Samsung HW-MS550/XN Sound+ soundbar - Reviews

bluetooth
Geluidsvermogen (gem.)
Kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung HW-MS550/XN Sound+ soundbar op Kieskeurig.nl.

DHK 09-08-2018

Mooie sound

Geschreven voor: Samsung HW-MS550/XN Sound+ soundbar

Prima vervanging van oude audioset. Mooi geluid. Makkelijk bedienbaar. Lekker uitgebreide toepasbaarheid Goede aankoop! Voldoet volledig en meer aan onze verwachtingen.

Pluspunten

• vormgeving
  • toepasbaarheid

JanS 07-08-2018

Goed geluid.

Geschreven voor: Samsung HW-MS550/XN Sound+ soundbar

Goed geluid, veel instellingsmogelijkheden, goede aanvulling op TV-geluid. Prima prijs/kwaliteitsverhouding.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Makkelijk aan te sluiten
  • veel instelmogelijkheden

Gaby 26-07-2018

Heel goed geluid

Geschreven voor: Samsung HW-MS550/XN Sound+ soundbar

Deze soundbar geeft een uitstekend geluid en dat zonder er nog boxen aan toe te voegen, ook de manier hoe je de soundbar kunt bedienen is goed en eenvoudig.
de aansluiting was eenvoudig.
Met SmartThings is het ook makkelijk zowel de tv,als de soundbar te bedienen.

Anoniem 24-07-2018

Verademing, eindelijk goed hoorbaar.

Geschreven voor: Samsung HW-MS550/XN Sound+ soundbar

Doordat wij (gepensioneerden) problemen hadden met het verstaan van de meeste tv-uitzendingen, hebben wij dit apparaat aangeschaft. Alle boxen de deur uit, radio te ontvangen via Ziggo. Ook de kleinkinderen genieten van het mooie geluid bij het afspelen van filmpjes.

Frank 17-07-2018

Prima kwaliteit

Geschreven voor: Samsung HW-MS550/XN Sound+ soundbar

Een prima ding om te hebben voor in de huiskamer / appartement. Je zult hem vrijwel nooit op het volledige volume nodig hebben, want zelfs op 70% kunnen de buren meegenieten (zo voelt het ten minste). Heeft ook bluetooth connectiviteit wat het een veelzijdig makkelijk te gebruiken product maakt!

Pluspunten

• Goed geluid
  • prima prijs kwaliteit

Minpunten

• geen out of the box surround

Marcel 13-07-2018

Mooi geluid

Geschreven voor: Samsung HW-MS550/XN Sound+ soundbar

Mooi design, simpel te installeren en te gebruiken met TV telefoon en PS4.
Ideale aanvulling in huis

Marcel 25-06-2018
Geschreven voor: Samsung HW-MS550/XN Sound+ soundbar

gemak ivm aansluiten, weinig snoeren,mooi geluid en mooi passend bij mij Samsung TV.
zeer duidelijke handleiding.

Ad Spierings 22-06-2018

Uitstekend prestatieniveau

Geschreven voor: Samsung HW-MS550/XN Sound+ soundbar

Deze soundbar voldoet geheel aan de verwachtingen, heeft goede eigenschappen en geen een prima geluid. Dat alles natuurlijk in relatie tot de prijs die ervoor betaald moet worden.

Jan Jacob 12-06-2018

Mooi zuiver en vol geluid

Geschreven voor: Samsung HW-MS550/XN Sound+ soundbar

Voor bij de televisie voor een duidelijk beter geluid.
Aangesloten zeer eenvoudig en duidelijk.
Zeer tevreden over het geluid mooi vol en helder.

Pluspunten

• Vol geluid
  • Makkelijk in bediening

Robert 08-06-2018

Makkelijk te installeren via de WIFI button.

Geschreven voor: Samsung HW-MS550/XN Sound+ soundbar

Prima geluid. Sluit naadloos aan op mijn Samsung TV. Slecht één afstandsbediening nodig voor KPN TV, Samsung TV en nu dus ook de soundbar.
Nu 1 week in gebruik en ben zeer tevreden.

Pluspunten

• Een afstandsbediening voor alle apparatuur
  • Makkelijk te installeren

Ron 24-05-2018

goede prijs/kwaliteits verhouding

Geschreven voor: Samsung HW-MS550/XN Sound+ soundbar

We waren of zoek naar een soundbar voor een redelijke prijs, hebben bij de Media Markt diverse soundbars geluisterd en deze kwam er qua geluid en mogelijkheden goed uit.
De aanschaf werd ook aantrekkelijk gemaakt door de actie van Samsung die bij aankoop van de soundbar twee achter speakers kado geeft, uiteraard wel weer online van alles invullen maar je moet er wat voor over hebben denk ik dan maar.

Pluspunten

• super eenvoudige instalatie
  • Prijs/ kwaliteit verhouding prima

Minpunten

• subwoofer hoor je slecht bij lager volume

Gerrie 20-05-2018

prachtige geluidsinstallatie

Geschreven voor: Samsung HW-MS550/XN Sound+ soundbar

3 dagen terug gekocht. mooie afwerking maar vooral geluid. Ook mijn kinderen zijn enthousiast. Zal er veel van gebruik maken. Top!!

Astrid 18-05-2018

Mooie vormgeving en heel mooi geluid

Geschreven voor: Samsung HW-MS550/XN Sound+ soundbar

Ik heb de soundbar ter vervanging van een cinema-set gekocht. Het geluid is mooi en vol. De soundbar heeft een ingebouwde subwoofer. Dat was de hoofdreden dat ik een soundbar heb gekocht zodat ik geen grote subwoofer meer heb en ook geen diverse draden heb lopen voor de boxen. 1 box voor een mooi geluid in de huiskamer.
De soundbar is mooi qua vorm. Wel vrij groot, maar past perfect onder de tv, ook van Samsung. Het voordeel vind ik dat je via Bluetooth muziek kan afspelen. Zo kan je de muziek van je telefoon of tablet ook makkelijk in huis laten klinken.
Kortom zeer tevreden over deze complete soundbar!

Jaimy 09-05-2018

Geweldige Producten

Ik geef Bijdeze De samsung producten een Dikke 10
We hebben een super vette Soundbar met top Geluid door de hele huiskamer Plus een ultra HD 4k curve TV Toppie toppie!!

Dickus 12-02-2018

Mooi geluid

Geschreven voor: Samsung HW-MS550/XN Sound+ soundbar

De Sound+ Soundbar HW-MS550 van Samsung heeft veel mogelijkheden om in te stellen. Zo zijn er verschillende muziekstijlen waaruit je kan kiezen. Om via een Bluetooth apparaat muziek af te kunnen spelen heb je de multiroom app van Samsung nodig, waarmee je met een telefoon of tablet een prima afspeelapparaat hebt voor jou favoriete muziek. De Sound+ Soundbar HW-MS550 van Samsung is makkelijk instelbaar via de handleiding en de bijgeleverde afstandsbediening. Als je de soundbar éénmaal ingesteld hebt, kan je het volume verder regelen met de afstandsbediening van de tv of het aangesloten Bluetooth apparaat. Mijn televisie heb ik via een HDMI-kabel aangesloten, en over het gebruikersgemak hiervan ben ik zeer tevreden. Wanneer de tv aangezet wordt, dan gaat ook de Soundbar aan. Minpunt is dat de Soundbar best wel groot en zwaar is, zodat plaatsing wel een aandachtspuntje is.

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Veel instelmogelijkheden

Minpunten

• Ontwerp

Famhoutman 04-02-2018

Prachtig geluid

Geschreven voor: Samsung HW-MS550/XN Sound+ soundbar

De soundbar van Samsung is echt een verrijking van het televisie kijken en het radio luisteren.
Door het mooie diepe geluid en de zuivere bas is radio luisteren en een film kijken een waar genot.

Het aansluiten is een eitje, hij was binnen 5 minuten operationeel op onze smart tv van Sony, en de mediabox van Ziggo.
Het geluid is naar wens in te stellen met de bijgeleverde handleiding en makkelijke afstandsbediening. Geen gedoe.
Klein minpuntje hij is wel wat groot en lomp, hij is het beste te plaatsen achter de televisie. Wat wij ook heel fijn vinden is dat er geen irritant display bij is met lampjes die aanblijven en je storen tijdens het kijken van een film.

Ook kun je gebruik maken via een android van de multiroom af. Of je streamt rechtstreeks via je telefoon naar de soundbar via bluetooth.

Wij zijn content met deze aankoop, is zijn geld echt wel waard.

• Instellingen

Minpunten

• Beetje lomp

CrienH 04-02-2018

Ideaal en mooi geluid

Geschreven voor: Samsung HW-MS550/XN Sound+ soundbar

Geweldige soundbar die precies doet wat hij moet doen. Nadat hij uitgepakt was, is hij met een paar simpele handelingen zo te koppelen met de televisie en de mediabox. De afstandbediening en handleiding zijn overduidelijk en makkelijk om mee te werken.

Dan het geluid... in een woord geweldig, de muziek wordt intenser en mooier door de zuivere bas en diepte. En de films en series die we kijken nemen je echt mee in de serie of film. Dit testen we natuurlijk wel eens door de soundbar uit te zetten en alleem het geluid van de televisie te gebruiken. Het geluid van onze televisie is niet slecht, maar met soundbar toch 10 keer beter en helderder.

Natuurlijk hebben we ook een minpunt,en dat is dat wij hem persoonlijk wel wat lomp vinden. Hierdoor moeten we hem achter de televisie zetten, maar dat doet niks af aan het geluid of gebruiksgemak.

Prima product!