Virtufit Etappe 1 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 29 reviews die zijn achtergelaten voor de Virtufit Etappe 1 op Kieskeurig.nl.

Jennifer 17-10-2017

Stevige fiets, makkelijk in elkaar te zetten

Geschreven voor: Virtufit Etappe 1

Stevige fiets met een mooie uitstraling. Deze fiets is ideaal voor thuisgebruikers die toch fanatiek willen fietsen. Blijft door het zware vliegwiel goed staan. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Scherm met duidelijke informatie qua afstand, tijd, calorien, alleen jammer dat deze geen licht geeft en lastiger af te lezen is in het donker. Informatieve spinning dvd ontvangen. Enige minpuntje is dat de fiets wat herrie maakt als de weerstand wordt verzwaard.

Pluspunten

• Stevige fiets
  • Mooi uitstraling
  • In hoogte verstelbaar zadel en stuur
  • Duidelijke fietscomputer
  • Makkelijk verrijdbaar door wieltjes

Minpunten

• Maakt geluid als weerstand wordt verzwaard
  • Schermpje heeft geen licht

Ali 27-02-2018

10 km per dag!

Geschreven voor: Virtufit Etappe 1

10 km per dag kan goed en vermakelijk. Spinnen gaat goed en stabiel. Ook geen geluidjes. Ook display die goed werkt

Pluspunten

• Goed spinnen
  • Niet schuiven
  • Display

Jessica 31-12-2020

Goede prijs-kwaliteit

Geschreven voor: Virtufit Etappe 1

Onze keuze viel op deze fiets vanwege de goede reviews en omdat deze er degelijker uitzag dan de fietsen die net iets goedkoper waren. En degelijk is hij zeker! Hij weegt aardig wat en dat maakt dat hij stevig staat en je niet zit te wiebelen op de fiets (wat ik bij het testen van goedkopere versies wel een paar keer had). Makkelijk in elkaar te zetten en bijna alles is af te stellen op je lengte. De draaiknop voor weerstand was voor mij even wennen omdat het een wieltje is en ik ben in de sportschool een grote knop gewend, maar deze fiets is een hele goede keuze voor thuisgebruik en de prijs zeker waard!

Pluspunten

• Degelijk
  • Makkelijk in elkaar te zetten

Minpunten

• Bekerhouder is niet zo stevig

Rouslan 24-10-2020

Stabiel toestel

Geschreven voor: Virtufit Etappe 1

Ik ben 194 cm/100kg daarom was ik ongerust of het toestel stabiel genoeg zou zijn voor mij. Na veel onderzoek te hebben gedaan besliste ik om dit toestel te kopen.
Mijn ervaringen zijn heel positief. Toestel is heel stabiel zelfs als ik op de pedalen sta, heel stil en comfortable in gebruik.
Montage ging ook vlot.

Pluspunten

• Stabiel
  • Stylisch
  • Montage

Minpunten

• Montage van pedalen

Hendrik 21-10-2020

Super spinningbike

Geschreven voor: Virtufit Etappe 1

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Werking is perfect en duidelijke beschrijving.
Ben zeer tevreden met deze aanschaf.

Peter 21-10-2020

prettig apparaat om gevarieerd te trainen

Geschreven voor: Virtufit Etappe 1

Op de zoektocht naar een spinbike ben ik uiteindelijk uitgekomen bij de VirtuFit Etappe 1 Spinbike. Het apparaat voldoet aan de verwachtingen en aan mijn wensen. Als actief sporter voldoet de spinbike aan mijn behoefte om gevarieerd te kunnen trainen. De spinbike is stabiel, stil en eenvoudig te verplaatsen. Een goede aanschaf.

Pluspunten

• stevig en stabiel
  • geruisloos
  • weerstand redelijk goed instelbaar

ak 20-10-2020

super fietsje.

Geschreven voor: Virtufit Etappe 1

Super spinbike voor weinig. Na bestellen volgende dag al in huis. Het monteren duurde ook maar een kwartier. Laat het slechte weer maar komen.

Pluspunten

• goede stevige fiets
  • hartslagmeter werkt met willekeurige borstband.

Edwin 20-10-2020

Goede prijs-kwaliteitverhouding - Nederlandse handleiding

Geschreven voor: Virtufit Etappe 1

Was op zoek naar een nieuwe spinbike. Deze spinbike voldoet aan mijn verwachtingen. Hij was makkelijk in elkaar te zetten, is fluisterstil en rijdt soepel.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteitverhouding
  • Zadel
  • Fluisterstil
  • Nederlandstalige handleiding
  • Makkelijk in elkaar te zetten

Minpunten

• LCD-scherm (niet goed leesbaar)
  • stuur niet naar voren of achter in te stellen
  • Blokrem (geen magneetrem)

Benny 20-10-2020

Zeer goede spinningfiets

Geschreven voor: Virtufit Etappe 1

Ben zeer tevreden van de fiets, zit goed, is zeer stil. Ik fiets er 4 à 5 maal per week op en het verveelt niet

Arlette 29-10-2019

Uitstekende Spinning-bike met nog betere service!

Geschreven voor: Virtufit Etappe 1

Om als sportfietser door de wintermaanden heen te komen het besluit genomen een eigen spinning-bike aan te schaffen. Het blijkt een juiste keus geweest. Voor een beetje extra geld wordt de fiets door een monteur naar boven gebracht en volledig in elkaar gezet.
Een irritant piepend geluid wordt veroorzaakt door te veel wrijving in het weerstandsmechanisme. Dit lost Fitwinkel direct op door een potje vet op te sturen. Hoe simpel kan het zijn!
De fiets is nu fluisterstil. Hij is stabiel, degelijk en ik heb er bijzonder veel plezier van. De display is inderdaad niet verlicht. Ik maak er geen gebruik van en dus heb ik er geen last van.

Pluspunten

• Prima levering door monteur
  • Stabiele en degelijke fiets
  • Uitstekende service door Fitwinkel
  • Mogelijkheid afterpay
  • Goede kwaliteit-prijs verhouding

Minpunten

• Vaseline voor viltje niet standaard meegeleverd

N Admiraal 25-10-2019

Prima spinningfiets

Geschreven voor: Virtufit Etappe 1

Voor de prijs een prima stevige spinningfiets.
Makkelijk in elkaar te zetten. Genoeg instellingsmogelijkheden.
Verwacht geen spinningfiets van € 2500,- voor iemand die heel fanatiek spinning doet als sport.
Maar voor 99% van de mensen een prima fiets voor thuis om te gebruiken.

Pluspunten

• degelijk
  • stevig
  • prijs

Carine Strampel 24-10-2019

Review virtufit etappe 1

Geschreven voor: Virtufit Etappe 1

Om de wintermaanden te overleven heb ik een paar weken geleden de virtufit etappe 1 spinbike aangeschaft. Mijn ervaring met het product is tot op heden zeer positief. Het zelfstandig installeren ging zeer eenvoudig. Ik had vooraf wat twijfels over de stabiliteit van de fiets meden vanwege mijn lichaamslengte en gewicht (wat iets hoger dan gemiddeld is). Maar ook op de maximale zadelhoogte staat de spinbike erg stabiel op de grond! 100% veilig dus. Daarnaast is de spinbike erg stil in gebruik waardoor niemand in huis er verder last van heeft. Inmiddels heb ik ook een paar keer gebruik gemaakt van de dvd, handig toevoeging alleen de opties qua training zijn gering. Maar al met zeer tevreden en de aankoop heeft al mijn verwachtingen waargemaakt.

Pluspunten

• Stil in gebruik
  • Eenvoudig te installeren
  • Erg stabiel

Minpunten

• Dvd weinig opties

Steven Maaswinkel 08-10-2019

Bezwijkt niet onder druk

Geschreven voor: Virtufit Etappe 1

Prima spinning bike. Frame bezwijkt niet omder druk van mijn 105 kilo staand op de trappers. Alleen displaytje werkt wisselvallig en slecht leesbaar. Maar voor deze prijscategorie is dat geen echt euvel.

Pluspunten

• Stabiele trap
  • Versnellingsknop

Minpunten

• Display

Marco 07-10-2019

Mooie moderne uitvoering, vooral stevig

Geschreven voor: Virtufit Etappe 1

Product gekocht na beoordelingen op internet gelezen te hebben en product voldoet goed. Is zwaar en massief van uitvoering, makkelijk in elkaar te zetten en handzaam te verplaatsen door wieltjes eronder

Pluspunten

• stevig
  • snel in elkaar te zetten

Vdakkervincent 29-09-2018

Wintermaatje

Geschreven voor: Virtufit Etappe 1

Deze spinfiets gekocht om in de winter toch de nodige km’s te maken. Apparaat functioneert prima en erg makkelijk in gebruik. Monteren van de spinfiets was overigens een fluitje van een cent!

Pluspunten

• Eenvoud

Mautje 28-09-2018

Prettig vliegwiel

Geschreven voor: Virtufit Etappe 1

Voor deze prijs toch een prima spinner. Vliegwiel is zwaar en maakt de beweging erg prettig, van alle gemakken voorzien zoals drinkhouder, verstelling van stuur/zadel etc.. Scherm was in het begin niet of niet goed leesbaar. Dit is gelukkig erg snel opgelost met een nieuw scherm. Dat noem ik nog eens top service van virtufit!

Pluspunten

• Service
  • Vliegwiel

Minpunten

• Scherm

FeliciaM 26-09-2018

Blije buren!

Geschreven voor: Virtufit Etappe 1

Ik heb het toestel nu een aantal weken in gebruik en ik moet zeggen wat fijne een spinbike!

Vanaf het begin geniet ik er van, de spinbike maakt bijna geen geluid, biedt genoeg weerstand en is verstelbaar. Hierdoor is het apparaat ook savonds te gebruiken zonder dat buren hier last van ondervinden. Helaas moet er wel een goede verlichte ruimte zijn want het scherm is niet verlicht.

• Lengte

Minpunten

• Geen verlicht scherm

Tom Peters 26-02-2018
  • Product gekregen

Simpele, maar goede spinner

Geschreven voor: Virtufit Etappe 1

Ik heb het toestel nu 1 maand in gebruik en ben er erg tevreden mee! De spinnige is erg stil en registreert alle gegevens. Slaat de gegevens helaas niet op maar dit is niet zo'n groot probleem.

• Weerstand
  • Computer

Guido 23-02-2018

Sterk apparaat

Geschreven voor: Virtufit Etappe 1

Sterk apparaat, kan er goed op los gaan. Hij verschuift niet. Ook kan ik er heel licht op trainen en display werkt goed. Aantal weken in gebruik en de prijs kwaliteit verhouding blijft goed.

Pluspunten

• Display
  • Sterk

Minpunten

• Wiel

Henk-Jan 19-02-2018

Geen mankementen

Geschreven voor: Virtufit Etappe 1

Geen mankementen. Doet wat de spinbike moet doen. Traint goed, ziet er mooi uit en heeft veel opties.

Pluspunten

• Fietsen
  • Opties