Samsung HW-MS651/ZG - Reviews

Bluetooth
3D

Kees van den Berg 20-06-2018

Strak en mooi geluid

Een mooie All-in-One Soundbar. Met een prima prijs/kwaliteit verhouding. Ben ook benieuwd naar de Surround Kit. Makkelijk te installeren.

Pluspunten

• Strak design
  • Goed geluid
  • Snelle installatie

Minpunten

• Geen wandinstallatiegids bij, maar geen probleem

Johan K. Nooitgedagt 28-01-2018

TV QLED TV en Soundbar plus gratis extra set boxen

Ik heb een demonstratie gekregen in de winkel van Expert te Lemmer en was gelijk verliefd op het geluid, beeld, kwaliteit en de geweldige bediening plus service. Ik heb ook de Samsung mobiele telefoons en alles past geweldig bij elkaar. Het lukt mij nog net niet om op bestelling uit de Samsung koelkast, via de mobiele telefoon, een koel drankje te serveren.

Pluspunten

• helderheid beeld
  • goed geluid

fam klos 16-01-2018

goed geluid

past perfect bij me android samsung tv. het geluid is overweldigend. Neemt weinig plaats in beslag de kleur past perfect bij het interieur.

JD 12-01-2018

Mooie soundbar

Mooie soundbar met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik mis de subwoofer totaal niet. Het met HDMI kabel verbinden via ARC-poort op de TV (Panasonic uit 2011) was het enige wat ik hoefde te doen. Icm Harmony afstandbediening werkt het perfect. Het design is simpel maar erg strak.

Pluspunten

• leverbaar in zilver/grijs
  • geen subwoofer

P.A. van Dijk 11-01-2018

Samsung HW-MS651 Soundbar

De Samsung HW-MS651 Soundbar (zilverkleurig, type nr. MS650 in zwarte uitvoering) is naar mijn mening een zeer goede oplossing voor veel beter televisie geluid. Het grootste voordeel is dat je geen draadloze of losse subwoofer nodig hebt. De bassen die deze Samsung soundbar produceert zijn behoorlijk verrassend! Voor ons in ieder geval meer dan genoeg. Ook het spraakgeluid is heel helder en duidelijk.
Daarnaast zijn de bassen en hoge tonen in te stellen met de afstandsbediening en via de app. Ook zijn er een aantal vooraf ingestelde klanken te selecteren met de soundmodus knop zoals muziek, sport, film, vocaal en standaard maar dus ook zelf aan te passen via een equalizer in de app of middels de bas en hoge tonen knoppen.

Alle apparatuur zoals de tv decoder, de Blu-ray speler en Apple TV zijn met een HDMI kabel verbonden aan onze televisie. Wij hebben ervoor gekozen om de Optical kabel aan te sluiten tussen de Samsung televisie en soundbar zodat we bij alle apparaten de soundbar horen.

We hebben de soundbar in eerste instantie niet gekocht om muziek mee te luisteren, maar verrassend genoeg gebruikten we afgelopen week de soundbar toch hiervoor in plaats van onze gewone muziekinstallatie. Hij heeft een standby modus en start dus heel snel op vanuit de app op de telefoon als je bijvoorbeeld Spotify of radio wilt luisteren.

Wij vinden de soundbar mooi strak en goed afgewerkt. De zilveren/ metalen behuizing valt daarnaast wat meer weg in het interieur. De knoppen aan de zijkant van de soundbar zijn duidelijk. De afstandsbediening is helder, ligt goed in de hand en heeft duidelijke knoppen, maar je kunt natuurlijk ook prima de MultiRoom app gebruiken op je telefoon of tablet.

Daarnaast zijn er losse achterluidsprekers verkrijgbaar die je draadloos kunt koppelen aan de soundbar en je zo kunt genieten van 5.1 surround geluid. Voordeel voor ons is dat deze dus enkel stroom nodig hebben en we ze dus op gaan bergen als we geen surround nodig hebben.
Met de huidige promotie die nog loopt tot 21 januari 2018 krijg je deze set achterluidsprekers er gratis bij, dus ik ben erg benieuwd!

Pluspunten

• Verrassend geluid
  • Veel aansluitmogelijkheden
  • Behoorlijk diepe bas
  • Geen losse subwoofer nodig

Minpunten

• nog niet ontdekt