Samsung HW-N650 - Reviews

Bluetooth
bluetooth
Geluidsvermogen (gem.)
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 36 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

willy 05-10-2018

prachtige soundbar met een nog mooier geluid

nu 2 maanden in gebruik en wat een geluid en uitstraling.
ik heb een samsung QLED TV en een LG soundbar maar het geluid was niet top en de verbinding was niet lekker, dus een originele samsung soundbar gekocht en wat een gemak. het ophangen was simpel en handig want je kunt de BAR er ook afhalen omdat er haakjes aan zitten, na het ophangen aangesloten via HDMI(kan ook draadloos) en hoppa gelijk met de tv contact en en geluid de subwoofer was stekker in het stop contact en deed het gelijk, dus alles simpel en snel. de bediening met de afstands bediening is simpel en via de tv kon ik ook een equalizer regelen net als via de mobiel na het installeren van een app.
alles verwijst zich zelf door de simpelheid, maar wat een geluid, hoog, midden en laag is goed tot zeer goed ook al heb ik geen extra boxjes die ook bij gekocht kunnen worden voor nog meer surround, maar deze balk geeft een zeer ruimtelijk geluid en dat zal wel komen doordat er ook aan de boven kant geluid uit de balk komt die het via via door de kamer geeft. ik moest wel even de kpnbox instellingen zetten op dolby(stond op stereo) zodat de midden luidspreker het ook deed. de subwoofer geeft een mooi zwaar geluid en is behoorlijk goed in te stellen van niets naar heel veel net als de balk zijn de tonen goed in te stellen, en als dit niet genoeg is kun je ook nog via de tv instellingen een equalizer gebruiken die automatisch aanwezig is nadat je de balk hebt aangesloten op de tv.... ik moet wel zeggen dat ik een Qled samsung heb van een jaar jong en kan dus niet zeggen over andere samsung tv's maar ik ga er van uit dat als je een redelijk nieuwe tv hebt dat het het zelfde werkt.
via mobiel muziek afgespeeld en zeer mooi vol geluid.
Dus ik ben er zeer tevreden mee en zit misschien nog te denken aan een extra uitbreiding van de SWA9000S maar ik heb het nog niet echt nodig ook niet bij films want daar is het geluid ook zeer goed, maar je weet maar nooit als ik het kan betalen dat ik er nog een set bij koop.

Pluspunten

• geluid
  • balk en subwoofer draadloos
  • design
  • qua prijs vind ik het redelijk, en wordt goedkoper

Ayla 16-06-2018

Perfecte geluid

Ik had in het begin niet veel verwachtingen omdat ik een ouderwetse surround sound gewend ben met losse boxen.
De installatie ging heel makkelijk via Bluetooth binnen 5 minuten was het product gereed voor gebruik.
Meteen you tube aangezet voor muziek en werd letterlijk weg geblazen door het geluid.
Het geluid blijft duidelijk en je kan zeker een feestje geven met het geluid uit de soundbar.
Ook films is een hele beleving normaal had ik het tv geluid op 20 staan voor een beetje effect maar nu lijkt het alsof ik in de bioscoop zit met het volume op 12. Het is heerlijk om zo tv te kijken zou niet meer anders willen en de prijs van dit product voor de kwaliteit vind ik ook meevallen.
Zou het zeker aanbevelen.

Pluspunten

• Makkelijke installatie
  • Draadloos
  • Duidelijk geluid

Minpunten

• Losse subwoofer

Henry 12-11-2018

HW-N650

Samen met een Samsung t.v zorgt de soundbar voor een geweldig geluid.
Hij heeft vele geluidsmogelijkheden en is makkelijk aan te sluiten.
Top investering.

Kconline 04-11-2018

Super cinema geluid mooie volle bas

Muziek of film deze generatie soundbar overtreft mijn verwachting.
geweldig geluid, en via bluetooth zonder kabels is aansluiten peulenschil.

Driesje 04-11-2018

Geweldig geluid uit deze mooie soundbar.

Ik heb deze soundbar nu een aantal dagen in bezit en ik ben er uitermate tevreden mee. Zowel voor muziek als voor tv en films, biedt deze soundbar je geluid dat vele malen beter is dan wat er uit de speakers van je tv komt! Daarnaast ziet ie er ook nog eens geweldig uit. Zeker een aanrader!

Sebastiaan39 04-11-2018

Prima geluid.

Sinds enkele dagen deze soundbar thuis staan, het geluid is prima. Kan goed hard, helder en ruimtelijk geluid. Bass is oke.

Robert462 02-11-2018

Top geluid

Net aangesloten wat een geluid zeg. Bluetooth makkelijk gekoppeld en muziek via telefoon. Super. Nu met de retouractie zeker geen miskoop!

Sander 25-10-2018

Samsung HW-N650 Soundbar en Subwoofer

Perfect geluid, goede combinatie met een samsung smart led tv, ik geef een 9 en geen 10 omdat ik vind dat wanneer je de tv op een kast heb staan en je de soundbar wilt ophangen je aan de onderkant van de soundbar kijkt.
Een nettere afwerking van de onderkant zou dan handig geweest zijn.
Maar... een dikke 9 prijs kwaliteit is top, geluid is super en mooi vol..

Rob 19-10-2018

Strakke soundbar

ik had een paar maanden geleden een QLED tv van Samsung gekocht en met deze soundbar de HW-N650 is het geluid echt prachtig en is nu op de muur geplaatst onder de TV, draadloos met elkaar verbonden perfect zo.

Pluspunten

• draadloos
  • prima surround geluid

Minpunten

• te kort in mijn bezit

Hmannes 18-10-2018

Super combi set mooi beeld mooi geluid

Deze week een samsung smart tv ue43nu7090sxxn gekocht in combi met een soundbar hw-n650/xn super blij mee prachitg beeld en mooi geluid .veel oprie en werk mooi nou samen en dat met 1 afstandsbediening die hij automatisch ziet

Bradley 03-10-2018

Zeer nette soundbar voor een super prijs!

Deze soundbar is nu een paar dagen in huis en we zijn zeer tevreden.
Het aansluiten van de soundbar en subwoofer (draadloos) ging probleemloos en we konden na 5 minuten al genieten van een super sound!
De soundbar zelf ziet er erg netjes uit en past perfect onder onze tv (55 inch). Ook de subwoofer is simpel maar elegant vormgegeven en staat goed bij de rest van het interieur.
Het geluid zelf is uitstekend, voor zowel film als muziek hebben we kunnen genieten van een goed gebalanceerd geluid. De bass is dik in orde (al hoopte ik dat ik deze toch nog iets verder dan de +6 kon zetten). Dialoog in films is helder en actie en spektakel heeft lekker wat kracht.

Dit product is zeker aan te raden als je op zoek bent naar een no-nonsene strakke soundbar met subwoofer voor een goed bedrag.

Nicole 31-08-2018

Briljante soundbar

Nu net een paar weken in mijn bezit, en ik zou willen dat ik hem veel eerder gekocht had! Het is een flinke smak geld, maar het geeft super geluid, met vooral een indrukwekkende bas! Ik ben een filmliefhebber, en met deze soundbar wordt je film een stuk indrukwekkender en realistischer! Je kan nog wat spelen met de instellingen via de app en met de filmstand haal je echt het maximale eruit!

Pluspunten

• Bioscoopgeluid
  • Makkelijk aansluiten

Minpunten

• Niet goedkoop

Harry Dekker 28-08-2018

Weggeblazen!

Na veel wikken en wegen voor deze soundbar gekozen. Weliswaar geen Dolby Atmos, maar het is wel een bak geluid waar je u tegen zegt! Dit is zo'n enorm verschil met de standaard speakers in mijn AF8 OLED! De bassen zijn zo groots dat ik me zorgen maak dat de buren morgen op de stoep staan! Een film of serie is echt nooit meer hetzelfde. Ook de dialogen en hoge en midden tonen zijn mooi gebalanceerd, dus ook muziek streamen levert top kwaliteit. Wat. Een. Beest!

Pluspunten

• Fantastisch geluid
  • Dikke bas
  • Gebalanceerd geluid
  • Veel aansluitmogelijkheden

Minpunten

• Buren kunnen komen klagen

Sergio 27-08-2018

Geweldige Sound Upgrade!

Afgelopen week heb ik bij de Mediamarkt de HW-N650 aangeschaft. Ik was op zoek naar vervanging voor mijn oude homecinema systeem, omdat ik alle kabels zat was en op zoek was naar streaming mogelijkheden. Na een demo in de winkel was ik eigenlijk gelijk verkocht, het geluid uit deze soundbar is echt overweldigend! Echt een geweldige bas, en een enorme verbetering ten opzichte van het standaard TV geluid. Volgens Samsung is het een echt 5.1 systeem, maar ik denk dat je dan toch beter achterspeakers kunt aanschaffen.

Thuis heb ik de soundbar gelijk aangesloten en dit had ik eigenlijk in 2 minuten voor elkaar. Het model heeft helaas geen WiFi, maar via Bluetooth had ik hem zo aan de praat. Dit werkt ook simpel voor streaming van Spotify. Ik zou het echt iedereen aanraden!

Pluspunten

• Geweldig geluid
  • Sterke bas
  • Makkelijk te installeren
  • Makkelijk streamen via Spotify

Minpunten

• Geen WiFi

Tomas Topkoper 13-08-2018

Soundbar Samsung

Ik vind het een enorme aanwinst qilua geluidskwaliteit. Ben zeer tevreden over deze aankoop en kan deze soundbar aan iedereen aanraden.
Hij is qua vormgeving mooi. Ennde bediening is prima. Geluidskwaliteit top en zou op dit moment geen betere weten.
Kopen dus.
Aansluiten is een poeltje eitje en zo gebeurd.

• Aansluiten
  • Vormgeving

Steven1982 03-08-2018

Versmelt met Samsung TV

Mooi afgemeten geluid, geen bombastische subwoofer. Zeer makkelijk aan te sluiten (stroom kabel en optische kabel vanuit de TV). Subwoofer werd direct draadloos verbonden met de subwoofer.

RoyS 02-08-2018

Absolute topsound

Paar dagen in bezit en ik wil geen tv uitzending of film meer zonder ondersteuning van de N650.
Ondanks redelijk goede standaard speakers Samsung 7000 series tv.

Robb65 31-07-2018

Wat een overweldigend geluid!!

Ik heb deze soundbar gekocht als toevoeging aan mijn nieuwe Q9 QLED TV. Wat een verschil in geluid! De TV speakers steken er schil bij af. De soundbar en bijgeleverde draadloze subwoofer geven een prachtig helder en krachtig vol geluid aan alles wat ik op de TV kijk. Ook muziek klinkt super!

Anoniem 26-07-2018

Soundbar van topkwaliteit

Wat ben ik blij met deze soundbar.
Ik heb er al veel bekeken en vele gezien id winkel en daarvan vele opties bekeken.
Maar deze soundbar is top. Vormgeving, geluidskwaliteit, gebruiksvriendelijk ...helemaal top en kan deze iedereen aanraden.
Prijs kwaliteitsvertoning is prima.

wvg221060 23-07-2018

Fantastisch

Na een maand uitgeprobeerd te hebben kan ik alleen zeggen fantastisch. Eenvoudig te installeren en makkelijk op te hangen.