Heos Bar | - Reviews

Type/soort
soundbar
Kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 62 reviews die zijn achtergelaten voor de Heos Bar | op Kieskeurig.nl.

9,1

Gerard 28-11-2017

Prachtig geluid en hi-res audio in fraai design

Geschreven voor: Heos Bar |

Mijn oude Denon 2.1 set was aan vervanging toe. Na goed te hebben georiënteerd op diverse systemen uiteindelijk toegespitst op draadloze systemen. Sonos, HEOS, Bluesound en o.a. ook Naim. De keuze viel op de Denon HEOS vanwege de prijs-kwaliteitverhouding. De geluidskwaliteit is fantastisch en ik vind het zonder twijfel mooier, evenwichtiger en meer detailweergave geven dan zijn grootste concurrent Sonos. Ook het design spreekt aan. Installatie is simpel via de bestaande WiFi of ethernet. Je smartphone connect je de eerste keer mbv een mini Usb kabeltje. De plaatsing van het stereogeluid is prima en alles komt mooi los van de achtergrond. Maar je moet dan wel niet te ver aan de zijkant zitten. Er is een duidelijke sweet spot. Om ook in onze eetkamer een vol geluid te hebben heb ik er ook een HEOS 5 bijgekocht. Via de HEOS app kun je beide speakers synchroniseren en dezelfde muziek laten afspelen. Je kunt zelfs de geluidssterkte van de speakers via de app individueel regelen en op elkaar afstemmen. Vanaf de bank kan ik zo het stereogeluid als het ware verbreden. De HEOS bar is 110 cm breed en staat bij mij onder onze LG led tv die even breed is. Dat geeft een mooi geheel, wat zeker niet te zwaar oogt. Maar met een compactere tv kan de soundbar wellicht te veel aanwezig zijn. Desalniettemin vind ik het een geslaagd ontwerp wat solide en fraai is afgewerkt. Met 2 kleine slede pootjes komt hij iets los van de ondergrond en geeft het een chique uitstraling. De wat afgeronde edge design wat ook in de andere HEOS modellen is doorgevoerd be valt mij prima.
Het geluid van de tv zelf staat nu standaard uit en wordt volledig weergegeven door de soundbar. Films en muziekprogrammas beleef je nu met bioscoopgeluid. Ik heb nog geen seconde een subwoofer gemist. Ik luister naar diverse muziekstijlen van pop, jazzy, klassiek tot wereldmuziek. Alles klinkt fantastisch. Ik beveel je dit product van harte aan en adviseer je om je favoriete muziek mee te nemen voor een demo.luister bijvoorbeeld eens naar Gregory Porter's prachtige Water under bridges of Musical genocide en je bent verkocht. Zelf luister ik momenteel graag naar Mariza en het indrukwekkende Concerto em Lisboa. Fenomenaal! Met Spotify connect, Tidal, Deezer, Napster, tunein en Soundcloud, heb je voldoende internetmuziekdiensten ter beschikking. Ook zijn er voldoende aansluitmogelijkheden via optical in/ out en 4 HDMI aansluitingen HDMI inputs (4K-compatible HDMI 2.0a HDCP 2.2 input, zowel als een ARC-compatible output) naast coaxial audio input, een 3.5mm stereo jack, een USB ingang en een Ethernet LAN verbinding.
€ 799,- is een flink bedrag maar zeker niet teveel. Als ING klant kun je via rentepunten een interessante korting krijgen. Dan is de keuze snel gemaakt!

Pluspunten

• Geluidskwaliteit 4K hi res audio
  • Stereobeeld en basweergave zonder subwoofer
  • Geschikt voor muziek en thuisbioscoop

Minpunten

• heos app kan beter

Joost 25-11-2017

Erg tevreden en werkt zelfs met oude panasonic TV

Geschreven voor: Heos Bar |

Sinds oktober 2017 in het bezit van de Heos bar ter vervanging van mijn meer dan 10 jaar oude Denon receiver. Door een kleine verbouwing kwam de TV en audio installatie op een andere plek te staan waar het niet gemakkelijk mogelijk was om de 5 surround speakers via de dikke kabels te blijven aansluiten.

Het is de bedoeling om later nog de subwoofer en twee Heos 1 speakers er bij te nemen, maar dat heb ik gezien de prijs nog even uitgesteld. Maar met alleen de Bar is het geluid al heel behoorlijk en zeker beter dan het stereo geluid uit alleen de TV.

Ik heb een oude Panasonic TV. Deze heeft wel viera link, maar is blijkbaar te oud om met HDMI-ARC te werken. Maar wanneer de optische kabel wordt gebruikt dan werkt alles prima. Even de afstandbediening van de TV inleren op de Bar en alles werkt zoals het hoort.

Mijn huidige TV is een stuk kleiner dan de Bar. En zelfs het kastje dat we nu hebben is iets kleiner. Dit ziet er een beetje gek uit. Het is echt een groot apparaat. We gaan toch andere meubels en TV aanschaffen, dus geen problem voor ons. Maar let hier als koper goed op!

De Heos Bar heeft natuurlijk concurrentie. Met name van Sonos natuurlijk. De hoofdreden om voor Heos te kiezen was voor mij de grote hoeveelheid aansluitingen. Ik heb best veel HDMI apparaten en die kunnen nu allemaal direct worden aangesloten. Hiermee is de Bar meer het centrum van alle aansluitingen geworden ipv de TV. En dat is een goede zaak want nu zijn er minder kabels nodig en ben ik minder afhankelijk van TV fabrikanten die software support voor hun product vaak al na twee jaar stoppen.

Ik heb gemerkt dat stof makkelijk aan de bekleding van het apparaat kleeft. Na enig vegen komt het wel los, maar schoonmaken is iets lastiger dan ik had gehoopt. Misschien ga ik de bar later aan de muur hangen en ik denk dat het dan minder een probleem is.

Met de fabrieksinstellingen vind ik persoonlijk de bas te overdreven aanwezig, maar die is gelukkig met de app makkelijk te verminderen. Daarmee kom ik meteen op een kritiekpuntje. Qua instellingen zijn alleen treble en bass in te stellen. Dit is wat mager voor een product in deze prijsklasse. Meer equalizer opties of geluidskleur presets zouden welkom zijn.

Deze week een app update gehad. Het is nu mogelijk om de helderheid van het status lampje in te stellen. Top! Ik vond de blauwe led veel te aanwezig. Je kan hem uitzetten, maar dat heb ik niet gedaan, want op het laagste niveau is het niet meer hinderlijk.

Ik vind het echt een goede zaak dat Heos de app blijft door ontwikkelen om het product voor nieuwe en bestaande klanten beter te maken. Dit is hoe het hoort anno 2017, maar is helaas nog geen vanzelfsprekendheid bij veel fabrikanten.

Pluspunten

• Werkt ook zonder ARC goed
  • Vervanging voor complete audio installatie
  • App krijgt steeds goede updates
  • Status lampje is nu instelbaar
  • Veel aansluitmogelijkheden

Minpunten

• De bar is erg breed
  • Hoge prijs
  • Stof 'kleeft' snel aan de bekleding
  • Beperkte mogelijkheden geluidsinstellingen

C 26-06-2017

Geweldig geluid!

Geschreven voor: Heos Bar |

Ik heb een LG LED-TV van een paar jaar oud en heb het geluid altijd erg slecht gevonden. Ik heb altijd 5.1 surround systemen gehad maar sinds mijn laatste verhuizing heb ik al die losse boxen afgezworen. Omdat ik veel Spotify luister ging ik me laten voorlichten op een Sonos Playbar, mijn buurman heeft deze ook en ik vond het geluid ervan erg goed. In de winkel vroeg de verkoper of ik ook eens naar de HEOS Bar wilde kijken en luisteren, omdat hij hier zelf erg over te spreken was. En inderdaad, ik vond de HEOS Bar erg goed klinken. Moeilijk om in een winkel het echter verschil tussen de twee te beoordelen, maar hij klonk op z'n minst net zo goed. Toen hij vertelde dat hij hetzelfde, en zelfs nog meer kan dan de Playbar (HDMI, USB en Bluetooth) ben ik uiteindelijk toch voor de HEOS gegaan. Ik heb hem nu twee weken en ben er heel, heel gelukking mee. Beste koop ooit, en een typisch geval van "had ik veel eerder moeten doen". Aanbevolen dus!

Pluspunten

• Mooi geluid, met name bij Muziek
  • Meegeleverde afstandsbediening met presets erop
  • USB aansluiting
  • Bluetooth
  • Spotify

Minpunten

• Zit geen display op voor de tijd

Luite 23-08-2017

Mooi geluid en veel aansluitmogelijkheden

Geschreven voor: Heos Bar |

De Heos BAR (icm Subwoofer en 2x Heos 3) is een prachtig apparaat. Het installeren kost wat moeite (omdat het eerst een update ging installeren). Veel instellingen mogelijk in de app (soms even zoeken). Luidsprekers zijn in te delen in verschillende groepen maar ook te combineren tot 5.1 opstelling. Jammer dat de BAR niet in het wit beschikbaar is.
Eenmaal geïnstalleerd geeft 't systeem geweldig geluid.
Aansluitmogelijkheden (5 x hdmi, optisch, aux, wifi, bluetooth, LAN). Geweldig dat alle aansluitsnoeren voor elk product meegeleverd zijn (netwerk, optisch, jack-jack, hdmi).

Pluspunten

• Veel aansluitmogelijkheden
  • Simpel uit te breiden met meer speakers

Minpunten

• Hoge aanschafprijs
  • BAR en Subwoofer niet in wit beschikbaar

Boss 07-12-2017

Easy

Geschreven voor: Heos Bar |

Gekocht uitgepakt en aangesloten, app 3x gedownload (Iphone Ipad en Samsung phone) en via de app ingesteld
TV via optische kabel, en genieten maar
Direct een voller geluid bij de films, via de app radio luisteren of je favoriete muziek via (in ons geval) via deezer

Pluspunten

• Easy installatie wel mbv app
  • Mooie diepe sound
  • Volume ook te regelen via afstandbedienig tv

Minpunten

• App menu kan hier en daar logischer (I-os)

Kamiel 05-12-2017

HEOS soundbar in 5.1 opstelling

Geschreven voor: Heos Bar |

Omdat ik wilde streamen met o.a. Spotify en beter geluid wilde vanuit de tv voldeed mijn huidige set niet meer. Daarnaast had ik geen zin in dat gedoe met kabels trekken. Draadloos most het zijn! Sonos was het eerste waar ik aan dacht, ik vond Het wel iets teveel opgehyped met (goede) marketing...dat sonos. Toch wilde weten waarom iedereen met dat merk wegloopt!? Ik was niet onder de indruk (design? moah...geluid?...ook moah) dus moest ik verder zoeke...tot ik HEOS van Denon ontdekte! Denon ken ik al van kinds af aan en stond altijd goed bekend. Als je dan luistert, kijkt en vergelijkt de technische oplossingen (Bluetooth, veel HDMI aansluitingen, geen extra wifi versterkers nodig) dan komt HEOS echt als winnaar uit de bus. En het allerbelangrijkste?? Het geluid vind ik zoveel beter dan sonos of bose!

Ik heb gekozen voor een HEOS bar, Sub en 2 x HEOS 1 op mooie vogel’s standaards. Elke film is genieten nu of binnenkomen en hop...lekker muziekje aan via je smart phone!

Als ik kritiek mag hebben dan is het over de app, die is niet logisch noch intuïtief. Na een paar keer weet je alles wel te vinden maar dat kan wel wat beter voor een dergelijke investering!

• Snel aan te sluiten
  • Veel aansluitmogelijkheden

Minpunten

• De app is niet intuïtief

Willy 28-11-2017

Een GROOTS geluid in de lage én hoge tonen.

Geschreven voor: Heos Bar |

Met de aanschaf van de HEOS Soundbar werd het geluid, bij het kijken van een film, vele malen intenser. Door zijn prestaties hoef je niet aan een Subwoofer te denken. Een groots geluid in hoge en lage tonen. Door deze ervaring heb ik al snel twee HEOS1 speakers aangeschaft om het geheel "compleet" te maken. Muziek afspelen en "thuisbioskoopgeluid" voor beide een 10.

Pluspunten

• Voldoende aansluitingen voor randapparatuur.
  • Heldere hoge tonen en volle bas.
  • Mooie vormgeving.
  • Een gebruiksvriendelijke app.
  • Goedberijkbare en kundige Denon support.

RichDenHaag 27-11-2017

Prachtig geluid, mooi design, aansluiten was kinderspel

Geschreven voor: Heos Bar |

De HEOS Bar ziet er geweldig uit, en het geluid is prachtig. Hoog, midden, laag - duidelijke gedefinieerd. De bas vind ik diep genoeg, voor het luisteren naar muziek heb ik geen subwoorder nodig.
Wij hebben hem onder het scherm van de TV gehangen. Het geeft behoorlijk ruimtelijk geluid, ondanks de afmetingen van 110 cm. Overigens ben ik wel van plan 2x een HEOS 3 erbij te zetten voor meer ruimtelijke informatie en nog meer kamervullend geluid. Maar ja, je kunt modulair uitbreiden naar behoefte!
Uitpakken en aansluiten was kinderspel. Alleen het password van het Wifi netwerk invoeren, twee HDMI stekkers erin, en klaar. Het werkt. Zoals het hoort!
Mijn vrouw is blij dat de stereoelementen weg kunnen, evenals de draden die de speakers verbinden. Not to mention dat er geen grote subwoofer meer in de kamer staat.

Pluspunten

• "Installeren" kinderspel - geen IT opleiding nodig
  • Speakers draadloos aansluiten
  • Modulair uit te breiden
  • Mooi geluid, hoog, midden, laag, alles in balans

Minpunten

• Nog geen Trueplay (volgende softw update?)

Davy 26-11-2017

Groots geluid en surround!

Geschreven voor: Heos Bar |

Na het lezen van diverse reviews ben ik overgestapt van de sonos 5.1 setup naar Denon heos 5.1 setup, voorzien van de heos bar, de heos sub en 2 heos 3 speakers. Ik kan iedereen alleen maar aanraden om voor het heos systeem te kiezen. Dit is naar mijn mening een stap hoger qua geluid en functionaliteit. Het surroundgeluid van de Heos Bar zonder de toegevoegde speakers is geweldig. En met alle aansluitingen maakt het het systeem alleen maar meer geweldig. Bluetooth en high res geluid geeft alleen al een meerwaarde voor mij. Voor mensen die twijfelen, zoek niet verder, u zult niet teleurgesteld worden!

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Aansluitingen 4x HDMI, optisch, Bluetooth, ...
  • High res geluid
  • Surround formaten

Minpunten

• groot formaat (voor kleine tv’s)

Derrick 26-11-2017

HEOS beats Sonos!! Pun intended...

Geschreven voor: Heos Bar |

Ik had altijd mooie zuil luidsprekers staan, maar door ruimtegebrek moest ik deze wegdoen. Aangezien ik wel mooi geluid wilde behouden ging ik op zoek naar alternatieven.

Door grotere merkbekendheid kwam ik als eerst bij Sonos terecht. De Mediamarkt bij mij om de hoek heeft ook een grote Sonos afdeling. Maar na een rondje te hebben gelopen kwam ik Heos by Denon tegen. Heos zei mij niets maar Denon natuurlijk wel! Deze natuurlijk ook beluisterd en wat een geluid komt hieruit! Dit klonk beter dan de concurrent.

Huiswaartsgekeert om reviews/testen en vergelijkingen te lezen tussen Heos en zijn concurrent. En ook hieruit blijkt dat op geluid de Heos wint. Maar niet alleen dat, de aansluitmogelijkheden zijn zeer uitgebreid en dat al helemaal vergeleken met zijn directe concurrent. Na mijn eigen luisterervaring en de uitgebreide aansluitmogelijkheden was ik er van overtuigd om deze mooi HEOS Bar te kopen in combinatie met de HEOS Subwoofer.

In de verpakking krijg je alles wat je nodig hebt om de HEOS Bar aan te sluiten. Ik heb het zelf aan de muur bevestigt en dit ziet er prachtig uit. En in tegenstelling tot wat anderen aangeven vond ik het aansluiten en installeren eenvoudig.

Sindsdien probeer ik andere ervan te overtuigen om de middelmatige concurrent links te laten liggen en HEOS te kopen.

Enig minpuntje is de app, deze vind ik niet zo prettig werken vergeleken met de app van de concurrent. Aangezien geluid belangrijker is dan de functionaliteit van een app was dit zeker geen probleem voor mij. De app werkt goed maar is niet uitstekend.

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Aansluitmogelijkheden
  • Vormgeving
  • Uitbreidigsmogelijkheden

Minpunten

• de bijbehorende app werkt goed, niet uitstekend

Aarnink 24-11-2017

Mooie warme klank

Geschreven voor: Heos Bar |

De DENON heos bar is een perfecte gevormde speaker met adembenemend geluid. Als audiofiel merk je al snel dat het geluid bijzonder natuurlijk warm klinkt. De speaker is erg veelzijdig en tevens ziet het er bijzonder mooi strak uit. Ik ben dan ook erg onder De indruk van dit artikel. Hiervoor had ik de DENON AVR 2113 met de B&W speakers en was ik behoorlijk sceptisch over de soundbar in het algemeen. Echter na de heos bar was ik om echt wat een perfecte combinatie tussen design en geluid.

• Makkelijke app
  • Mogelijkheid om 3.1 surround te luisteren

Ruud 1961 01-12-2018

heos bar samen met h1 hs2 speakers

Geschreven voor: Heos Bar |

Sinds een half jaar in bezit van de heos bar.
Makkelijk aan te sluiten en een prima geluid voor tv.
Voor muziek heb ik er 2 h1 speakers bijgekocht om een wat meer kamervullend geluid mee te krijgen.
Laatste weken wat problemen met de speakers die geregeld uitvallen.
Iedere keer terug naar fabrieksinstellingen en updaten.
Na de update geeft de app aan dat alles bijgewerkt is maar je hem dan wegkijkt zegt hij dat je weer moet updaten en krijg je de app niet meer weg.
Misschien heeft iemand dit probleem ook en heeft de oplossing,de heos hulplijn ieder geval niet.
Die zeggen steeds iets anders.

Pluspunten

• voor tv goed geluid
  • snelle geïnstalleerd

Minpunten

• waardeloze app
  • slechte ondersteuning

Fred van Galen 21-09-2018

Perfect geluid

Geschreven voor: Heos Bar |

Sinds een aantal weken in bezit, voordelige aankoop via de ING rentepunten.

Was al even op zoek naar een draadloos systeem en na lang zelf-beraad en gedegen onderzoek (reviews diverse site's) bij HEOS uitgekomen.
Heb de Heos bar verbonden met 2 Heos 1 speakers voor een surround effect.
De subwoofer (welke ik op dit moment door het prachtige geluid niet mis) is iets voor de toekomst.
De soundbar is onder mijn TV (Samsung Q7 49) geplaatst.
Beide speakers weggemoffeld in de huiskamer, draadloos verbonden via het netwerk.
De TV direct verbonden via een HDMI (ARC) kabel.

Instaleren een wassen neus.

Enige "probleem" is het eigen maken van de APP, pria gelukt m.b.v google etc.
De APP zou een stuk beter moeten kunnen.

Muziek afspelen via Server / Tidal / Plex (tv) gaat perfect en klinkt subliem.

Al met al een dikke aanrader !!!!!!!

• Geen kabels
  • Muziek via Tidal / Plex / Server etc

Minpunten

• De android app, is wennen

G 07-12-2017

Top apparaat die heks bar

Geschreven voor: Heos Bar |

Super apparaat las al hele goede beoordelingen maar die kwamen niet in de buurt van de werkelijkheid prachtig geluid makkelijk te installeren we hadden hem veel eerder moeten kopen.
Maar gelukkig nu kunnen met de kerst in iedergeval genieten van een prachtig geluid
Een echte aanrader om hem nog voor de kerst te kopen dus

Pluspunten

• Super geluid
  • Makkelijk te installeren

Minpunten

• Had er eerder mogen zijn

Michael 28-11-2017

Geweldig geluid en vele aansluitmogelijkheden

Geschreven voor: Heos Bar |

Na begonnen te zijn met twee HEOS 1 HS2 om te proberen was ik al snel om. Wat een geluid uit boxjes van deze omvang, zowel hoog als laag. Ik kon niet anders dan ook de HEOS bar hier aan toe te voegen zodat m'n JBL zuilen de kamer uit konden. Was wel een investering, heb ze nog voor 999 euro gekocht, maar heb hier geen spijt van. Ook hier weer, wat een geluid, zelfs zonder de extra SUB.
Zo af en toe wel wat problemen met de surround instellingen van de HEOS 1's maar je kunt heel eenvoudig vanuit de app een call loggen bij support waarna het probleem wordt geanalyseerd en opgelost. De service is dan ook goed te noemen.
Het gebruik van de app is wellicht niet zo intuïtief als die van Sonos maar ook daar wen je wel aan. Het groeperen of loskoppelen van de boxen vanuit de app is eenvoudig en snel te bewerkstelligen waarmee je snel ruimtes kunt aanpassen.
Al met al een prima product met voldoende aansluitmogelijkheden maar vooral een fantastisch geluid.

Pluspunten

• Fantastisch geluik
  • Vele aansluitmogelijkheden
  • Zelfs zonder sub indrukwekkende bas

Slugger 27-11-2017

Prachtig geluid en veel aansluit mogelijkheden

Heb een heos soundbar en woofer met 2 losse boxen heos 1
Was makkelijk te instaleren zorg wel voor een goede internet snelheid
Overal zitten usb poorten in voor je eigen muziek , is allemaal makelijk te bedienen via heos app
Ben er blij mee dat ik deze stap heb genomen

• Bedienings gemak

Quincent 27-11-2017

HEOS soundbar + sub + 2x HEOS1

Geschreven voor: Heos Bar |

In ons huishouden waren reeds een aantal HEOS boxen aanwezig en wilde ik deze uitbreiden met een home cinema set, ter vervanging van mijn huidige 5.1 set.

Helaas in het korte verleden al eens de Homecinema set van Denon gekocht, maar dat was een regelrechte teleurstelling. Eenmaal weer ingepakt en teruggebracht, gewacht totdat de nieuw soundbar uit zou komen. En deze is sinds begin augustus dan ook in bezit.

Expert Nijkerk heeft voor mij de soundbar en sub opgesteld, zodat ik deze uitgebreid kon testen en horen. Uitstekende service, waarvoor hulde!! In de winkel raakte ik overtuigd, inpakken, naar huis, weer uitpakken en binnen 30 min. volledig geïnstalleerd: soundbar, sub en 2x HEOS1. Alle apparaten aangesloten (DVD speler, tv, ziggo box, apple tv) en luisteren maar.

Op dat de app soms niet helemaal geweldig werkt: de overige boxen niet in dezelfde groep wil plaatsen of dat de boxen niet worden weergegeven (en dan de afstandbediening moeten pakken), zijn we uitermate tevreden over de kwaliteit van het geluid.

Via de app kan je de boxen onderling beter afstemmen, EQ en sneltoetsen instellen. Qua geluidsbeleving hebben we nog niet alles getest, maar het stereo geluid bij muziek en 5.1 bij tv geluid zijn zeer goed. Nu nog eens een goede actiefilm testen. Overigens hebben wij de sub aan de andere kant van de kamer staan (achter de bank) en daardoor ook zachter gezet.

Voordeel is dat je ook andere boxen in het huis in de groep kan plaatsen en vervolgens eventueel de vertraging er uit halen. Daarbij zijn de boxen draadloos verbonden en scheelt dat een boel kabels in de woonkamer. Wel is de soundbar voor onze tv (49") redelijk fors en is de prijs een bittere pil. Maar al met al een betere investering dan iets vergelijkbaars van de concurrenten.

Als je van multi-room, gemak en goed geluid houd, zou ik deze set zeker aanraden!

Pluspunten

• Goed geluid
  • Afstandbediening voor fail safe
  • Veel aansluitingsmogelijkheden
  • Weinig kabels
  • Makkelijk te installeren + koppelen boxen

• Bar is redelijk fors
  • App moet nog beter

Andre 27-11-2017

Mooi geluid in een goede vormgeving

Geschreven voor: Heos Bar |

Onlangs een nieuwe woning gekocht en daar bleek dat onze TV kast niet echt meer past. Op zoek naar een mooie nieuwe strakke kast, kwamen we erachter dat onze versterker niet meer past. Dus op zoek naar een nieuwe verstrekker. Aangekomen bij de beste Audio en TV zaak van Emmen, Schomaker TV, werd aangegeven waarom niet investeren in draadloze boxen. Heb je in principe geen versterker meer nodig en ben je alle kabels kwijt. Dit sprak mijn vrouw zeer aan. Ik moest wennen aan het idee dat ik mijn mooie zuilen moest inleveren. Maar al gauw hadden we de eerste HEOS speaker de 3 aangeschaft voor in de keuken. Wat een geweldig apparaat met mooi geluid. Niet lang daarna besloten om de boxen in de kamer om te ruilen voor de HEOS BAR. Een super bar met mooi stereo geluid en zelfs zonder achterspeakers al een surround geluid. Dit hadden we eerder moeten doen. Ondanks dat de bas al goed te noemen is, hebben we gisteren besloten om onze HEOS hobby verder uit te breiden met een HEOS SUB en 2 HEOS 1 speaker voor achter de bank. Voor iedereen die twijfelt niet doen, kopen!!! Oh ja, we hebben ook nog geluisterd naar Sonos, maar voor ons geen twijfel over het betere geluid van HEOS, de extra mogelijkheden, zoals Bluetooth en USB aansluiting. Voor ons geen andere draadloze speakers in huis.

• Vormgeving
  • Gemakkelijk aansluiten
  • Extra aansluit mogelijkheden
  • HEOS App

Minpunten

• HEOS app kan iets uitgebreider
  • Alleen Betaalde Spotify af te luisteren

Wezenberg 27-11-2017

Mooi spul

Geschreven voor: Heos Bar |

De HEOS bar is makkelijk te installeren en te gebruiken. Dankzij de app snel te bedienen.
Krijg van alle kanten complimenten wat een goed tvgeluid we nu hebben.

Pluspunten

• Fijn geluid
  • Makkelijke installatie

Minpunten

• Toch wat groot voor een 42inch tv

mpeters99 26-11-2017

Perfect geluid met veel mogelijkheden.

Geschreven voor: Heos Bar |

Deze soundbar ziet er niet alleen mooi uit, maar het geluid is perfect. Ik heb de soundbar, de subwoofer en 2 x Heos 1 met Go-pack. de Heos 1 nemen we geregeld mee als we ergens heen gaan. De accu gaat lang mee en hij is ook nog eens bestand tegen regen en water. Mijn vrouw neemt de Heos 1vaak mee naar de zolder als ze even gaat strijken. De soundbar is gewoon perfect. Het geluid is zo goed dat ik mijn vorige 5.1 set echt niet mis.
De app voor de heos werkt heel gemakkelijk en snel.

Pluspunten

• Prachtig geluid
  • Aanlsuitingsmogelijkheden
  • Accu van Heos 1

Minpunten

• Synchronisatie tussen soundbar en Soundbar