Bosch MS62M6110 - Reviews

Type/soort
blender
Testoordeel
CE, Eurasian, SIQ , Ukraine

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MS62M6110 op Kieskeurig.nl.

Natasja Dane 19-09-2020

Mooie vormgeving

Geschreven voor: Bosch MS62M6110

Wij zijn fan. Een staafmixer, die mooi vormgegeven is. Degelijke kwaliteit. Heeft 12 standen. Makkelijk schoon te maken. We maken vooral veel smoothies.

Pluspunten

• 12 standen
  • Verschillende standen

Minpunten

• Klein minpuntje maar, hij is een beetje zwaar

A.B. 18-09-2020

Krachtig

Geschreven voor: Bosch MS62M6110

Door zijn 12 standen is hij krachtig genoeg voor bijna alle gerechten. Tomansoep, houmous en fruitshake kan hij makkelijk aan. De mixer is makkelijk in- en uitelkaar te klikken. Hij ligt fijn in de hand. Enig puntje van kritiek vind ik dat ik wennen moest aan de manier waarop je de standen moet wisselen. Dmv een draaischijf bovenop de mixer. Ik moest even oefenen om dit met 1 hand te doen.

Pluspunten

• Krachtig
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Wennen aan bediening draaischijf

Marjolijn 18-09-2020

Prachtig strak design met superkracht!

Geschreven voor: Bosch MS62M6110

Ik heb deze staafmixer nu enkele weken in huis en ik heb er inmiddels een paar keer soepen en sauzen mee gemaakt.
Het strakke RVS design met zwarte accenten en het glanzende draaiwieltje bovenop vind ik heel mooi.
Ik gebruik meestal de middelste stand voor soep want als ik het niveau hoger instel zit de hele keuken onder de soep.
Krachtig apparaat, misschien wel té krachtig. Ik ben heel blij met het traploos verstellen met het draaiwieltje.
Ook het inklikken van de voet aan de motor gaat eenvoudig. Je hoeft niet een speciale draai te maken dat een onderdeel in elkaar haakt. Echt een productverbetering ten opzichte van mijn vorige staafmixer. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

A.B. 15-09-2020

Krachtig

Geschreven voor: Bosch MS62M6110

Deze krachtige staafmixer met 12 standen, kan veel aan. Hij ligt fijn in je hand en is makkelijk te reinigen. Een puntje waar ik aan moest wennen, is het verzetten van de standen. Dit gebeurt d.m.v. een draaiknop aan de bovenkant, om deze met 1 hand te bedienen, vergt wat oefening. Ik ben over het algemeen zeer tevreden met deze staafmixer en de beker met deksel.

Marjolijn 13-09-2020

Mooie staafmixer met power

Geschreven voor: Bosch MS62M6110

Ik ben onder de indruk van de kracht van deze staafmixer.
Bij het pureren van zelfgemaakte soep gebruik ik meestal stand 6 of 8 (van de 12). Hoger is te krachtig en dan spat alles uit de pan.
Heel fijn dat je hem traploos kunt verstellen en dat de voet makkelijk vastklikt zonder draaien.
Ik vind het wel een dure staafmixer maar het design en kwaliteit is voelbaar.

Pluspunten

• Mooi RVS design
  • Traploos verstelbaar
  • Voet klikt eenvoudig vast zonder draaien

Minpunten

• Duur in aanschaf
  • Soms te krachtig

Hanneke 12-09-2020

Staafmixer

Ik heb de Bosch MS62M6110
Fijn apparaat en mooi design. Makkelijk in de bediening.
Deze heeft weinig accessoires waardoor ook minder mogelijkheden.

Pluspunten

• Moois design
  • Goed schoon te maken
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Minder accessoires/mogelijkheden

judith 11-09-2020

fijn aparaat

Geschreven voor: Bosch MS62M6110

Wat vind je van het design? Ik vind het design moii. Het is niet enorm zwaar en makkelijk in gebruik.

Hoe ervaar je meegeleverde accessoires? De maatbeker en deksel is handig om iets in te bewaren. Ik vind het wel jammer dat er verder geen accessoires bij zitten. De prijs vind ik wel duur met wat je er voor krijgt.

Wat vind je van de resultaten die je behaalt? Het mixt super. Je bent zo klaar. Fijn dat er meerdere standen op zitten. Het maakt ook helemaal geen herrie.

Wat is je mening over het gebruiksgemak, denk hierbij aan het opbergen, schoonmaken, wisselen van accessoires, vacuümfunctie etc
- makkelijk op te bergen. Neemt niet heel veel ruimte in
- het apparaat is heel makkelijk schoon te maken.
- gebruiksmak ook erg makkelijk

Kortom heel erg fijn maar wel aan de dure kant

Pluspunten

• snel schoon
  • meerdere standen
  • Pareert alles snel

Minpunten

• duur
  • Weinig accessoires

Patricia 11-09-2020

Krachtige staafmixer

Geschreven voor: Bosch MS62M6110

Een krachtige staafmixer die in snelheid te doseren is door middel van een draaischijf. De messen kunnen in de vaatwasser evenals de kom en het deksel.
Maakt weinig geluid!

Pluspunten

• Krachtig
  • Weinig geluid

Minpunten

• Draaischijf is wennen

Mandy 10-09-2020

Hele fijne staafmixer

Geschreven voor: Bosch MS62M6110

Ben erg blij staafmixer. De beker met deksel is echt heel handig, maak vaak baby voeding voor 2 dagen en de 2e portie kan zo de koelkast in. De verschillende snelheden zijn makkelijk bij het bepalen hoe fijn je het eten wilt hebben. Ook ligt de staafmixer fijn in de hand en is in een mum van tijd schoon. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Tamara 10-09-2020

Handzaam Apparaat

Geschreven voor: Bosch MS62M6110

Dit is mijn eerste staafmixer en ik ben verbaast wat een kracht er in zo'n klein dingetje zit. Ik heb het nu uitgeprobeerd met soep en met smoothies maken. Het werkt super. Enig minpuntje is, is dat je de aan-knop continue moet indrukken. Vooral met een grote pan soep krijg je daar een lam handje van. Waarom zit er niet gewoon een aan/uit knop op? Dat zou veel makkelijker zijn.

Pluspunten

• Klein en handzaam
  • Krachtig

Minpunten

• Geen aan/uit knop

Spongerob 09-09-2020

Fijne staafmixer

Geschreven voor: Bosch MS62M6110

Mooie staafmixer. Oogt degelijk. Maakt geen herrie en het belangrijkste. Goede staafmixer die makkelijk uit elkaar gehaald kan worden en gedeeltelijk in de vaatwasser kan.

Anoniem 06-09-2020

Goeie en degelijke mixer

Geschreven voor: Bosch MS62M6110

Wij waren heel blij om deze mixer te gaan testen voor The Insiders. Deze mixer is mooi vormgegeven en doet zn werk goed.
De mixer is misschien ietwat zwaar, maar wel goed te doen verder.
Mixer met veel standen en maakt weinig geluid. Mijn oudste zonen maken constant smoothies, dus goed voor de gezondheid. Kortom, wij zijn er blij mee. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Natasja Dane 06-09-2020

Goeie kwaliteit

Geschreven voor: Bosch MS62M6110

Wij gebruikten eerst een staafmixer van de Action. Deed zn werk ook, maar nu we deze mixer hebben, merken we duidelijk het kwaliteitsverschil. De mixer ligt fijn in de hand. Mixt goed en snel. Maakt niet veel lawaai. Mijn zonen maken nu elke dag smoothies.
De mixer ziet er daarbij ook nog eens mooi uit. Kortom, wij zijn héél tevreden.

Pluspunten

• Verschillende standen
  • Uiterlijk
  • Weinig geluid

Minpunten

• Klein minpuntje maar, hij is een beetje zwaar

Rosamunda 05-09-2020

Bosch staafmixer

Geschreven voor: Bosch MS62M6110

Deze staafmixer werkt echt geweldig, super antisplash is ook perfect. Makkelijk schoon te maken, kan zelfs in de vaatwasser!

Pluspunten

• handig in gebruik
  • antisplash
  • vaatwasbestendig

Leinchen 01-09-2020

Mooi apparaat, best stil

Geschreven voor: Bosch MS62M6110

Deze staafmixer heeft een sterke motor en is makkelijk te bedienen. Hij spettert niet tijdens het mixen. De mixer maakt minder geluid dan andere staafmixers volgens mij.
Er zit een beker bij met een deksel, geen hakmolentje helaas.

Pluspunten

• Sterke motor
  • Spettert niet
  • Makkelijke bediening

Minpunten

• Geen hakmolentje
  • Niet heel goedkoop