Samsung HW-MS550/XN Sound+ soundbar - Reviews

Dickus 12-02-2018

Mooi geluid

De Sound+ Soundbar HW-MS550 van Samsung heeft veel mogelijkheden om in te stellen. Zo zijn er verschillende muziekstijlen waaruit je kan kiezen. Om via een Bluetooth apparaat muziek af te kunnen spelen heb je de multiroom app van Samsung nodig, waarmee je met een telefoon of tablet een prima afspeelapparaat hebt voor jou favoriete muziek. De Sound+ Soundbar HW-MS550 van Samsung is makkelijk instelbaar via de handleiding en de bijgeleverde afstandsbediening. Als je de soundbar éénmaal ingesteld hebt, kan je het volume verder regelen met de afstandsbediening van de tv of het aangesloten Bluetooth apparaat. Mijn televisie heb ik via een HDMI-kabel aangesloten, en over het gebruikersgemak hiervan ben ik zeer tevreden. Wanneer de tv aangezet wordt, dan gaat ook de Soundbar aan. Minpunt is dat de Soundbar best wel groot en zwaar is, zodat plaatsing wel een aandachtspuntje is.

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Veel instelmogelijkheden

Minpunten

• Ontwerp

Famhoutman 04-02-2018

Prachtig geluid

De soundbar van Samsung is echt een verrijking van het televisie kijken en het radio luisteren.
Door het mooie diepe geluid en de zuivere bas is radio luisteren en een film kijken een waar genot.

Het aansluiten is een eitje, hij was binnen 5 minuten operationeel op onze smart tv van Sony, en de mediabox van Ziggo.
Het geluid is naar wens in te stellen met de bijgeleverde handleiding en makkelijke afstandsbediening. Geen gedoe.
Klein minpuntje hij is wel wat groot en lomp, hij is het beste te plaatsen achter de televisie. Wat wij ook heel fijn vinden is dat er geen irritant display bij is met lampjes die aanblijven en je storen tijdens het kijken van een film.

Ook kun je gebruik maken via een android van de multiroom af. Of je streamt rechtstreeks via je telefoon naar de soundbar via bluetooth.

Wij zijn content met deze aankoop, is zijn geld echt wel waard.

Pluspunten

• Instellingen

Minpunten

• Beetje lomp