Yamaha BR15 - Reviews

Plaatsing
vloer

8,9

zado 28-10-2014 Product half jaar in bezit

na ca 20 dance feesten gebruikt te hebben met voornamelijk dance house en party muziek zijn de yamaha BR 15 nog steeds in voortreffelijke staat. Ook gebruik ik nog steeds mijn Sony 5x 120 watt versterker met daarop aangesloten een Numark mengpaneel waardoor je eenvoudig de hoge en lage tonen kan aanpassen. Als je deze boxen met 120 Watt aanstuurt is dit ruim voldoende. Ik vind de prijs/kwaliteit ervaring enorm goed.

zado 05-07-2014 Product half jaar in bezit

Gewoon topklasse product uit de yamaha fabrieken, nu 6 maanden in bezit . nog steeds onze Sony 5x 120 watt dolby surround versterker er op aangesloten. Super gaaf geluid met vette bas dankzij de 15 inch woofer. Geen gezeik met een losse baskast.
Heeft al de nodige feestjes meegemaakt en werkelijk iedereen stond versteld van het enorme volume zonder ook maar iets van vervorming.
Ik heb ze gekocht omdat als je "yamaha br15" googeld,je uitsluitend heel enthousiaste reactie's tegenkomt.
Ongelooflijke kwaliteit voor GEEN geld,mijn speakers hiervoor waren de Bose 801, deze doen er niets voor onder! en kosten 1/5 van de prijs.

zado 12-03-2014 Product kwartaal in bezit

Bij de BAX gekocht een setje Yamaha BR15 omdat ik mijn bose 802 verkocht heb. Mijn bevindingen zijn; Je koopt een compleet sijsteem dus geen SUBwoofer nodig, ruim voldoende laag aanwezig.
midden en hoog zijn ronduit sprankelend !Het geluid is in alle toonhoogte's geweldig ! Gewoon een goede allround speaker waar je een geweldig feest mee kan geven.
Ook als huiskamer hifi speaker prima te gebruiken. Alweer een zeer goed kwaliteitsproduct uit de Yamaha fabriek.
Waar je ook op internet deze speaker googeld , je zal alleen zeer enthousiaste recencies lezen, de reden ook waarom ik deze speaker heb gekocht