Yamaha MusicCast YSP-2700 - Reviews

Geluidsvermogen (gem.)
Type/soort
soundbar
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Yamaha MusicCast YSP-2700 op Kieskeurig.nl.

Audiofanaat Rene' 19-03-2018

Niet te overtreffen !!!

Geschreven voor: Yamaha MusicCast YSP-2700

Ik werk zelf in een hifi winkel en ben behoorlijk audio fanaat.
Ik heb al behoorlijk wat soorten soundbars en multiroom systemen geïnstalleerd bij mensen thuis, dit is de eerste waarbij ik kippenvel van kreeg.

Met deze 7.1 soundbar beleef je films en zeer intens. en met deze soundbar kan je ook je huidige stereo installatie buiten de deur zetten.

Ongelooflijk veel mogelijkheden d.m.v. het MusicCast multiroom systeem,

* Internet radio met gigantisch aanbod radio
zenders over de hele wereld.
* Spotify
* Bluetooth (ontvangen en zenden), geluid overzenden naar b.v. Bluetooth hoofdtelefoon.
*Oude apparatuur b.v. cd speler of voorversterkte platenspeler aansluiten

Een zeer mooi stabiel multiroom systeem voor scherpe prijzen.

Nu ook diverse andere kamers uitgebreid met de Wx-010 en de Wx-030, ook hiervan is het geluid mooi en warm en worden de hoge en lage tonen erg goed verdeeld, dit wat je erg mist bij de andere bekende multiroom systemen. :-(

Het grappige is dat er nu zelfs klanten zijn die hun huidige populaire multiroom systemen inruilen voor het YAMAHA MusicCast systeem en de ysp 2700 of zij grotere broer YSP 5600.

Pluspunten

• ZEER UITGEBREID Audio SYSTEEM
  • Makkelijk aan te sluiten
  • Echte Bioscoop ervaring
  • Audio en stereo ook erg mooi
  • Handig en uitgebreid multiroom systeem

Superdiesel01 21-12-2017

Keuze was moeilijk tot ik deze soundbar tegen kwam

Geschreven voor: Yamaha MusicCast YSP-2700

Ik heb deze Yamaha gekocht zonder te beluisteren omdat geen enkele zaak {wel heeft staan} maar niet aangesloten wel de goedkopere van Bose/Heos noem maar op,maar de verkoper haalde mij over dit is wat je zoekt op soundbar niveau en hij had helemaal gelijk!! De meeste soundbars geven op radio gebied een dikke onvoldoende deze dus niet, moeiteloos gaat het over van TV naar radio en het geluid wordt niet schel of hol. Het is dan ook gewoon jammer dat weinig zaken deze sounbar hebben staan daarom lopen de mensen voorbij oke hij kost een paar centen maar een soundbar met sub voor nog geen 1000 eu vergelijk dit eens met Bose zit je dik boven de 1400 en ik kan je verzekeren als je deze geluisterd hebt dan ga je echt voor de Yamaha 2700 en mocht je deze kopen sluit hem dan aan op HDMI niet de Optical kabel met de HDMI haal je echt alles uit deze soundbar.

Pluspunten

• Niet te groot
  • teveel om op te noemen

Minpunten