Samsung HW-N950 - Reviews

losse subwoofer
Bluetooth
bluetooth
Geluidsvermogen (gem.)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 43 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung HW-N950 op Kieskeurig.nl.

Bengels 06-02-2019

Bioscoop geluid in de woonkamer

Geschreven voor: Samsung HW-N950

Eind van het jaar deze soundbar gekocht als kerst cadeau voor mezelf. Ben er erg tevreden over en het geluid is echt top. Met name bij het kijken van series of films is het echt een enorme verbetering ten opzichte van het geluid van de TV zelf. Heel rijk aan hoge en lage tonen. Ben geen audiofiel overigens hoor, maar hoor meteen het verschil of de soundbar aanstaat of het geluid van de TV komt. Zou hem niet meer willen missen :).
Erg fijn dat de soundbar zichzelf in- en uitschakelt en dat je hem met de afstandsbediening van de tv (ook Samsung) en je telefoon kunt bedienen. Als Deezer gebruiker waardeer ik ook zeer dat ik gewoon "Flow" kan starten op de soundbar zelf zonder dat ik mijn telefoon met bluetooth moet verbinden. TuneIn voor het luisteren naar radio (of podcasts) is ook uitermate handig.

Pro's:
- Top geluid!
- Mooi design, ondanks flink formaat. Past perfect onder 55" TV. Er zitten ook beugels bij voor bevestiging aan de muur.
- Eenvoud in gebruik (met name met smartphone bediening).
- Streaming support incl. FLAC (o.a. met Deezer). Nu moet ik hier wel eerlijk in zijn dat ik het verschil niet hoor met hoge kwaliteit MP3. Met bijvoorbeeld BubbleUPnP app heb ik alle audio formaten kunnen streamen.
- Bluetooth met meerdere toestellen gaat prima (niet tegelijk natuurlijk).

Kritische noten:
- Muziekservices is gelimiteerd tot Deezer en TuneIn.
- Instellingen zijn er nauwelijks en je kunt niet alles met de SmartThings app instellen. Volume van de individuele speakers bijvoorbeeld moet op het apparaat zelf ingesteld worden op een heel klein schermpje.
- Time-out instellingen zijn niet aan te passen. Als je bijvoorbeeld even Netflix (of iets anders) op pauze zet gaat hij al na een minuutjes vanzelf uit. Je moet hem dan weer opnieuw instellen, wat niet moeilijk is maar gewoon irritant.
- Dolby Atmos ondersteuning klinkt goed … maar helaas ondersteund geen enkele Samsung TV het en zijn Samsung Blu Ray spelers die het ondersteunen vrijwel niet te krijgen. Maw: je hebt er vrij weinig profijt van). De Netflix app op de Samsung TV's ondersteunen dit overigens ook niet. Wil je dit gebruiken kun je beter een ander merk TV er bij nemen.
- Standaard geen standaards voor achter speakers meegeleverd.

leike 30-01-2019

Mooi geluid

Geschreven voor: Samsung HW-N950

Mooi geluid vol en ruimtelijk. maar dit alleen met atmos via xbox. vbox ondersteund atmos bij netflix dus dat is mooi. Installeren is wel een ding dan wel contact dan weer niet. maar nu alles aan de gang. achterboxen missen soms wat volume. HDMI arc conectie met tv was na een dag al dood. Dit schijnt wel een dingetje te zijn bij samsung. Weinig reactie van samsung zelf. Misschien bij een van de volgende updates.

Pluspunten

• Vol geluid en ruimtelijk
  • Atmos via xbox en netflix
  • volle bas
  • Weinig kabels nodig

Minpunten

• installatie is wel even geduld hebben
  • HDMI Arc werkt niet meer na 1 dag

Javier 30-01-2019

geluidssysteem to beat

Geschreven voor: Samsung HW-N950

Na vele positieve, soms lyrische, reviews te hebben gelezen op internet ben ik overgegaan tot aanschaf van dit product. Wat een beestachtig geluid komt er uit deze boxen. Met dolby atmos beleef je films als nooit tevoren. Ook de looks mogen er zijn, de soundbar is aanwezig, maar met zo'n fantastisch geluid mag dat ook wel!

Pluspunten

• connectiviteit
  • kwalitatief zéér goed geluid

Minpunten

• geen google home

Leon 10-03-2019

Perfect geluid

Geschreven voor: Samsung HW-N950

De HW-N950 is Samsungs nieuwste soundbar, Het biedt Dolby Atmos-weergave en door het gebruik van draadloze dubbele speakers is deze soundbar onwaarschijnlijk makkelijk te installeren. Top-ervaring.

Anoniem 10-02-2019

Prima Soundbar!!

Geschreven voor: Samsung HW-N950

Aansluiten ging makkelijk, goed geluid. Alleen werkt de ARC aansluiting niet. Wrs is mijn TV te oud. Dus een goede reden om op zoek te gaan naar een nieuwe Samsung TV (:-))

aabotje 09-02-2019

soundbar samsung HW-N950

Geschreven voor: Samsung HW-N950

Vandaag gekocht vanwege prachtige prijs kwaliteit van het product.
De tijd zal leren of hij echt zo goed is en eenvoudig te installeren zoals door iedereen gepromoot. Geluid nog uitsluitend van promotie. Nog geen eigen indruk dus beoordeling voorlopig op goed gezet

Pluspunten

• Prijs kwaliteit

Minpunten

• tot nu toe geen

David 02-02-2019

Home cinema set dolby atmos

Geschreven voor: Samsung HW-N950

Lang verhaal kort, waanzinnig geluid. i.c.m samsung Oled tv gekocht. Synchronisatie met soundbar was simpel. Bas weergave en surround effect is top.

Johan 02-02-2019

Bioscoop geluid

Geschreven voor: Samsung HW-N950

Mooi cinematic geluid tijdens het kijken van een film. Met een Dolby Atmos soundtrack komt de soundbar pas echt tot leven (zie demo's op website dolby.com

Pluspunten

Minpunten

• Calibratie (handmatig)

AMSNL 01-02-2019

Beleef geluid

Geschreven voor: Samsung HW-N950

Ik ben geen audiofiel en heb ook geen zin in 86000 verschillende afstandsbedieningen bovendien vind ik de meeste Home Cinema versterkers bakbeesten. Versterker in een rack plaatsen vind ik ook niks, in de praktijk is dat gewoon onhandig. Dus de Dolby Atmos Cinematic Soundbar HW-N950 is een mooi compromis die doet wat die belooft zonder dat je compleet verdwaalt in de bediening. Geluid bij films is fantastisch en ook stereo doet ie t prima, Radio, Cd's Mp3's Prima. Bluetooth wat minder maar over het Lan of de Wifi perfect. Alleen de Smartthings app moet nog erg veel aan verbetert worden en Legacy support, oudere Smart TV toestellen (heb een Samsung top model uit 2014 en diverse uit 2015 die niet worden ondersteund!)

Erwin023 31-01-2019

Top apparaat

Geschreven voor: Samsung HW-N950

Mooi toestel, strak design. Alleen nog op zoek naar juiste plek sub. Voldoet aan mijn verwachtingen. Heerlijk draadloos allemaal. Kan het aanraden aan film.liefhebbers.

COR 31-01-2019

SUPER DESIGN MET EEN SUPER GELUID

PERFECT GELUID MOOI DESIGN ECHT EEN AANRADER
ATMOS IS PERFECT WIL NIKS ANDERS MEER
PRIJS KWALITEITSVERHOUDING IS GOED

Pluspunten

• PERFECT GELUID

Anoniem 31-01-2019

GEWELDIG GELUID EN DESIGN

Geschreven voor: Samsung HW-N950

Ben zeer tevereden over de Dolby Atmos Cinematic Soundbar HW-N950 geluid is overweldigend en een perfect design zoals we van Samsung gewend zijn.
Wil niets anders meer

Koaka14 30-01-2019

Prachtig geluid bij YouTube concert clips

Geschreven voor: Samsung HW-N950

Heb mijn tv vervangen en wilde géén 5.1 cinema set meer maar een dolby atmos met rear atmos speakers. Gewoon hdmi aansluiten en subwoofer en rear speakers in het stopcontact. Werkt direct, verbinding is draadloos met soundbar. Luister maar eens naar gitaar van bv Mark Knopfler, echt heel tevreden.

Jeroen M 30-01-2019

Super geluid !!!

Geschreven voor: Samsung HW-N950

Sinds vorige week ben ik in bezit van de Samsung HW - N950 Surround set !! Ben er erg tevreden over aansluiten ging perfect en probleemloos !! Een echte aanrader in combinatie met Samsung TV werkt het echt perfect !!

Martijn123 30-01-2019

Super Set

Geschreven voor: Samsung HW-N950

Vorige week gekocht en wat een geluid! Soundbar is helaas wel groter dan mijn tv, dus moet nog een nieuwe voor kopen. Aansluiten ging erg makkelijk.

H. Fitz 29-01-2019

Prachtig vol bioscoopachtig geluid in 4K beeld

Geschreven voor: Samsung HW-N950

Een fantastische soundbar met veel klankkleur instellingen, vooral de youtube trailers in dolby atmos zijn ongeevenaard !! Een waanzinnig geluid ook tijdens de wedstrijd Feyenoord-Ajax, of je erbij bent. Zeer mooi ook het geluid door de hele kamer, Samsung maakt dit echt waar ! Een prachtig bezit

Pluspunten

• zeer uitgebreid instelbaar
  • makkelijk te installeren op Samsung tv
  • net zo lbreed als 55 inch scherm

Minpunten

• werkt niet met Sitecom mediaspeler

Kevin van Hout 29-01-2019

Atmos is helemaal fantastisch

Geschreven voor: Samsung HW-N950

Het geluid is voor een soundbar ongelooflijk, vooral surround sporen klinken geweldig. De subwoofer zou beter mogen vindt ik. Soms is deze nogal te bombastisch moeilijk uit te leggen zou je zelf een keertje moeten horen. Het enige wat ik mis aan de soundbar is een balans regeling. Je kunt het geluid van links naar rechts niet regelen? Heb ik nergens iemand eerder over horen klagen maar ik vind dit wel erg raar. Hopelijk komt daar een update voor.

Pluspunten

• Surround is geweldig
  • 4k passthrough
  • DTS-X
  • Dolby-Atmos

Minpunten

• Geen balansregeling (links/rechts)
  • Subwoofer soms te aanwezig

MvBaren 28-01-2019

Soundbar

Geschreven voor: Samsung HW-N950

Geluid van de Soundbar is absoluut super. De achterspeakers vallen tegen en het apparaat schakelt zichzelf uit na 5 min. pauze wat niet uit te zetten lijkt.

Pluspunten

• Mooi desing
  • Goede Bas

Minpunten

• Achterspeakers geven nauwelijks geluid.
  • Apparaat schakelt uit na 5 min. pauze

Daniël Hermans 28-01-2019

Samsung HW-N950

Geschreven voor: Samsung HW-N950

Wat een geweldige soundbar perfect geluid alleen kom er nu achter dat mijn tv geen dolby atmos ondersteund. Maar ook gewoon suround klinkt goed. Alleen jammer dat de achterste speakers niet harder kunnen.

Sjaak3 28-01-2019

Goede soundbar

Geschreven voor: Samsung HW-N950

Goede soundbar voor een goede prijs met de cashback actie. Jammer dat Samsung geen dolby atmos ondersteund op zijn apparaten. Waarom dit is, is voor mij een vraagteken anders had ik zeker een goede bijpassende tv gekocht van samsung.

Pluspunten

• Mooi geluid

Minpunten

• Jammer dat atmos niet samen gaat met een samsungtv