in de hand en is vrij stil. De accessoires zien er mooi en stevig uit. Ik was eerst bezorgd over de vergrendeling maar dit is geen probleem, deze gaat heel makkelijk met één hand eraf. Ik kan niet wachten om het apparaat verder te ontdekken!

Pluspunten

• ligt goed in de hand en is stil
  • grote en kleine mengkom
  • vele accessoires na te bestellen
  • mes voor ijs en harde ingrediënten
  • mooi ontwerp

Minpunten

• vergrendeling (maar vind het geen probleem)

CharlesL 23-05-2018

Krachtige staafmixer, veel accessoires

Het is een krachtige staafmixer met een 750 Watt motor. De accessoires zijn van stevig kunststof met RVS messen. Deze superkwaliteit vind je alleen bij Braun!

Pluspunten

• Staafmixer met krachtige motor
  • Veel accessoires

Minpunten

• Witte schaalverdeling op mixerkom

Mar10 01-05-2018

Geweldige mixer!

Zeer handige mixer waarmee je van alles klaar kan maken. We hebben hem nog niet zo lang, dus het moet zich nog wel verder bewijzen. Voor de babyvoeding werkt het perfect. Voor het mixen van deeg voor bepaalde Indische gerechten gaat wat minder goed.

Pluspunten

• Robuust
  • Veelzijdig

Minpunten

• Maakt deeg (van zacht zaad) niet goed fijn.

Miranda 04-04-2018

Fijne en uitgebreide accessoires erbij

ik ben blij met de extra beveiliging gezien mijn zoontje van 2 jaar. Er zit bovenop een knop die je eerst in moet drukken voordat de staafmixer het doet. Accessoires zijn makkelijk te bevestigen en uit elkaar te halen. Kleine hakmolen ideaal voor o.a. noten enz in stukken te krijgen. Blender nog niet uitgeprobeerd, maar alle vertrouwen in. Met de kleine hakmolen en grotere blender kan ik alle kanten op. Enige wat ik niet weet, is hoe de duurzaamheid zal zijn. Mijn vorige staafmixer was ook van Braun en gezien mijn ervaring nu weer voor Braun gekozen, deze keer met accessoires.

Pluspunten

• extra knop indrukken voor veiligheid

Sifra 04-04-2018

Krachtige staafmixer met handige accessoires

Vooral de ijscrusher bevalt erg goed; het maken van smoothies met bevroren fruit is geen enkel probleem. Wat ik ook erg prettig vind is dat er een "tackle" ingebouwd is, hierdoor worden de ingrediënten goed gemengd. Doordat het motorgedeelte afgekoppeld kan worden, kun je de accessoires goed en gemakkelijk schoonmaken.

Pluspunten

• ijscrusher
  • gemakkelijk verwisselbare accessoires

Minpunten

• kwaliteit plastic iets minder dan van Braun gewend

Rado 12-01-2018

Mooie Staafmixer

Super Staafmixer werk perfect.Hakken van noten of bevroren vruchten geeft geen enkele moeite. Traploos aansturing. Springt wel snel in stand-by modus als je de knop los laat. Dan moet je weer even bovenop klikken voordat je hem kan bedienen.

Emile 06-01-2018

Goed getest, degelijk en compleet

In eerste instantie gekeken naar een minder uitgebreide set van Braun. Deze was goed getest bij verschillende review sites. Uiteindelijk voor deze gekozen omdat je de grote mengbeker ook kunt gebruiken als ijscrusher en blender.

Pluspunten

• traploze snelheid
  • veel accessoires
  • degelijk merk
  • goed getest

Minpunten

• accessoires nemen veel ruimte in

d1lsss 02-11-2017

Super luxe

Een hebbeding! Super luxe apparaat met handige accessoires. Heel fijn in gebruik. Voor taarten, gebakjes, soep, saus. Eigenlijk een mixer voor alles.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Luxe

Handan zor 21-09-2017

Super

Dit vind ik heel handig. Makkelijk schoon te maken. Super snel en compact, veilig, mooi. Alles werkt als beloofd.

Pluspunten

• Makkelijk
  • Mooi

Mariannebs 19-09-2017

Geluidloze staafmixer

Maakt weinig geluid en is heel degelijk. De aangepaste snelheden zijn erg prettig. Bediening is makkelijk.

B.E. 18-09-2017

Stevig, uitgebreid en krachtig

Bij het eerste gebruik valt op dat het product van degelijke kwaliteit is. Zwaar, robuust en het geluid klinkt zoals een kwaliteitsproduct hoort te klinken.
Uitgebreide set van ook goede kwaliteit.

Pluspunten

• robuust
  • veilig

RJ 14-09-2017

MQ745 Good!

This product is very useful. The six pedestals introduce the appropriate amount of food into the blades to introduce more volume
It prevents food from splashing.
It is good to be able to bounce food well, and it touches again very well.
I used to have a lot of old products ... I might be impressed, but it is very nice.