Virtufit Etappe 1 Spinbike - Reviews

enkele rem
Zadel horizontaal verstelbaar
Gewicht vliegwiel
22 kg

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Jennifer 17-10-2017 Product paar weken in bezit

Stevige fiets, makkelijk in elkaar te zetten

Stevige fiets met een mooie uitstraling. Deze fiets is ideaal voor thuisgebruikers die toch fanatiek willen fietsen. Blijft door het zware vliegwiel goed staan. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Scherm met duidelijke informatie qua afstand, tijd, calorien, alleen jammer dat deze geen licht geeft en lastiger af te lezen is in het donker. Informatieve spinning dvd ontvangen. Enige minpuntje is dat de fiets wat herrie maakt als de weerstand wordt verzwaard.

Pluspunten

• Stevige fiets
  • Mooi uitstraling
  • In hoogte verstelbaar zadel en stuur
  • Duidelijke fietscomputer
  • Makkelijk verrijdbaar door wieltjes

Minpunten

• Maakt geluid als weerstand wordt verzwaard
  • Schermpje heeft geen licht

Moniek 14-06-2017 Product paar weken in bezit

Stabiele spinbike voor juiste prijs

Deze spinbike geeft waar voor je geld. Het is een stabiel apparaat voor een goede prijs. Verplaatsen is makkelijk en waterpas stellen is mij goed bevallen vanwege de oneffen ondergrond.

Pluspunten

• Verplaatsen
  • Stabiel
  • Waterpas
  • Prijs kwaliteit

JayV1971 23-09-2015 Product paar weken in bezit

was zoekende naar een stevige spinbike voor intensieve training en die heb ik gevonden! Geprobeerd in de winkel en de verkoper was ook enthousiast over deze spinbike. fietst super en zit ook prettig, wel fijn aangezien ik soms best lang train. ook vind ik het erg handig dat er een drinkfles en drinkleshouder werd meegeleverd en er een computer op zit. Fietsen maar!