Samsung HW-R650 zwart - Reviews

bluetooth
Geluidsvermogen (gem.)
Type/soort
soundbar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung HW-R650 zwart op Kieskeurig.nl.

Nick 20-05-2019

Werkt super

Geschreven voor: Samsung HW-R650 zwart

Ik heb dit product nu een week in huis en ik kan zeggen dat ik zeer tevreden ben over de soundbar. Ik heb hem gekoppeld aan mijn Samsung smart tv en het is zeer fijn dat de soundbar tegelijk uitschakelt met de televisie. Ook het koppelen met je telefoon gaat soepel via bluetooth.
Het geluid is echt adembenemend en dat kom ook doordat de subwoofer zijn werk doet. Ik kan eigenlijk nog geen negatief punt bedenken

Pluspunten

• Goede bass
  • Helder geluid
  • Makkelijk te koppelen aan tv en telefoon

Minpunten

Gerard1965 29-01-2020

Niet tevreden

Geschreven voor: Samsung HW-R650 zwart

Ik heb de soundbar nu een paar maanden in gebruik maar vindt het geluid niet al te best vooral de Bas valt heel erg tegen en inderdaad dat hem hard moet zetten om er een beetje geluid lage tonen er uit te krijgen heb het ook meerdere malen gereset

Bert HH 07-01-2020

Goede prijs/kwaliteitsverhouding

Geschreven voor: Samsung HW-R650 zwart

4 sterren voor de soundbar: goed geluid voor deze prijs. De hoge tonen schieten m.i. wat tekort, toonregeling helpt niet genoeg. Daarom ook iets minder definitie van het middengebied en sub-laag. Wil je het allerbeste geluid dan zou ik voor een klasse duurder gaan. 1 ster eraf voor de bezorging; hoewel voor 14:30 besteld heb ik 4 dagen moeten wachten.
Niettemin tevreden voor wat je krijgt voor je geld.

PvdH 06-12-2019

Mooi geluid

Geschreven voor: Samsung HW-R650 zwart

vorige week gekocht en aangesloten op onze samsung tv echter valt geregeld heel even weg, is dit een installatiefout? Heb hier graag contact over

IamSkuliki 28-11-2019

Mooi geluid. Heldere Diepe en heldere midden tonen

Geschreven voor: Samsung HW-R650 zwart

In vergelijking met de harman versie moet ik zeggen dat de R650 zeker geen underdog is. Mooi geluid, heldere weergave en gaat behoorlijk hard. Met onze nieuwe Qled Tv van samsung is de set compleet. Wij gaan nog even bankhangen en genieten van onze nieuwe set!

Robert Delft 25-11-2019

Samsung HW-R650

Geschreven voor: Samsung HW-R650 zwart

geluid is Top! en zeker voor deze prijs! en de soundbar is mooi en slank staat top bij mijn samsung TV

Quint2002 12-10-2019

Fantastische soundbar!!!

Geschreven voor: Samsung HW-R650 zwart

Deze soundbar hw-r650 heeft een super sound!
Samen met bijpassende surround kit is het geluid geweldig!!
Zowel op laag of hoog volume klinkt het geluid zeer uitgebalanceerd!!!
Zeker een aanrader!!!!