Mail mij als er prijzen beschikbaar zijn

Nikon D3 zwart

Nikon D3300 + AF-S DX NIKKOR 18-105mm zwart

Nikon D3300 + AF-S DX NIKKOR 18-105mm zwart
Bekijk alle Spiegelreflexcamera's

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Nikon D3 zwart op Kieskeurig.nl.

eafoto 12-06-2010
  • Product jaar of meer in bezit

Al een hele tijd in mijn bezit. Een super camera! Hier zal je geen spijt van krijgen! De Nikon D3s is nu net uit. Ook een super camera echter de D3 kan nog jaren mee.
Mocht je twijfelen tussen Nikon of Canon en heb je nog geen (niet veel) objectieven ga dan naar een goede fotozaak met een uitgebreide keuze zoals Camex, Konijnenberg, CameraTools oid. en vraag of je beide toestellen in je hand mag hoden en er mee mag fotograferen. Neem ff de tijd en neem pas dan je keuze. Een Canon is niet beter als Nikon en een Nikon is niet beter als Canon. Het maakt dus niets uit.

John123456789 19-08-2008
  • Product half jaar in bezit

9,6
Nikon D3, eindelijk een super camera! Heb hiervoor de nikon d2h en d1 gebruikt. De D3 is van een andere orde. Fullframe, iso tot 1600 perfect (bij 3200 onstaat ruis in de donkere partijen) goede witbalans, snel en degelijk. Deze camera is echt voor de professional die het beste verwacht wil hebben dat nu voorhande is. Oke, er canon heeft een body met 24miljoen pixels maar de 12,1 van de D3 is ruim genoeg.

Marcel Muller 24-05-2008
  • Product kwartaal in bezit

Eindelijk een serieuze (Full-frame) Nikon DSLR. Snel, ruisvrij tot ISO 1600 en met de F5 degelijkheid. Goed te gebruiken met bijna alle Nikkor objectieven en toebehoren. Wat ik mis: tweede statiefaansluiting op de zijkant! En... jammer dat het programma Camera Control Pro naderhand gekocht moet worden.