Philips Fidelio B1/12 - Reviews

Bluetooth
Totaal uitgangsvermogen
Subwoofer vermogen

51John 19-01-2018

Goed geluid maar geen perfecte werking

Sinds april 2017 in bezit, dus redelijk ervaring ermee. Geluid is goed, van surround echter niet veel te merken. Bijgeleverde afstandsbediening is véél te klein en reageert slecht. Soms meerdere keren toets indrukken voordat speaker reageert. Zoals anderen ook al hebben ervaren loopt het geluid snel uit de pas, via HDMI/ARC aangesloten op een Philips UHD TV. Zou toch goede aansluiting moeten zijn ipv aangesloten op een concurrent toestel. Doordat geluid uit de pas liep via optisch aangesloten en loopt wat minder uit de pas.
Nu merk ik sinds kort dat sommige geluiden harder klinken dan andere. Spraak is in een film nu zacht in verhouding tot bijvoorbeeld de muziek of andere bijgeluiden. Niet eerder zo geweest, geen andere instelling o.i.d. gedaan.
Al met al niet best voor een merk als Philips.....

Klaas54 21-12-2017

Geluid niet synchroon

Voor zo'n klein apparaat vooral een indrukwekkend badgeluid. Soms teveel en overheersend. Ergerlijke is dat het geluid iedere keer weer uit de pas gaat lopen. Alles geprobeerd. Laatste software erop gezet etc.. Gebruik hem nu niet meer. Doodzonde.

RobGron 09-12-2017

Compact maar slecht geluid

Snel aan te sluiten via Philips TV, herkent ARC snel en gaat samen met Tv aan en uit. Reageert op TV afstandsbediening dus dat is handig.
De drie geluisdsmodi laten te weinig ruimte om het geluid aan te passen op de ruimte waar het apparaat staat. Het geluid is daarbij ook nog opvallend blikkerig. Het is in de installatie niet duidelijk of er ook een maximum afstand is tussen subwoofer en kleine speaker. Bij een afstand van 4 meter begint de subwoofer soms spontaan basgeluiden te produceren zonder relatie tot tv geluid.
Al met al een tegenvaller. Geen waar voor mijn geld.

Bevahe 13-11-2017

slecht product

Synchronisatie met Tv is slecht. Als je denkt het eenmaal ingesteld te hebben is het na een paar minuten weer mis.

Ook zit er een vreemd onnatuurlijke basgeluid in.
Ben daarom erg teleurgesteld in dit product. Je denk het is Philips en dan is het goed. Niet altijd dus.

Stanny 16-11-2016

Goed geluid

Ik ben nog niet in het bezit van een soundbar en heb de B1 een paar weken mogen testen,
Dus dit was mijn eerste kennismaking. En ik ben erg enthousiast.
Je haalt het uit de doos en het is plug&play en makkelijk te bedienen met de afstandsbediening.
Mooi geluid voor zowel, film voor het bioscoop-effect als muziek. En een waanzinnige bas!!
Bij de omschrijving staat “geschikt voor kleine kamers”. Ook voor een grote kamer geschikt denk ik, maar misschien wel met extra speakers.

Minpuntje: Grote superwoofer en ik moest de B1 uiteindelijk weer terugsturen!