Philips HTL3160S/12 - Reviews

Bluetooth
Totaal uitgangsvermogen
Tuner

Beoordeling op basis van 7 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Krol 08-01-2017

Subwoofer connect niet

Gisteren soundbar ontvangen, in eerste instantie niks mis mee, na nadere inspectie blijkt de subwoofer niet te werken, heeft wel stroom en het lampje van "connect" knippert ook vrolijk als je er op drukt. Daarna gebeurt niks en heb je alleen geluid uit de soundbar, wat zonder subwoofer nogal blikkerig is.

roberto1949 18-12-2016

prima product

Mijn Philips Home Cinema set ging kapot (was al 10 jaar oud) en zonder surround set is het geluid van mijn nieuwe Philips TV waardeloos dus wat op internet gekeken en kwam uit op deze set tot nu toe werkelijk goed geliud!!!

Jeroen7701 25-09-2016

Optische kabel

Ik heb de soundbar verbonden met mijn philps smart tv middels de optische kabel , nu valt af en toe het geluid weg en knippert het display van OPT naar PCM.
Wat betekend dit en hoe kan ik dit oplossen?

Groet,
Jeroen

Hein28 28-07-2016

Ziet er leuk uit

Geluid is prima ter ondersteuning van het tv geluid.
Mijn verwachting was niet bijster hoog ivm de draadloze actieve woofer. Maar dat valt nog wel (positief) mee qua geluid.
De kleine afstandsbediening is erg prettig en duidelijk.
Bluetooth wordt constant onderbroken waardoor muziek streaming via de tablet erg onplezierig is. Dit was in de winkel niet, daar waar er wat mij betreft veel storingsbronnen zijn. Andere Bluetooth speaker werkt in dezelfde kamer wel zonder haperen, ander merk overigens. Graag hoor ik een oplossing voor dit probleem want dit vind ik erg teleurstellend.

Leuterkees 30-01-2016 Product paar dagen in bezit

Vanmiddag het apparaat gekocht bij media markt in de 21% aktie.
Zelfde prijs als bij bol.com zonder actie
Is zo makkelijk dat zelfs onze kleinzoon van 10 jaar het hele geval zonder montage incl. de basbox binnen twee minuten via zijn I pod
aan de praat had. Geluid geweldig eenvoudig aan te passen middels de bijgeleverde remote. Alweer 1 erbij. O.jah komt binnen als een bouwpakket balk in 3stukken

Qasimodo 11-01-2016

Prachtig geluid.

Ik heb deze soundbar nu enkele weken in huis, om het kort samen te vatten voor de prijs/kwaliteit verhouding een perfect geluidsysteem.

Kalebiet 12-11-2015

geweldige prestaties

Heb hem een aantal dagen in bezit en wat me opvalt is het krachtige en zuivere geluid dat hij geeft. Alleen met praten krijg je nog een digitale kraak te horen. Voor de rest een prima prestatie wat geluid betreft. De aansluitingen meer dan genoeg alleen de hdmi arc werkt nog niet naar behoren met mijn lg televisie. Heb hem nu optisch aan de soundbar. Ik ben er zeer tevreden mee en heb nog geen spijt gehad.