Samsung 860 EVO - Reviews

Schrijfsnelheid
520 MB/s
Leessnelheid
550 MB/s

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung 860 EVO op Kieskeurig.nl.

Mikko2 09-12-2020

Geweldig snel en geruisloos

Geschreven voor: Samsung 860 EVO

mijne laptop met een HDD van 250Gb was niet bepaald van de snelste van de klas en hij geraakte verzadigd.
Dus een poging ondernomen om er een SSD van 500Gb ingestoken
En zie, mijne laptop is nog altijd geen koerspaard maar hij is toch zeker ook geen slak meer
Hier kan hij gerust nog enkele jaartjes mee

Pluspunten

• Grote opslagruimte
  • Snellere opstart en reactietijd
  • Geruisloos
  • Minder warmteproductie (langere batterijduur)
  • Gemakkelijk zelf te installeren

Anoniem 28-08-2019

Super snelle SSD

Geschreven voor: Samsung 860 EVO

goede SSD. Super snel en makkelijk te installeren. Prijs kwalitteit verhouding is goed. hij doet het perfect in mijn nieuwe PC. ik kreeg hem binnen een dag binnen en zat die avond al in mijn PC.

Thijs1978 11-08-2019

Wat een prestatie verschil. Geweldig.

Geschreven voor: Samsung 860 EVO

Na het inbouwen van de Samsung EVO 860 is mijn iMac veel sneller geworden. Hij start veel sneller op en games laden ook sneller. Echt een vooruitgang.

floris99 07-08-2019

Solid State SSD

Geschreven voor: Samsung 860 EVO

De Samsung 860 EVO SATA SSD is een topinvestering! Als je zoekt naar een goedkope harde schijf met hoge lees/schrijf-snelheid, dan is dit een goede keus. En alhoewel het technisch gezien een interne SSD is, kan het met een SATA-naar-USB kabel ook prima als externe SSD gebruikt worden! Heb de schijf gebruikt om een back-up te maken en dat was binnen een kwartier gedaan!

Jorissss 07-08-2019

Werk prima in mijn LaCie thunderbold/usb3 external

Geschreven voor: Samsung 860 EVO

Werk prima in mijn LaCie thunderbold/usb3 external drive als vervanging voor de originele samsung 256gb sdd

Appie69 01-08-2019

werkt prima

Geschreven voor: Samsung 860 EVO

Met DataMigration een echte image kunnen maken, zelfs passwords weken. Binnen twee uur werkte de laptop weer optimaal, zonder problemen

Anoniem 30-07-2019

snel, efficiënt en krachtig

Geschreven voor: Samsung 860 EVO

Hij was zeer gemakkelijk te installeren, werkt zeer snel, heb er nog geen problemen mee gehad. Het was een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding!

Anoniem 30-07-2019

Erg snel

Geschreven voor: Samsung 860 EVO

Deze SSD gekocht als upgrade van mijn oude EVO 120GB SSD. Hij lijkt iets sneller te zijn met opstarten t.o.v. mijn oude EVO en mijn 5 jaar oude laptop wordt weer nieuw leven ingeblazen door deze SSD aangezien ie nu weer lekker rap is met alles.

SP00KIE 29-07-2019

860 EVO 1TB is geweldig!

Geschreven voor: Samsung 860 EVO

Wel aan de prijs maar echt een top kwaliteit SSD, heel energie zuinig en langdurig hoge lees/schrijfsnelheden. Echt een aanrader voor elke pc build! je kan ook voor een kleinere versie gaan in combinatie met een reguliere harde schijf als je geld wilt besparen.

Squirtlegamer007 29-07-2019

Werkte uitstekend.

Geschreven voor: Samsung 860 EVO

Deze SSD gekocht en in mijn game pc gezet. Nou als het bij zo'n set past moet het wel goed zijn. Geen problemen mee gekregen dus zeker aan te reden bij mensen die erover nadenken om een SSD te kopen voor hun eigen pc of die er zelf 1 willen bouwen

Rico_R 29-07-2019

mooi product

Geschreven voor: Samsung 860 EVO

mooi product bevalt tot nu toe goed met het downloaden van de spelen die op de hardeschijf stonden ik had al en samung ssd als bootdrive en nu ook een voor de spellen ik heb met de andere ssd geen problemen gehad dus dat zal met deze ook niet gebeuren denk ik

RobinM 29-07-2019

Geweldige upgrade voor de PS4 Pro

Geschreven voor: Samsung 860 EVO

Ik heb deze SSD gekocht om mijn ps4 pro te upgraden. De ps4 pro beschikt over een SATA 3 maar heeft standaard een SSHD voor SATA 2 ingebouwd. Na het plaatsen van de SSD was er duidelijk een verschil te merken wat betreft laadtijden van games, het opstarten van de ps4 en de soepelheid waarmee je door het menu van de ps4 heen scrolt.

De verpakking en de SSD voelen beide stevig en ook de installatie ging zeer makkelijk waardoor je in principe de bijgeleverde handleiding niet nodig hebt. Mocht je de handleiding toch nodig hebben dan staat alles netjes en duidelijk uitgelegd.

Al bij al dus een aanrader voor iedereen met een Ps4 Pro en waarschijnlijk ook voor PC / Laptop gebruikers. Zelf heb ik een oudere versie van de EVO serie in mijn PC zitten en deze gaat na een aantal jaar nog prima mee zonder problemen.

Anoniem 28-07-2019

Best Sata SSD

Geschreven voor: Samsung 860 EVO

Dit is al mijn 6e SSD van Samsung, nooit problemen mee gehad. Blijven keer op keer de snelste, kan het dan ook iedereen aanraden! Zijn betrouwbaar, want heb er nooit 1 gehad die defect ging, ik heb allemaal nog in gebruik! Wil je een goeie, snelle en betrouwbare SSD, neem dan een Samsung.

johanzero 27-07-2019

Degelijke SSD

Geschreven voor: Samsung 860 EVO

Geinstalleerd en met schijfbeheer aangemeld. binnen een minuut was het gepiept. niks mis mee. gelijk een tweede erbij gekocht en kan ik weer een tijdje door. ik gebruik het voor muziek te maken. samples moeten snel gelezen kunnen worden tijdens het spelen. dit gaat gelukkig supersnel

Simon_111 26-07-2019

Uitstekende SSD

Geschreven voor: Samsung 860 EVO

Deze SSD is zeer goed en kan met gemak een OS en een paar games erop hebben staan, wil je meer opslag dan kan je altijd voor een 860 EVO SATA 3 2,5 inch 1 TB SSD gaan. De lees- en schrijfsnelheden zijn meer dan genoeg voor de meeste gamers, NVME SSD's zijn natuurlijk sneller maar die lees- en schrijfsnelheden heb je niet nodig.

Dit is een echte aanrader voor iedereen.

Lars26991 26-07-2019

snelle SSD met veel opslag

Geschreven voor: Samsung 860 EVO

Zeer snelle SSD schijf met een nette opslag van 1T.

Kwa prijs ook erg goed. voor niet al te veel geld een snelle SSD.

DannydogEVO 25-07-2019

Samsung is geweldig!!!

Geschreven voor: Samsung 860 EVO

Zoals all mijn producten in huis is van samsung ben erg tevreden met Samsung!
Samdun evo SSD zijn gewoon top, en werken het beste!
Ik raad iedereen aan om Samsun producten te consumeren!

5 *

Calvin00 25-07-2019

Super SSD!

Geschreven voor: Samsung 860 EVO

Deze SSD is super snel in lezen en schrijven. Ik heb nooit vertragingen of iets dat ik lang moet wachten. Het aansluiten is ook zo gepiept met SATA en voedings kabel. Echt een super SSD dus met veel opslag.

a3frogt 24-07-2019

Heerlijk snel

Geschreven voor: Samsung 860 EVO

Bij het bouwen van een nieuwe PC overgegaan naar SSD, met deze SSD van Samsung ben ik verzekerd van voldoende opslaggeheugen en hoge lees/schrijfsnelheid

Thompsongast 23-07-2019

Fantastische performance boost

Geschreven voor: Samsung 860 EVO

De standaard SSD van een ander merk in de laptop van mijn vriendin wilde helaas niet meer. Ik heb zelf positieve ervaringen met Samsung SSD's en wilde haar laptop nog een kans geven door dit model te installeren. Makkelijk te installeren en van degelijke kwaliteit. De laptop draait beter dan ooit tevoren en zeker in combinatie met de Samsung Magician software kan deze zeker nog wel even mee.