Samsung HW-MS650 - Reviews

Best Reviewed januari 2018
Bluetooth
Totaal uitgangsvermogen
Soundplate

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 28 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Niek Luinge 31-08-2017

Fantastisch goed geluid met schrikbarend goede bas!

Wat een fantastische soundbar! Toen ik deze bar uitpakte viel als eerste het gewicht op, en het formaat. Dit is geen slanke soundbar, geen model wat wegvalt in je interieur. Mensen die een kleine compacte soundbar zoeken hoeven dit model niet te bekijken.
Aangezien bekijken niet het enige is wat je doet met een soundbar, is er gelukkig nog het geluid.
Het geluid van deze soundbar is echt goed, verrassend goed. Ik heb meerdere soundbars beluisterd waarvan er heel veel niet bijzonder klinken. Een beetje dof, slechte bas, niet ruimtelijk, noem maar op.
Deze soundbar maakt duidelijk dat deze producten echt niet meer zijn voor de 'goedkoopies' die geen compleet systeem in huis willen. Het geluid van de soundbar verbaasde mij op alle fronten. Ten eerste door de afwezigheid van een subwoofer. Ik had verwacht dat er dan wel een klein zwak basje in zou zitten, of een wat opgepompte bonkerige bas, maar niets is minder waar. Deze soundbar weet een bizar strakke, gecontroleerde en diepe bas horen die je in je buik voelt. Een beetje subwoofer onder de 200 euro haalt het niet bij deze soundbar. Geweldig!
Dit systeem is daadwerkelijk in staat om de filmbeleving naar de huiskamer te brengen, inclusief bas.
De middentonen zijn ook erg goed, de soundbar heeft drie gescheiden kanalen, zijnde links, midden en rechts. Doordat het middenkanaal zijn eigen speakers heeft klinken stemmen erg duidelijk en helder, heel realistisch en een genot voor het oor. Ook de hoge tonen zijn erg sprankelend en worden geen moment blikkerig of schel.
De ruimtelijkheid van de soundbar is ook goed, maar niet bijzonder. Dat is het enige wat ik een beetje mis, ik heb soundbars gehoord waarbij het geluid meer om je heen kwam, dat is bij deze niet zo. Het komt weliswaar van links en rechts maar de cirkel gaat niet heel ver. Dit is trouwens wel afhankelijk van de luisterpositie, wij zitten op drie meter van de soundbar en ik had überhaubt geen idee dat er ook geluid van links en rechts kon komen met dit ding. Toen ik een keer als testje een stuk dichterbij ging zitten, anderhalve meter, klonk het wel degelijk heel ruimtelijk. Dus voor afstanden van twee meter of dichterbij is hij erg ruimtelijk, maar als je verder weg zit valt het ruimtelijke effect bijna of geheel weg. Dat is wel jammer maar begrijpelijk.
Wat wel het fijne is aan dit product, is dat er losse luidsprekers verkrijgbaar zijn die je draadloos kunt koppelen aan de soundbar, welke fungeren als achterluidsprekers. Dus als je redelijk dichtbij de tv zit en je sluit twee losse speakers aan op de soundbar, dan geniet je van 5.1 geluid!
Ik heb de soundbar getest via HDMI op tv, dit werkt prima. Ik vind het heel jammer dat er maar één HDMI-ingang op het apparaat zit, daardoor is hij niet geschikt als centraal systeem om van kanaal te wisselen, dat moet echt via de tv of andere apparatuur.
De afstandsbediening is heel simpel, met extreem weinig knoppen en functies. Op zich niet erg, alles is mooi binnen handbereik en de afstandsbediening is lekker klein en licht.
De soundbar is niet mooi, maar ook niet lelijk. Hij leidt totaal niet af, mede doordat het scherm verstopt zit achter de grille. Lekker onopvallend. Het is geen sierobject maar hij misstaat zelden in een huiskamer. Houdt wel rekening met het formaat want het is geen kleintje!

Pluspunten

• Fantastisch geluid!
  • Bizar goede, strakke en diepe bas
  • Hele duidelijke dialogen
  • Volume is dik in orde
  • Optioneel uit te breiden met achterluidsprekers

Minpunten

• Groot en zwaar
  • Ruimtelijke geluid valt weg als je verder weg zit
  • Geen sierlijk object in huis
  • Slechts één HDMI-ingang...

Robson1968 20-06-2018

Goed vol geluid, makkelijk aansluiten en bedienen

Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Het product is solide en ziet er goed gevormd uit. Het geluid is vol en goed en je kunt treble en bass apart instellen. Ook heeft het verschillende surround settings en dat is ook zeer prettig te noemen. Vooral in vergelijking met eerdere soundbars die ik heb gehad. Je kunt deze ook gerust gebruiken bij een tuinfeest, want het volume is meer dan behoorlijk.

Pluspunten

• volume
  • vormgeving
  • aansluitmogelijkheden
  • bedieningsgemak

Nicolas 14-06-2018

Werkt naar behoren

Past perfect naast de nieuwe Qled van Samsung. Zeer impressionant geluid ! Werkt goed met mijn smartphone, DLNA server & TV.

Pluspunten

• Mooi & strak uitzicht
  • Goed geluid
  • Makkelijk te installeren

Minpunten

• Nog geen gevonden

R. van den Homberg 13-06-2018

Goede soundbar

Deze soundbar viel me op omdat hij geen aparte subwoofer heeft. In de ruimte leek me een extra subwoofer niet prettig en er werd geadverteerd dat deze een ingebouwde sub heeft.

Hoewel hij natuurlijk nooit zo goed is als een externe sub, is de aanwezige subwoofer heel wat beter dan m'n TV-speaker ooit zal kunnen en in mijn ogen meer dan voldoende. Het geluid is helder, strak design en gemakkelijk te installeren. Voor deze prijs echt een top soundbar!

Pluspunten

• Geen losse subwoofer
  • Helder geluid
  • Makkelijke installatie
  • Optie voor Surround

Minpunten

• Extra afstandbediening

vvs 09-06-2018

prima all in one soundbar

mooie soundbar, mooi design. De ingebouwde subwoofer werkt voor tv kijken etc prima, maar voor echte kick met surround mis je net wel een echte losse subwoofer. maar die kan je altijd nog los erbij aanschaffen. Voor in de slaapkamer in ieder geval een perfecte toevoeging op de tv! en de combinatie met een samsung tv en soundconnect is ook top. werkelijk plug en play, en alles met 1 remote te bedienen. en dat zonder kabels!

Pluspunten

• mooi design
  • prima geluid
  • soundconnect is top

Minpunten

• mist net een beetje kick van een losse subwoofer

Ronald B. 09-06-2018

Super soundbar

Fijne soundbar met goed geluid. Na het aanzetten is het koppelen en aansluiten zo gebeurd. Het is geen high-end product maar voor zijn prijs een prima geluid.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Prima sound
  • Prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• De Soundbar is wat fors voor een 40'' TV

Rob 23-05-2018

mooi geluid, goede bas.

Prijs kwaliteit geluid, goed. Makkelijk en snel aan te sluiten. Mooie kleine afstandsbediening!!!!!!

Sluiter 03-02-2018

Samsung Soundbar

Ik heb dit product gekozen vanwege zijn uitstraling. Tot op heden voldoet de uitstraling van het product. Echter hebben wij er nog weinig gebruikt van gemaakt vanwege het feit dat we ons er nog verder in moeten verdiepen. Het geluid van de soundbar is volgens verwachting.

Pluspunten

• uitstraling
  • geluid

Rave62 02-02-2018

Sounds Great

Waanzinnig goed product, mooi geluid en easy installatie. Zware degelijke soundbar met voortreffelijk geluid, subwoofer is zeker niet nodig in combinatie met 2 wam 5500 360 boxen de ideale thuisbioscoop.

Pluspunten

• Mooie sounbar
  • Vo0rtreffelijke sound en bass
  • Draadloos geen subwoofer nodig
  • Multiroom

stolk 01-02-2018

POSITIEVE ACTIE

Apparaat ging gelijk aan. klinkt fenomenaal, Ik raad dit product aan iedereen aan. En Expert Crabbehof heeft me goed geholpen!

Pluspunten

• mooi

Henri 26-01-2018

perfect

Via live chat zeer goed geholpen door xxxx. Denkt mee met de klant. Ik kan iedereen Patte TV aanbevelen. ook Snelle levering en scherpe prijs. Henri.

Kevin 21-01-2018

Samsung HW-MS650

Heb de boxen aangesloten bij mijn tv en het geluid is zeer helder en de ingebouwde subwoofer werkt uitstekend.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Goed geluid

HZ 20-01-2018

Super soundbar

Super geluid en gemakkelijk aan te sluiten. Past precies bij mijn tv. Verbinding maken geen probleem. Lekker vol geluid. Oppassen dat je hem niet te hard zet. Geen vervorming.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Eenvoudig aan te sluiten.

Minpunten

• Groot

Joost v Berkum 20-01-2018

Stijlvolle soundbar met een prima sound

Na veel reviews gelezen te hebben besloten deze Samsung Soundbar te kopen. We gebruiken deze in combinatie met de Samsung QE49Q7F die al over een goed geluid beschikt. De soundbar komt heel goed tot zijn recht wanneer er muziek wordt af gespeeld. Verwacht geen donderende effecten bij het kijken naar bijvoorbeeld een serie of film maar wel een heel fraai en helder direct geluid met voldoende diepgang welke vooral op een hoger volume zijn goede eigenschappen laat horen. Prijs kwaliteit verhouding is goed. De soundbar is geen lichtgewicht maar dat wordt ook direct verklaart door de goede materialen die gebruikt zijn.

Pluspunten

• Helder geluid
  • Mooie strakke vormgeving
  • Weinig vervorming bij hoog volume
  • Makkelijk aan te sluiten
  • Heel veelzijdig

Minpunten

• Volume hoog voor beste effect bij TV
  • Losse subwoofer misschien toch wel wenselijk

Sleepy Peet 19-01-2018

Top apparaat, goed prijs kwaliteitsverhouding

Leuke actie van Samsung voor de prijs van een soundbar een surroundset er bij kado. Kopen neerzetten, koppelen en spelen maar. Goed geluid met instelbare bas, geen woofer nodig. Echte aanrader voor weinig geld en sluit mooi aan bij Samsung flatscreen.

• Instalatie
  • Afstandsbediening
  • Degelijk
  • Vormgeving

Minpunten

• Geen beugel voor bevestiging aan tv

jackvanderveen 20-05-2018

leuke actie???? waarom koop ik deze soundbar voor 200-210 euro zonder dat het een actie betreft.
Kwestie even de grens oversteken.

PZ 15-01-2018

Perfecte bediening, mooie vormgeving

Ik was op zoek naar een product waarmee ik al mijn wensen op het gebied van audio kon verwezenlijken. Deze soundbar Samsung HW-MS650 doet dat voor mij. Simpel om te installeren en direct een perfect geluid, heldere spraak bij tv programma's, een warme klank bij muziek modus. Spotify via je telefoon of iPad geen probleem. Geen gedoe met snoeren.

Fab 14-01-2018

Gaaf geluid

Wij hebben gekozen voor de Samsung soundbar omdat deze goed uit de test kwam, een mooi prijs kwaliteitsverhouding heeft. En tot nu toe heeft hij ons nog niet teleurgesteld. Wij zijn er erg blij mee. Heel fijn ook dat er geen grote subwoofer naast hoeft te staan

Pluspunten

• Mooi geluid
  • makkelijk te installeren

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken

Steege 13-01-2018

Mooi geluid en gemakkelijke installatie

Ik was opzoek naar een eenvoudig systeem met een mooi geluid, zonder allerlei speakers te installeren. Binnen 15 minuten alles geïnstalleerd.
Geluid is zeer mooi, zowel bij films als bij muziek.

Pluspunten

• Mooi geluid, zowel bij films als bij muziek
  • Bluetooth + extra HDMI

Danny Buitelaar 13-01-2018

Wat een super geluid

Lang op zoek geweest naar een soundbar. Ik ben erg tevreden met de HW-MS650. Het geluid is super en werkt goed met mijn Panasonic tv ook de app werkt perfect en je kunt geluid streamen naar de soundbar.

Pluspunten

• Aansluit gemak
  • Spotfy ondersteuning

Marga 12-01-2018

Soudbar

Goede prijs ziet er goed uit. Geluid weergave is top. Staat mooi bij de tv ook van het zelfde merk. Ik ben zeer tevreden