Bose SoundTouch 300 - Reviews

LAN
Kleuren
zwart

plurix 02-01-2017 Product paar weken in bezit

Helaas ben ik erin getuind door de misleidende naam,

Het Bose product aan zich is Duur!! (let op de hoofletter) maar qua geluid perfect. Zeker met de subwoofer erbij. waarom dan deze titel.
Ik bezat al een Bose Soundtouch 30 en het Twinpack van de Soundtouch 10. allen superbe producten. Toen mijn 20 jaar oude surround systeem 'het tijdelijke voor het eeuwige' verwisselde wilde ik ook graag dat mooie diepe geluid van de muziek uit mijn tv krijgen.
op naar de Mediamarkt en Tummers. Goed luisteren en idd perfect Bose geluid.
Voldoende informatie (dacht ik) en zelfs de vraag gesteld of de soundbar gekoppeld kon worden aan de 30 en de 10 speakers. En beiden zaken zeiden volmondig JA! Het waren immers allemaal SOUNDTOUCH apparaten. En dat was doorslaggevend in de beslissing om voor Bose te gaan en niet voor SONOS.
OOOH wat een spijt.
Wat blijkt. Je kunt idd wel de 10 en de 30 aan de 300 koppelen zolang als je maar vanuit je wifi of bluetooth afspeelt. Maar vreemd genoeg niet wanneer je via de 300 vanuit een ander apparaat iets afspeelt. Want dat zou een ander systeem gebruiken.????
In elk geval is dit niet wat de naam beloofd.
Alles heet heel suggestief soundtouch wat erop duidt dat het èèn systeem is. Wees dan sportief en geef in de benaming weer dat men te maken heeft met 2 verschillende systemen die maar op èèn gebied samenwerken en wijzig Wireless Multiroom in WIFI Music Only.
Bose zegt wel dat er wellicht in de toekomst iets aan gedaan kan worden. maar dan spreken ze zichzelf tegen.
Wees hiervoor bij aankoop wel van bewust.
Ondanks het perfecte geluid gaat die soundbar en de subwoofer er bij mij uit. Om een dubbel wireless systeem te hebben hoef ik geen 1600 euri te investeren. Dàt kan dan een stuk goedkoper.

Pluspunten

• Perfect geluid
  • alles in een afstandsbediening
  • goede ondersteuning

Minpunten

• Zeer grote zubwoofer
  • communiceert niet altijd met soundtouch apparaten
  • Zeer duur.
  • ophangsysteem is duur en horizontaal
  • Finetunen van Bas is niet mogelijk

H 19-02-2017

Hoi Plurix?

Jammmer dat jouw soundbar en boxen niet goed werkt!
Begrijp ik het dan goed dat je via de computer wel iets kan af spelen maar dat geluid komt dan niet uit de Bose Soundtouch 30 en het Twinpack van de Soundtouch 1.

De Bose Acoustimass 300 wireless bass module hoort toch wel bij de soundbar?

Horen de SoundTouch 300 soundbar speakers daarbij? Zijn er ook nog andere opties mogelijk?

Verneem graag jouw reactie.

Met Vriendelijke groet
H.B.

plurix 20-02-2017

Hoi H.B.
Ik heb een Soundbar soundtouch 300 en (nu nog) een accoustimass basbox beiden werken prima samen.
Daarnaast heb ik een Soundtouch 30 en het twinpack van de soundtouch 10.
wanneer ik internetradio afspeel of muziek van mijn laptop of NAS kan ik alle boxen met elkaar verbinden.
Geen enkel probleem.
Maar zodra de blueray speler of de tv als bron gaan dienen vallen de 10 en de 30 uit.
Ik zou dan de wireless sourroundspeakertjes moet kopen om surround geluid te krijgen.
en die zijn voor zulke kleine speakertje F*ck*ng duur.
Dan zou ik totaal 2130 euri kwijt zijn om surroundgeluid te krijgen èn goede muziek.
En goede muziek geeft de soundabar en accoustimass zeker. Maar goede muziekvideo's word dan een probleem. en dat is nu zo jammer aan deze aankoop.
Bose zegt dat er een ander systeem voor gebruikt word en Tv naar 30+10 zou niet mogelijk zijn. maar andersom gaat dus wel.
ik hoop dat je een goede maar wel een bewuste keuze kunt maken. en dat mijn ervaring je enigzins geholpen heeft.
mvrgr,
Plurix

josk 06-11-2016 Product paar weken in bezit

Dat een soundbar zo'n kwaliteit kan weergeven

De geluidskwaliteit is boven alle verwachting. Zonder surround speakers of subwoofer, laat de 300 je genieten van een geweldig en vooral verstaanbaar TV geluid. Muziek van CD speler en Blueray idem; je verwacht dit niet van een soundbar. Verschil in een goede en slechte opname door een geweldig laag, mooi midden en hoog valt op. En, vooral de ruimtelijkheid, je gelooft niet wat je hoort. De soundtouch 300 zie ik als de volgende generatie van de Sonos Playbar en Heos Soundbar. De soundtouch 300 is nog meer fraai afgewerkt, heeft een perfecte hoogte voor de actuele TV's, heeft HDMi ARC audio return channel, een extra HDMi ingang. We gebruiken de TV als schakelcentrale voor afwisselend Apple TV, Blueray, CD (tv aan, echter op beeld uit), Spotify en TV. Soundtouch ondersteunt zelfs het weergeven van een Spotify lijst onder de voorkeuzeknoppen. En daar hebben we een volgen voordeel boven Sonos en Denon Heos; de Bose heeft een afstandsbediening! Daarmee kun je ook je andere apparaten bedienen.
De Bose laat zich bedienen door iPad, iPhone, zelfs de Mac, of met de AB. Ook een Bluetooth verbinding is snel gemaakt. Inregelen op luisterruimte met AdaptIQ.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening,
  • HDMi en ARC audio return channel
  • Dynamische weergave
  • Ruimtelijke weergave
  • Fraaie afwerking, mooie app

Minpunten

• Geen hoofdtelefoon aansluiting

Mike 15-12-2016 Product paar weken in bezit

De soundTouch 300

Het is een mooi apparaat waarvan ik totaal geen spijt heb dat ik hem heb aangeschaft. Het geluid is geweldig en de bediening heel eenvoudig. Wij hebben hem aangesloten op de tv en automatisch gaat hij aan als je de tv aanzet. Het is een pittige prijs die je ervoor betaald maar hij is het meer dan waard. Wij gebruiken hem voor de tv maar ook als muziekgeluid voor de iphone. Heel simpel via bluetooth speel je je muziek af via de soundbar en het geluid is echt geweldig.

• bedieningsgemak

Minpunten

• prijs

Jolanda 06-01-2017 Product paar maanden in bezit

echt een aanwinst

We waren echt toe aan een nieuw geluidsysteem, onze dolby set is al een aantal jaar oud maar we kunnen echt niet tegen dan blikkerige geluid van de tv. Opzoek naar iets nieuws kwamen we al snel bij een soundbar uit, en wat voor soundbar is dit zeg! Hij ziet er superchique uit en levert meer dan waar wij naar op zoek waren. Aansluiten op de tv is een makkie en nadat je hebt uitgevonden hoe de bas tonen wat hoger kunnen is de geluidsbeleving compleet. Films, series, muziek via bluetooth, allemaal even zuiver en prachtig geluid. Een echt pluspunt is dat je de tv en je digitale kastje kan bedienen met de afstandsbediening van de soundbar. Wij zijn tevreden!

Pluspunten

• Mooi
  • Makkelijke bediening

Rick 19-12-2016 Product paar weken in bezit

BOSE Soundbar helemaal top

Ik heb de soundbar nu al een tijdje in huis. Ik kan zeggen dat de vormgeving mooi is en de geluidsweergave helemaal top. De keus om te schakelen tussen televisie, streamen via internetradio en een derde mediabron is makkelijk te bedienen. Wat betreft de afstandsbediening van BOSE en de combi om deze afstandsbediening voor alle mediabronnen te gebruiken, functioneert niet echt naar behoren. Het is ook mogelijk dat ik het als gebruiker verkeerd heb gedaan, maar de gebruikshandleiding is makkelijk te volgen. Ook het gebruik van de BOSE app is helemaal top. Makkelijk te bedienen ook de volume knop. Ik zou dan ook zeker deze soundbar graag uit willen breiden met een tweetal kleine geluidsboxen. Deze zijn heel makkelijk te koppelen aan en via de bluetooth van de soundbar. En zeker een aanrader voor het ultieme filmgeluid door de hele kamer. Om voor een surround geluid alleen de soundbar te gebruiken is te weinig en doe je je zelf te kort mee, wil je een compleet surround geluid ervaren.
Hou er wel rekening mee dat de aanschafsprijs van deze soundbar aan de hoge kant is. Maar dat brengt elk BOSE merk met zich mee dat je betaald voor kwaliteit. In dit geval een mooi en perfect geluid is waar je voor betaald. Ik vind de soundbar wel iets te diep qua centimeters en past hij hierdoor niet goed onder een televisie/flatscreen, als deze lage pootjes of een standaard heeft. Maar vergeet niet de flatscreen kan je altijd nog ophangen en met zo'n soundbar en mooi en perfecte geluidsweergave, neem je dat voor lief om een paar gaatjes in je muur te boren voor deze waanzinnige soundbar.

jorisbink 18-12-2016 Product paar weken in bezit

Geweldig geluid

Ik heb deze mooie Bose soundtouch voor al 4 weken en hij is gewoon geweldig. Het geluid wat er uit komt is heel goed. Ik kijk er meestal series en films mee. Het geluid wat er uit komt is dan geweldig. Alle special effects en stemmen komen er goed uit. Deze Bose soundtouch heeft ook een goede bas onder de extra sub woofer. Het enigste echte nadeel er aan is de afstandsbediening. Hij is best wel groot en zwaar. De handleiding die er bij zat vond ik ook een beetje onduidelijk, maar op internet kan je er wel een uitgebreidere vinden. Nog een klein ding wat ik mis is dat er geen 3.5mm audio jack op zit. Je ben nu gedwongen om het met een optical kabel of via hdmi aan te sluiten. Dit is een nadeel voor als je een oude tv heb. Ik vind het design van het product wel modern en mooi. Soms heb ik de Bose soundtouch via bluetooth verbonden op mijn mobiel en dan muziek geluisterd. Ik was toen zeer tevreden over het geluid. Ik rad hem zeker aan als je van goed geluid hou.

Pluspunten

• mooi geluid
  • veel bass
  • mooi disign

Minpunten

• geen 3.5 mm audio jack
  • handleiding was niet heel duidelijk

Anjo 06-02-2017

Is het u gelukt om de telefoon aan te sluiten op de soundtouch 300?
Zou u mij een uitleg hierin kunnen geven, het lukt mij nl. niet
Mvg. A. Verhoeven / Eindhoven

Aljo Schaaphok 16-01-2017 Product paar weken in bezit

Geweldige soundbar Bose Soundtouch 300

Sinds enige weken in huis, de nieuwste telg uit de Bose soundbar selectie.
Wat een verbluffend mooi geluid, zo mooi ruimtelijk en helder, voor tv, gesproken woord, voor films, enorm mooi. Fijne diepe bass, terwijl er (nog geen) subwoofer aangesloten is, dit nlaatste is nog een optie, vooral denk ik voor als je lekker muziek wilt luisteren, zeker niet slecht nu maar mis een diepere bas.
Aansluiten is een fluitje van een cent, optische kabel erin, hdmi naar tv.
Vervolgens via de bijgeleverde microfoon op 5 plekken in je kamer gaan zitten en de calibratie kan beginnen.
Ben er echt blij mee, helder, ruimtelijk , voor films en games echt top! Af en toe mis ik een heldere diepe bas, dus toch maar voor de subwoofer erbij gaan?
Deze soundbar is echt een aanrader, mijn versterker en grote speakers staan reeds op zolder, niet meer nodig.
Even een mp3 streamen vanaf je telefoon naar de soundbar , zeer handig.

Pluspunten

• mooi geluid
  • strakke mooie afwerking

Minpunten

• af en toe mis je een diepere bas

Anjo 06-02-2017

Weet u mij te vertellen hoe ik mijn telefoon op de SoundTouch aan moet sluiten? Na div. Pogingen lukt mij dit niet?
Mvg. Anjo Verhoeven / Eindhoven

Officiele reactie Bose 07-02-2017

Geachte Anjo,

Mogen we u vragen contact op te nemen met onze helpdesk op het nummer 088/033 30 40? Op deze manier kunnen onze SoundTouch specialisten u bijstaan om samen stap voor stap naar een oplossing te zoeken.

Het Bose Team

MPJ 05-01-2017 Product paar weken in bezit

Mooi design, super geluid

Kon niet wachten. Gelijk de doos opengetrokken en alles aangesloten. Makkelijk te doen. Alle kabels zijn aanwezig en het installeren wijst zich zelf. Ongeduldig en benieuwd naar het geluid niet gekalibreerd met de Adaptiq audio kalibratie. Gewoon gelijk aan de gang.
Had ik beter niet kunnen doen. Wat een deceptie! Geluid erg blikkerig en geen tot weinig bas.

Ff rustig nu en de tijd nemen. Kleine 3 minuten verder en kijk .... dat is wat ik verwacht! Totaal ander geluid. Mooi ruimtelijk effect, mooie hoge tonen en een lekkere bas zonder overdreven aanwezig te zijn.

Nu een kleine maand in huis en ik blijf blij. Ondertussen de Soundtouch 300 ook geprogrammeerd in mijn universele afstandsbediening. 1 druk op de knop en het geluid bij het TV kijken loopt via de Soundtouch 300.
Het geluid is mooi vol met een goede diepte. Filmeffecten worden goed weergegeven. Bij praatprogramma's raad ik alleen wel aan de stand op 'Conversatie' te zetten. De bijgeluiden worden dan meer gefilterd en de stemmen zijn dan nadrukkelijker aanwezig.

Comptabiliteit is goed. Regelmatig via de telefoon of tablet muziek aan het streamen. Ook hier valt op dat de Soundtouch goed werk levert. Van hardrock tot klassiek, van jazz tot opera alles wordt mooi helder en vol weergegeven. Zelfs de zachte partijen in klassieke stukken zijn nog vol diepte. Top!

Zijn er nog negatieve punten. Jawel, maar dat is zeuren. Het design in zwart hoogglans is top, maar ook erg besmettelijk. Je blijft aan het stoffen. Maar verder is het een aanrader.

• Vol, ruimtelijk geluid

duncan 19-12-2016 Product paar weken in bezit

Mooie strakke uitstraling

Wij hebben de Soundtouch al een maandje in de woonkoamer staan en zijn er erg blij. Goed geluid en makkelijk aan te sluiten. Vooral bij films komt hij erg tot zijn recht, maar ook bij het luistern van muziek. Dit komt vooral door de verschillende muziekprofielen die je kan kiezen. Was een goede koop.

Pluspunten

• Uitstraling
  • Vol geluid

Bennie J 18-12-2016 Product paar weken in bezit

Mooie playbar

Ik gebruik de playbar nu 4 weken. Het geluid via de playbar is echt beduidend beter dan via de tv.
De afstandsbediening werkt prettig en is ook bruikbaar voor alle andere apparatuur.
En klein nadeel van de afstandsbediening is het gewicht. Deze is echt beduidend zwaarder dan alle andere ab's die ik heb (gehad).
Ik heb met de connectie naar de app toe wat problemen gehad, maar dat lag gewoon aan de gebruiker en misschien aan een niet zo duidelijke instructie.
Wat ik ook als prettig ervaar is dat de koptelefoon die ik ook heb nu bruikbaar is met ook het geluid via de playbar aan. Dit was niet het geval toen ik de playbar nog niet had.
De playbar is geheel zwart. En boven op glimmend. Omdat de playbar voor onze tv ligt is er een weerspiegeling te zien in deze glimmende bovenkant. DIt is niet of nauwelijks als hinderend ervaren.

Pluspunten

• geluid
  • afstandsbediening

Minpunten

• spiegelende bovenkant

Rob 18-12-2016 Product paar weken in bezit

Mooi en vol geluid

Ik wilde de Bose Soundtouch 300 hebben omdat ik hem gehoord en bekeken heb in de winkel,ik verwachte dat de Bose Soundtouch 300
een vol en warm geluid zou geven ,en dat is uitgekomen.
Het geluid en design overtreft alles.
De Soundbar is gemakkelijk in gebruik en simpel aan te sluiten.
Ik heb er tv mee gekeken ,en muziek mee geluisterd,perfect.
Ook de afstands bediening is erg handig.
Ja ik zou deze Bose Soundbar bij iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• Afstansbediening

Steef 17-12-2016 Product paar weken in bezit

Goed geluid, strak design

Ik heb de soundbare van Bose nu een aantal weken in huis. Ik gebruik 'm om muziek mee af te spelen van Spotify, maar ook het geluid van films en series komt bij mij tegenwoordig door de soundbar. Het geluid is simpelweg fantastisch. Hele mooi belans in het geluid, het geluid vult de hele woonkamer, en ook tijdens feesten en partijen blijkt de soundbar het zeer goed te doen. De soundbar vind ik wel vrij groot, hij is ongeveer 1 meter lang. Het design van de soundbar is wel heel erg strak, en daarmee past hij toch uitstekend in mijn interieur. De bediening is ook prima en eenvoudig. Het aansluiten was snel gebeurd, en de koppeling met mijn telefoon (voor het afspelen van muziek op spotify) is heel eenvoudig snel gemaakt via bluetooth. Echt een waandig apparaat om in huis te hebben. De prijs van Bose is over het algemeen vrij hoog, en ook voor deze soundbar is niet heel goedkoop. Maar desalniettemin ben ik zeer tevreden met wat ik er voor krijg. Ik zou deze soundbar zeker aanbevelen.

MHMeij 17-12-2016 Product paar weken in bezit

Heerlijk geluid

Na jaren geluisterd te hebben naar geluid van de tv en radio via diverse kleine boxen die her en der in de kamer waren gestald, wilden wij graag een keer box(en) hebben met een onwijs goed geluid en niet te veel poespas met allerlei ondersteunende onderdelen om goed geluid te hebben.
Na diverse soundbars beluisterd te hebben bij de welbekende M.Markt kwamen wij op de Bose SoundTouch 300 uit. De soundbar is wel qua lengte lang (1 meter) maar door een mooi design valt dit niet echt op. Wij hebben dan ook getwijfeld om een iets kleiner model te nemen.Ook omdat de aanschafprijs van de Bose hoog is. Toch door het geluid wat uit deze soundbar kwam was de keuze snel gemaakt.
Wij kijken graag films en series en bij sommige films is het geweldig om het idee te hebben dat je in de bioscoop zit. En dat zitten wij nu regelmatig. Het geluid van de Bose Soundbar is door de gehele kamer goed in balans. Ook muziek via de radio is erg goed. Maakt voor het geluid niet uit als je deze even wil laten knallen met goede muziek: het geluid blijft goed.
Het installeren ging a.d.h.v. een handleiding snel.
Al met al: zeer goede keuze geweest,

Pluspunten

• Geluid goed in belans door hele kamer

Minpunten

• Prijzig

Ingerutten26 15-12-2016 Product paar weken in bezit

haal de bios in huis

Ik ben een echte filmfanaat, liefste actie of thriller waarbij de spanning lekker hoog op kan lopen. Toch miste ik altijd nog wat en dat was het geluid wat in de bioscoop ervoor kan zorgen dat je hart sneller gaat kloppen en jezelf bijna weg wil rennen van de spanning. Dus ben ik op zoek gegaan om dezelfde sound in huis te halen zodat ik thuis ook voor de buis gekluisterd zit. Ik ben gaan surfen op internet naar wat een passende soundbar voor mij zou zijn. Ben niet heel handig dus moet ook allemaal niet te ingewikkeld zijn om te installeren. Ik vind de looks ook erg belangrijk moet wel bij de rest van mijn huisstijl passen en moet natuurlijk handig in gebruik zijn niet teveel poes pas om het geluid aan te krijgen. Na het lezen van reviews en mijn wensen in het achterhoofd kwam ik uit op de Bose site. Toen zag ik deze sountouch 300, design is mooi en ja hij is makkelijk te installeren en het geluid is TOP. Ben er echt heel blij mee zeker in de wintermaanden zal die over uurtjes draaien. Echt een aanrader.

Pluspunten

• mooi design
  • makkelijk te installeren

Bas 15-12-2016 Product paar weken in bezit

Beste in zijn klasse

Ik heb nu al een tijdje de Bose SoundTouch 300 in mijn bezit en wat een geweldig product is dit.
Voorheen gebruikte ik altijd de ingebouwde speakers van de tv zelf. Met deze soundbar is tv kijken een compleet nieuwe ervaring.
Het is enorm makkelijk om via bluetooth je telefoon op de soundbar aan te sluiten zodat je kan genieten van je eigen muziek.
Ook is het switchen van connecties (tv / bluetooth ) d.m.v de bijgeleverde afstandbediening enorm makkelijk.
Het mooie aan de Bose SoundTouch 300 is dat je een compleet surround effect hebt terwijl je maar 1 box gebruikt.
Er is ook een mogelijkheid om de set uit te breiden met een subwoofer en extra boxen voor een nog completeren ervaring.
Het design van deze soundbar is ook zeer strak. Het is netjes afgewerkt met glas en aluminium waardoor het er extra fraai uitziet.
Bose beweert dat de installatie heel eenvoudig is alleen dat ging bij mij toch net even anders. Ik ben er ruim een uur bezig geweest op alles eindelijk zo te krijgen dat alles werkte zoals het hoort te werken.
Met de bijbehorende app van Bose kan je de soundbar gemakkelijk bedienen maar is wat aan de 'saaie' kant.
Zoals de titel al zegt, naar mijn mening is dit product van Bose ver uit de beste in zijn klasse.

• Geweldig geluid
  • Goedwerkende bijbehorende app

Minpunten

• Aan de prijzige kant
  • Moeilijke installatie

Dannyh070 14-12-2016 Product paar weken in bezit

Een geweldige soundbar

Sinds een aantal weken heb ik de bose sound Touch 300 in mijn bezit. Hiervoor had ik de bose 3-2-1 in mijn bezit en wat een verschil zeg. De kwaliteit is duidelijk beter en het grootste verschil is je hebt maar een box. Er is een mogelijkheid om het uit te breiden met een sub woofer of extra boxen maar dit hoeft van mij niet. Ik gebruik de sound Touch met name voor het beluisteren van muziek en ik heb hem op mijn tv aangesloten om series en films te bekijken. De kwaliteit is zeer goed te noemen en met films heb je een duidelijke surround effect met een box. De behuizing is van glas en aluminium wat het design compleet maakt. Met de bijbehorende app van Bose kan je snel en makkelijk de sound Touch instellen en bedienen. De sound Touch beschikt over wifi en bluetooth wat het afspelen van muziek middels spotify makkelijk maakt. De bijgeleverde afstandsbediening werkt voor alle apparaten. Het instellen ging mij niet gemakkelijk af maar met behulp van een medewerker van Bose is alles nu goed ingesteld.
Ik raad de soundbar dan ook zeker aan voor een mooi geluid en uitstekende surround effect.

Pluspunten

• Surround effect
  • Prachtig geluid

Minpunten

• Lengte van de soundbar
  • Instellen van de soundbar

Willemijne Bosveld 14-12-2016 Product paar weken in bezit

Redelijke soundbar, voor een te hoge prijs

Dit artikel nu een aantal weken in bezit. Het geluid is helder, maar met weinig bas. Hiervoor moet apart een subwoofer aangeschaft worden. Voor deze prijs had dit er zeker bij moeten zitten! Muziek komt pas echt mooi over als het volume op een hoge stand gezet wordt.
Hiervoor hadden we een Philips home cinema set, met subwoofer, voor minder dan de helft van dit bedrag en eerlijk gezegd vind ik die net zo goed.

Pluspunten

• ziet er mooi uit

Minpunten

• hoge prijs
  • weinig bas

Randy 05-02-2017 Product paar dagen in bezit

Top geluid

Het geluid is mooi helder, echt wat je van bose zou verwachten. Om optimaal van het geluid te genieten van een film, draai dan een blu-ray disk.
Je hebt wel de bose bas speaker om het geluid compleet te maken.

Pluspunten

• ls makkelijk te installeren
  • Muziek streamen met Bluetooth
  • Streamt telefoon, talblet zonder moeite (geluid)

Minpunten

• Hij heeft maar 2 HDMI ingangen.
  • Kan geen beeld streamen

Roxanne 02-02-2017 Product paar weken in bezit

Mooi geluid, mooi design

Als grote muziekliefhebber is dit de eerste investering in een box geweest en ik ben erg blij dat ik dit heb gedaan. De bose soundtouch ziet er niet alleen mooi uit, maar het geluid is ook echt fantastisch. Dit is met name door het kalibreren van het geluid, waarbij je met een koptelefoon op door de kamer loopt waar de box in staat. Hierdoor leest de box de ruimte en stemt het geluid hierop af. De installatie is overigens ook simpel en vanwege de verscheidenheid aan kabels die meegeleverd waren, kon de Soundtouch ook op m'n ( tegenwoordige verouderde) televisie kon worden aangesloten. De tv gaat ook gelijk mee aan als je de box aanzet dus dat scheelt weer een afstandsbediening.
Het geluid wat uit de box komt is erg vol en warm. Met het aanpassen van de bass-functie, krijgen zowel films als muziek een mooi diep geluid. Een dikke aanrader voor iedereen die van films en muziek houdt.

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Snelle installatie

Minpunten

• Regelt ook de sources van de televisie.

Ton 01-02-2017 Product paar dagen in bezit

Waanzinnig geluid

Na onze LG Soundbar ,de Bose gekocht wat een super mooi geluid
echt een aanrader .
Het ontwerp is strak en vooral tijdloos

• Ontwerp
  • Makkelijk aan te sluiten
  • Simpele bediening via de app
  • Alle aansluitingen zitten erbij

Minpunten

• Ophangbeugels wat te duur