Braun MultiQuick 5 MQ 5264 - Reviews

Inhoud mengbeker
1,2 liter
Fabrikant kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Braun MultiQuick 5 MQ 5264 op Kieskeurig.nl.

Samenvatting

De Samsung Galaxy A50 is een zeer goed toestel in zijn prijsklasse. Het mooie OLED-scherm zorgt voor erg mooie kleuren en zwartwaarden. De telefoon kan erg lang mee en heeft een goede accuduur. De A50 beschikt standaard over 128GB aan opslag. Dit is ruim voldoende voor al je apps en een heleboel Netflix-series. De specificities voor de lage prijs maakt dit het een van de beste toestellen voor deze prijs. Er is een vingerafdrukscanner onder aan het scherm aanwezig, maar deze werkt niet altijd even goed. De camera is ten opzichte van vergelijkbare telefoons wat aan de matige kant. Dit budgettoestel is jammer genoeg wel afgewerkt met plastic.

Pluspunten

Minpunten

+ 2340x1080 OLED-scherm

+ Goede accuduur (4000 mAh)

+ Ruimte opslag van 128GB

- Vingerafdrukscanner werkt niet goed

- Primaire camera maar 25Mp

- Plastic afwerking

Tielse Flip 17-09-2020

Staafmixer MQ5264

Geschreven voor: Braun MultiQuick 5 MQ 5264

Ziet er goed uit, gebruiksvriendelijk.
Degelijk moet zich nog bewijzen, vorige staafmixer van Braun 20 jaar en doet het nog! Dus vertrouwen is groot. Ook ijsklontjes snel en efficient klein maken is in een handomdraai gedaan en dan met fruit geeft lekkere smoothies!

Pluspunten

• Regelbaar vermogen
  • Mooie grote maatbeter
  • Turboknop voor max. toerental

Minpunten

• Allemaal losse accesoires, opbergsysteem ontbreekt

Maaike 14-08-2020

Lekker vertrouwd, maar met veel meer bereidingsopties

Geschreven voor: Braun MultiQuick 5 MQ 5264

Omdat mijn 1e staafmixer (ook een Braun) wat meer herrie begon te maken, wilde ik graag een nieuwe. Uiteraard weer een Braun, omdat de vorige na 10 jaar verder nog steeds in orde was. Ik wilde wat meer kunnen doen, dus koos ik voor de MQ 5264. Na het uitpakken bleek dat de onderdelen van de vorige naadloos passen op mijn nieuwe Braun. Superhandig, want zo kwam ik er achter dat de herrie werd veroorzaakt door de deksel van de mengkom en ook die was met de nieuwe meegeleverd. Ik heb nu dus een keur aan accessoires waarmee ik van alles kan doen.

Het maken van spiraalgroente en aardappels doen het goed bij de kinderen, waardoor zo met plezier en zonder zeuren hun bordjes leegeten. In een handomdraai maak je zelf pasta van courgette of na het sporten een smoothie met bevroren fruit. Een portie pannenkoekmix schudt je zo uit je mauw (ehh, mengkom) en een saus of soep op basis van verse ingrediënten is echt kinderspel.

Ik kan dit product echt aanraden wanneer je op zoekt bent naar meer mogelijkheden dan de standaard staafmixer maar niet met zo'n bakbeest van een keukenmachine/ food processor in je keuken wilt zitten.

Pluspunten

• veel accessoires (én oude passen ook op de nieuwe)
  • het vermogen is prima en in te stellen naar wens

Minpunten

• snoer had wat langer gemogen

Patricia 04-08-2020

zeer tevreden

Geschreven voor: Braun MultiQuick 5 MQ 5264

Het product doet wat de beschrijving zegt. Mooi design. Prima prijs/kwaliteit verhouding.
Mooie aanwinst voor in de keuken!

Pluspunten

• design
  • prijs/kwaliteit
  • snelle levering