Samsung HW-K850 - Reviews

Laagste prijzen
Bluetooth
Totaal uitgangsvermogen
3D

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Mark W. 08-09-2017 Product paar weken in bezit

Prachtige soundbar met geweldig geluid

Wat een geweldig geluid. Ik wilde af van de vele boxjes die ik eerst had met de bijbehorende bedrading en ben opzoek gegaan naar een enkele soundbar die toch een top geluid heeft bij films.
Nou dat is met dit apparaat gelukt. Door de dolby atmos ervaar ik het geluid toch helemaal om mij heen. Zeer zuiver en helder geluid en een super bass. Het hele huis trilt als ik hem hard zet.
En inderdaad super eenvoudig te installeren. Weg snoeren!

Pluspunten

• Top geluid
  • dolby atmos
  • eenvoudige installatie
  • mooi ontwerp

Minpunten

• beetje aan de prijzige kant
  • verder helemaal niets

Danny 31-05-2017 Product paar dagen in bezit

Prachtige soundbar met prima geluid

Super makkelijk om te installeren, voor extra gemak wel aansluiten via de HDMI ARC op je tv. In combinatie met de UE55MU7070 van Samsung en de Ziggo Horizon box werkt alles perfect. Alles werkt goed, snel en nog mooier op 1 mooie afstandsbediening van Samsung. De afwerking is zeer fraai en de soundbar past goed onder een 55inch televisie. Je hebt verschillende default settings zoals: muziek, movie etc, hier kun je snel tussen schakelen. Standaard overheerst de subwoofer licht maar dit kun je makkelijk naar smaak inregelen. Schakelt automatisch aan met je televisie (in mijn geval) en je Horizon box en dempt dan het geluid van de televisie. Opties en mogelijkheden zijn er zat, je kunt zelfs het systeem nog uitbreiden met draadloze (Atmos) speakers, deze zitten standaard in de HW-K950 serie. Deze soundbar gekozen vanwege de vele opties om te kunnen streamen en de samenwerking tussen mijn andere apparaten. Kan niet anders zeggen dan dat dit perfect werkt.

Pluspunten

• Zeer makkelijke installatie
  • Veel connectie mogelijkheden
  • Zeer fraaie uitstraling
  • Alles via 1 remote te bedienen

Minpunten

• nog geen kunnen ontdekken