Heos Bar | - Reviews

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

C 26-06-2017

Geweldig geluid!

Ik heb een LG LED-TV van een paar jaar oud en heb het geluid altijd erg slecht gevonden. Ik heb altijd 5.1 surround systemen gehad maar sinds mijn laatste verhuizing heb ik al die losse boxen afgezworen. Omdat ik veel Spotify luister ging ik me laten voorlichten op een Sonos Playbar, mijn buurman heeft deze ook en ik vond het geluid ervan erg goed. In de winkel vroeg de verkoper of ik ook eens naar de HEOS Bar wilde kijken en luisteren, omdat hij hier zelf erg over te spreken was. En inderdaad, ik vond de HEOS Bar erg goed klinken. Moeilijk om in een winkel het echter verschil tussen de twee te beoordelen, maar hij klonk op z'n minst net zo goed. Toen hij vertelde dat hij hetzelfde, en zelfs nog meer kan dan de Playbar (HDMI, USB en Bluetooth) ben ik uiteindelijk toch voor de HEOS gegaan. Ik heb hem nu twee weken en ben er heel, heel gelukking mee. Beste koop ooit, en een typisch geval van "had ik veel eerder moeten doen". Aanbevolen dus!

Pluspunten

• Mooi geluid, met name bij Muziek
  • Meegeleverde afstandsbediening met presets erop
  • USB aansluiting
  • Bluetooth
  • Spotify

Minpunten

• Zit geen display op voor de tijd

Luite 23-08-2017

Mooi geluid en veel aansluitmogelijkheden

De Heos BAR (icm Subwoofer en 2x Heos 3) is een prachtig apparaat. Het installeren kost wat moeite (omdat het eerst een update ging installeren). Veel instellingen mogelijk in de app (soms even zoeken). Luidsprekers zijn in te delen in verschillende groepen maar ook te combineren tot 5.1 opstelling. Jammer dat de BAR niet in het wit beschikbaar is.
Eenmaal geïnstalleerd geeft 't systeem geweldig geluid.
Aansluitmogelijkheden (5 x hdmi, optisch, aux, wifi, bluetooth, LAN). Geweldig dat alle aansluitsnoeren voor elk product meegeleverd zijn (netwerk, optisch, jack-jack, hdmi).

Pluspunten

• Veel aansluitmogelijkheden
  • Simpel uit te breiden met meer speakers

Minpunten

• Hoge aanschafprijs
  • BAR en Subwoofer niet in wit beschikbaar

Luite 21-08-2017

Mooi geluid en veel aansluitmogelijkheden

Eenmaal geïnstalleerd geeft 't systeem geweldig geluid.

Pluspunten

• Veel aansluitmogelijkheden
  • Simpel uit te breiden met meer speakers

Minpunten

• Hoge aanschafprijs
  • BAR en Subwoofer niet in wit beschikbaar