Samsung MU-PA1T0B - Reviews

Schrijfsnelheid
540 MB/s
Leessnelheid
540 MB/s

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung MU-PA1T0B op Kieskeurig.nl.

Rob 13-10-2020

SSD kan niet continu aangesloten zijn.

Geschreven voor: Samsung MU-PA1T0B

Volgens de fabrikant is het van belang om te weten dat de Samsung Portable SSD T5 "niet geproduceerd is om continu aangesloten te zijn, indien u dit wel doet kan het zo zijn dat software de SSD niet herkent. In dat geval moet u de SSD inderdaad loskoppelen en weer aansluiten."

Pluspunten

• snel
  • geluidloos

Minpunten

• niet continu aansluitbaar

Roland39 14-05-2020

Fantastisch snel

Geschreven voor: Samsung MU-PA1T0B

Deze SSD voor mijn verjaardag gevraagd begin mei, want ik had geen idee hoe ik mijn duizenden foto's van mijn mobiel vooral snel en veilig kon overzetten op een 'schijf'. Na research kwam ik terecht bij dit model. Ik ben er zo blij mee. Hij heeft mijn 15000 foto's direct opgeslagen. De SSD is direct te koppelen aan je telefoon. Werkt fantastisch en snel.

Davor 06-05-2020

Ideaal voor op reis, razendsnel en klein

Geschreven voor: Samsung MU-PA1T0B

Ik heb Portable SSD T5 Black 1TB aangeschaft voor snelle back-ups en voor op reis. Hij is razendsnel op desktop (Windows10) voor beide schrijven en lezen. Op smartphone (Android) is het lezen zeer snel, schrijven duurt wat langer. Ik heb hem eerst op desktop aangesloten, set-up gedaan, en daarna met behulp van Samsung Portable SSD app op smartphone gebruikt. De set-up heb ik met data versleuteling gemaakt. Back-ups die zijn op desktop gemaakt zijn moeiteloos op smartphone te lezen. Back-up van 10GB van foto’s op smartphone duurde 10 minuten, 1GB per minuut. Beide USB3.0 kabels zitten erbij: USB-C/USB-A en USB-C/USB-C. Ik vind hem een beetje duur, maar gezien prestaties, kan ik het product zeker aanbevelen.

MaaikeS 04-05-2020

Super snel en klein

Geschreven voor: Samsung MU-PA1T0B

Mijn vriend heeft dezelfde portable SSD een klein jaar geleden gekocht, ik gebruik deze af en toe en daar ben ik zeer tevreden over. Zelf had ik nog een grote oude portable harde schijf die op stroom werkte en zeer langzaam was. Deze werkt super snel en is gemakkelijk mee te nemen. Daarnaast ben ik kort geleden geswitcht van een Windows naar Mac besturingssysteem. Deze SSD werkt goed op beide systemen, ook erg handig!
Daarnaast kan ik hem direct met de USB-C in mijn MacBook inpluggen, ook makkelijk!

djRob 04-05-2020

Super SSD voor on-the-road

Geschreven voor: Samsung MU-PA1T0B

Ik gebruik mijn 2e T5 (heb ook een 500GB) voor mijn werk als DJ.
Mijn complete muziekverzameling heb ik zo compleet bij me op 1 SSD.
Icm de Pioneer CDJ2000 spelers werkt hij super! Is snel met zoeken, laden etc.
Raadt hem te zeerste aan aan dj's die ook veel muziek mee willen/moeten nemen naar hun gig.
De 1TB versie gebruik ik als "hoofd" ssd, de 500GB is als backup mocht de andere speler ermee ophouden, of iemand trekt hem er per ongeluk uit.

Herwin 02-05-2020

Handig in formaat en snelheid

Geschreven voor: Samsung MU-PA1T0B

Deze week deze SSD T5 1TB gekocht als handige back-up voor mijn bestanden.
Aangezien ik liever niet met een cloud werk is deze compacte en lichte SSD een prima oplossing om mijn bestanden overal en veilig bij de hand te hebben.
plus punten
+ klein en licht van Aluminium behuizing
+ 540 MB/s Schrijfsnelheid
+ geen extra stroom nodig
+ schokbestendig
+ beveiligd met paswoord

Minpunten
- Prijzig

Anoniem 01-05-2020

Super mooi klein!

Geschreven voor: Samsung MU-PA1T0B

Snel, klein en stijlvol. Zeker in de lijn van alle Samsung producten. Naast mijn samsung laptop die in dezelfde stijl is.

Maartenp 01-05-2020

Degelijk & betrouwbaar

Geschreven voor: Samsung MU-PA1T0B

Als fotograaf heb ik heel wat opslagruimte nodig. Het is ondertussen mijn 3e Samsung T5 SSD, aangezien ik erg tevreden ben van de kwaliteit en duurzaamheid. Klein en dus ook heel gemakkelijk mee te nemen.

Jaap11 30-04-2020

Super kleine en snelle Hard drive

Geschreven voor: Samsung MU-PA1T0B

Heel blij met de T5 van samsung. Hij is klein van formaat en groot genoeg voor opslag. Na een shoot wil je graag een back-up maken en dat is/was wel eens wachten tot die klaar is. De T5 is wel lekker snel en als ik het goed plan is hij sneller klaar dan dat ik kan opruimen. Heel blij mee.

lairnoc 29-04-2020

SSD snel en compact

Geschreven voor: Samsung MU-PA1T0B

Ik heb de Samsung portable SSD T5 gekocht als opslagmedium voor mijn camera's in de auto. 1 Tb lekker ruim en veel sneller dan mijn oude USB stick. Daarnaast was ik bijzonder positief verrast door de grootte (kleine formaat). Ook was ik blijdat er ook 2 kabels bij zaten.

Kevin212 29-04-2020

Samsung Portable SSD T5

Geschreven voor: Samsung MU-PA1T0B

Onlangs deze externe SSD schijf aangeschaft voor videobewerking. De schijf voldoet aan alle verwachtingen en is razend snel. Hij voelt degelijk aan en door het compacte formaat is hij makkelijk mee te nemen op reis. dankzij de meegeleverde USB-C kabel heb ik geen verloopstuk nodig naar mijn laptop.

Das82 29-04-2020

Lekker klein, super snel!

Geschreven voor: Samsung MU-PA1T0B

Ik ga de SSD nu heel snel gebruiken. Is super klein, past in je handpalm en dus gemakkelijk mee te nemen. Zeker nu met wisselen tussen thuiswerken en op het werk, onmisbaar.

Santozz 29-04-2020

Super portable, resistent and reliable! Also fast!

Geschreven voor: Samsung MU-PA1T0B

Very small and portable SSD! Reliable and fast, althought the new Samsung X5 is much more fast but also much more expensive. This is smaller than a typicall SSD and it comes with 2 cables, one USB A - USB C and One USB A - USB A.

Brands 29-04-2020

Compact & supersnel

Geschreven voor: Samsung MU-PA1T0B

Een geweldige SSD voor een goede prijs. Ik had niet verwacht dat hij zo klein zou zijn. De twee bijgeleverde kabels zijn handig, aangezien ik ook een oudere PC heb zonder USB-C aansluiting.

Ook de privacy is goed geregeld, je kan een wachtwoord instellen die je moet invoeren als je de SSD in je PC steekt.

mustafa s 29-04-2020

Geweldige apparaat!

Geschreven voor: Samsung MU-PA1T0B

İk heb dit product pas gekocht en ik ben er heel tevreden mee met mijn portable SSD T5.Super klein formaat!

Steef222 25-04-2020

Supersnel!

Geschreven voor: Samsung MU-PA1T0B

Vorige week gekocht en overzetten van bestanden gaat supersnel. Mooi compact formaat als je het vergelijkt met de oude harde schijven. Zeer blij mee!

Carlo92 24-04-2020

Makkelijk, klein en snel

Geschreven voor: Samsung MU-PA1T0B

schijfje is een mooi klein model en lekker snel, ideaal voor duizend-en-een dingen. Heb hem zelf gekocht voor PS4 uitbreiding, maar zou hem ook goed aan mijn NAS kunnen hangen of voor werk gebruiken. Helaas wat duur om er veel te kopen ;P

Linda_R 23-04-2020

Zeer betrouwbare externe schijf

Geschreven voor: Samsung MU-PA1T0B

Erg blij met deze externe schijf. We hadden er al eerder één aangeschaft voor opslag van foto- en videobestanden, maar hadden toch meer ruimte nodig. De keuze voor dezelfde was snel gemaakt; fijn pocket formaat, lichtgewicht, erg betrouwbaar, nooit meer bang om bestanden kwijt te raken. En in het doosje zitten altijd twee type snoertjes. Heel blij mee!

RL71 22-04-2020

Mooi uiterlijk, strakke behuizing. Goeie kabels

Geschreven voor: Samsung MU-PA1T0B

In een andere bestelling had ik een andere SSD (ander merk) aangeschaft maar heb deze geretourneerd en de T5 1TB besteld. De reviews waren beter (sneller) en ik vind de behuizing van de T5 mooier. Deze is ook minder gevoelig voor stof dan de andere SSD. Tevens is de kwaliteit van de kabels van de T5 bete: langer, dikker en twee lossen kabels ipv een hulpstukje. Op de T5 zit ook een klein lampje zodat je ziet dat de SSD is aangesloten.

Johan242 20-04-2020

Portable SSD T5 - Super compacte en snelle ssd!

Geschreven voor: Samsung MU-PA1T0B

Deze maand een portable SSD T5 gekocht. Zeer tevreden met deze aankoop! Lichte, snelle en kleine SSD! Ongeveer zo groot als een pinpas en denk iets dunner als een luciferdoosje! Makkelijk om mee te nemen. Geleverd met twee kabeltjes. Aansluiten op een gewone usb aansluiting of op een usb-c. Voor pc of je telefoon/tablet. Werkt perfect met Windows/Android (pc, telefoon en tablet) met beveiligingscode (Mac niet getest). Even switchen tussen meerdere apparaten is zo gedaan! Mooie zwarte kleur. Top!