Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sonos Beam op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

John HB 22-03-2021

Uiteindelijk geluidskwaliteit toch beneden verwachting

Geschreven voor: Sonos Beam

Beter dan vergelijkbare soundbars zoals Sony, Bose en dergelijke tot deze prijsklasse maar er komt gewoon geen hoog uit klinkt altijd als een achtergrond muziekje. Met Trueplay wordt het wat beter maar daar heb je altijd een IPhone voor nodig dat merk je pas als je hem hebt gekocht. Het is dan ook onduidelijk wat die tweeter doet. Sonos One klinkt beter en gedetailleerder maar kun je weer niet aan je TV koppelen dus dat is ook geen optie. Jammer had niet gehoeven gemiste kansen voor Sonos. Probleem met HDMI is wel opgelost met updates. Gelukkig op tijd Klipsch R41PM boxjes ontdekt. Die hebben alle gemak en aansluitmogelijkheden van de Beam maar een veel beter geluid en hoef je ook niet tussen de pootjes van je TV te frommelen. En dat voor minder geld. Beam uiteindelijk dus toch maar geretourneerd.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Veel beter geluid dan TV
  • Deskundige klantenservice
  • Sonos app

Minpunten

• Geen hoge tonen

marcel 11-01-2021

prachtig geluid

Geschreven voor: Sonos Beam

best stevig geprijsd maar je krijgt er ook een mooi kwalitatief hoogwaardig product voor dat aan alle verwachtingen voldoet !!

Pluspunten

• ziet er zeer goed afgewerkt uit
  • prachtig geluid
  • makkelijk te installeren
  • te koppelen aan de ikea symfonisk boxen

Speedy1 20-12-2020

Geweldig

Geschreven voor: Sonos Beam

Erg mooi design en perfect geluid.
Heb er wel 2x een SONOS ONE bij gekocht en gekoppeld aan de BEAM voor surround en dan weet je niet wat je hoort wat een super bioscoop geluid,
Tip: Als je een houten of laminaat vloer hebt is een SONOS SUB overbodig scheelt je wel een hoop geld.
Het is even een investering maar zeer de moeite waard.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Makkelijke installatie via de app

Minpunten

• Geen afstandsbediening

Jan HB 02-12-2020

Kost wat tijd voor een goed resultaat

Geschreven voor: Sonos Beam

Er wordt niet bij verteld dat je een IPhone nodig hebt voor de juiste installatie. Out of the box klinkt hij niet goed en moet met Trueplay afgesteld worden. Dan gaat het met de tv ook niet altijd goed soms klinkt de optical out beter dan met HDMI wat nog wel eens een probleempje geeft. Als alles doorlopen is klinkt hij beter dan vergelijkbare soundbars van Sony of Bose dat is wel de moeite waard.

Pluspunten

• Krachtig vol geluid
  • Prettige bediening met app of tv remote
  • Muziek via Sonos app klinkt het beste

Minpunten

• IPhone nodig voor goed geluid
  • HDMI aansluiting kan probleem geven

Jan 04-08-2020

Soundbar

Geschreven voor: Sonos Beam

Deze soundbar heeft uitgebreide mogelijkheden en een duidelijke app voor bediening. Er is netjes geinstalleerd en uitgelegd.

Pluspunten

• bedieningsgemak

Minpunten

• prijs

Eric 26-11-2019

Miskoop

Geschreven voor: Sonos Beam

Heeft het 2 maanden goed gedaan en ineens valt elke keer het geluid weg. Helpdesk van sonos krijgt het niet opgelost. 1 groot drama.

Edith 02-11-2019

Compact

Geschreven voor: Sonos Beam

Dit product is oké, zit goed geluid in, vervormd niet en ziet ook nog mooi uit. Is niet goedkoop maar dan heb je ook wat. Kan ook nog uitgebreid worden met nog meer speakers.

Pluspunten

• Compact
  • Mooie uitvoering

Noordvaarder 11-05-2019

Sonos Beam en Play One

Geschreven voor: Sonos Beam

Diverse merken en opstellingen naast elkaar kunnen testen. De Sonos kwam er qua geluid bij ons het beste uit de bus. Eenvoudige installatie. Uit te breiden door het hele huis, elke ruimte apart in te schakelen. Ook surroundopstelling zeer eenvoudig mogelijk. Voorbereid op stemcommando's waarvan in mei de uitrol begint (start in VS). Beam en speakers degelijk uitgevoerd en volledig draadlood (op stroomdraadje na dan).

Pluspunten

• goed geluid
  • eenvoudige installatie
  • makkelijk uit te breiden
  • voorbereid op stemcommando's

Minpunten

• geen

Jan 04-04-2019

Perfecte geluid weergave .

Geschreven voor: Sonos Beam

Prima geluid vermogen genoeg voor een woonkamer (33m2) . Volume staat niet hoger dan 40% En de eenvoudig te bedienen app. Makkelijk schakelen tussen tv en internet radio en externe bron.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening met App. het
  • Mooi vol geluid
  • Afmetingen niet te groot.
  • Aansluiten en snelle installatie

Minpunten

• Nog niet gevonden

M 02-01-2019

Mooi design, goed geluid

Geschreven voor: Sonos Beam

Nu sinds een week in huis en bevalt heel goed.
Binnen een paar minuten kon de eerste playlist al worden afgespeeld en het geluid wat eruit komt is goed.
Inmiddels ook via een kabel op de tv aangesloten en ook dat klinkt veel beter dan wat er eerst uit de tv kwam.

• Geluid

Robert 16-07-2018

Goed voor muziek, niet voor TV

Geschreven voor: Sonos Beam

Ik kreeg de beam al 4 dagen voor de release datum toegestuurd door Coolblue. Had een pre-order gedaan.
Installatie is super eenvoudig en snel. Truetone via app werkt soepel.
Geluid muziek is top. TV nog aan het uittesten met wel of niet spraak extra etc.
Airplay werkt ook prima, maar fungeert alleen als hub als deze speaker OOK aanstaat.
Terug naar het geluid van de TV (via setupbox) gaat alleen als ik de TV eerst uitzet.

Edit:
Ik heb de speaker afgekoppeld en retour gestuurd, nog voor deze officieel uitkomt.
Jammer. Hele mooie speaker, fantastisch geluid bij muziek, maar waardeloos voor TV.
Geluid gaat alle kanten op en ik verlies regelmatig (en dat in 2 dagen) de verbinding met de speaker waardoor ik helemaal geen geluid meer heb.
In eerste instantie dus alleen bij het teruggaan van muziek naar TV. Later ook spontaan tijdens het TV kijken. 1 keer was de speaker alleen nog te verbinden na een power cycle. Heel jammer.
Ook jammer dat de airplay functie alleen werkt voor de groep. Hij werkt dus niet als bridge tussen Sonos en Apple. Airplay werkt goed maar dan moet de beam en de gekoppelde kamer beide aanstaan.

Pluspunten

• Snelle installatie
  • Eenvoudige installatie
  • Goed geluid voor muziek

Minpunten

• Verliest verbinding met TV
  • Airplay werkt niet als bridge
  • Geluid bij TV is heel wisselend

HerIsJohnny 29-04-2020

Ik denk dat dit met een update is opgelost inmiddels.
De Beam geeft prima geluid bij muziek en TV/multimedia in combi met Google assistentie.
Wel jammer dat regelmatig Google het geluid dimt terwijl er geen opdracht is gegeven, dit euvel speelt bij meerdere apparaten met assistent.