Samsung T5 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung T5 op Kieskeurig.nl.

Rob 13-10-2020

SSD kan niet continu aangesloten zijn.

Geschreven voor: Samsung T5

Volgens de fabrikant is het van belang om te weten dat de Samsung Portable SSD T5 "niet geproduceerd is om continu aangesloten te zijn, indien u dit wel doet kan het zo zijn dat software de SSD niet herkent. In dat geval moet u de SSD inderdaad loskoppelen en weer aansluiten."

Pluspunten

• snel
  • geluidloos

Minpunten

• niet continu aansluitbaar

Soja 14-05-2020

Snel en compact

Geschreven voor: Samsung T5

Niet al te duur en heeft een mooi design. Kan bijna overal meenemen omdat het compact is. In mijn redelijk smalle laptoptas pas die er zo tussen.

Roland39 14-05-2020

Fantastisch snel

Geschreven voor: Samsung T5

Deze SSD voor mijn verjaardag gevraagd begin mei, want ik had geen idee hoe ik mijn duizenden foto's van mijn mobiel vooral snel en veilig kon overzetten op een 'schijf'. Na research kwam ik terecht bij dit model. Ik ben er zo blij mee. Hij heeft mijn 15000 foto's direct opgeslagen. De SSD is direct te koppelen aan je telefoon. Werkt fantastisch en snel.

Anoniem 14-05-2020

Perfect!

Geschreven voor: Samsung T5

Ik heb dit ongeveer anderhalve maand geleden gekocht en ben er erg tevreden mee. Werkt precies zoals ik had verwacht en is klein en compact.

Blije klant 13-05-2020

Niets te klagen!

Geschreven voor: Samsung T5

Zuiver geluid, ook op de lange termijn doet de muziek geen pijn aan je oren. Ik zou dit product zeker aanraden! Ik heb hier zeker mijn geld goed besteed.

Thomas96 12-05-2020

Razendsnelle compacte SSD

Geschreven voor: Samsung T5

Goede prijs/kwaliteit verhouding van deze razendsnelle SSD met wachtwoordbeveiliging.
Jammer dat er geen kabel met USB-C naar Micro-USB bij zit. Grote voordeel is dat de SSD zowel op Windows als Android direct werkt. Overzetten van bestanden was nog nooit zo gemakkelijk! Het minimalistische design is erg net afgewerkt. Ik raad dit product zeker aan.

Abhijeet 08-05-2020

Fast, compact, lightweight and reliable.!

Geschreven voor: Samsung T5

The SSD is a fast and reliable alternative to increase your storage. Supports all formats.
Works well with my new and old laptops.

Davor 06-05-2020

Ideaal voor op reis, razendsnel en klein

Geschreven voor: Samsung T5

Ik heb Portable SSD T5 Black 1TB aangeschaft voor snelle back-ups en voor op reis. Hij is razendsnel op desktop (Windows10) voor beide schrijven en lezen. Op smartphone (Android) is het lezen zeer snel, schrijven duurt wat langer. Ik heb hem eerst op desktop aangesloten, set-up gedaan, en daarna met behulp van Samsung Portable SSD app op smartphone gebruikt. De set-up heb ik met data versleuteling gemaakt. Back-ups die zijn op desktop gemaakt zijn moeiteloos op smartphone te lezen. Back-up van 10GB van foto’s op smartphone duurde 10 minuten, 1GB per minuut. Beide USB3.0 kabels zitten erbij: USB-C/USB-A en USB-C/USB-C. Ik vind hem een beetje duur, maar gezien prestaties, kan ik het product zeker aanbevelen.

MaaikeS 04-05-2020

Super snel en klein

Geschreven voor: Samsung T5

Mijn vriend heeft dezelfde portable SSD een klein jaar geleden gekocht, ik gebruik deze af en toe en daar ben ik zeer tevreden over. Zelf had ik nog een grote oude portable harde schijf die op stroom werkte en zeer langzaam was. Deze werkt super snel en is gemakkelijk mee te nemen. Daarnaast ben ik kort geleden geswitcht van een Windows naar Mac besturingssysteem. Deze SSD werkt goed op beide systemen, ook erg handig!
Daarnaast kan ik hem direct met de USB-C in mijn MacBook inpluggen, ook makkelijk!

djRob 04-05-2020

Super SSD voor on-the-road

Geschreven voor: Samsung T5

Ik gebruik mijn 2e T5 (heb ook een 500GB) voor mijn werk als DJ.
Mijn complete muziekverzameling heb ik zo compleet bij me op 1 SSD.
Icm de Pioneer CDJ2000 spelers werkt hij super! Is snel met zoeken, laden etc.
Raadt hem te zeerste aan aan dj's die ook veel muziek mee willen/moeten nemen naar hun gig.
De 1TB versie gebruik ik als "hoofd" ssd, de 500GB is als backup mocht de andere speler ermee ophouden, of iemand trekt hem er per ongeluk uit.

vanv 04-05-2020

Heel tevreden

Geschreven voor: Samsung T5

Heb deze externe SSD aangekocht als vervanging van mijn oude hardeschijf. Het is een compact en mooie SSD. De beveiliging met wachtwoord vind ik helemaal top, al is het nadeel dat je nooit meer aan je gegevens kan indien je het wachtwoord verliest of vergeet. De SSD werkt heel snel, mij hoor je niet klagen. Het is ietwat prijzig, maar prijs-kwaliteit dik oké!

Guidosteek 04-05-2020

Mooi compact design

Geschreven voor: Samsung T5

Het product heeft een mooi compact design. Fijn dat de goede kabels met klittenband om ze bij elkaar te houden erbij zitten. Makkelijk overal je bestanden bij de hand

PeterB1 04-05-2020

Fantastisch ding en super snel!

Geschreven voor: Samsung T5

Gekocht als backup voor vaste pc. Via oude HDD 550GB gecopieerd in minder dan 1.5 uur op via usb 3.0. Echt heel snel ding die nog veel sneller gaat van SSD naar SSD. Zeer tevreden ook over de plug & Play, alles klopt gewoon.

Anoniem 04-05-2020

Werkt enorm snel

Geschreven voor: Samsung T5

Deze SSD is precies waar ik naar opzoek was. Op mijn Ps4 kan ik nu zware spelen heel de dag laten lopen zonder enige vertraging of slechte pixels te krijgen. Zeer tevreden over de aankoop, en je krijgt waar je voor betaald.

Motormuisje 04-05-2020

Geweldig product

Geschreven voor: Samsung T5

Van de week mijn Samsung SSD ontvangen voor Time Machine backups van mijn MacBook i.v.m. bedrijfsgegevens. Werkte perfect! Geen gedoe en zo ingesteld. Binnen 5 minuten had ik mijn eerste time machine versie aanstaan! :)

HennyW 04-05-2020

compact en supersnel

Geschreven voor: Samsung T5

Samsung T5 gekocht als extra opslag van mijn (all in one) Pc, overtreft alle verwachting. Dankzij het compacte formaat makkelijk achter het beeldscherm te platten. Installatie in no time en werkt supersnel. Top aankoop!

Prashant 03-05-2020

Handige Opslag

Geschreven voor: Samsung T5

Ik moest een backup maken van mijn harde schijf (oude laptop).
Met de portable SSD duurde dit voor 200 GB maar een half uurtje.
Voor mij was dit supersnel en het is klein genoeg zodat het in mijn broekzak past.

WhiteGhost221 02-05-2020

Snel, Makkelijk en Compact

Geschreven voor: Samsung T5

Heerlijk gevoel om de verpakking te openen en een lekker compacte ssd te zien! lekker snel apparaatje en binnen 2 sec bruikbaar.

Herwin 02-05-2020

Handig in formaat en snelheid

Geschreven voor: Samsung T5

Deze week deze SSD T5 1TB gekocht als handige back-up voor mijn bestanden.
Aangezien ik liever niet met een cloud werk is deze compacte en lichte SSD een prima oplossing om mijn bestanden overal en veilig bij de hand te hebben.
plus punten
+ klein en licht van Aluminium behuizing
+ 540 MB/s Schrijfsnelheid
+ geen extra stroom nodig
+ schokbestendig
+ beveiligd met paswoord

Minpunten
- Prijzig

Andreske02 02-05-2020

Super snel, veilig en compact!

Geschreven voor: Samsung T5

De portable ssd is super snel geleverd geweest en het eerste wat ik opmerkte was hoe compact het was. Heb hem meteen getest en heb 15 gb in par sec kunnen overzetten. Het is ook handig met het paswoord dat je moet instellen en dat je dit op alle toestellen kan gebruiken. Super content van! Zeker een aanrader.