Canon EOS 200D + EF-S 18-55mm 4.0-5.6 IS STM zwart - Reviews

24,2 MP
Filmen in full-HD
Filmen in Full-HD
3 inch scherm

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.nl.

Axel 27-08-2017 Product paar weken in bezit

Klein maar moet niet onderdoen voor de grotere modellen.

Had dringend een niet al te groot,degelijk fototoestel nodig,dus ik naar Kamera Express in Antwerpen met de Canon EOS 1300D in gedachten.Na wat overleg is het dan uiteindelijk een EOS 200D geworden omdat die de laatste nieuwe Digic 7 beeldprocessor heeft waardoor sneller foto's achter elkaar kunnen genomen worden en voorzien is van een 24,2 megapixel en Dual Pixel CMOS AF Systeem,heeft ook wifi en bluetooth wat erg leuk is om een groepsfoto te maken waar je zelf ook bij op staat en eigenlijk toch door je camera kijkt via je smartphone en bovendien de GPS locatie van diezelfde smartphone ook nog eens aan de foto is toegevoegd.In Japan heb ik hem overal mee naartoe genomen omdat hij bijna niks weegt en erg klein is voor een DSLR.De foto kwaliteit is zeer goed,en het toestel is erg handig in gebruik en heeft zelfs een touchscreen (kantelbaar) om instellingen te veranderen of zelfs foto's mee te maken.Zoals gebruikelijk bij een instap model van Canon passen er zowel EF-S als EF lenzen op waardoor er een ruime keuze aan duur en goedkoop glas is.Ben ook zeer tevreden van Kamera Express (Antwerpen),zeer veel keuze in de winkel en degelijke uitleg van zeer professionele medewerkers.In het kort,zeer tevreden over de aankoop!

Pluspunten

• Digic 7
  • Dual Pixel CMOS AF Systeem
  • Wifi
  • Bluetooth
  • Scherpe foto's

Minpunten

• maar 9 punt AF systeem