Philips Fidelio B1/12 - Reviews

Bluetooth
Totaal uitgangsvermogen
Subwoofer vermogen

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

51John 17-05-2017

Goed geluid, slechte audiosync

De Fidelio B1 ziet er goed uit. Geeft een prima geluid, stukken beter dan het geluid van de TV, maar een 5.1 gevoel komt niet echt naar voren. Systeem is eenvoudig op de TV aan te sluiten. Daarnaast is er echter de audiosync, oftewel loopt het geluid synchroon met het beeld. Dat is op zijn zachtst gezegd niet geweldig. Lastig om het gelijk te krijgen en wanneer het enigszins gelijk loopt dan gaat het gedurende het programma weer uit de pas lopen. Tevens reageert de afstandsbediening wat traag en opstarten duurt vrij lang.
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

Stanny 16-11-2016 Product paar weken in bezit

Goed geluid

Ik ben nog niet in het bezit van een soundbar en heb de B1 een paar weken mogen testen,
Dus dit was mijn eerste kennismaking. En ik ben erg enthousiast.
Je haalt het uit de doos en het is plug&play en makkelijk te bedienen met de afstandsbediening.
Mooi geluid voor zowel, film voor het bioscoop-effect als muziek. En een waanzinnige bas!!
Bij de omschrijving staat “geschikt voor kleine kamers”. Ook voor een grote kamer geschikt denk ik, maar misschien wel met extra speakers.

Minpuntje: Grote superwoofer en ik moest de B1 uiteindelijk weer terugsturen!