Sonos Beam zwart - Reviews

geen subwoofer
Type/soort
soundbar
Meegeleverde subwoofer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Sonos Beam zwart op Kieskeurig.nl.

Robert 16-07-2018

Goed voor muziek, niet voor TV

Geschreven voor: Sonos Beam zwart

Ik kreeg de beam al 4 dagen voor de release datum toegestuurd door Coolblue. Had een pre-order gedaan.
Installatie is super eenvoudig en snel. Truetone via app werkt soepel.
Geluid muziek is top. TV nog aan het uittesten met wel of niet spraak extra etc.
Airplay werkt ook prima, maar fungeert alleen als hub als deze speaker OOK aanstaat.
Terug naar het geluid van de TV (via setupbox) gaat alleen als ik de TV eerst uitzet.

Edit:
Ik heb de speaker afgekoppeld en retour gestuurd, nog voor deze officieel uitkomt.
Jammer. Hele mooie speaker, fantastisch geluid bij muziek, maar waardeloos voor TV.
Geluid gaat alle kanten op en ik verlies regelmatig (en dat in 2 dagen) de verbinding met de speaker waardoor ik helemaal geen geluid meer heb.
In eerste instantie dus alleen bij het teruggaan van muziek naar TV. Later ook spontaan tijdens het TV kijken. 1 keer was de speaker alleen nog te verbinden na een power cycle. Heel jammer.
Ook jammer dat de airplay functie alleen werkt voor de groep. Hij werkt dus niet als bridge tussen Sonos en Apple. Airplay werkt goed maar dan moet de beam en de gekoppelde kamer beide aanstaan.

Pluspunten

• Snelle installatie
  • Eenvoudige installatie
  • Goed geluid voor muziek

Minpunten

• Verliest verbinding met TV
  • Airplay werkt niet als bridge
  • Geluid bij TV is heel wisselend

Noordvaarder 11-05-2019

Sonos Beam en Play One

Geschreven voor: Sonos Beam zwart

Diverse merken en opstellingen naast elkaar kunnen testen. De Sonos kwam er qua geluid bij ons het beste uit de bus. Eenvoudige installatie. Uit te breiden door het hele huis, elke ruimte apart in te schakelen. Ook surroundopstelling zeer eenvoudig mogelijk. Voorbereid op stemcommando's waarvan in mei de uitrol begint (start in VS). Beam en speakers degelijk uitgevoerd en volledig draadlood (op stroomdraadje na dan).

Pluspunten

• goed geluid
  • eenvoudige installatie
  • makkelijk uit te breiden
  • voorbereid op stemcommando's

Minpunten

Edith 02-11-2019

Compact

Geschreven voor: Sonos Beam zwart

Dit product is oké, zit goed geluid in, vervormd niet en ziet ook nog mooi uit. Is niet goedkoop maar dan heb je ook wat. Kan ook nog uitgebreid worden met nog meer speakers.

Pluspunten

• Compact
  • Mooie uitvoering