JBL SB400/230

Bekijk alle Soundbars

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de JBL SB400/230 op Kieskeurig.nl.

6,7

Eric 17-05-2016
  • Product maand in bezit

Electronica hdmi werkt niet naar behoren

4,4
Hdmi schakeling werkt slecht. Valt steeds uit. Bij rondvraag blijkt dit meer voor te komen. Aankoop via Mediamarkt slechte service. Bij terugkomst wordt het apparaat terug gestuurd ter reperatie. Dat is nu 4 weken geleden. Belofte binnen 15 dagen antwoord. Op verzoek geef een nieuwe mee. Nee eerst reperatie afwachten. Koop je dus een niet deugend apparaat.

Patrick 02-12-2018

JBL SB 400

Geschreven voor: JBL SB400/230

Ik kocht dit product in 2015 voor 500 euro. Onder andere omdat ik deze bij vrienden had gezien en had gehoord.
Ik heb er maar drie jaar van mogen genieten. Want hij is op de 1 op andere dag overleden. Hij deed helemaal niets meer. Op de lampjes na dan. resetten dan wel stroom er af en er weer op mocht niet baten. Meerdere malen geprobeerd opnieuw te conecten met de sub.. maar helaas. Geen resultaat.
Op internet kwam ik er snel achter dat dit bij meerdere eigenaren ook was gebeurd. Blijkt dat dit te maken heeft met de printplaat.
Ik heb bij vrienden nagevraagd die hem ook hadden of zij ook problemen hadden. Toevallig is er een week voor die van mij ook 1 van hun kapot gegaan met de zelfde problemen. En bij een ander was het probleem al na een half jaar naar voren gekomen waardoor die op garantie nog wat kon doen.

Ik heb JBL Kardon gebeld. Dit wisten zo genaamd nergens van. Bijzonder als heel internet er mee vol staat. Ze verwezen mij door naar CE repairs. Die konden mogelijk wat betekenen. Daar kreeg ik te horen dat ze er er recent één met de zelfde klachten hadden gemaakt voor 230 euro. Sja dan koop ik wel een nieuwe. Ben ook meteen helemaal klaar met JBL. Zo teleur gesteld. Denk je een goed product te kopen waar je lange tijd mee kan doen.

Minpunten

• Gaat na +/- 3 jaar kapot

Mvn 11-02-2018

Soundbar

Geschreven voor: JBL SB400/230

2,5jaar geleden een aangeschaft na twee weken een nieuwe gekregen maar na drie nieuwe in 2 jaar is nu de garantie voorbij beetje jammer dat hij nu weer geen geluid meer geeft kwa geluid goed dus maar duurzaamheid een 1 snel kapot

Pluspunten

Minpunten

• Snel kapot

Danny 20-01-2017

Prachtig geluid mits goed ingesteld (extra Bass inschakelen)

Geschreven voor: JBL SB400/230

Gezocht , en uitgekomen op de SB400 van JBL.
mijn eisen waren.

3x hdmi inputs
Bluetooth streamen van Spotify of android
geen blikken geluid met alleen een harde bas maar duidelijke stemmen en instrumenten akoestiek (het blijft natuurlijk een soundbar)

Maar na het aanzetten van Bass via de afstandsbediening en afstellen Subwoofer (wat een knoeperd en wat is hij mooi) lijkt het geluid van de soundbar en sub samen te smelten.

De soundbar heeft een behoorlijk volume dus je kan hem flink hard zetten zonder vervormen.

Pluspunten

• mooi ontwerp en prachtig geluid
  • genoeg HDMI inputs met CEC en ARC ondersteuning
  • kleine AB maar groter is overbodig
  • kan met verschillende merken tv AB volume bedienen

Minpunten

• voor mij geen..

Ais 08-01-2017

Prachtig geluid!

Geschreven voor: JBL SB400/230

Op het internet las ik veel positiefs over het geluid. Deze is inderdaad erg goed, de bas is zo goed dat ik 'm nooit maximaal durf te zetten ivm angst voor overlast voor de buren ;-)

De Soundbar is heel prettig / snel in gebruik. Reageert snel (zoals je mag verwachten) op de knoppen en de afstandsbediening en het switchen tussen kanalen (HDM1 naar optical bijv.).

Dat de Subwoofer los staat, geen kabels nodig heeft richting de soundbar/tv vind ik een groot pluspunt. Zo kun je deze 'kast' - want het is een grote subwoofer! - ook subtiel/minder opvallend neerzetten

Pluspunten

• geluid
  • gebruik

Henri 25-09-2016

Perfecr geluid!

Geschreven voor: JBL SB400/230

Misschien niet de goedkoopste maar kwa geluid de beste soundbar die te krijgen is voor 500 euro. Je hebt niet heel veel instelmogelijkheden maar ieder nummer klinkt gewoon perfect alsof hij zichzelf afstelt. Je kunt op via de afstandsbediening de bas boost aan/uit zetten en surround aan/uit. Achter op de sub kun je hem helemaal fijn af regelen. Ongelooflijk wat er op hoog volume voor perfect krachtig geluid uitkomt zonder enige vervorming, ik luister werkelijk alles top40, nederlands, dance, hardstyle en hardcore dus kan je verzekeren dat deze set voor ieder muzieksoort goed klinkt.

Pluspunten

• Zuiver geluid
  • Kan echt hard gaan
  • Lust voor het oog

Minpunten

• Instelmogelijkheden
  • Aankoopbedrag