Bose Soundbar 700 wit - Reviews

bluetooth
Type/soort
soundbar
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 35 reviews die zijn achtergelaten voor de Bose Soundbar 700 wit op Kieskeurig.nl.

Rvk 22-10-2018

Meer dan een soundbar

Geschreven voor: Bose Soundbar 700 zwart

Jarenlang hebben wij het 3-2-1 systeem gehad van BOSE, eventjes afgestapt op een soudnbar van een ander merk en toen de soundbar 700 voorbij kwam hebben wij geen minuut getwijfeld! Veelal is een soundbar een uitbreiding van het geluid van de tv, echter had deze 'soundbar 700' gewoon de 'BOSE 700' mogen heten en onder de categorie multiroomsysteem mogen vallen. Vooral zodra de voicecontrol van Alexa dadelijk ook in NL werkt is dit het centrum van de woonbeleving in eigen huis.
De led-indicator is deels met kleuren, waardoor de slechtziende en/of kleurenblinde hier, dit minder goed de status kan uitlezen.

Pluspunten

• Multiroom
  • Geluidskwaliteit
  • Vormgeving / Formaat

Ronald 21-10-2018

Vol geluid

Geschreven voor: Bose Soundbar 700 zwart

Voor deze prijs krijg je wel een mooi vol geluid. De huidige TV's blinken niet uit qua geluid. Een soundbar is dus geen overbodige luxe. De Bose soundbar 700 is één van de duurdere maar daar krijg je wel erg goed geluid voor terug. Naast het geluid heeft de soundbar verschillende mogelijkheden van gebruik. Door verbinding te maken met het Internet (bekabeld / Wifi) kun je direct je favoriete muziek beluisteren. Bij mijn eerdere soundbar moet kon dit alleen via de TV of via bluetooth, dat is bij de Bose vele malen makkelijker.
De soundbar 700 wordt gebruikt in combinatie met de Surround Speakers bij het kijken van 5.1 film aanbod zijn de speakers een welkome aanvulling. De speakers zijn draadloos verbonden met de bar en worden net als de installatie gekoppeld mbv de Bose Music App.
De installatie en configuratie van de bar en de speakers kost wel even wat tijd. De hele installatie verloopt via de Bose Music App die je stap voor stap door de installatie lijdt. Onderdeel van de installatie is de audiokalibratie waarbij met mbv de meegeleverde ADAPTiQ headset het geluid in de ruimte wordt gekalibreerd.
Naast een goed geluid oogt de soundbar ook mooi onder de tv. Hij heeft een strak en minimalistisch design. Wel zie je weinig gebeuren op de op bar en moet je obv verlichting weten wat de status is, dat is wat lastig.
De Soundbar 700 is zeker een aanrader, maar je moet er wel voor in de buidel tasten.

• Vebindingsmogelijkheden
  • Bediening

• Installatie

Fitter67 12-11-2018

Bioscoopgevoel voor thuis

Geschreven voor: Bose Soundbar 700 zwart

We hebben de Bose Soundbar 700 nu een paar weken in bezit in combinatie met de Bose surround speakers.

Het design is gewoon om stil van te worden, niets meer aan toe te voegen, strakker dan strak. De zwart glazen bovenkant maakt het meer dan af.
Installeren is een makkie, even de tijd er voor nemen en dan gaat het bijna vanzelf. dit kan echt iedereen met behulp van de applicatie via je telefoon (deze dien je wel eerst te downloaden). De gebruiksaanwijzing voor de verdere instellingen is wel een lastig dingetje om uit te zoeken.

Wat is het een genot om hiernaar te luisteren! Het geluid is echt meer dan super helder. Standje burenruzie heeft deze geen probleem mee (en wij wonen vrijstaand). Zelfs zonder bas module een absolute aanrader. Via verbinding met internet (bekabeld / Wifi) kun je al je favoriete muziek beluisteren. De koppeling met o.a. Spotify (premium account) en Deezer is eenvoudig te regelen.

Film kijken is een genot me deze Soundbar in combinatie met de surround speakers. Het geluid zo goed dat ik soms denk dat het echt is, laatst in een film regende het en ik dacht echt dat het buiten ook regende, zo echt klonk het.

En de bediening van alles is erg eenvoudig op een mooie functionele verlichte afstandbediening. Met deze afstandbediening kun je meerdere apparaten bedienen, alleen helaas niet het digitale tv kastje van de kpn (of ik heb nog niet uitgevonden hoe...)

Pluspunten

• strak design
  • heerlijk geluid

Joorl 21-10-2018

Ja, dit maakt het versc hil!

Geschreven voor: Bose Soundbar 700 zwart

Ja, dit maakt echt verschil met het geluid van je tv of van een normale Samsung soundbar. Hier merk je de echte kwaliteit van Bose, ik mis echter nog wel iets waarmee ik het aan de muur kan bevestigen of anders een stand er voor, zoals bij de surround speakers. Geluid is qua kwaliteit echt helemaal top en het design ziet er zoals je gewend bent gewoon goed uit.

Pluspunten

• kwaliteit
  • design

rickkert 21-10-2018

goed geluid

Geschreven voor: Bose Soundbar 700 zwart

Ik bezit momenteel een Bose - Bass Module 700 (EU) en een Bose Soundbar 700 (EU). Bij het ontvangen van het product had ik wel moeite met de installatie dit kwam doordat mijn telefoon te weinig opslag ruimte had. Nadat dit opgelost was ging de installatie voorspoedig. Het geluid is makkelijk in te stellen via de app. Doordat ik het systeem gekoppeld heb aan mijn KPN afstandsbediening heb ik niet meer 3 afstandsbedieningen nodig maar gaat de TV en de Bose systemen automatische bij als ik de KPN afstandsbediening pak. Het bioscoop gevoel komt echt naar boven. Ik ben zeer te spreken over dit prachtige systeem van Bose. Het kijken van films of het luisteren naar spotify is echt een beleving. Het lijkt net of je thuis in de Bioscoop zit. Bose maakt gebruik van de ruimte en de objecten in de woning. Door bij de installatie op 5 locaties in huis te gaan staan stelt hij zichzelf in op de juiste beleving.

Pluspunten

• disign
  • geluid

IoTFreak 01-04-2019

Achterhaald product voldoet niet aan de eisen van vandaag

Geschreven voor: Bose Soundbar 700 zwart

Ik ben uitgegaan van de kundigheid van de verkoper. Ik vroeg een oplossing waarbij ik alles kon doen middels mijn telefoon en geen afstandsbedieningen meer nodig had.
Helaas dit kan niet met de soundbar 700 van Bose.

De app is niet gebruiksvriendelijk en laat veel te wensen over. Ook het feit dat er geen OSD op de soundbar zit maakt de app helemaal onhandelbaar (Bose Music).

Er is maar 1 HDMI ingang die ook tevens als ARC poort dient dus moet je alles naar je TV doorsturen. Denk aan je Bluray en AppleTV bijvoorbeeld. Het is geen DLNA apparaat dus is niet e ontdekken in je eigen netwerk zonder de appte gebruiken. Als je dan toch afscheid wilt nemen van aansluitingen zou ikzelf TOS-link laten vervallen.

Over geluidskwaliteit valt te twisten echter met de Adaptiq ingericht is het geluid echt mooi overal in je kamer. Dus voor wat minder eissende gebruikers is dit zeker een elegante oplossing. Zeker met de Base Module 700 (optioneel) is het helemaal af en heb je geen gedoe meer met snoertjes.

Er zijn prijs kwaliteit verhoudend wel betere producten op de markt.

Pluspunten

• Kwaliteit van het geluid
  • Soundbar is lekker compact
  • Duidelijke quick install guide
  • Goede verpakking

Minpunten

• 1 HDMI poort
  • AB reageert traag en is van onprettig materiaal
  • Weinig informatie te vinden op de website
  • De app biedt weinig mogelijkheden
  • De app is zeer onvriendelijk en niet intuïtief

Andy 06-03-2019

Goed produkt

Geschreven voor: Bose Soundbar 700 zwart

Was enige tijd op zoek naar een goede soundbar had er een van Samsung, na geluisterd te hebben bij een speciaal zaak ben ik gaan Google's om een mooie prijs te zoeken voor de bose 700.
In Nederland is hij overal 899 euro, flink aan de prijs echter vlak over de grens bij Saturn stond het product voor 649 euro, dat gaf de doorslagen een dagje uit , geïnstalleerd en genieten van het mooie geluid.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Instalatie

John Ststue 12-11-2018

Mooi smal design en eindelijk WIT

Geschreven voor: Bose Soundbar 700 wit

Hoewel ik over het geluid niet volledig tevreden ben in verschil met mijn Surround receiver en 5.2 opstelling met losse boxen
Al ben ik nu wel gewend aan het geluid
Mijn losse audio gebruik ik alleen nog voor muziek.

Maar ik ben voor de nieuwe kopers wel blij dat de soundbar gelijk met de achterdpeakertjes nu eindelijk ook in het wit leverbaar is. Jammer dat Bose niet meteen gelijk de zwarte en witte uitvoering op de markt heeft gezet. Nu heb ik de zwarte uitvoeringen en daar baal ik een beetje van. Anders had ik de hele set in het wit gekocht dat had beter in mijn intetieur grpast

Pluspunten

• Goed voor films
  • Nu hele set in wit leverbaar

Minpunten

• Niet voor de echte muziek luisteraar
  • Geen fijnafstelling toonregeling

AcesHigh 05-11-2018

Geweldig geluid en makkelijk te installeren

Geschreven voor: Bose Soundbar 700 zwart

Ik heb de boze surround speakers samen met de soundbar 700 net een paar weken in huis. Het plezier begon al bij het uitpakken, alles is netjes verpakt en ziet er prachtig uit.

De installatie is heel makkelijk. Door verbinding te maken met het Internet (bekabeld / Wifi) kun je direct je favoriete muziek beluisteren. Soundbar aansluiten aan de tv kan via een HDMI eARC- of AR en/of optisch. Met de Bose Music-app dien je de installatie verder af te ronden. De applicatie lijdt je langs alle stappen, naderhand kun je enkele voorkeuren zelf aanpassen in de app. De surround speakers sluit je alleen aan op het lichtnet verder zijn ze draadloos. Ook deze kun je verder kalibreren met behulp van de app. Door de ADAPTiQ audiokalibratietechnologie pas je de soundbar aan aan de kamer, ongeacht de vorm en de meubels die erin staan.

De Bose Soundbar 700 wordt geleverd met een mooie verlichte afstandsbediening die geen gebruik maakt van infrarood maar van Bluetooth. Je kan dus vanuit elke hoek van de kamer met de soundbar communiceren. Je kan de afstandsbediening programmeren om je tv, kabel-/satellietdecoder, gameconsole, dvd- of Blu-ray speler of andere bron te bedienen. Erg handig om het aantal afstandsbedieningen te beperken.

Het geluid is zeer zuiver vanuit de soundbar, categorie multiroomsysteem is meer op zijn plaats. Ik heb alle soorten muziek afgespeeld van klassiek tot rock, van house tot blues en soul. Het klinkt allemaal super!! Wel mis ik diepte, een lekkere bas. Maar daar heb je de Bass module voor, die heb ik niet kunnen testen. De surroundspeakers daar en tegen vond ik een beetje tegenvallen. Het geluid klinkt ver en een beetje blikkerig en heeft niet heel veel invloed op de toch al goede surround prestaties van de soundbar zelf. Als je ze uitzet merk je het uiteraard wel maar ik vind het niet voldoende.

Muziek streamen kan via de Bose app en wordt dan gestreamed via je wifi systeem. Ik merkte vaak dat er geen goede verbinding was maar dat kan door mijn wifi dekking komen. Ik vond de Bose app niet echt handig om streamingdienst Spotify te gebruiken, ik gebruikte het liefst de Spotify app zelf en dan gewoon via bluetooth, dan had ik geen verbindings-problemen problemen. Je moet ook een premium account hebben wil je de Bose app gebruiken.

Al met al ben ik uitermate tevreden met de Soundbar en de surroundspeakers zijn een leuke aanvulling maar in mijn opinie geen must wel de Bass module voor meer diepte; een 8/10.

• Gebruikersgemak

• Lage tonen

Mil Leerwasser 31-10-2018

Stijlvol design, goed geluid

Geschreven voor: Bose Soundbar 700 zwart

De bose soundbar is een pareltje. Of ik nu aan het gamen ben, een film kijk of muziek draai voor mijn zoontje. Het geluid is op en top. Ik krijg er geen genoeg van. In combinatie met de surround speakers krijgt het geluid nog meer diepte.

De kwaliteit van het geheel is zoals je van Bose mag verwachten. Van de verpakking tot de afwerking. Super!

Uiteraard zijn er ook minpunten maar dat zijn er niet veel. Eén van de minpunten is de afstandsbediening. Die is erg groot en veel knoppen die ik niet gebruik. Wat wel weer mooi aan de AB is, is dat de toetsen bij aanraking oplichten zodat je ook in het donker op het juiste knopje drukt.
Nog een nadeel is dat de glasplaat bovenop de soundbar nogal gevoelig is voor stof en kindervingertjes.
Laatste nadeel is dat het voor mij onduidelijk is of de soundbar aan of uit staat. Eén ledlichtje had hier kunnen helpen.

Maar deze nadeeltjes zijn kleinigheidjes en worden weggevaagd door alle eerder genoemde pluspunten. Een absolute aanrader voor iedere liefhebber van goed geluid.

Pluspunten

• Geluid!
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Vlekgevoelig
  • Grote afstandsbediening

Rookie83 25-10-2018

Leuk voor niet veeleisende gebruiker

Geschreven voor: Bose Soundbar 700 zwart

Als audiofiel is het testen van een soundbar natuurlijk een uitdaging. Ik heb deze vergeleken met mijn 5.1 opstelling (zonder een merk te noemen). Ik mis de surroundbeleving van deze set. Enige sensatie bij films was voor mij ver te zoeken. De subwoofer die erbij zat geeft nog enige bass voor een klein beetje beleving, maar het ruimtelijke ontbreekt. Je hoort te weinig of een auto bijv van links naar rechts rijdt of dat een zwaard rond je hoofd zweeft.

Positief is de makkelijke app voor radio. Het is eenvoudig om radio te luisteren op dit apparaat of te gebruiken voor dieper geluid van de tv.

Zou ik deze aanraden voor films? Nee
Zou ik deze aanraden voor concerten? Nee
Zou ik deze aanraden voor radio? Ja, hier komt deze set wellicht nog het beste tot zijn recht.

Naar mijn mening rechtvaardigt deze set niet de hoge prijs. Alleen wanneer je weinig ruimte hebt en concessies wilt doen zou het een overweging zijn, maar er zijn betere sets voor dit geld te koop. Voor mijn gevoel zijn de soundbars die ik tot nu toe gehoord heb nog geen vervanger voor een home cinema set

Pluspunten

• Eenvoudige installatie
  • Strak design

• Ruimtelijk gevoel ontbreekt
  • Vlak geluid

lara94 17-10-2018

bose soundbar 700

Geschreven voor: Bose Soundbar 700 zwart

Sinds een week hebben wij de bose soundbar 700. Wat een mooi en zuiver geluid komt daar uit! Wij zijn er heel er blij mee. Wij kijken films ermee en luisteren muziek. Alles klinkt veel mooier uit de soundbar dan alleen uit je tv. Het design is ook heel mooi waardoor het niet eens opvalt dat dat een soundbar is. De bediening van de afstandsbediening is heel eenvoudig, Je kan al je apparaten er mee koppelen zodat je maar 1 afstandsbediening heb. De installatie van de soundbar ging ook heel soepel. Je kan ook je muziek apps er aan koppen waardoor je heel eenvoudig muziek kan luisteren. Er is een app van bose waar je dit kan koppelen. Ook geeft hij aan welk muziek ook eventueel leuk voor je kan zijn. Het is een investering maar zeker je geld waard ik zou het andere sowieso aanraden.

Pluspunten

• goed geluid
  • mooi design
  • eenvoudig in gebruik
  • 1 afstandsbediening

RS65 16-10-2018

Soundbar voor fijne geluids beleving

Geschreven voor: Bose Soundbar 700 zwart

Prachtig model en samen met de Bass box mijn favoriete geluidsset. Is ter vervanging van mijn audioset en biedt echt veel meer. Radio via de app, muziek via Bluetooth, tv en dvd via de optische verbinding. Alles zeer eenvoudig te installeren. De afstandsbediening vervangt ook echt alle andere en ziet er ook mooi uit. Ben er blij mee.

N Breebaart 06-03-2021

Geweldig geluid en surround effect

Ja, ik beveel dit product aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl
Geschreven voor: Bose Soundbar 700 zwart

Enkele maanden geleden de Bose Soundbar 700 aangeschaft met Bas module 500 van Bose.Een geweldige combinatie van surround en Bas geluid , ben zeer tevreden en geniet er dagelijks van. De bediening op je Mobiel of tablet is zeer eenvoudig, met andere woorden, een kind kan de was doen.Tot nu toe geen spijt van de aanschaf, denk erover om over te gaan van extra surround boxjes van bose om het helemaal compleet te maken, voordeel is dat alles draadloos is geen last van snoertjes.

Pluspunten

• Compact
  • Draadloos
  • Geen snoertjes
  • Oogt goed in het interieur
  • Bediening ook met stem

Antonofje 21-01-2021

Problemen en geen ondersteuning of service

Geschreven voor: Bose Soundbar 700 zwart

Na 5 dagen proberen, aansluiten, installeren, terugzetten op fabrieksinstellingen heb ik het opgegeven.

De problemen;
Geen ARC vanaf Samsung Smart TV (met ARC)
Zeer korte geluid onderbrekingen, gemiddeld 1 x per ca 2 minuten bij geluid via optische kabel.
Universele afstandbediening werkt niet met Samsung Smart TV en VU+ Ultimo 4K sat receiver.
Geen ondersteuning of hulp van Bose, chat wordt niet beantwoord.

Set gaat terug en vervang de soundbar 700 voor Sonos. Vroeger was Bose een topmerk met goede service maar heden levert Bose waren uit China en verleent geen enkele service.

• Vormgeving

Minpunten

• Installatie
  • Service

N.Breebaart 12-11-2020

Perfect

Geschreven voor: Bose Soundbar 700 zwart

Ik ging voor 2 merken maar door de vaardigheid en kennis van de verkoper van BCC heeft het mij toen besloten om voor Bose te gaan. De techniek en geluid bij de opstelling die ik kreeg te horen in de winkel staat Bose bij mij hoog in het vaandel met andere woorden Toppie.

Pluspunten

• Geweldig geluid, ook zonder basbox
  • Draadloos
  • Snel en eenvoudig te installeren
  • Prijsverhouding met andere merken is goed
  • Met afstandbediening

Richard09 15-03-2020

Goed geluid

Geschreven voor: Bose Soundbar 700 zwart

Hij heeft een geweldig geluid zeker met de achter speakers het enigste min punt zijn de microfoons of ik nou zacht praat of hard de spraak assistant werkt voor geen meter dat is wel een min punt

• Dessign

Wilma Nieuwenhuyse 04-01-2020

Prachtig design, geweldig geluid

Geschreven voor: Bose Soundbar 700 zwart

Fantastische aankoop, prachtig geluid, strak design. Een prijzige uitgave.
De radio gaat via de LG tv, jammer dat de tv blijft aan staan.
Je moet je wel verdiepen in de werking van dit product.

Pluspunten

• Prachtig design
  • Geweldig geluid

Ger. K 15-12-2019

soundbar in combinatie met de satellieten en woofer

Geschreven voor: Bose Soundbar 700 zwart

in de winkel kwam deze combinatie het beste eruit.
vormgeving en geluid.
geen snoertjes
en in het wit is het een mooi geheel met mij tv

Pluspunten

• zeer goed geluid (vol zonder te dreunen)
  • klein en mooi met een grote prestatie
  • simpel te bedienen
  • leuk ook Google assistent
  • dit weer leuk met andere smart te kombineren

reuzenrob 30-11-2019

bose soundbar 700 super geluid

Geschreven voor: Bose Soundbar 700 zwart

na de bose 300 500 700 te hebben beluisterd zijn we gegaan voor de 700 serie .geen spijt van en wat ook leuk is de spraakherkenning google zal het druk krijgen ondanks dat we niet voor de hoofdprijs wilde gaan toch maar gekocht maar ja kwaliteit kost geld .

Pluspunten

• super geluid
  • spraak herkenning
  • eindelijk wel iemand die naar me luisterd