Samsung HW-N650 - Reviews

Bluetooth
bluetooth
Geluidsvermogen (gem.)
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 27 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung HW-N650 op Kieskeurig.nl.

willy 05-10-2018

prachtige soundbar met een nog mooier geluid

Geschreven voor: Samsung HW-N650

nu 2 maanden in gebruik en wat een geluid en uitstraling.
ik heb een samsung QLED TV en een LG soundbar maar het geluid was niet top en de verbinding was niet lekker, dus een originele samsung soundbar gekocht en wat een gemak. het ophangen was simpel en handig want je kunt de BAR er ook afhalen omdat er haakjes aan zitten, na het ophangen aangesloten via HDMI(kan ook draadloos) en hoppa gelijk met de tv contact en en geluid de subwoofer was stekker in het stop contact en deed het gelijk, dus alles simpel en snel. de bediening met de afstands bediening is simpel en via de tv kon ik ook een equalizer regelen net als via de mobiel na het installeren van een app.
alles verwijst zich zelf door de simpelheid, maar wat een geluid, hoog, midden en laag is goed tot zeer goed ook al heb ik geen extra boxjes die ook bij gekocht kunnen worden voor nog meer surround, maar deze balk geeft een zeer ruimtelijk geluid en dat zal wel komen doordat er ook aan de boven kant geluid uit de balk komt die het via via door de kamer geeft. ik moest wel even de kpnbox instellingen zetten op dolby(stond op stereo) zodat de midden luidspreker het ook deed. de subwoofer geeft een mooi zwaar geluid en is behoorlijk goed in te stellen van niets naar heel veel net als de balk zijn de tonen goed in te stellen, en als dit niet genoeg is kun je ook nog via de tv instellingen een equalizer gebruiken die automatisch aanwezig is nadat je de balk hebt aangesloten op de tv.... ik moet wel zeggen dat ik een Qled samsung heb van een jaar jong en kan dus niet zeggen over andere samsung tv's maar ik ga er van uit dat als je een redelijk nieuwe tv hebt dat het het zelfde werkt.
via mobiel muziek afgespeeld en zeer mooi vol geluid.
Dus ik ben er zeer tevreden mee en zit misschien nog te denken aan een extra uitbreiding van de SWA9000S maar ik heb het nog niet echt nodig ook niet bij films want daar is het geluid ook zeer goed, maar je weet maar nooit als ik het kan betalen dat ik er nog een set bij koop.

Pluspunten

• geluid
  • balk en subwoofer draadloos
  • design
  • qua prijs vind ik het redelijk, en wordt goedkoper

Bob 25-11-2018

Kraakhelder geluid bij 4K films en bij muziek!

Geschreven voor: Samsung HW-N650

Prachtig design, mooi strak geluid, makkelijk aan te sluiten, goede bass.

Ik moet alleen nog even wennen aan het hard en zacht van het apparaat. Sommige tv programma's heel zacht, en soms heel hard.

Geen WIFI is natuurlijk geen probleem met een Smart TV en ARC kabel!

Pluspunten

• Helder geluid
  • Gemak

Minpunten

• hard/zacht verandering bij tv en film

Ayla 16-06-2018

Perfecte geluid

Geschreven voor: Samsung HW-N650

Ik had in het begin niet veel verwachtingen omdat ik een ouderwetse surround sound gewend ben met losse boxen.
De installatie ging heel makkelijk via Bluetooth binnen 5 minuten was het product gereed voor gebruik.
Meteen you tube aangezet voor muziek en werd letterlijk weg geblazen door het geluid.
Het geluid blijft duidelijk en je kan zeker een feestje geven met het geluid uit de soundbar.
Ook films is een hele beleving normaal had ik het tv geluid op 20 staan voor een beetje effect maar nu lijkt het alsof ik in de bioscoop zit met het volume op 12. Het is heerlijk om zo tv te kijken zou niet meer anders willen en de prijs van dit product voor de kwaliteit vind ik ook meevallen.
Zou het zeker aanbevelen.

Pluspunten

• Makkelijke installatie
  • Draadloos
  • Duidelijk geluid

Minpunten

• Losse subwoofer

Alex 29-12-2018

SOUNDBAR hw-n650

Omdat ik in het bezit ben van een samsung TV7000 serie heb ik deze soundbar van
samsung gekocht.
Bovenstaande type soundbar heeft een redelike prijs en geeft goed geluid.
Het geluid van de sub woofer vind ik goed en is draadloos.
Aanwijzingen voor het aansluiten is duidelijk omschreven in het instructie boekje.
Uiterlijk is het nette soundbar, finctioneerd goed en van redelijk goed materiaal gemaakt.
ik heb deze soundbar pas een kleine week, dus nog niet veel kunnen vertellen over
duurzaamheid en mankementen zoals los zittende delen of knoppen die niet werken.

Pluspunten

• Goed geluid
  • draadloos sub woofer

Nguyen Venlo 04-12-2018

Great Sound!!

Geschreven voor: Samsung HW-N650

Black Friday 2018 actie bij Mediamarkt deze Soundbar Samsung HW-N650/XN gekocht. Voor bijna de helft van de prijs ( € 299,-- minus € 50,-- Cashback actie). Prijs is zeer gunstig. Geluid is perfect! En het past bij mijn TV SS Q7 2017.

Pluspunten

• gemakkelijk installatie
  • mooi tijdloos design
  • prijs

Minpunten

• geen wifi

Den78 03-12-2018

Samsung HW-N650....Top soundbar

Geschreven voor: Samsung HW-N650

als je een betaalbaar soundbar zoekt....zoek niet meer verder.
deze Samsung HW-N650 heeft een topgeluid.
vormgeving van sounbar is ook een lust om te zien.
mooie diepe bass geluid

Haris Kamberovic 02-12-2018

Great cinematic soundbar

Geschreven voor: Samsung HW-N650

Great sound for movies, games and music. Before using this soundbar I only used my TV's speakers, and didn't know what was missing. This soundbar is a great choice for movie and game lovers, as well as music enthusiasts. It will definitely change your listening experience for better.
It took me 5 minutes to set it up and I was ready to go. It comes with an optical cable and also wall mount brackets.
The only negative is that it doesn't come with an HDMI cable.
Still, highly recommended.

Pluspunten

• Great sound
  • Good price
  • Easy set up

Minpunten

• No HDMI included

Michel033 02-12-2018

Echt een aanrader

Geschreven voor: Samsung HW-N650

Echt een super soundbar. Gekoppeld met mijn LG TV en KPN Kastje. Alles via 1 afstandsbediening. Mogelijkheden genoeg om de juiste sound te kiezen. Bleutooth aanwezig dus telefoon koppelen en genieten

DINO 30-11-2018

GOED GELUID

Geschreven voor: Samsung HW-N650

GOED GELUID EN STERKE BASS. DAARNAAST GOED HANDELBAAR EN VERDER STAAT MOOI IN EEN MODERNE WOONKAMER.

Pluspunten

• GELUID
  • BASS

Domi 30-11-2018

Heerlijk geluid !! de surround is geweldig

Geschreven voor: Samsung HW-N650

Ik heb deze al eerder gezien voordat deze uit was. Daarna deze gekocht en hij overtreft mijn verwachtingen

MN 29-11-2018

Fijn geluid

Geschreven voor: Samsung HW-N650

Fijne soundbar voor een redelijke prijs. Mooi design, strak.
Gekocht voor 299 (black friday) in combinatie met cashback-actie.
Installatie was een makkie.

Via de audio app kun je met je telefoon (via BT) ook muziek afspelen.

• Gemak

Wilpstra 29-11-2018

Goed en helder geluid uit de soundbar!

Geschreven voor: Samsung HW-N650

Zeker een aanrader, de soundbar geeft een perfecte geluids/effect combinatie
dankzij het firtuele geluid wat via de muren naar achteren komt heb je geen geluidsboxen extra in de woonkamer nodig

JeroenE 28-11-2018

Geweldig geluid

Geschreven voor: Samsung HW-N650

Ik heb deze soundbar gekocht tijdens het black friday weekend en ik ben er tot nu toe zeer tevreden mee. De soundbar heeft zeer goed geluid en een krachtige bass. De surround sound is niet altijd even duidelijk maar zeker goed genoeg voor een fijne film belevenis. Het enige nadeel aan deze soundbar is dat er via de hdmi uitgang geen hdr wordt ondersteund, dit is opzich geen groot probleem aangezien je de hdmi ook gewoon aan je tv kan aansluiten en dat je dan de soundbar aansluit via de meegeleverde optische kabel. Alles bij elkaar is dit echt een top soundbar en een erg grote improvement over de speakers van je tv. zeker je geld waard.

Ronald uit Klijndijk 28-11-2018

Super geluid

Geschreven voor: Samsung HW-N650

Had er over gelezen en test hem nu thuis .
Top product ,goede prijs kwaliteit verhouding.
Mooi geluid en mooi design.

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Strak model

Minpunten

• Beetje lang

axrinas 28-11-2018

Zeer goede prijs-prestatieverhouding

Geschreven voor: Samsung HW-N650

Het vakmanschap is goed, de materiaalkwaliteit ook. Zelfs de compacte draadloze actieve subwoofer heeft geen negatieve effecten. De meegeleverde afstandsbediening van het Soundbar subwooferpakket had ook een heel goede kwaliteit. Optioneel kunt u nog steeds draadloze achterkanten luidspreker kopen.
De soundbar heeft 3 sound modi. Standart, welke goed voor normale Televies en Serien, Surround heel goede voor filmpjes met 2.1 of 5.1. Een de laaste game mode, werkt ook heelemal goed met ex. Red Dead Redemption 2. Het is een kompakte goede soundbar met veel opties voor kleintje budget.

Marvin 27-11-2018

Mooie soundbar met goed geluid.

Geschreven voor: Samsung HW-N650

Super geluid heerlijk bij je TV.
Het is echt een bioscoop gevoel.
Hij sluit goed aan bij mij samsung TV.
Via bluethooh te bedienen met telefoon.

Pluspunten

• Bass
  • aansluiting

Mikefct 26-11-2018

mooi surround geluid, goede bouw kwaliteit

Geschreven voor: Samsung HW-N650

Ik heb deze week deze soundbar gekocht en ben er super tevreden mee, hij ziet er ook nog eens heel erg mooi uit

RichyH 26-11-2018

Strak design, makkelijke installatie, super geluid

Geschreven voor: Samsung HW-N650

Binnen 30 minuten hing deze mooie strakke soundbar aan de muur.
De werking is eenvoudig en werkt perfect met mijn Samsung tv.
Geluid via de AB van de tv en aan/uit met 1 knop.
Geluid is super en mijn eerste indruk is top!

Anoniem 25-11-2018

Cinematic Soundbar HW-N650

Geschreven voor: Samsung HW-N650

Ik kocht een paar dagen geleden een soundbar en tot nu toe ben ik erg blij. mooie geluidskwaliteit is perfect voor het bekijken van films en het spelen op mijn ps4. goede kwaliteit voor de prijs. Ik kan dit product aanbevelen

Rob92 25-11-2018

Perfect geluid! Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Samsung HW-N650

+ De soundbar heeft werkelijk prachtig geluid. De bijgeveleverde beugels zorgen er voor dat de soundbar aan de muur bevestigd kan worden.

- Via een Apple telefoon kan er niet via Bluetooth muziek worden afgespeeld. Ligt eerder aan Apple dan de soundbar...