De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MS6CB61V1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Fijne apparaat 14-01-2022

Fantastiche apparaat

Geschreven voor: Bosch MS6CB61V1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne apparaat met krachtige motor en zeer degelijk uitgevoerd, ook fijn zijn de bijgeleverde accesoires waar onder, een vacuum trommel en zakken

Hesther 27-09-2020

Handige mooie staafmixer, maar vaccumzakken minder

Geschreven voor: Bosch MS6CB61V1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ging voor de staafmixer , daar ben ik erg blij, hij pureert alles uitstekend. Het vacuum maken van voedsel zie ik het voordeel niet van. Wel nog geprobeerd, maar ging niet heel makkelijk

Jacky27 21-09-2020

Aanrader voor maken eigen sauzen en dips

Geschreven voor: Bosch MS6CB61V1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik gebruik de staafmixer het liefst voor het maken van eigen sauzen zoals guacamole,
pesto en hummus. Dat gaat erg snel en makkelijk met deze staafmixer. Dat komt denk ik vooral door de 4 mesjes en 12 standen. In het vacuüm bakje blijft de guacamole gewoon groen! Ik zou wel meer van die vacuüm bakjes erbij willen krijgen in verschillende maten zodat ik meer kan invriezen aangezien ik graag vooruit kook. Alhoewel ik zie dat de bakjes apart vrij duur zijn. De zakjes vind ik onhandig voor sauzen. De onderdelen kunnen gewoon in de afwasmachine en worden goed schoon en droog. Makkelijk in- en uit elkaar te halen. Ik zou deze staafmixer aanraden omdat hij goed en snel werkt en makkelijk is om mee te werken. En ik vind hem mooi!

Mpostma 20-09-2020

Fijne krachtige staafmixer

Geschreven voor: Bosch MS6CB61V1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit is een krachtige staafmixer die alles moeiteloos pureert. De kop kan in de vaatwasser zonder dat hij vol blijft zitten met water! De vacumeer accessoire is leuk maar niet echt praktisch aangezien het alleen met de speciale zakjes en bakje werkt.

Xenn 19-09-2020

Onverwachtte ideale combinatie

Geschreven voor: Bosch MS6CB61V1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben helemaal blij met deze Bosch staafmixer. Hij is licht van gewicht, maar met een hele sterke motor. Daarentegen maakt hij niet heel veel lawaai . Hij pureertmijn soepen goed fijn in de hoogste stand, inclusief hardere groentes, zoals wortels. Maar grof kan ook in de lichtste stand. Er zijn maar liefst 12 standen! Ik kan zelfs bevroren fruit voor mijn smoothies blenderen. De vaccuum functie werkt ook fantastisch. Heel fijn dat je nu zelf gemaakte producten nog langer vers kan houden. Nooit eerder gehad, maar wil nu niet meer zonder. Geniale combinatie.

Kiftkipje 19-09-2020

Krachtpatser

Geschreven voor: Bosch MS6CB61V1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze staafmixer is met recht een krachtpatser (1000 Watt) en van een degelijke zware kwaliteit. Wat je ook wilt blenden, fijn malen of pureren, deze jongen krijgt alles klein. Het vacumeren werkt ook perfect en je hebt daarbij de keuze uit de box of de zakjes. Ideaal voor het marineren van vlees, kip of vis en bovendien blijft alles veel langer vers. Ook ideaal voor het zelf maken van soepen. Kortom: de Bosch MaxoMixx staafmixer MS8CM61V1 is zijn geld dubbel en dwars waard

Taartenmiep 18-09-2020

Krachtige staafmixer

Geschreven voor: Bosch MS6CB61V1

Heb deze nu een aantal weken om uit te testen en ik ben er dik tevreden over. Het is een zeer krachtige staafmixer die met gemak soepen, sauzen maar ook nootjes, kruiden en wat je maar wilt met gemak blend. De vacumeerfunctie was ik wat sceptisch over, maar wat een goed apparaat. Bakje is gemakkelijk in gebruik, de zakken vergen even wat oefening, maar wat werken ze goed! Je eten, of dit nu ongekookt of gekookt is, blijven veel langer vers en fris, ik ben er reuze blij mee! Had er graag een garde bij gehad, maar ik ga eens kijken of die los te krijgen is.

Diana8 18-09-2020

lekker pesto

Geschreven voor: Bosch MS6CB61V1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Perfect voor baby en peuterhapjes. Door de snelheids regelaar van puree naar puree met stukjes. ideaal in mijn kinderopvang. Smoothies en ijskoffies met ijsklontjes en bevroren fruit maakt hij moeiteloos en heerlijk schuimend.
pesto en mayonaise is perfect te maken en het losroeren van eieren met room voor een quiche gaat op stand 1 perfect.
grote hoeveelheden in 1x pureren doet hij ook heel goed
Vacuumsysteem is fijn voor restjes en diepvries producten in de zakjes. Echter is het lastig om de pomp te plaatsen. Doosje heeft weing toegevoegde waarde en is lastig schoon te maken.
bediening is minder fijn want de knop moet erg ver naar binnen geduwd worden, hierdoor is het apparaat voor mij lastig vast te houden.
Helaas zit er ook geen (kinder) beveiliging op

Mariet 16-09-2020

Krachtig product

Geschreven voor: Bosch MS6CB61V1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik mocht dit product testen en ben zeer tevreden. Het is een zeer krachtige staafmixer. Hij ligt wel wat zwaarder in de hand maar voldoet aan alle eisen. De vacuumfunctie vind ik zeer fijn. Ik gebruik deze om mijn vlees te marineren. Het trekt er dan beter in.

Dennis 16-09-2020

Goed werkend apparaat

Geschreven voor: Bosch MS6CB61V1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi apparaat werkt goed
Het vacuüm trekken gaat ook simpel
Nadeel is dat er maar 1 bakje bij zit.
Al veel gerechten mee bewaard en het werkt echt

Miek 16-09-2020

Praktisch

Geschreven voor: Bosch MS6CB61V1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heb de staafmixer nu 2 weken! Ik was er gelijk enthousiast over. Hij is erg krachtig en blend gemakkelijk alles tot een egale saus, soep pesto of wat dan ook. Hij heeft een mooi design en is gemakkelijk in het gebruik. Ook voelt hij robuust aan. Er zit Het blender en vacumeergedeelte zet je erop via een kliksysteem en dat werkt gemakkelijk. Het vacumeergedeelte bevalt ook goed, wat ik niet had verwacht, ik was er toch wat sceptisch over. De herbruikbare vacumeer zakken zijn heel goed voor vlees, groente en brood te gebruiken. Voor vloeibare zaken vind ik het minder goed werken maar dat gaat weer goed met de bakjes. De producten in het bakje blijven hierdoor veel langer vers,echt ideaal! Ook voor het meenemen van groenten e.d. naar mijn werk vind ik dit echt handig. Het vacumeergedeelte is een fijne extra aan deze krachtige staafmixer.

Cornelissen 15-09-2020

Krachtig product

Geschreven voor: Bosch MS6CB61V1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb dit product mogen testen. Wat een krachtig en mooi apparaat. Ligt wel wat zwaar in de hand. Het vacuüm gedeelte vond ik wel erg wennen. En weet niet of ik dat veel zou gaan gebruiken.

Nannie 15-09-2020

wow, die gaat snel

Geschreven voor: Bosch MS6CB61V1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] de staafmixer nu een paar weken in huis. wat diect opvalt bij het uitpakken was de prettige grip . je hoeft niet bnag te zijn, dat hij uit je handen vliegt. Het traploos instellen van de snelheid is super fijn, zodat niet al het eten om je oren heen vliegt. De turboknop kan je direct gebruiken bij de smoothy's , die zo klaar zijn.
Het vacuumsysteem werkt erg fijn, heb een halve appel zo gemakkeijk een week in de koelkast kunnen bewaren en ook bv broccolierijst kan je in de vacuumzak , zonder problemen een week bewaren. Al met al, bespaar je daar dan mee op huishoudkosten, wat het rechtvaardigd dat deze staafmixer iets duurder is als een simpele, maar dan ook veel pluspunten kent

Anoniem 14-09-2020

Fijne staafmixer met vacuum mogelijkheid

Geschreven voor: Bosch MS6CB61V1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit weekend uitgebreid de tijd genomen om de staafmixer te testen.
Speciaal een aantal zaken zoals nootjes en verse kruiden in huis gehaald om zaken uit te proberen.
Zelf heerlijke pesto gemaakt waar zowel harde dingen nootjes als zachte dingen in zaten ( verse kruiden) alles goed en mooi glad kunnen mixen.Het is prettig om de snelheden makkelijk in te stellen met de dop bovenop de staafmixer. Ook mayonaise maken is zeer eenvoudig. Verder de vacuum functie uitgeprobeerd. Werkt op zich heel goed alleen de zakjes goed op de mixer te krijgen vergt wat oefening maar daarna gaat het uitstekend

Mjammi 13-09-2020

Fijne staafmixer

Geschreven voor: Bosch MS6CB61V1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De staafmixer werkt erg fijn. Hij heeft een krachtige motor en ligt prettig in de hand. Alle knoppen zijn goed te bedienen als je er mee bezig bent. De vacuüm functie is een fijne extra. Het werkt super makkelijk. Alleen bij vloeistoffen moet je met de zakjes even opletten want anders komt de vloeistof door het ventiel. Gewoon het zakje langs het aanrecht hangen en dan ik dit geen probleem meer. Door het vacuum blijven je producten langer vers. Ideaal voor crackers en brood wanneer dit niet zo snel op gaat. Ook het bakje werkt prima. De datumringen daarop zouden voor mij niet nodig zijn.

Bosbes 13-09-2020

Krachtig systeem

Geschreven voor: Bosch MS6CB61V1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Tijdens het testen viel mij op dat de mixer iets krachtiger was dan mijn oude apparaat. Hij is wel ook iets groter. Ik heb het gedeelte met de mixer er aan schoongemaakt in de vaatwasser en je moet oppassen wanneer je hem daar uit pakt want er gaat water inzitten dat anders over de grond valt. Het vacuüm systeem werkt gemakkelijk. Je hoeft geen kracht te zetten. Zorg wel dat de sluiting van de zakken heel goed dichtzitten anders werkt het niet. Zelfs een heel klein gaatje zorgt voor problemen. Door het vacumeren sluit de zak zich helemaal om het eten en neemt het heel weinig plaatst in beslag. Als er geen rauw vlees of vis of gevogelte in heeft gezeten kun je de zak uitwassen en goed laten drogen en hergebruiken. Kijk goed naar het plaatje in de handleiding om de bak te openen want dat was voor mij even een puzzel. Je moet aan het rode rubbertje trekken en niet aan de sluiting. Het eten proefde voor mij niet anders na een paar dagen in de koelkast. De meegeleverde kan is blijkbaar niet geschikt om in te mixen want daar raakt hij beschadigd van. Die is alleen geschikt voor een garde die je erbij kunt kopen. Naar mijn mening zijn een stapel nieuwe zakken en bakken, die je wellicht nodig hebt met een gezin best prijzig. Ik vond het wassen van de zakken geen fijn klusje. Daarna moet je ze ook ergens te drogen leggen. Kreeg er niet echt een fijn gevoel van qua hygiëne. Twee voordelen zijn dat er op de bakken ringen zitten waarmee je de datum dat je het product vacumeerde kunt aangeven. Dus geen gedoe met zelf gemaakte briefjes. In de bewaarbak zit ook een roostertje waar je het eten op legt. Zo wordt overtollig vocht gescheiden van het eten.

dewier 11-09-2020

Handig die vacuumfunctie

Geschreven voor: Bosch MS6CB61V1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik gebruik de staafmixer nu al een tijdje en hij werkt goed, zeker voor het maken van smooties, waarvoor ik hem dagelijks gebruik.
De meegeleverde beker heeft twee handige greep"deuken" waardoor je de beker goed vast kan houden. Wat ik wel mis is een schenktuit, waardoor je makkelijker zou kunnen schenken. TIP?? En het zou handig zijn als je deze beker ook vacuüm zou kunnen trekken, om de smootie langer vers te houden.
De vacuümfunctie gebruik ik hoofdzakelijk op de bijgeleverde zakken o.a. om mijn koffiebonen langer vers te houden. De meegeleverde box vind ik niet handig en bij mij blijft hij ook niet vacuüm.

SannieZee 10-09-2020

Een aanrader

Geschreven voor: Bosch MS6CB61V1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Staafmixer Bosch ErgoMixx 1000 W Zwart, Antraciet MS6CB61V1
Deze set bevat een staafmixer met maatbeker, vacuum opzetstuk, vacuumzakken en vacuum bakje.
Het design heeft een luxe uitstraling, hij is licht in gewicht en is makkelijk te bedienen.
De accesoires, het vacuumset, is heel handig om wat je bereid met de staafmixer ook gelijk luchtdicht
en dus langer te bewaren. Werkt handig en snel.
Wat opvalt is dat de staafmixer redelijk stil is, zeker vergeleken bij mijn vorige staafmixer.
Ook is hij erg krachtig en mixt hij dus heel erg goed, die 1000w motor merk je dus echt. Er zitten twaalf standen op en een turbo knop. Ben daar zeer tevreden over.
Het handigste is nog wel dat je gemakkelijk het onderste gedeelte de mixer snel en eenvoudig kan verwisselen met bijvoorbeeld de vacuumpomp. Dit gaat echt heel soepel. Ook erg fijn dat het mixer gedeelte in de vaatwasser kan en dus ook goed schoon wordt, en bijkomend voordeel dat hij in twee delen is, kan je hem makkelijk opbergen.
Ben echt heel erg tevreden over deze Ergomixx. Top apparaat.