Harman Kardon SABRE SB 35/230 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Harman Kardon SABRE SB 35/230 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Martin 27-09-2017

Prima geluid passend bij mooi groot beeld

Mooi en modern ogend design, afstandsbediening beetje klein, goed geluid voor redelijke prijs passend bij groot beeldscherm. Gebruiksaanwijzing wordt niet meegeleverd, maar is (slechts) via internet te verkrijgen; Nederlandse versie is echter niet volledig, waardoor Engelstalige owners manual noodzakelijk is voor juiste installatie en aansluiting afstandsbediening TV.

Pluspunten

• prima geluid
  • mooi design
  • goed aan muur te besvestigen

Minpunten

• ontbreken goede Nederlandse gebruiksaanwijzing

wouter55 20-07-2017

Uitstekend geluid!

Ondanks de wisselende reviews van deze soundbar uiteindelijk toch gekozen voor dit model. Het geluid bevalt prima! Getest met film en muziek, wat een geluid! Zeer helder geluid en erg diepe bass. De vormgeving spreekt voor zich en is mooier dan menig andere soundbar. Ben uiteindelijk erg blij dat ik toch ben gegaan voor dit model.

Pluspunten

• afwerking
  • prachtig geluid
  • draadloze sub

Minpunten

• afstandsbediening niet fraai

R.h.a.m 22-05-2017

Prachtige set

Ik heb deze set sinds vandaag in mijn bezit... Het betreft een erg mooie set ... Geluid kan wat harder maar is zeker niet slecht ik hou van zuivere muziek en mag mezelf wel een kenner noemen ik wil dan ook meestal harman kardon of bose dit is gewoon goed spul 1100 euro vind ik wel veel geld dus een prijs van vijf tot zes zonder komt wel in de richting ! Verder is het makkelijk aan te sluiten en dat alles draadloos is werkt gewoon geweldig

Pluspunten

• snel aansluiten
  • bluetooth werkt goed
  • mooi design en zuiver geluid
  • geen kabels en woofer zetten waar je wilt
  • handig in gebruik

Minpunten

• prijs van 1100 euro is teveel
  • niet uitbreidbaar