Canon EOS 1300D + 18-55mm IS II + 100EG Tas + 8GB SD - Reviews

18 MP
3,0 inch
Formaat beeldsensor
22.3 x 14.9 mm

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Stef 18-09-2016 Product paar dagen in bezit

goede camera voor beginners

ik heb voor de Canon 1300D gekozen als mijn eerste spiegel reflex camera.
een super toestel werkt snel en maakt heldere scherpen foto's.
een perfeckten camera om weg wijs te worden in de fotowereld.
alle knoppen zijn goed met een hand te bedienen. de body ligt fijn in de hand je hebt voldoende grip. ook de ingebouwde wifi en nfc verbinding maakt het makkelijk om gelijk je foto's op je telefoon te zetten.

Pluspunten

• goede bediening
  • licht
  • wifi en nfc

Laura 30-06-2016 Product paar dagen in bezit

gebruiksvriendelijke camera

Fijne lichtgewicht camera. Makkelijk in gebruik. Door een klik zijn de foto's direct te plaatsen op iPad of iPhone. Mooie prijs voor een goede camera.

L de Boer 10-04-2017 Product paar weken in bezit

Top camera!

Voor een maand geleden deze camera aangeschaft als cadeau voor mijn vriend. Als beginnen en "hobby-fotograaf" is het een erg makkelijk, praktisch en handig toestel. De beschrijving was duidelijk en hebben wij dan ook goed doorgenomen voor een optimaal resultaat. Wat een verschil als je een gewone camera en telefoon bent gewend. Deze camera maakt echt geweldig mooie en scherpe foto's! Hij ligt niet zwaar in de hand en is gemakkelijk bedienbaar waardoor dit een camera is voor velen. Met zn 3 weken wordt ons dochtertje geboren, ik kan niet wachten totdat we geweldig mooie foto's van onze kleine meid kunnen maken! Helemaal enthousiast over de camera, dus echt een hele dikke aanrader! Op naar heel wat jaartjes fotografie plezier

Pluspunten

• Ligt goed stevig in de hand
  • Makkelijk voor beginners
  • Geweldig scherpe foto's