Canon EOS 1300D + 18-55mm IS II + 100EG Tas + 8GB SD zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon EOS 1300D + 18-55mm IS II + 100EG Tas + 8GB SD zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Astrid Rijnshoeven 31-05-2017

mooie foto's

Na een zoektocht deze mooie Camera voor vakantie Amerika. Om camera goed te kunnen bedienen cursus via de foto vakschool voor een kleine bijdrage. Makkelijk te bedienen door een zeer goede handleiding. Incl. prachtige tas

Pluspunten

• eenvoudig te bedienen
  • licht en stevige draagband

Minpunten

• geen

Daisy 01-05-2017

Prima kit!

Complete kit waar je gelijk mee aan de slag kunt! Je hoeft er in principe niks meer bij de kopen.
Alles zit zeer degelijk verpakt. Er zit een duidelijke handleiding bij de camera.
Camera ligt lekker in de hand en is goed te bedienen. Ik ben een beginnende fotograaf maar door de automatische stand kon ik meteen beginnen met foto's maken. Nu kan ik verder met het uitproberen van de verschillende instellingen.

De cameratas is zeer degelijk! Er zit een schouderriem bij en een heupriem die aan de buitenkant in de tas zit, erg handig. Je hoeft dus nooit met 2 losse riemen op pad.
Mijn body met lens eraan vast past makkelijk in de tas.

Pluspunten

• Degelijk verpakt
  • Duidelijke handleiding
  • Makkelijk bedienbaar
  • Stevige tas

L de Boer 10-04-2017

Top camera!

Voor een maand geleden deze camera aangeschaft als cadeau voor mijn vriend. Als beginnen en "hobby-fotograaf" is het een erg makkelijk, praktisch en handig toestel. De beschrijving was duidelijk en hebben wij dan ook goed doorgenomen voor een optimaal resultaat. Wat een verschil als je een gewone camera en telefoon bent gewend. Deze camera maakt echt geweldig mooie en scherpe foto's! Hij ligt niet zwaar in de hand en is gemakkelijk bedienbaar waardoor dit een camera is voor velen. Met zn 3 weken wordt ons dochtertje geboren, ik kan niet wachten totdat we geweldig mooie foto's van onze kleine meid kunnen maken! Helemaal enthousiast over de camera, dus echt een hele dikke aanrader! Op naar heel wat jaartjes fotografie plezier

Pluspunten

• Ligt goed stevig in de hand
  • Prijs
  • Makkelijk voor beginners
  • Geweldig scherpe foto's

Stef 18-09-2016

goede camera voor beginners

ik heb voor de Canon 1300D gekozen als mijn eerste spiegel reflex camera.
een super toestel werkt snel en maakt heldere scherpen foto's.
een perfeckten camera om weg wijs te worden in de fotowereld.
alle knoppen zijn goed met een hand te bedienen. de body ligt fijn in de hand je hebt voldoende grip. ook de ingebouwde wifi en nfc verbinding maakt het makkelijk om gelijk je foto's op je telefoon te zetten.

Pluspunten

• goede bediening
  • licht
  • wifi en nfc

Laura 30-06-2016

gebruiksvriendelijke camera

Fijne lichtgewicht camera. Makkelijk in gebruik. Door een klik zijn de foto's direct te plaatsen op iPad of iPhone. Mooie prijs voor een goede camera.