Sony HTCT800 - Reviews

Bluetooth
Totaal uitgangsvermogen
Draadloze subwoofer

Beoordeling op basis van 42 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

Jerry 15-01-2018

Zalig dolby surroundgeluid zelfs als hij stiller staat

Ik heb dit toestel gekocht na een grondige uitleg en demonstratie van de gemotiveerde vriendelijke verkoper. Het is een super goede geluidsweergave

Pluspunten

• Compact
  • Mooi

Kris 19-01-2018

Geweldig geluid en de juiste aansluitingen

Heel fijn product, diverse soundbars geprobeerd maar allemaal terug gebracht. Met dit model ben ik erg blij. Door middel van de diverse HDMI poorten kun je alle apparaten koppelen. Spotify Online mogelijkheid is ook erg gemakkelijk.

Pluspunten

• Heerlijke bass uit de subwoofer
  • Makkelijk aan te sluiten
  • Veel mogelijkheden randapparatuur
  • Design (liggend)
  • Audio Return Channel + HDMI-CEC

Minpunten

• Design niet mooi om aan de muur te bevestigen

Franklin 16-01-2018

Mooi design en prachtig geluid

Een prachtige soundbar met een erg goed geluid. Makkelijk aan te sluiten en de bediening is al net zo eenvoudig.
Veel beter dan goedkopere soundbars en doet niets onder voor de duurdere.
Zonder problemen de telefoon verbinden via wifi of bluetooth en luisteren naar muziek via spotify of chromecast.
Al met al een fantastisch apparaat

• Bediening
  • Wifi
  • Disign

Marco 14-01-2018

Makkelijke installatie, super geluid!

Bij de aankoop van een nieuwe Sony TV heb ik ook meteen een goede soundbar er bij aangeschaft. De Sony HTCT800 stond aangesloten in de winkel en viel op door zijn krachtige, heldere geluid. Ook het aansluiten van de soundbar is een fluitje van een cent. De subwoofer communiceert draadloos met de soundbar, je hebt alleen een stopcontact nodig. De voorgeprogrammeerde instellingen van de soundbar (Soundfield) zorgen bij iedere situatie voor de juiste instelling waardoor je altijd een perfect geluid hebt, of je nu naar een film kijkt of een talkshow.
Verder heeft de soundbar de mogelijkheid om je Spotify playlist op een handige manier te streamen, zodat je ook van je favoriete muziek kunt genieten in een geweldige geluidskwaliteit.

Pluspunten

• Krachtig, helder geluid
  • Makkelijke installatie

Frank 14-01-2018

Zeer mooie soundbar en zeer makkelijk te installeren

Zowel het uiterlijk als de performance komen zeker met elkaar overheen. Zeer goede kwaliteit en het geluid overtreft je verwachtingen. Installatie zeer simpel en alles spreekt voor zich. Zeer zeker een aanrader.

Pluspunten

• zeer mooi geluid
  • op meerdere punten te bedienen
  • mooi uiterlijk

Eric 13-01-2018

Soundbar Sony

Onlangs de HT-800 van Sony gekocht. Het aansluiten was zeer eenvoudig en de optische kabel was bijgeleverd. De SW was zo mogelijk nog eenvoudiger aan te sluiten. En dan hoor je voor het eerst het geluid dat uit de soundbar komt ipv uit de TV. Geweldig!!!!!!!!

Pluspunten

• Eenvoudig aan te sluiten
  • Mooi vol geluid
  • prima prijs kwaliteit verhouding

Jack 07-01-2018

mooi plat deze sound bar, komt niet voor de tv uit

Mooi plat apparaat , komt niet boven de tv uit .
Mijn tv afstandsbediening blijft daardoor goed werken.
Het geluid is werkelijk heel goed.
Bediening is makkelijk.
Prijs kwaliteit is prima.

Pluspunten

• Geluid met de lossen basbox

Est. 06-01-2018

Mooie design.

Heel eenvoudige installatie, duidelijke handleiding, goede kwaliteit, mooie bas. Prijs / kwaliteit meer dan top.

• Installatie
  • Bluetooth

Michel 05-01-2018

Geluid met een andere dimensie

Ik had een surround systeem en twijfelde aan een soundbar. Uiteindelijk deze Sony gekocht en wat een ervaring. Installatie is plug en play,het geluid in Movie stand geweldig en de wireless subwoofer geeft meer dan ooit een cinemagevoel. Mijn Logitech Harmony remote was direct geconfigureerd. Meer hoeft een soundbar echt niet te hebben. Super

Pluspunten

• Alles

Minpunten

• Misschien de prijs?

Cubalinx 05-01-2018

Sony HTCT800 REVIEW

Vanwege de goede recenties, voor dit product gekozen. Het voldoet aan mijn verwachtingen. Goed lage bass die je zelf kan instellen qua volume/sterkte. Het geluid van de soundbar is uitstekend. Veel mogelijkheden op de afstand bediening zoals night stand, dimmer om de soundbar display te dimmen. Paring knop voor het koppelen van bluetooth devices. Ook de mogelijkheid om je inputsource te wijzigen vanuit je remote. Omdat ik al in bezit ben van een sony tv is installeren een makkie.
Ik raad dit product dan ook aan icm een sony tv.
(1 Hdmi poort met arc. 3 overige hdmi poorten)

Pluspunten

• Eenvoudig te installeren
  • Soundbar en subwoofer aparte volume regeling
  • Werkt uitstekend icm een sony tv
  • Overzichtelijk menu daarom makkelijk in te stellen
  • 4 hdmi poorten waarvan 1 arc aansluiting

Bart 03-01-2018

Goed geluid , goede prijs , veel mogelijkheden

Deze soundbar heeft veel aansluitmogelijkheden, waardoor hij multifunctioneel is .
Spotify, muziek streamen en casten , radio luisteren het kan allemaal .
En natuurlijk veel beter TV geluid.
Ik heb een wat oudere samsung TV , het enige wat niet goed werkt is dat de soundbar niet aangaat als ik de TV aanzet, terwijl dit wel zou moeten.
Doormiddel van CEC anynet van samsung kun je wel volume via de TV afstandbediening bedienen en bij afsluiten van de TV gaat ook de soundbar uit, dat werkt dus wel.

Pluspunten

• veel mogelijkheden
  • goed geluid
  • veel aanslutingen 3 HDMI, analoog, USB

Minpunten

• Gaat niet automatich aan als je de TV aanzet

Chris 03-01-2018

Sony HTCT800 soundbar + subwoofer

Wauw wat een geluid! Ideaal om een muziekje (al dan niet via de telefoon) te luisteren! Verschillende geluidsvoorkeuren mogelijk en handig in de bediening. De samenwerking tussen afstandbediening TV en afstandbediening soundbar werkt geweldig makkelijk. Eenvoudige installatie. Mooi en strak ontwerp zorgt voor een opgeruimd beeld. Goede aankoop tegen een betaalbare prijs incl. de cashback actie wat makkelijk is.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit en geluidsopties
  • Makkelijk muziek luisteren via de telefoon
  • Goede samenwerking met afstandbediening TV

Minpunten

• Standaard geen HDMI kabel meegeleverd
  • WIFI wat lastig te installeren

Tim 31-12-2017

Doet wat het moet doen. Top soundbar

Soundbar van hoge kwaliteit. Zuiver geluid , mooie bas van de woofer en simpel in gebruik.
Aanrader voor iedereen die opzoek is naar een betaalbare soundbar.

Pluspunten

• Uitzicht
  • Gebruiksvriendelijk
  • Kwalitatief

Minpunten

• Geen HDMI kabel bijgeleverd

Fallada 30-12-2017

Zuiver geluid

De virtuele Surround Sound-technologie zorgt voor een realistisch bioscoopgeluid wat toch een bijzondere ervaring in de huiskamer is. De mogelijkheden om de sound aan te passen van type uitzending (muziek, film, games,...) zorgt voor een grote verscheidenheid. In elk geval is het een surplus voor mijn oudere Sony Bravia TV

Spotify connect, Chromecast en Bluetooth werken zoals het hoort.

Blijkbaar is deze zeer gegeerd want de soundbar was bijzonder moeilijk te vinden. Of misschien is deze stilaan einde productie en dan hoop ik dat Sony dit kan evenaren.

Kortom: WOW ! Hoop dat deze soundbar zolang als mijn Sony TV meegaat!

Pluspunten

• Zuiver 'bioscoop'geluid
  • Vele extra mogelijkheden zoals muziek via Spotify
  • Wireless verbindingen met andere apparatuur
  • Wireless subwoofer
  • correcte prijs

Minpunten

• Soundbar had in lengte iets kleiner mogen zijn
  • HDMI kabel had er wel bij mogen zitten

Michel 28-12-2017

Soundbar met een top akoestiek

Zeer tevreden in combinatie met Sony TV met een goede prijs/kwaliteit. Ruim voldoende gebruiksmogelijkheden en een topgeluid uit de soundbar.

M Hoffs 25-12-2017

Mooi zuiver geluid

Prijs kwaliteit is prima, mooi zuiver geluid en een mooie bass. Zowel wifi als Bluetooth. Goedkoper dan bv de sonos play 5,waar ik eigenlijk voor ging kijken en qua geluid niet minder door de subwoofer. Zeer tevreden.

Pluspunten

• Zuiver geluid en mooie bass
  • Installatie makkelijk

Jantje K 24-12-2017

bij mijn sony tv 65 inch de soundbar ht-ct800 geweldig

Ik had eerst de ht-ct290 maar dat geluid liep niet sinchroon nu bij de ht-ct800 perfect een aanrader, ik heb hem wel laten instaleren en aflatenstellen door platte tv

Pluspunten

• zeer mooi uiterlijk
  • na de goede afstelling perfect geluid
  • ben je toe aan een soundbar deze is geweldig

Pim 18-12-2017

Fraaie set, zeer flexibel en goed geluid

Deze set heb ik gekocht ter vervanging van een receiver met aparte speakerset, voornamelijk om in de woonkamer een meer opgeruimd beeld te creëren. Ik gebruikte eerder geen surround set, dus dat was niet echt een criterium. Wel was voor mij een flink aantal HDMI poorten van belang, deze Sony heeft in de categorie soundbars het grootste aantal poorten dat ik kon vinden (3 in- en 1 uitgaande poort met ARC), waarmee ik net uit kwam. De ARC optie maakt dat het mogelijk is om iets meer aan te sluiten als de TV nog wat poorten heeft.
Voor mij was een verrassing dat het goed mogelijk is een volledig draadloze surround situatie te creëren, door extra speakers te kopen. Niet perse goedkoop, maar wel handig en de extra speakers kunnen eventueel ook zelfstandig worden gebruikt (als multi-room oplossing). Dit heb ik echter (nog) niet aangeschaft of getest.

Aansluiten was super simpel, de koppeling tussen de soundbar en draadloze subwoofer was al geregeld zodra alle stekkers in de stopcontacten zaten.

Het geluid vind ik uitstekend bij het afspelen van mainstream populaire, jazzy en/of elektronische muziek. Bij het afspelen van klassieke (piano) muziek kom je er snel achter dat het echt wel wat tekort komt om een goede dynamiek te creëren. Maar een set als dit moet je denk ik überhaupt niet hebben voor een goede concertbeleving. Het is goed genoeg om op de achtergrond aan te hebben, maar je moet er niet voor gaan zitten om te luisteren, dan heb je wat anders nodig.
Positief is ook dat er twee modi aanwezig zijn om stemgeluid wat op te krikken, dat is bij het kijken van documentaires best praktisch, het verschil is goed hoorbaar.

De verdere mogelijkheden zijn ook prima. Spotify connect werkt zoals te verwachten, Chromecast maakt een hoop dingen makkelijk, instellen is behoorlijk eenvoudig (kan beter, maar niet slecht). Bluetooth en NFC heb ik niet getest, maar zullen vermoedelijk ook naar behoren functioneren.

De afstandsbediening is wat beperkt en lijkt niet geschikt om bijvoorbeeld ook de TV mee aan of uit te zetten. Wellicht dat de handleiding hier mij nog wat meer over kan leren, want dit kan wellicht ook geregeld worden via HDMI controlesignalen.

Al met al een positief beeld.

Pluspunten

• Eenvoudig aan te sluiten
  • Om te bouwen naar een draadloze 5.1 surround set
  • Op te hangen en liggend te plaatsen

Minpunten

• Klassiek klinkt minder sprankelend

Goed product 16-12-2017

past mooi onder mijn Sony bravia 43WD75x

ik heb dit product gekozen omdat de subwoofer draadloos is en dat er veel draadloze uitbreidingsmogelijkheden zijn voor in de toekomst. Bijvoorbeeld een speaker voor buiten achter 't huis of in de slaapkamer.
de sound is geweldig en apparaat is makkelijk te bedienen.

Veryepe Carine 08-12-2017

super groot scherm prachtig beeld

wij hebben de keuze gemaakt voor deze televisie doordat we alle toestellen konden vergelijken want deze stonden allemaal hetzelfde instelt bij krevel. Dit toestel was wat betreft beeldkwaliteit en prijs het beste toestel

Pluspunten

• beeld
  • prijs