Philips Daily Collection HR 1600 - Reviews

Materiaal voet
kunststof
Afneembare voet
Variabele snelheid

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

5,5

AnneM107 06-07-2016

Roest in de deksel (veer)

Na gebruik waren aan de binnenzijde van de deksel steeds bruine spettertjes zichtbaar. Dit blijkt roest te zijn, waarschijnlijk van een veer in het binnenwerk. Van mijn vorige staafmixer weet ik dat deze deksel niet in de vaatwasser mag, dus was deze altijd zorgvuldig af, zonder de totale deksel onder te dompelen. Nu zit er dus roest in een apparaat waar je voedsel mee moet bereiden. Dit kan toch niet de bedoeling zijn. Kortom, de kom met snijmes en deksel kunnen we dus niet meer gebruiken.
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

RvRoots 23-06-2016

Vibratie spat de soep uit de pan

Als jij deze mixer gebruikt dan begint die na een paar seconden te vibreren en dan spat de soep uit de pan en word alles nat.

De eerste die ik had van staal deed dit niet, dus weer Philips gekocht
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

Pieter 12-12-2015

Superapparaat voor een voordelige prijs. Top voor het maken van een gezonde shake! Het apparaat heeft niet zoveel functies, maar dat hoef je voor deze prijs ook niet te verwachten!

Jorindew 03-11-2014
  • Product half jaar in bezit

2,3
Nadat mijn Braun staafmixer (waar ik super blij mee was) na een jaar of 10 kapot was gegaan (door een dadelpit in een smoothie), besloot ik een nieuwe te kopen. Aangezien ik even prijsbewust moest zijn ging ik voor de Philips maar dit was een zeer slechte keuze. Hij heeft zo weinig power, dat je er werkelijk niks mee kan. Ik merkte dat ik eigenlijk gewoon gestopt ben met smoothies en soepen maken omdat het zo irritant was dat je 10 minuten in de weer was met je staafmixer en dan nog steeds geen gladde massa had. Ik ga dan maar helaas gewoon een nieuwe kopen want deze staafmixer voldoet helaas niet aan mijn eisen van een staafmixer.