JBL SB400/230 - Reviews

bluetooth
totaal uitgangsvermogen
soundbar vermogen

Eric 17-05-2016 Product maand in bezit

Electronica hdmi werkt niet naar behoren

4,4
Hdmi schakeling werkt slecht. Valt steeds uit. Bij rondvraag blijkt dit meer voor te komen. Aankoop via Mediamarkt slechte service. Bij terugkomst wordt het apparaat terug gestuurd ter reperatie. Dat is nu 4 weken geleden. Belofte binnen 15 dagen antwoord. Op verzoek geef een nieuwe mee. Nee eerst reperatie afwachten. Koop je dus een niet deugend apparaat.

Ais 08-01-2017 Product paar dagen in bezit

Prachtig geluid!

Op het internet las ik veel positiefs over het geluid. Deze is inderdaad erg goed, de bas is zo goed dat ik 'm nooit maximaal durf te zetten ivm angst voor overlast voor de buren ;-)

De Soundbar is heel prettig / snel in gebruik. Reageert snel (zoals je mag verwachten) op de knoppen en de afstandsbediening en het switchen tussen kanalen (HDM1 naar optical bijv.).

Dat de Subwoofer los staat, geen kabels nodig heeft richting de soundbar/tv vind ik een groot pluspunt. Zo kun je deze 'kast' - want het is een grote subwoofer! - ook subtiel/minder opvallend neerzetten

Pluspunten

• geluid
  • gebruik

Henri 25-09-2016 Product half jaar of langer in bezit

Perfecr geluid!

Misschien niet de goedkoopste maar kwa geluid de beste soundbar die te krijgen is voor 500 euro. Je hebt niet heel veel instelmogelijkheden maar ieder nummer klinkt gewoon perfect alsof hij zichzelf afstelt. Je kunt op via de afstandsbediening de bas boost aan/uit zetten en surround aan/uit. Achter op de sub kun je hem helemaal fijn af regelen. Ongelooflijk wat er op hoog volume voor perfect krachtig geluid uitkomt zonder enige vervorming, ik luister werkelijk alles top40, nederlands, dance, hardstyle en hardcore dus kan je verzekeren dat deze set voor ieder muzieksoort goed klinkt.

Pluspunten

• Zuiver geluid
  • Kan echt hard gaan
  • Lust voor het oog

Minpunten

• Instelmogelijkheden
  • Aankoopbedrag