Sony HTCT800 - Reviews

Bluetooth
Totaal uitgangsvermogen
Draadloze subwoofer

Beoordeling op basis van 10 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

De Ridder Eddy Soundbar 11-11-2017

Soundbar

Thuis gekomen aangesloten en was mijn direct verwachting wat ik wou ook prijs bewust.
Aangename verrassing van het product verbaasde mij niet van Sonny.

• look

Tinne 11-11-2017

Mooi design, prima geluid

Prima geluid. Werkt perfect samen met televisie, xBox en mediaserver. Gebruikersgemak, aangezien alle apparaten in één keer aan en uitgeschakeld kunnen worden.
Zeer tevreden van deze aankoop.

Pluspunten

• Strak design
  • Helder en voldoende geluid
  • Goede prijs / kwaliteit
  • Goede integratie met andere apparaten

Minpunten

• Geen HDMI kabel standaard bijgeleverd
  • Geen ingebouwde internetradio

M. Bueters 10-11-2017

Sounbar

De Sony soundbar HT-CT800 heeft een zeer mooi geluid voor series en films en een mooi geluid voor muziek. Er zitten veel mogelijkheden op om de kleur van het geluid naar je eigen smaak aan te passen. Voor het geluid van de tv zit er nog een extra voice-knop op om de spraak naar voren te halen. Bluetooth werkt goed. Het apparaat heeft een handige afstandbediening die niet ingewikkeld is.

Pluspunten

• Mooi geluid voor verschillende geluidssoorten
  • Veel mogelijkheden geluid aan te passen

albert 09-11-2017

leuk systeem

goed geluid mooi uiterlijk werkt goed goede instructieboekje zoals in het nederlands als in het buitenlands

Cor 08-11-2017

Sony soundbar

mijn tv is een Sony bravia en bevalt prima dus ben ik bij dit merk gebleven .dat is een goede keuze gebleken . Want de soundbar heeft een mooi vol geluid en is zeer handig te bedienen .

Pluspunten

• Goed geluid
  • Handige bediening
  • Mooi robuust model

Roosje 01-11-2017

Prima geluid en gebruiksvriendelijk

Mooi design , wij hebben gekozen om hem voor de tv te zetten en komt niet voor het beeld, maar kan ook opgehangen worden. Zeer gebruiksvriendelijk omdat je bv Spotify via het netwerk kan afspelen. ( selecteer dit op je tel en hij begint vanzelf te spelen.) Prachtig geluid. Wij zijn er heel blij mee en zeker voor die prijs.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Op netwerk aan te sluiten

Bvd 20-05-2017

Mooi apparaat

Sinds een aantal weken hebben wij deze Sony soundbar in huis. Het apparaat presteert boven verwachting. Het geluid is best goed in vergelijking met andere apparaten. Zeker in deze prijsklasse. Met andere apparaten, zoals mobiele telefoons en tablets, zijn heel makkelijk te verbinden met Bluetooth. Het instellingen menu is vrij simpel en daardoor makkelijk te begrijpen. Voor extra instellingen kun je een app installeren zodat je zelf naar behoefte bijvoorbeeld de bas kunt reguleren. Ik zou dit product zeker aanbevelen aan vrienden en familie. Omdat wij altijd als we visite hebben muziek op de achtergrond hebben spelen, hebben al meerdere mensen het geluid uit deze soundbar gehoord en ook zij zijn verbaasd over het mooie geluid. Al met al een top apparaat wat wij zeker aanbevelen!

Pluspunten

• Goede prijs /kwaliteit
  • Mooi geluid

Minpunten

• Simpel menu

HaroldV123 14-05-2017

Flinke bas, simpel te installeren

Eigenlijk een kwestie van HDMI erin het werkt al. De draadloze sub vind zelf ze subwoofer. Geluid is prima, bas moest ik wat terugstellen. Gaatje zijn wat groot waardoor je de tweaters ziet zitten; kwestie van smaak of je dat juist wel of niet mooi vind. Je gewone TV remote of die van XS4all werken er ook mee; alleen als je instellingen een keer wilt wijzigen dan heb je de speciale soundbar remote nodig. Het m nog niet opgehangen maar viel me op dat ie ook echt alleen onder de TV kan (wat de meeste mensen doen). Als m hoger wilt hangen en de kabel naar onder wil wegwerken dan is dat lastiger omdat er geen kabelsleufje aan de onderkant zit. Ingebouwde Chromecast werkt ook meteen (heb ik niet eens hoeven instellen) en mn Spotify vind de soundbar ook meteen. Werkt dus gewoon!

Pluspunten

• Simpel te installeren
  • Goed geluid

Minpunten

• Grof design
  • Geen kabelgeleiding aan onderkant

PL 12-05-2017

Heerlijke sound voor films!

Omdat ik meer beleving wilde bij het kijken van films en series heb ik voor de sony soundbar gekozen, en ik heb er nog geen spijt van! De bas is lekker stevig maar helder en het systeem is erg makkelijk te installeren en te gebruiken. Om muziek mee af te spelen is de spotify connect functie super handig. Alleen het design van de bar is mij achteraf iets grof, maar dat wordt ruimschoots goedgemaakt door het gebruiksgemak en de geluidskwaliteit!

Pluspunten

• basweergave
  • gebruiksgemak

Minpunten

• design bar
  • geen hdmi kabel

PanaSony 11-05-2017

Mooi design, geweldig geluid!

Voor deze Sony soundbar gekozen vanwege de goede specificaties.
Nou, geen spijt van. Wat een geluid, prachtig helder en met zoveel bas als je zelf wenst!
En volop mogelijkheden om randapparatuur aantekeningen sluiten.
De bijgeleverde tekening geeft duidelijk weer wat je hoe aan kunt sluiten, makkelijk zat.
Ook de bediening is eenvoudig, via de bijgeleverde afstandsbediening dan wel de SongPal app van Sony, deze heet ook wel Musical Center in de Play Store.
Ja, echt een aanrader.